DSV mootorrataste transport Euroopasse

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
sibruk
Postitusi: 2
Liitunud: 12 Aug 2014, 00:43
Tsikkel: Honda

DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas sibruk »

Tere!

Soovisin samuti suvel Horvaatiasse sõitma minna. Noh, esimese hooga Bergamost, edasi juba sihtkohale lähemalt pihta hakates. Siin foorumis väljapakutud lahendused tulid kokkuvõttes siiski roppkallid (alates 600.-/ratas, 2 ratast 1200.-). Lõpuks leidsin sellise transpordifirma nagu DSV, kes viib 2 ratast Milaanosse JA TAGASI suurusjärk 350.- EUR eest/ratas. Selle hinna sees on juba rattaalused. Rataste kättesaamine toimub kaubaterminalist ja tagastamine sinnasamasse. Ei pea kellaaja pealt ratastel vastas olema ja nad ise hoiavad vahepeal ratta alustel silma peal. Rõhutasin "JA TAGASI", sest paljude lugupeetud pakkujate hinnad sisaldavad vaid ühte suunda ning edasi-tagasi hinda peab eraldi küsima.

Tugipunkte on DSV-l palju, siin vaid mõned:
AT - Arnoldstein (AT/IT piiril A2 maantee juures)
SI - Kranj
HR - Zagreb/Jankomir
IT - Verona/Modena/Milano

Mina vaatasin neist kahte:
Milaano – nende kaubaterminal on ca 5 km Lineta lennujaamast ja ca 50 km Bergamo lennujaamast.
Zagreb – nende kaubaterminal on lennujaamast ca 15 km kaugusel.

Hinnad sõltuvad, nagu ikka, motikate arvust ja kuupäevadest, aga suurusjärk on selline, et tasub igal juhul järele pärida. Täpsemat infot ja pakkumist saab küsida veiko.artel@ee.dsv.com

Viimati muutis sibruk, 19 Veebr 2015, 11:28, muudetud 2 korda kokku.


Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8764
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 324 korda
Kontakt:

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Sa rõhutasid, et "ja tagasi" aga kas see 350 oli nüüd ühe või kahe ratta edasi-tagasi hind?

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ma olen siin eelnevates samalaadsetes teemades korduvalt väitnud,et need siin reklaamitud teenused on kõvasti üle hinnatud.Kõik veofirmad arvestavad veo hinda ,kas laadmeetri(1000x2480) või EUR(1200x800) aluse järgi .Tsikkel peaks ära mahtuma kahe EUR aluse suuruse aluse peale ja sinna saab veel ka oma nodi panna.Tulebki võtta pakkumised kahe EUR aluse või siis suurema ratta puhul,suurema aluse veoks oma valitud kohtadesse.Selle raami või aluse saad ka ise puidust valmis teha ja saab ka eestis lasta selle juba koos rattaga kodust lasta viia õigesse terminali.Tagaluugile saab selle rocklaga peale tõmmata ilma probleemita.Harjumaalt DSV terminali maksab vedu ilmselt mõnikümmend raha ja sealt juba edasi rahvusvahelise veoga kuhu iganes.
Näiteks Hämeenlinnast sai paar aastat tagasi ratta 110 euriga Müncheni kanti.

Viimati muutis urmas66, 19 Veebr 2015, 22:23, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas Laur »

Kuidas keegi küsib. Ma ostsin ratta Soomest, Oulust. Soomlase pakkumine oli 270.-€ Helsinki, KMV Transport tõi 100.- € Oulust Keilasse, oma terminali.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans

Teema algataja
sibruk
Postitusi: 2
Liitunud: 12 Aug 2014, 00:43
Tsikkel: Honda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas sibruk »

Piipz kirjutas:

Sa rõhutasid, et "ja tagasi" aga kas see 350 oli nüüd ühe või kahe ratta edasi-tagasi hind?

Vabandan halva sõnastuse pärast, parandasin oma postitust - 350.- per ratas edasi-tagasi. Tänud tähelepanu juhtimast. :wack:


nilsleven
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas nilsleven »

Infoks: praegu pakkus DSV tsikli vedu Eesti-Belgia (1 ots) 420 eurot.


melliv
Postitusi: 2
Liitunud: 04 Okt 2015, 17:30

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas melliv »

Soovitan uurida ka hinda www.dhlfreight.ee
Terminalide asukohad Euroopas kust väljastatakse kaupasid leiab siit:
http://www.dhlfreight.ee/Kontakt/Freigh ... fault.aspx
Raami või kaubaaluse mottorrratta pakendiks soovitan ise teha. Google märksõnad "motorcycle transport on pallet"

Kasutaja avatar

Sepp1
Postitusi: 117
Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
Tsikkel: Harley-Davidson
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas Sepp1 »

Tänan DSV´d ja Veiko Artel´it kes korraldas veo. Soovitan soojalt, kui soov oma aeg/km panna reisi nautimisele. Saad juurde väärtuslike km umbes 1000-1500 või ega 3-6 päeva
Kes aga tahavad jätkuvalt samu teid(minu puhul 10 aastaid järjest) umbes 1500 minnes ja teine 1500 tulles nimetada motomatkamiseks/reisimiseks. Need äge pöörake minu sõnadele tähelepanu!
Kui on vaja sepa abi... siis sõida minu juurest läbi :)
http://www.sepp.ee

Peedoints
Postitusi: 6
Liitunud: 24 Aug 2021, 22:46
Tsikkel: GS1250
Tänatud: 2 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas Peedoints »

DSV Eestile ja Veikole suured tänud!

Hoopis teine on Itaalia DSV suhtumine, töökorraldus.

Reedel Tallinna lennujaamas oli selge, et enne kella 17.00 Milano DSV-s me ei ole ja sestap sai palutud Veikol saata itaallastele info, et jõuame hiljem ja palun tõstetagu rattad välja, et saaksime need ikka reedel kätte. Seda ka Eesti DSV tegi. Saabusime Milanosse nii 19.00 paiku (lennuk hilines) ja DSV öeldi, et mingeid rattaid reedel kätte enam ei saa, tulge esmaspäeval. Inglise keelega pole seal muidugi midagi teha, aitavad hoogsad käeliikutused. Õnneks oli mul kaasa varutud 6 pudelit Vana Tallinnat ja sai kontorist väljajooksnud meie tsiklisoovist selgelt emotsionaalseks muutunud italiaanole seletatud, et vabandust, lennuk hilines ja palume ikka rattaid reedel. Selgitasin, et Eestist saadeti Teile ka vastav e-kiri. Tema vastus oli, et tema meile ei loe ja miks ei helistatud? Pudel vanakest pani mehe lõpuks naeratama ja tuli leida siis laomees, kes nõustuks rattad laost välja tõstma. Ehk siis kontoris Veiko meile mittelugenud italiaano lahkus ja palun, saage rattad kätte. Aga kuidas? No läksin lattu ja hakksin siis aktiivselt otsima tõstukijuhti. Lõpuks selgus, et lausa olemas mees nimega Ivan, kes räägib vene keelt ja pudel vanakest aitas taas ja saime rattad kätte. Lahkusime ratastega ilma, et keegi oleks vaadanud, küsinud dokumente, saadetise numbrit ega mingeid muid viiteid, et rattad on meie omad, lihtsalt näitasime laos, millised soovime.

Tahaks siis tagasi ka saada. Helistasin Veikole ja palusin anda Milano DSV-le teada, et jõuame esmaspäeval kell 13.00-14.00 vahel. Seda ka Veiko tegi ja saatis mulle italiaano kontakti, kes on siis kontoris ja vajadusel pidi aitama. Kohale jõudes peatati meid väravas ja kolm turvameest aktiviseerusid ja suunasid meid ootele. Küsimusele, et vaadake, meil on saadetise number ja kontakt ja soovime raatad saata Tallinna, see on varem kõik kokku lepitud, ei kuulatud. Pomiseti midagi itaalia keeles koos aktiivse zestikuleerimisega. Helistasime, siis Veiko poolt antud kontaktile, meili nad ju ei loe! Tulemus, null, keegi telefoni ei võta. Helistame Veikole, info meile Eestist, et peate saama rattad viia, mingit probleemi ei ole. No probleem on, ei saa DSV sisse. Turvamees hakkas ka kuhugi helistama, tulemusteta. Ja nii 1, 5 tundi. Oleks meil samal päeval lennuk, siis sinna me jõudnud ei oleks. Aja möödudes tuli siis turva ja lubas territooriumile. Taas siis ülesanne leida keegi, kes tooks raamid ja pakkimiskile. Ivan, no kes muu! Kontoris peaagu maganud italiaano ei suvatsenud isegi saadetise numbrit vaadata ja kui Ivani poleks olnud, siis vist istuks siiani Milano DSV hoovis.

Saime rattad pakitud ja nüüd siis Ivani palve. Kallid eestlased, ärge toode talle enam Vana Tallinnat, pigem tooge sprotte. No vot, saadan mehele korraliku koguse sprotte, sest Itaalia DSV ilma temata oleks ikka ...

Muidugi rattad veel Eestis pole ja loodetavalt ikka uuel nädalal need ka kätte saame. Eelmisel aastal hilinesid lubatust kaks nädalat.

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Olen DSV'ga suhelnud meilitsi, ootaks neilt mingit hinnakirja kodulehel, mida kord kuus või aastas uuendataks. See pidev küsimine, mis praegu üks või teine sihtkoht maksab raiskab mõlema poole aega. Lisaks kui Eesti DSV poolel üks mees puhkab, siis asendaja nägemus teenusest, et kus Eestis peale laadida ja hinnad erinevad natuke.

Motovedu.ee'ga suhtlesin ka ja samamoodi pidi igat asukohta ja kombinatsiooni ja hinda uurima, selle asemel, et kodulehel kõik eri võimalused, sihtkohad ja kombinatsioonid oleks kirjas või graafik, kui tihedalt auto käib. Ühe otsa hind ja kaheotsa hinnad jne. Ühe ratta hinnad ja kahe ratta hinnad.

Kirja teel läks see võimaluste otsimine mõlema firmaga nii tüütuks, (septembri alguses ka ülikallid lennupiletid) et sõitsin ise 3 päeva Sloveeniasse, Horvaatiasse kohale ja tagasi. See ei tähenda, et ma tulevikus nende teenuseid ei kasutaks, aga vajab pikemalt ette plaanimist, miinimum 2-3 nädalat enne reisi, et saaks ratta üle anda ja kiirelt lennupiletid hankida.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

motoreis kirjutas: 28 Sept 2022, 21:56
Olen DSV'ga suhelnud meilitsi, ootaks neilt mingit hinnakirja kodulehel, mida kord kuus või aastas uuendataks. See pidev küsimine, mis praegu üks või teine sihtkoht maksab raiskab mõlema poole aega. Lisaks kui Eesti DSV poolel üks mees puhkab, siis asendaja nägemus teenusest, et kus Eestis peale laadida ja hinnad erinevad natuke.

Motovedu.ee'ga suhtlesin ka ja samamoodi pidi igat asukohta ja kombinatsiooni ja hinda uurima, selle asemel, et kodulehel kõik eri võimalused, sihtkohad ja kombinatsioonid oleks kirjas või graafik, kui tihedalt auto käib. Ühe otsa hind ja kaheotsa hinnad jne. Ühe ratta hinnad ja kahe ratta hinnad.

Kirja teel läks see võimaluste otsimine mõlema firmaga nii tüütuks, (septembri alguses ka ülikallid lennupiletid) et sõitsin ise 3 päeva Sloveeniasse, Horvaatiasse kohale ja tagasi. See ei tähenda, et ma tulevikus nende teenuseid ei kasutaks, aga vajab pikemalt ette plaanimist, miinimum 2-3 nädalat enne reisi, et saaks ratta üle anda ja kiirelt lennupiletid hankida.
Pole kuidagi selle organisatsiooniga seotud,aga transpordiga küll. Ehk neid hindasid ei saa keegi pikemaks kui kuuks ajaks täna üles panna, sest olud on sellised ja isegi BAF muutub igakuiselt kõigil vedajatel. Kuna nemad kasutavad veel omakorda allvedajaid, siis neil seda enam keeruline mingit hinda pikemalt ette anda. Kokkuvõttes olen kindel, et mingit hinnkirja ei tule kellegi lähima aasta jooksul kindlasti ja iga vedu tulebki eraldi kokku leppida.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas motoreis »

urmas66 kirjutas: 02 Okt 2022, 15:58
motoreis kirjutas: 28 Sept 2022, 21:56
Olen DSV'ga suhelnud meilitsi, ootaks neilt mingit hinnakirja kodulehel, mida kord kuus või aastas uuendataks. See pidev küsimine, mis praegu üks või teine sihtkoht maksab raiskab mõlema poole aega. Lisaks kui Eesti DSV poolel üks mees puhkab, siis asendaja nägemus teenusest, et kus Eestis peale laadida ja hinnad erinevad natuke.

Motovedu.ee'ga suhtlesin ka ja samamoodi pidi igat asukohta ja kombinatsiooni ja hinda uurima, selle asemel, et kodulehel kõik eri võimalused, sihtkohad ja kombinatsioonid oleks kirjas või graafik, kui tihedalt auto käib. Ühe otsa hind ja kaheotsa hinnad jne. Ühe ratta hinnad ja kahe ratta hinnad.

Kirja teel läks see võimaluste otsimine mõlema firmaga nii tüütuks, (septembri alguses ka ülikallid lennupiletid) et sõitsin ise 3 päeva Sloveeniasse, Horvaatiasse kohale ja tagasi. See ei tähenda, et ma tulevikus nende teenuseid ei kasutaks, aga vajab pikemalt ette plaanimist, miinimum 2-3 nädalat enne reisi, et saaks ratta üle anda ja kiirelt lennupiletid hankida.
Pole kuidagi selle organisatsiooniga seotud,aga transpordiga küll. Ehk neid hindasid ei saa keegi pikemaks kui kuuks ajaks täna üles panna, sest olud on sellised ja isegi BAF muutub igakuiselt kõigil vedajatel. Kuna nemad kasutavad veel omakorda allvedajaid, siis neil seda enam keeruline mingit hinda pikemalt ette anda. Kokkuvõttes olen kindel, et mingit hinnkirja ei tule kellegi lähima aasta jooksul kindlasti ja iga vedu tulebki eraldi kokku leppida.
Kuuks ajaks kehtiv hinnakiri sobib hästi, ligikaudne. Kõrgajal-suvel 3-5 korda hindasid uuendada mai-sept hoiaks kõigil aega kokku, eriti neil, kes peavad transpordifirmas neile samadele "kui palju hetkel maksab" kirjadele vastama. Mõnes teises valdkonnas muutub hind igapäevaselt ja tänapäeva IT võimekuse juures ei pea neid arvutusi enam inimene tegema. Valem valmis muutujatega ja igapäev saavad kliendid ise info kätte.

Motovedu rääkis, et auto käib nagunii iga nädal edasi tagasi. Minu pärast võib ratas isegi 2-3 nädalat varem kohal olla ja tagasi sama lugu, ehk kui üks nädal on masin täis ja ratas peale ei mahu, ootab laos.

Aga kuna ma olen kõigest klient, siis pole minu rida süübida logistikamaailma kõigisse nüansidesse vaid kiirelt ja muretult, ka soodsalt, teenust tarbida ja hinnakiri oleks siin suureks abiks kõigi sihtkohtadega.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

motoreis kirjutas: 02 Okt 2022, 22:55
Aga kuna ma olen kõigest klient, siis pole minu rida süübida logistikamaailma kõigisse nüansidesse vaid kiirelt ja muretult, ka soodsalt, teenust tarbida ja hinnakiri oleks siin suureks abiks kõigi sihtkohtadega.
Täna on olukord selline, et keegi ei hakka sulle pidevalt muutuvat hinnakirja kuskile üles panema, sest hind võib ka kiiremalt muutuda kui üks kuu. Mingi pkkumine on jõus teatud kokkulepitud päevad, kuid uus päring a´la 5päeva pärast sama asja kohta, võib juba olla uue hinnaga. Ehk võibolla purustan su lootused-ootused kliendina, aga reaalsus on pigem selline.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Assamait
Postitusi: 196
Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
Tsikkel: Eff Zett Quus
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 26 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas Assamait »

Ma ei tea, kuidas transpordibiznizzis asi käib, aga mõne teise ala (kraavihalli töö) puhul on "hinnapakkumiste mudeli" puhul märgata "kooliraha lisatasu" või "n00bi õpetamise lisatasu" või kuidas keegi seda nimetab... Kui tellijaks on eraklient, kes ei jäta muljet kui valdkonnaga väga kursis olev, siis kas lihtsalt kirjutatakse suur number või siis lisatakse "mullinaatori kummineerimise tasu" vms.
Selles mõttes on vähemalt mõne valdkonna-esindaja hinnakiri väga teretulnud. Saaks pildi ette, et kotti pähe ei taheta tõmmata.
Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas
Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: R1200R -17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas Jannes »

Eks iga ettevõtte puhul sõltu ka, kelle otsa satud. Üldiselt on DSV väga suur ettevõte ja kindlasti meeldib neile maht. Samas see hinnastamine ei ole seal väga lihtne, nii ei viitsi nad tõepoolest neid hinnakirju tea, vastavad päringutele hinnaga. V.a. terminalid, siis tuleks panna ju vaid kaal/mõõt, virnastatav/ei ja +BAF...
Samas tuleb tunnistada, et peale seda, kui seal noored ja edukad ette otsa said ja "vanad" maade juhid kõik parematele jahimaadele saadeti, on selle kolhoosi kvaliteet kõvasti alla käinud.
Kindlasti on nad kohati ka väiksemate klientidega kenad, nagu ütlesin, sõltub, kelle otsa satud.
Sui generis
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Üldiselt kipub selle transpordihinna leidmisega olema samamoodi nagu superarvutiga Pöidlaküüdi Teejuhis - tee mis tahad ja olgu aeg milline tahes, vastus on ikka 42. Ehk siis pärast kõiki neid superkeerulisi ja lühenditest kubisevaid tehteid, mida ei ole absoluutselt võimalik automatiseerida, sest põhjused, on Tallinn-Milano ühe otsa hind mingi 300 tuuris. Ma ise pole veel Hispaania suunal küsinud, aga loogiliselt pakuks, et sinna Kataloonia nurka on kuskil 500.

Lisaks muidugi, nagu transpordis ikka, kauba peale kuupkilomeeter mula igal sammul selle kohta, et kui väike kunde sa ikka oled, kui tänulik sa pead olema, et me sind üldse jutule võtame, kuidas nemad ei saa mingit garantiid anda ega üleüldse midagi parata, kui mingi osapool x midagi ära munab, saadetis jõuab kohale siis kui jõuab jne.

Üleüldiselt on päris töötav pöidlareegel see, et kui teenusel ei ole konkreetset lihtsat (ühiku)hinda, siis ilmselgelt on seal mingi "näo järgi"-komponent sees, mis eraisiku puhul otse loomulikult täie pasaga punasesse lükatakse. Mõnele lihtsalt pole see faks veel kohale jõudnud, et 90ndad läbi on, kui sedasi asju aeti. Samas muidugi iseküsimus on, et kas 100€ siia-sinna on tsiklireisi puhul nii määrav hinnavahe, et tõmblema hakata, ma ise ilmselt valiks pigem selle järgi, et millise pakkujaga kõige vähem peavalu on.
Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 526
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 81 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas kiilas »

Mitte just DSV, aga täna fbs viskas reklaami, et transpordivad edasi-tagasi euroopasse tsikleid, lisakoht kust pakkumist uurida ei tee paha ilmselt https://g33-logistics.com/

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Jesper kirjutas: 03 Okt 2022, 11:44
Üleüldiselt on päris töötav pöidlareegel see, et kui teenusel ei ole konkreetset lihtsat (ühiku)hinda, siis ilmselgelt on seal mingi "näo järgi"-komponent sees, mis eraisiku puhul otse loomulikult täie pasaga punasesse lükatakse. Mõnele lihtsalt pole see faks veel kohale jõudnud, et 90ndad läbi on, kui sedasi asju aeti. Samas muidugi iseküsimus on, et kas 100€ siia-sinna on tsiklireisi puhul nii määrav hinnavahe, et tõmblema hakata, ma ise ilmselt valiks pigem selle järgi, et millise pakkujaga kõige vähem peavalu on.
Need DSV ja Motovedu hinnad olid mõistlikud. Mul oli 3 nädalat reisiks ja sihtkoht oli "kuhugi lõunasse", mis tähendab siis riike Rumeeniast Hispaaniani. Kuna lennupilet ka puudus, siis vaja olnuks teada ligikaudselt mitme sihtkoha hinda ja ajaraami, et valin tsikli transpordi kuhugi, kuhu saan ka võimalikult otse lennupiletid. Kuna septembri esimene nädal on nagu jõulud, algav kooliaasta ja lennupiletid välja müüdud või 5 korda kallimad, ja transpordifirmadega suhtlus tülikas, jäi teenus kasutamata ja tegin Eesti, Läti, Leedu, Poola, Slovakkia, Ungari, Sloveeni, Horvaatia otsa (ja tagasi) sadulas.

Järgmisel korral on loodetavasti rohkem aega plaane teha ja saab kuhugi ratta ette ära saata.

PS! Erinevates transpordi firmades eeldati/loodeti, et tsikleid peab olema 2 või rohkem, ühe ratta hindasid tuli eraldi küsida ja kombinatsioon, et ühe otsa sõidan, ühe otsa saadan, oli ka erisoov või soovitati mõni sõber lisaks leida :D :)
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma ka ausalt öeldes ei saa aru sellest paarisarvu nõudest, veoraam tundub silma järgi ju kahe aluse mõõdus, kas nad tõesti topivad sinna siis vaikimisi stiilis kaks 1400GS-i või? Saaks aru kui jutt käiks endurokatest, neid jah ilmselt pakiks ka 3tk ära, kui äärmistel lenksud maha võtta, ehk siis 1-3 on sama hinnaga.
image.png
Üleüldse võiks vedajad-pakkujad igasugu imelike erialaterminite, kolmetäheliste lühendite ja muidu ässade lihtlausete pritsimise asemel rohkem inimkeeli seletada, milles asjade sisulised mõtted on, äkki siis kunde oskaks ka oma tegemisi paremini planeerida. Näiteks olen jummalast kindel, et tegelikult on ühe enduroka kindlaks kuupäevaks Ateenasse ja hiljem vabas graafikus tagasi saamiseks odavamaid-mugavamaid variante kui 1500€ ja 7 päeva barankat pigistada nagu mina seda tegin, anoh vana indiaanlane mind võtku, ei suutnud kuidagi midagi normaalset kokku kompunnida. Reklaamivad küll, et "kirjuta, leiame koostöös lahenduse", aga reaalsus on, et kolmnurgast "täpne aeg - täpne sihtkoht - enam-vähem inimlik hind" saab korraga valida vaid kahte ning hea päev on, kui keegi üldse viitsib kaasa mõelda. Samas kuidagi ju saadakse oliivõli ja odav chianti stiilis Assamalla Coopi letti kohale, mis need alused loksuvad siis ka 3 kuud juhuotstega terminalist teise või? Ja kui ei loksu, siis miks mu aluse peal olev tsikkel halvem on?

Anyway, mu plaanid on tavaliselt suht debiilsed ka, tegelikult tahtsin öelda seda, et minuarust on see motovedu.ee lähenemine reisijale ideaalne - mingi kindel sisse söödetud liin, teises otsas ka vastavad kokkulepped tehtud, itaallane juba vanakesega eelmääritud jne. Sota võrra odavamalt samasse sihtpunkti jõudmiseks kuidagi omal käel seal transpordidžunglis ringi raiumine ei tundu väga nutika plaanina, kui just oma aeg ja närvid täitsa tasuta pole (ja kui on, siis võiks ju vabalt sõita ka).
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Jesper kirjutas: 03 Okt 2022, 16:05
Ma ka ausalt öeldes ei saa aru sellest paarisarvu nõudest, veoraam tundub silma järgi ju kahe aluse mõõdus, kas nad tõesti topivad sinna siis vaikimisi stiilis kaks 1400GS-i või?
paaris on see tähendus,et kaks raami saab panna ühe kohale ehk üksteise peale. Maksab ldm(laadmeeter) ehk kaubaruumi põranda pind,õhku ei maksustata. :wink:
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Vot, näe kohe üks asi selgem. Ehk siis nagu hotellitoa hind, mis tavaliselt on suht sama ühele ja kahele inimesele, sest anda on ainult kaheseid tube.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”