1. leht 1-st
bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 10:57
Postitas Big Budhha
Selline kusimus. Kas on tõsi, et bmw (põiki rida neli mootor) tsiklid kipuvad tossama kui nad pikalt jalal seisavad? Kui igapäevaselt sõidab siis pole suitsu kusagil. Aga kui jääb nädalakeseks seisma, siis tossab käivitamisel mingi aeg. Voi on siiski midagi mootoris mis tuleks ära vahetada, mõni tihend voi rõngad või midagi..
Tänan juba ette igasuguse vastukaja eest.
Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 11:07
Postitas Sten
Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 11:52
Postitas Big Budhha
On see suur töö ja kelle poole voiksin pöörduda? Kelle kvaliteet ja hind oleks tasakaalus?
Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 11:55
Postitas -donn-
Äkki külgjalale toetamise tulemusena on silindrid niivõrd alla suunatud, et karterist on õli kolvi alla sattunud ja immitseb rõngaste vahelt põlemiskambrisse, mis käivitamisel põlema hakkab. Keskjalal hoiustamine lahendaks äkki asja? Või on teada, et tossab ka pärast keskjalal seismist?
Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 12:00
Postitas -donn-
Klapisääretihendite vahetus ei ole iseenesest suur töö. Väga kulukaks ei tohiks minna.
Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 12:12
Postitas Big Budhha
Hetkel talvitub keskjalal. Näen ära, kui nüüd lähimal ajal tsikli talvekorterisse lähen. Suvisel aja seisab aga jh, ainult kuljejalal. Siis kipubki suitsema, kui kauemaks (4-5päeva) seisma jääb.
Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 12:52
Postitas Snowhite
Big Budhha kirjutas:Hetkel talvitub keskjalal. Näen ära, kui nüüd lähimal ajal tsikli talvekorterisse lähen. Suvisel aja seisab aga jh, ainult kuljejalal. Siis kipubki suitsema, kui kauemaks (4-5päeva) seisma jääb.
Tere,
mootoril oleks vaja silindrite surved ära mõõta - aga kõige reaalsem siiski, et kolvi vahelt tuleb silindrisse õlitilk.
Kui õlikulu pole kerkinud üle 0,4l 1000km peale, siis on kõik veel ok.
Kui võtab rohkem õli. Siis on mõistlik planeerida kas likviidsena varast vabanemisele või mootori remondile.
Kui seda teha, siis teha juba korralikult, sest see R4 tuleks sealt aiste vahelt välja ja pulkadeks võtta ja kõik korda teha, et kestaks jälle pikka maad.
PS! ka need mootorid on väga tundlikud sellele, kui on korra külili kukkunud ja käima jäänud.
Kas on juhtunud!??!

Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 13:35
Postitas Big Budhha
Minu käes pole seda probleemi olnud ja kukkunud. Ja välise vaatluse järgi ei paistnud ühtegi jälge sellisest juhtumist. Plaanis on nii või naa teha täis ülevaatus mootorile. Kui on häid soovitusi, kelle juures seda teha siis ootan meeleldi igasugust infot. Asun Tallinnas. Kui on kedagi kes bmw mootorrataste hingeelu hästi teab ja tunneb, suhtleksin heameelega.
Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 13:56
Postitas retro
Kiire otsing google's näitab igatahes, et tegemist suht tavapärase olukorraga, mis ka teistel rattaomanikel tekib ainult pikemal seismisel. Soovitavad keskhargil ratast hoida selle vältimiseks.
Kui õlikulu liiga suur ei ole ja suitseb ainult mõni minut pärast käivitust, piirduks ma esialgu õlitaseme tihedama jälgimisega.
Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 14:00
Postitas Black
Big Budhha kirjutas:Selline kusimus. Kas on tõsi, et bmw (põiki rida neli mootor) tsiklid kipuvad tossama kui nad pikalt jalal seisavad?
Pikiasetusega lamamootor (aga mitte bokser) siiski. Ja kuna silindrid on täpselt vasakul pool ja nad küljejalal olles kergelt pea alaspidi jäävad, võib sinna seistes õli nõrguda küll. Ausalt öeldes täiesti huvitaks, miks bemm neid, arvestades et tugijalg on traditsiooniliselt vasakul pool, paremale poole ei disaininud?
Re: bmw k1200rs 2004 suitseb kui pikalt seisab
Postitatud: 05 Mär 2015, 14:39
Postitas Bogser
Black kirjutas:Big Budhha kirjutas:Selline kusimus. Kas on tõsi, et bmw (põiki rida neli mootor) tsiklid kipuvad tossama kui nad pikalt jalal seisavad?
Pikiasetusega lamamootor (aga mitte bokser) siiski. Ja kuna silindrid on täpselt vasakul pool ja nad küljejalal olles kergelt pea alaspidi jäävad, võib sinna seistes õli nõrguda küll. Ausalt öeldes täiesti huvitaks, miks bemm neid, arvestades et tugijalg on traditsiooniliselt vasakul pool, paremale poole ei disaininud?
Olukord ehk normaalne- ka bokseril on silindrid- kolvid "külili" ja osa õli jääb silindrisse. Minu bokser võttis "uuena" (22 000 km) ca liitri kümne tuhande peale. Päring saksa esindusse andis veel kurvema vastuse- võib olla tehase andmetel ka 3 l/10 000 km. Aga lohutasid, et küll see väheneb...Nüüd (75 000) tõesti pea poole väiksem, eks tahtis sissesõitu.
Ja üks poe soovitus oli veel- jäta õlinivoo veidi alla normi piiri (vaateakna keskjoon). Tundub, et toimib. Aga mine tea, võib olla lihtsalt visuaalne enesepettus...
Urmas