Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 189
- Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
- Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
- Asukoht: Tartu, vahel Norra
- Tänatud: 4 korda
Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Tere! Tuletan siis natuke noorusaegu meelde. Eks nii mõnigi kaasmaalane on sellise isendi peale teeääres ahastanud ja käsi õliseks teinud
Olen siis vahepeal selle suve sõiduki valmis saanud. Eks näis mitu km kokku tuleb Sai teine täitsa molekulidks laiali võetud ja siis tagasi kokku.
oli selline
nüüd siis
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Õiged karpad bokserile
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 189
- Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
- Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
- Asukoht: Tartu, vahel Norra
- Tänatud: 4 korda
Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Noonii!
Ja ongi võimalik Dnepriga sõita, kuigi "kiire" sõit sellega on nagu "Mäe Andrese" kraavikaevamine. ja väike hirm on ikka hinges ,et midagi ära ikaldub. 300+ km sai isegi niimoodi liigelda, et isegi käed ei saanud eriti õliseks Minu isiklik rekord vene boxeri töökindluses.
Eks Vene tehnika ongi nagu Pearu ja Andrese mõõduvõtt,
-
Teema algataja - Postitusi: 189
- Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
- Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
- Asukoht: Tartu, vahel Norra
- Tänatud: 4 korda
Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Noonii 500 km sai täis ja "esimene tõsine tagasilöök vastuptdavuses. Nimelt suutis tagavara ratta polt ära murduda. Hea, et tagavara ratas ära ei pudenenud ja mõne lexuse esiaknas uut kodu ei leidnud. Lörakas keevitust oli abiks ja saab edasi koguda kilomeetreid. Kui 1000 km täis saan ilma suuremat remonti tegemata, luban endale ja sellele vanurile midagi ilusat.
Sellel dnepril sain isegi esipiduri niimoodi tööle, et võtab blokki ka kuival asfaldil,pidin natuke maha keerama. Kui nüüd veel sinna korralik rehv alla panna siis läheb ohtlikuks, nõme kah kui pidurdades esihark är kaob....
"igatahes igatahes" jõudu ja õnne kaaskannatajatele külkasid viimasel ajal palju liikvel.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Muhe teema ja mõnus nostalgialaks. Oli minugi taasalustamise süüdlane omal ajal peale pikka autoperioodi ja enne Jaapani mototehnikat just seesama relv.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 189
- Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
- Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
- Asukoht: Tartu, vahel Norra
- Tänatud: 4 korda
Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Tere!
Nostalgiat saab selle masinaga nii, et anna olla. Eriti siis kui lükkad käekõrval ja midagi on natuke katki.
594 km sai siis sõita ilma eriliste probleemideta, kuni käis kolks ja kolin mis meenutas natuke sama heli kui kunagi väntvõll pooleks läks, aga ei olnudki vist , esmasel vaatlusel . Hoopis siduri üks polt kuuest oli välja kikitanud ennast nagu kääbuse tilu. Ilmselt siis jäi just sellele poldile keermeliim panemata kuigi sai kinni kärnitud ka.
Seda ratast vist ei tohi pidurdada ainult esipiduriga, kodarad lähevad katki, need vist tehtud rullikeeratudja pressitud "Edasi" ajalehest.
-
Teema algataja - Postitusi: 189
- Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
- Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
- Asukoht: Tartu, vahel Norra
- Tänatud: 4 korda
Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Ta elab jälle!.... Järgmise korrani.
Ja isegi paremini kui enne, kostitasin vanakest vähe rasvasema seguga (uued suuremad düüsid).
Sai mingiaeg ka korralik manomeeter,et õlisurve oleks silmeall. Õnneks oli õlisurvega kõik tubli 4+ ja isegi väga kuumalt ei läind tühikäigul väga alla 2. Nii et Ivani õlisurve andur on " Täpne" nagu aatomkell. Siinkohal tänud
Hansaflex OÜ töökale tegelasele .
-
Teema algataja - Postitusi: 189
- Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
- Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
- Asukoht: Tartu, vahel Norra
- Tänatud: 4 korda
Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Viimasest postitusest 5+ aastat
Aga vanake ikka liigub.
Ei tea kas vanadus liigestes voi mingi muu vaimuhaigus agą korviga on ikka palju ägedam soita!
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Mis karpad need on?
-
Teema algataja - Postitusi: 189
- Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
- Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
- Asukoht: Tartu, vahel Norra
- Tänatud: 4 korda
Re: Tagasi juurte juurde e Tuvi Dnepr MT 10-36
Need peaks olema mikuni , d orginaal õhupuhasti ja 3d prinditud torudega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.