Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas tuvi »

Tere! Tuletan siis natuke noorusaegu meelde. Eks nii mõnigi kaasmaalane on sellise isendi peale teeääres ahastanud ja käsi õliseks teinud
Olen siis vahepeal selle suve sõiduki valmis saanud. Eks näis mitu km kokku tuleb :D Sai teine täitsa molekulidks laiali võetud ja siis tagasi kokku.
oli sellinePilt
nüüd siis

23921431431faf_l.jpg
239214356e890a_l.jpg
239214356e890a_l.jpg


Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas tali »

Õiged karpad bokserile (w)

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas tuvi »

Noonii!
Ja ongi võimalik Dnepriga sõita, kuigi "kiire" sõit sellega on nagu "Mäe Andrese" kraavikaevamine. ja väike hirm on ikka hinges ,et midagi ära ikaldub. 300+ km sai isegi niimoodi liigelda, et isegi käed ei saanud eriti õliseks :) Minu isiklik rekord vene boxeri töökindluses.
Eks Vene tehnika ongi nagu Pearu ja Andrese mõõduvõtt,

Kasutaja avatar

Teema algataja
tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas tuvi »

Noonii 500 km sai täis ja "esimene tõsine tagasilöök vastuptdavuses. Nimelt suutis tagavara ratta polt ära murduda. Hea, et tagavara ratas ära ei pudenenud ja mõne lexuse esiaknas uut kodu ei leidnud. Lörakas keevitust oli abiks ja saab edasi koguda kilomeetreid. Kui 1000 km täis saan ilma suuremat remonti tegemata, luban endale ja sellele vanurile midagi ilusat.
Sellel dnepril sain isegi esipiduri niimoodi tööle, et võtab blokki ka kuival asfaldil,pidin natuke maha keerama. Kui nüüd veel sinna korralik rehv alla panna siis läheb ohtlikuks, nõme kah kui pidurdades esihark är kaob....

"igatahes igatahes" jõudu ja õnne kaaskannatajatele külkasid viimasel ajal palju liikvel.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas tali »

(w) Muhe teema ja mõnus nostalgialaks. Oli minugi taasalustamise süüdlane omal ajal peale pikka autoperioodi ja enne Jaapani mototehnikat just seesama relv.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas tuvi »

Tere!
Nostalgiat saab selle masinaga nii, et anna olla. Eriti siis kui lükkad käekõrval ja midagi on natuke katki.
594 km sai siis sõita ilma eriliste probleemideta, kuni käis kolks ja kolin mis meenutas natuke sama heli kui kunagi väntvõll pooleks läks, aga ei olnudki vist , esmasel vaatlusel . Hoopis siduri üks polt kuuest oli välja kikitanud ennast nagu kääbuse tilu. Ilmselt siis jäi just sellele poldile keermeliim panemata kuigi sai kinni kärnitud ka.
Seda ratast vist ei tohi pidurdada ainult esipiduriga, kodarad lähevad katki, need vist tehtud rullikeeratudja pressitud "Edasi" ajalehest.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas tuvi »

Ta elab jälle!.... Järgmise korrani.
Ja isegi paremini kui enne, kostitasin vanakest vähe rasvasema seguga (uued suuremad düüsid).
Sai mingiaeg ka korralik manomeeter,et õlisurve oleks silmeall. Õnneks oli õlisurvega kõik tubli 4+ ja isegi väga kuumalt ei läind tühikäigul väga alla 2. Nii et Ivani õlisurve andur on " Täpne" nagu aatomkell. Siinkohal tänud
Hansaflex OÜ töökale tegelasele :bsmile: .

Kasutaja avatar

Teema algataja
tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas tuvi »

Viimasest postitusest 5+ aastat

Aga vanake ikka liigub.
Ei tea kas vanadus liigestes voi mingi muu vaimuhaigus agą korviga on ikka palju ägedam soita!

Manused
Peab ikka ise tegema
Peab ikka ise tegema
Kasutaja avatar

joekas
Postitusi: 122
Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
Tsikkel: S10
Asukoht: Kiili
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas joekas »

Mis karpad need on?

T200M ´64, Dnepr "KutuPiilu" ´72, NTV 650 Revere ´91, XT1200ZE "Hambutu" '18
Kasutaja avatar

Teema algataja
tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36

Lugemata postitus Postitas tuvi »

Need peaks olema mikuni , d orginaal õhupuhasti ja 3d prinditud torudega.

0AD7706E-5A44-488C-8A38-0D0760BD829F.jpeg
Manused
815D388F-0071-4465-845E-50CC45E9D994.jpeg
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”