DSV mootorrataste transport Euroopasse
Moderaator: Moded
DSV mootorrataste transport Euroopasse
Tere!
Soovisin samuti suvel Horvaatiasse sõitma minna. Noh, esimese hooga Bergamost, edasi juba sihtkohale lähemalt pihta hakates. Siin foorumis väljapakutud lahendused tulid kokkuvõttes siiski roppkallid (alates 600.-/ratas, 2 ratast 1200.-). Lõpuks leidsin sellise transpordifirma nagu DSV, kes viib 2 ratast Milaanosse JA TAGASI suurusjärk 350.- EUR eest/ratas. Selle hinna sees on juba rattaalused. Rataste kättesaamine toimub kaubaterminalist ja tagastamine sinnasamasse. Ei pea kellaaja pealt ratastel vastas olema ja nad ise hoiavad vahepeal ratta alustel silma peal. Rõhutasin "JA TAGASI", sest paljude lugupeetud pakkujate hinnad sisaldavad vaid ühte suunda ning edasi-tagasi hinda peab eraldi küsima.
Tugipunkte on DSV-l palju, siin vaid mõned:
AT - Arnoldstein (AT/IT piiril A2 maantee juures)
SI - Kranj
HR - Zagreb/Jankomir
IT - Verona/Modena/Milano
Mina vaatasin neist kahte:
Milaano – nende kaubaterminal on ca 5 km Lineta lennujaamast ja ca 50 km Bergamo lennujaamast.
Zagreb – nende kaubaterminal on lennujaamast ca 15 km kaugusel.
Hinnad sõltuvad, nagu ikka, motikate arvust ja kuupäevadest, aga suurusjärk on selline, et tasub igal juhul järele pärida. Täpsemat infot ja pakkumist saab küsida veiko.artel@ee.dsv.com
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Sa rõhutasid, et "ja tagasi" aga kas see 350 oli nüüd ühe või kahe ratta edasi-tagasi hind?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Ma olen siin eelnevates samalaadsetes teemades korduvalt väitnud,et need siin reklaamitud teenused on kõvasti üle hinnatud.Kõik veofirmad arvestavad veo hinda ,kas laadmeetri(1000x2480) või EUR(1200x800) aluse järgi .Tsikkel peaks ära mahtuma kahe EUR aluse suuruse aluse peale ja sinna saab veel ka oma nodi panna.Tulebki võtta pakkumised kahe EUR aluse või siis suurema ratta puhul,suurema aluse veoks oma valitud kohtadesse.Selle raami või aluse saad ka ise puidust valmis teha ja saab ka eestis lasta selle juba koos rattaga kodust lasta viia õigesse terminali.Tagaluugile saab selle rocklaga peale tõmmata ilma probleemita.Harjumaalt DSV terminali maksab vedu ilmselt mõnikümmend raha ja sealt juba edasi rahvusvahelise veoga kuhu iganes.
Näiteks Hämeenlinnast sai paar aastat tagasi ratta 110 euriga Müncheni kanti.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Kuidas keegi küsib. Ma ostsin ratta Soomest, Oulust. Soomlase pakkumine oli 270.-€ Helsinki, KMV Transport tõi 100.- € Oulust Keilasse, oma terminali.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Piipz kirjutas:Sa rõhutasid, et "ja tagasi" aga kas see 350 oli nüüd ühe või kahe ratta edasi-tagasi hind?
Vabandan halva sõnastuse pärast, parandasin oma postitust - 350.- per ratas edasi-tagasi. Tänud tähelepanu juhtimast.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Infoks: praegu pakkus DSV tsikli vedu Eesti-Belgia (1 ots) 420 eurot.
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Soovitan uurida ka hinda www.dhlfreight.ee
Terminalide asukohad Euroopas kust väljastatakse kaupasid leiab siit:
http://www.dhlfreight.ee/Kontakt/Freigh ... fault.aspx
Raami või kaubaaluse mottorrratta pakendiks soovitan ise teha. Google märksõnad "motorcycle transport on pallet"
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
- Tsikkel: Harley-Davidson
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Kes aga tahavad jätkuvalt samu teid(minu puhul 10 aastaid järjest) umbes 1500 minnes ja teine 1500 tulles nimetada motomatkamiseks/reisimiseks. Need äge pöörake minu sõnadele tähelepanu!
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Hoopis teine on Itaalia DSV suhtumine, töökorraldus.
Reedel Tallinna lennujaamas oli selge, et enne kella 17.00 Milano DSV-s me ei ole ja sestap sai palutud Veikol saata itaallastele info, et jõuame hiljem ja palun tõstetagu rattad välja, et saaksime need ikka reedel kätte. Seda ka Eesti DSV tegi. Saabusime Milanosse nii 19.00 paiku (lennuk hilines) ja DSV öeldi, et mingeid rattaid reedel kätte enam ei saa, tulge esmaspäeval. Inglise keelega pole seal muidugi midagi teha, aitavad hoogsad käeliikutused. Õnneks oli mul kaasa varutud 6 pudelit Vana Tallinnat ja sai kontorist väljajooksnud meie tsiklisoovist selgelt emotsionaalseks muutunud italiaanole seletatud, et vabandust, lennuk hilines ja palume ikka rattaid reedel. Selgitasin, et Eestist saadeti Teile ka vastav e-kiri. Tema vastus oli, et tema meile ei loe ja miks ei helistatud? Pudel vanakest pani mehe lõpuks naeratama ja tuli leida siis laomees, kes nõustuks rattad laost välja tõstma. Ehk siis kontoris Veiko meile mittelugenud italiaano lahkus ja palun, saage rattad kätte. Aga kuidas? No läksin lattu ja hakksin siis aktiivselt otsima tõstukijuhti. Lõpuks selgus, et lausa olemas mees nimega Ivan, kes räägib vene keelt ja pudel vanakest aitas taas ja saime rattad kätte. Lahkusime ratastega ilma, et keegi oleks vaadanud, küsinud dokumente, saadetise numbrit ega mingeid muid viiteid, et rattad on meie omad, lihtsalt näitasime laos, millised soovime.
Tahaks siis tagasi ka saada. Helistasin Veikole ja palusin anda Milano DSV-le teada, et jõuame esmaspäeval kell 13.00-14.00 vahel. Seda ka Veiko tegi ja saatis mulle italiaano kontakti, kes on siis kontoris ja vajadusel pidi aitama. Kohale jõudes peatati meid väravas ja kolm turvameest aktiviseerusid ja suunasid meid ootele. Küsimusele, et vaadake, meil on saadetise number ja kontakt ja soovime raatad saata Tallinna, see on varem kõik kokku lepitud, ei kuulatud. Pomiseti midagi itaalia keeles koos aktiivse zestikuleerimisega. Helistasime, siis Veiko poolt antud kontaktile, meili nad ju ei loe! Tulemus, null, keegi telefoni ei võta. Helistame Veikole, info meile Eestist, et peate saama rattad viia, mingit probleemi ei ole. No probleem on, ei saa DSV sisse. Turvamees hakkas ka kuhugi helistama, tulemusteta. Ja nii 1, 5 tundi. Oleks meil samal päeval lennuk, siis sinna me jõudnud ei oleks. Aja möödudes tuli siis turva ja lubas territooriumile. Taas siis ülesanne leida keegi, kes tooks raamid ja pakkimiskile. Ivan, no kes muu! Kontoris peaagu maganud italiaano ei suvatsenud isegi saadetise numbrit vaadata ja kui Ivani poleks olnud, siis vist istuks siiani Milano DSV hoovis.
Saime rattad pakitud ja nüüd siis Ivani palve. Kallid eestlased, ärge toode talle enam Vana Tallinnat, pigem tooge sprotte. No vot, saadan mehele korraliku koguse sprotte, sest Itaalia DSV ilma temata oleks ikka ...
Muidugi rattad veel Eestis pole ja loodetavalt ikka uuel nädalal need ka kätte saame. Eelmisel aastal hilinesid lubatust kaks nädalat.
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Motovedu.ee'ga suhtlesin ka ja samamoodi pidi igat asukohta ja kombinatsiooni ja hinda uurima, selle asemel, et kodulehel kõik eri võimalused, sihtkohad ja kombinatsioonid oleks kirjas või graafik, kui tihedalt auto käib. Ühe otsa hind ja kaheotsa hinnad jne. Ühe ratta hinnad ja kahe ratta hinnad.
Kirja teel läks see võimaluste otsimine mõlema firmaga nii tüütuks, (septembri alguses ka ülikallid lennupiletid) et sõitsin ise 3 päeva Sloveeniasse, Horvaatiasse kohale ja tagasi. See ei tähenda, et ma tulevikus nende teenuseid ei kasutaks, aga vajab pikemalt ette plaanimist, miinimum 2-3 nädalat enne reisi, et saaks ratta üle anda ja kiirelt lennupiletid hankida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Pole kuidagi selle organisatsiooniga seotud,aga transpordiga küll. Ehk neid hindasid ei saa keegi pikemaks kui kuuks ajaks täna üles panna, sest olud on sellised ja isegi BAF muutub igakuiselt kõigil vedajatel. Kuna nemad kasutavad veel omakorda allvedajaid, siis neil seda enam keeruline mingit hinda pikemalt ette anda. Kokkuvõttes olen kindel, et mingit hinnkirja ei tule kellegi lähima aasta jooksul kindlasti ja iga vedu tulebki eraldi kokku leppida.motoreis kirjutas: ↑28 Sept 2022, 21:56Olen DSV'ga suhelnud meilitsi, ootaks neilt mingit hinnakirja kodulehel, mida kord kuus või aastas uuendataks. See pidev küsimine, mis praegu üks või teine sihtkoht maksab raiskab mõlema poole aega. Lisaks kui Eesti DSV poolel üks mees puhkab, siis asendaja nägemus teenusest, et kus Eestis peale laadida ja hinnad erinevad natuke.
Motovedu.ee'ga suhtlesin ka ja samamoodi pidi igat asukohta ja kombinatsiooni ja hinda uurima, selle asemel, et kodulehel kõik eri võimalused, sihtkohad ja kombinatsioonid oleks kirjas või graafik, kui tihedalt auto käib. Ühe otsa hind ja kaheotsa hinnad jne. Ühe ratta hinnad ja kahe ratta hinnad.
Kirja teel läks see võimaluste otsimine mõlema firmaga nii tüütuks, (septembri alguses ka ülikallid lennupiletid) et sõitsin ise 3 päeva Sloveeniasse, Horvaatiasse kohale ja tagasi. See ei tähenda, et ma tulevikus nende teenuseid ei kasutaks, aga vajab pikemalt ette plaanimist, miinimum 2-3 nädalat enne reisi, et saaks ratta üle anda ja kiirelt lennupiletid hankida.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Kuuks ajaks kehtiv hinnakiri sobib hästi, ligikaudne. Kõrgajal-suvel 3-5 korda hindasid uuendada mai-sept hoiaks kõigil aega kokku, eriti neil, kes peavad transpordifirmas neile samadele "kui palju hetkel maksab" kirjadele vastama. Mõnes teises valdkonnas muutub hind igapäevaselt ja tänapäeva IT võimekuse juures ei pea neid arvutusi enam inimene tegema. Valem valmis muutujatega ja igapäev saavad kliendid ise info kätte.urmas66 kirjutas: ↑02 Okt 2022, 15:58Pole kuidagi selle organisatsiooniga seotud,aga transpordiga küll. Ehk neid hindasid ei saa keegi pikemaks kui kuuks ajaks täna üles panna, sest olud on sellised ja isegi BAF muutub igakuiselt kõigil vedajatel. Kuna nemad kasutavad veel omakorda allvedajaid, siis neil seda enam keeruline mingit hinda pikemalt ette anda. Kokkuvõttes olen kindel, et mingit hinnkirja ei tule kellegi lähima aasta jooksul kindlasti ja iga vedu tulebki eraldi kokku leppida.motoreis kirjutas: ↑28 Sept 2022, 21:56Olen DSV'ga suhelnud meilitsi, ootaks neilt mingit hinnakirja kodulehel, mida kord kuus või aastas uuendataks. See pidev küsimine, mis praegu üks või teine sihtkoht maksab raiskab mõlema poole aega. Lisaks kui Eesti DSV poolel üks mees puhkab, siis asendaja nägemus teenusest, et kus Eestis peale laadida ja hinnad erinevad natuke.
Motovedu.ee'ga suhtlesin ka ja samamoodi pidi igat asukohta ja kombinatsiooni ja hinda uurima, selle asemel, et kodulehel kõik eri võimalused, sihtkohad ja kombinatsioonid oleks kirjas või graafik, kui tihedalt auto käib. Ühe otsa hind ja kaheotsa hinnad jne. Ühe ratta hinnad ja kahe ratta hinnad.
Kirja teel läks see võimaluste otsimine mõlema firmaga nii tüütuks, (septembri alguses ka ülikallid lennupiletid) et sõitsin ise 3 päeva Sloveeniasse, Horvaatiasse kohale ja tagasi. See ei tähenda, et ma tulevikus nende teenuseid ei kasutaks, aga vajab pikemalt ette plaanimist, miinimum 2-3 nädalat enne reisi, et saaks ratta üle anda ja kiirelt lennupiletid hankida.
Motovedu rääkis, et auto käib nagunii iga nädal edasi tagasi. Minu pärast võib ratas isegi 2-3 nädalat varem kohal olla ja tagasi sama lugu, ehk kui üks nädal on masin täis ja ratas peale ei mahu, ootab laos.
Aga kuna ma olen kõigest klient, siis pole minu rida süübida logistikamaailma kõigisse nüansidesse vaid kiirelt ja muretult, ka soodsalt, teenust tarbida ja hinnakiri oleks siin suureks abiks kõigi sihtkohtadega.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Täna on olukord selline, et keegi ei hakka sulle pidevalt muutuvat hinnakirja kuskile üles panema, sest hind võib ka kiiremalt muutuda kui üks kuu. Mingi pkkumine on jõus teatud kokkulepitud päevad, kuid uus päring a´la 5päeva pärast sama asja kohta, võib juba olla uue hinnaga. Ehk võibolla purustan su lootused-ootused kliendina, aga reaalsus on pigem selline.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 166 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Selles mõttes on vähemalt mõne valdkonna-esindaja hinnakiri väga teretulnud. Saaks pildi ette, et kotti pähe ei taheta tõmmata.
-
- Postitusi: 248
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Samas tuleb tunnistada, et peale seda, kui seal noored ja edukad ette otsa said ja "vanad" maade juhid kõik parematele jahimaadele saadeti, on selle kolhoosi kvaliteet kõvasti alla käinud.
Kindlasti on nad kohati ka väiksemate klientidega kenad, nagu ütlesin, sõltub, kelle otsa satud.
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Lisaks muidugi, nagu transpordis ikka, kauba peale kuupkilomeeter mula igal sammul selle kohta, et kui väike kunde sa ikka oled, kui tänulik sa pead olema, et me sind üldse jutule võtame, kuidas nemad ei saa mingit garantiid anda ega üleüldse midagi parata, kui mingi osapool x midagi ära munab, saadetis jõuab kohale siis kui jõuab jne.
Üleüldiselt on päris töötav pöidlareegel see, et kui teenusel ei ole konkreetset lihtsat (ühiku)hinda, siis ilmselgelt on seal mingi "näo järgi"-komponent sees, mis eraisiku puhul otse loomulikult täie pasaga punasesse lükatakse. Mõnele lihtsalt pole see faks veel kohale jõudnud, et 90ndad läbi on, kui sedasi asju aeti. Samas muidugi iseküsimus on, et kas 100€ siia-sinna on tsiklireisi puhul nii määrav hinnavahe, et tõmblema hakata, ma ise ilmselt valiks pigem selle järgi, et millise pakkujaga kõige vähem peavalu on.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Need DSV ja Motovedu hinnad olid mõistlikud. Mul oli 3 nädalat reisiks ja sihtkoht oli "kuhugi lõunasse", mis tähendab siis riike Rumeeniast Hispaaniani. Kuna lennupilet ka puudus, siis vaja olnuks teada ligikaudselt mitme sihtkoha hinda ja ajaraami, et valin tsikli transpordi kuhugi, kuhu saan ka võimalikult otse lennupiletid. Kuna septembri esimene nädal on nagu jõulud, algav kooliaasta ja lennupiletid välja müüdud või 5 korda kallimad, ja transpordifirmadega suhtlus tülikas, jäi teenus kasutamata ja tegin Eesti, Läti, Leedu, Poola, Slovakkia, Ungari, Sloveeni, Horvaatia otsa (ja tagasi) sadulas.Jesper kirjutas: ↑03 Okt 2022, 11:44Üleüldiselt on päris töötav pöidlareegel see, et kui teenusel ei ole konkreetset lihtsat (ühiku)hinda, siis ilmselgelt on seal mingi "näo järgi"-komponent sees, mis eraisiku puhul otse loomulikult täie pasaga punasesse lükatakse. Mõnele lihtsalt pole see faks veel kohale jõudnud, et 90ndad läbi on, kui sedasi asju aeti. Samas muidugi iseküsimus on, et kas 100€ siia-sinna on tsiklireisi puhul nii määrav hinnavahe, et tõmblema hakata, ma ise ilmselt valiks pigem selle järgi, et millise pakkujaga kõige vähem peavalu on.
Järgmisel korral on loodetavasti rohkem aega plaane teha ja saab kuhugi ratta ette ära saata.
PS! Erinevates transpordi firmades eeldati/loodeti, et tsikleid peab olema 2 või rohkem, ühe ratta hindasid tuli eraldi küsida ja kombinatsioon, et ühe otsa sõidan, ühe otsa saadan, oli ka erisoov või soovitati mõni sõber lisaks leida


Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Anyway, mu plaanid on tavaliselt suht debiilsed ka, tegelikult tahtsin öelda seda, et minuarust on see motovedu.ee lähenemine reisijale ideaalne - mingi kindel sisse söödetud liin, teises otsas ka vastavad kokkulepped tehtud, itaallane juba vanakesega eelmääritud jne. Sota võrra odavamalt samasse sihtpunkti jõudmiseks kuidagi omal käel seal transpordidžunglis ringi raiumine ei tundu väga nutika plaanina, kui just oma aeg ja närvid täitsa tasuta pole (ja kui on, siis võiks ju vabalt sõita ka).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
paaris on see tähendus,et kaks raami saab panna ühe kohale ehk üksteise peale. Maksab ldm(laadmeeter) ehk kaubaruumi põranda pind,õhku ei maksustata.

ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 09 Apr 2012, 21:10
- Tsikkel: tenere 700
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1524
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 231 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Minu arusaamise järgi ju ei saagi vedaja selle eest vastutada mis kasti või raami sees kaubaga juhtub.. Nemad annavad raami ja koormas kinnitavad ka raami. Iga tsiklimees ei pruugi ka päris hästi aru saada mismoodi, kuhu ja kuidas rima turvaliselt kinnitada.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 308
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 532 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Vedaja saab kontrollida. Aga igal ühel on oma arusaam kuidas rattaid kinnitada. Enamus ütleb, et eest prillidest tõmbad ühe rihmaga amordid põhja ja tehtud. Ma samamoodi proovisin, siis mu rattal tagaratas tuli maast lahti.

Ma olen kaks rihma pannud. Üks üle prillide ja teine läbi tagaratta. Mul haagis 1500 lai ja konksud põrandal. Niiet natuke mõjutab kinnitamis nurk.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
https://amehitus.eu/
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.