mootorratta õlifilter eBayst
Tere,
kas mootorratta õlifiltri puhul peaks originaali eelistama või kärab ka eBay aftermarket?
Tere,
kas mootorratta õlifiltri puhul peaks originaali eelistama või kärab ka eBay aftermarket?
õli filter oli eesti motopoodides suht ainuke asi mida kohapeal olemas oli
Soetasin enne eelmist hooaega ka kuskilt king-kongist. Visuaalselt ei paista neil küll midagi viga olevat. Hiflo omaga võrreldes ei paistnud kuidagi viletsamalt ehitatud olema
Ei jaga praegu matsu ära- miks on õlifiltrit vaja tellida kusagilt kaugelt? Igas kohalikus motopoes saadaolev HI-Flo analoog sellele ebay filtrile maksab alla 4-ja euro.
tarmoel kirjutas:Ei jaga praegu matsu ära- miks on õlifiltrit vaja tellida kusagilt kaugelt? Igas kohalikus motopoes saadaolev HI-Flo analoog sellele ebay filtrile maksab alla 4-ja euro.
Postkontor on lähemal kui lähim motopood?
Postkontorisse ka kohaliku müüja käest mugavam tellida- saab järgmine/ülejärgmine päev kätte.
Ebayst saab osadele pestava über racing metallvõrk-filtri ka osta, tuleb ju aastatepikkusel kasutamisel filtrite pealt kõva kokkuhoid.
tarmoel kirjutas:Postkontorisse ka kohaliku müüja käest mugavam tellida- saab järgmine/ülejärgmine päev kätte.
Ise soetasin mootorratta õlifiltri talvel, kiiret polnud mitte mingit. Mujalt sain neli filtrit, mille eest makstud summa eest ei oleks ma koha pealt kahtegi saanud.
Eestist saab ju ka postiga korraliku tellida,kui kindlasti posti teel soovid.Tegelikult on mootorratta õlifilter üsna oluline asi,mille pealt ei ole nagu pointi kokku hoida,seda enam ,et maksab ka meil poes 3 kuni 5 euri.Silmaga ei tee selles kindlasti vahet ,kuidas ta sul õli puhastab.
Mahle mootorratta filter oli pea 8 eur. Soodukaga, HF138 hiflo analoog.
Ma ostaks ka Saaremaalt koha pealt nelja euriga HF152, HF564 või nende analoogi kui saaks.
Nimetatud mootorratta õlifiltrite hind on vastavalt suurusjärgus 5,5 ja 6,5€. Ja seda ilmselt ka Saaremaal. Saaremaa Hondakeskuse hindu ei tea aga tsiklite õli ja õhufiltreid on tark tellida autokaupade poodidest. Tellivad kataloogist tsikli margi järgi ja tihtipeale on ka euro jagu odavam, kui motopoest. Nt. Championi õhufilter oli mingi 1,5€ odavam, kui vastav HI-FLO oma motopoest.
Päikest!
Võtke kord julgus kokku ja lõigake laiali paar uut mootorratta õlifiltrit erinevatelt tootjatelt. Autofiltrite puhul olen viibinud koolitustel kus nii tehtud.
Ütleme nii, et tulemused on olnud ühtaegu nii üllatavad kui hirmutavad. Mõnes ei ole filtreerimismaterjalina muud kui kellegi vanad aluspüksid, teises on pool filtrisisu täis vaiku, mis peaks seda paberirulli ainult otstelt toetama. Mõnel oli ülesurve/möödavoolu klapp lahendatud nii, et filter reaalselt töötada ei saagi jne.
Mingitest täiesti tavalistest ja paberõhufiltritest (margikohased) andis üks filter peale laialiharutamist 2 ruutmeetrit rohkem filtreerimismaterjali kui teine jne.
Mahle/Knecht on nii ehk naa filtrite osas üks kvaliteetsemaid tegijaid, sealt ka hind.
Kauri
Võtke kord julgus kokku ja lõigake laiali paar uut filtrit erinevatelt tootjatelt.....
Täiesti päri. Ei oleks ise ka uskunud, et filtril ja filtril nii suur vahe võib olla.
Näiteks ka selline lugu.Tegu on küll autoga, aga lähe ikkagi filtri teemasse.Talvel suure külmaga andis diislil kütuse filtri tihend nii moodi järgi, et enam ei hoidnud diislit kinni.Tegu oli odavama poolse filtriga.Nüüdsest "Mann" toodang ja seda probleemi pole.
Marko512 kirjutas:Näiteks ka selline lugu.Tegu on küll autoga, aga lähe ikkagi filtri teemasse.Talvel suure külmaga andis diislil kütuse filtri tihend nii moodi järgi, et enam ei hoidnud diislit kinni.Tegu oli odavama poolse filtriga.Nüüdsest "Mann" toodang ja seda probleemi pole.
Otsisin ka Mann õlifiltrit, ei leidnudki esimese hooga. Kes/kus müüb üldse?
Vapsik kirjutas:Marko512 kirjutas:Näiteks ka selline lugu.Tegu on küll autoga, aga lähe ikkagi filtri teemasse.Talvel suure külmaga andis diislil kütuse filtri tihend nii moodi järgi, et enam ei hoidnud diislit kinni.Tegu oli odavama poolse filtriga.Nüüdsest "Mann" toodang ja seda probleemi pole.
Otsisin ka Mann õlifiltrit, ei leidnudki esimese hooga. Kes/kus müüb üldse?
Europart (s) Veerenni tänaval. Online kataloogi leiab googlest
Madlobster kirjutas:Vapsik kirjutas:Marko512 kirjutas:Näiteks ka selline lugu.Tegu on küll autoga, aga lähe ikkagi filtri teemasse.Talvel suure külmaga andis diislil kütuse filtri tihend nii moodi järgi, et enam ei hoidnud diislit kinni.Tegu oli odavama poolse filtriga.Nüüdsest "Mann" toodang ja seda probleemi pole.
Otsisin ka Mann õlifiltrit, ei leidnudki esimese hooga. Kes/kus müüb üldse?
Europart (s) Veerenni tänaval. Online kataloogi leiab googlest
Peale selle et guugeldasin hoolega, käisin isegi nende kodukal otsimas. Kohe kuidagi ei taheta kaubamärki välja tuua. Aga jah, homme lõunaks pidi kohal olema
minuarust vanasti oli neil kodukal kataloog ja Mann oli väga reklaamitud kaubamärk neil. Nüüd korra piilusin kodukat enam pole jah.
Mann filtrid olen mudu koguaeg nende käest ostnud.
Madlobster kirjutas:minuarust vanasti oli neil kodukal kataloog ja Mann oli väga reklaamitud kaubamärk neil. Nüüd korra piilusin kodukat enam pole jah.
Mann filtrid olen mudu koguaeg nende käest ostnud.
MANN ja Hengst olid minu mäletamist mööda ühe tehase toode ja varasemalt nad tegid Volvo rasketehnikale OEM filtreid ka.Täna ei tea seda 100% ,aga mõlemad on kvaliteetsed asjad.
Kas on mõni julge on positiivse olemiga pruukinud ka MANN/ Hengst kopsikute asemel 3 x odavamat SCT-d?
Autodest vanemal massinal (see valge koletis, mida sa viimati mu aias nägid) olen aastaid SCT-d kasutanud aga ei oska küll midagi kosta, ons too hea või ebahea, sest õli vahetan umbes 10k tagant (viisaka hinnaga ULE/LSP õli jookseb mul kraanist) ja näeb välja nagu näeb... peaks järgmine kord prooviks mõne uue või ka vana pooleks lõikama.
Mul autol oli üks uus sct küttefilter vigane-ei lasknud piisavalt läbi, kõrgsurvepumpa minevas läbipaistvas voolikus mull koguaeg sees, max pöörded ca 2000rpm ja kõik, panin järgmise uue samasuguse, töötas. Enam ei kasuta peale 2x sellist jama erinevate masinate peal sama tootjaga.
Rutsine SCT õlifilter olemas, kaugelt vaadatuna täiesti kobe. Karbilt kirju uskudes, keerasin sellist kunagi isegi oma Mazdale külge. Lähemalt pinnatöötlus odavapoolne, sisu visuaalselt robustne, kuid jätab korraliku mulje. Kummitihend on kole, aga seda on igas mõõdus ohtralt. Erinevalt kunagistest FRAM-i imedest roostet seespoolt ei avastanud, noid läks ka 1 vahetusvälbaga 2 tükki vähemalt autole. Hilflo/Champion jätab oluliselt kvaliteetsema mulje ja maksab ka kordades rohkem. Kui see kopsik kevadeni muredevabalt küljes püsib, siis on ta tõenäoliselt ka veel sügisel seal alles.
Samuti on Mopari/ Volvo foorumites kergelt SCT-st juttu olnud.
Nõnna, SCT koos vanaõliga utiil selleks korraks. Lekkeid ei esinenud hooajal (c 7000 km). Filter oma silmadega kaedes seest ja väljast peaaegu nagu uus, filterelement tahmane nagu ikka. Lähemalt lahti kaanetama otkryvaška puudumisel ei hakanud. Kunagistest varudest läks käiku Championi filter. Nimetet SM134 makreeringuga filtrit müüakse hetkel 1,70-5 rutsiga, COF104 hinnad kipuvad kümpa piirimaile.
Luxor kirjutas: ↑17 Okt 2021, 18:21Nõnna, SCT koos vanaõliga utiil selleks korraks. Lekkeid ei esinenud hooajal (c 7000 km). Filter oma silmadega kaedes seest ja väljast peaaegu nagu uus, filterelement tahmane nagu ikka. Lähemalt lahti kaanetama otkryvaška puudumisel ei hakanud. Kunagistest varudest läks käiku Championi filter. Nimetet SM134 makreeringuga filtrit müüakse hetkel 1,70-5 rutsiga, COF104 hinnad kipuvad kümpa piirimaile.
SCT-st hoiaks hästi kaugele.
Õlifilter on niivõrd odav asi ning kulu väike, et sellega eksperimenteerimise jätaks küll ära.
Kui neid hooajal kuni 2 läheb siis kokkuhoid võrreldes originaaliga on viisakas. Iseasi on, kas peab valima valiku alumisest otsast. SCT-le etteheited puuduvad, kuid enese ööune ning kohalike rikkurlike kaaskannatajate huvides kasutan mõõdukamaid variante. Ma luban!
Luxor kirjutas: ↑27 Okt 2021, 08:15Kui neid hooajal kuni 2 läheb siis kokkuhoid võrreldes originaaliga on viisakas. Iseasi on, kas peab valima valiku alumisest otsast. SCT-le etteheited puuduvad, kuid enese ööune ning kohalike rikkurlike kaaskannatajate huvides kasutan mõõdukamaid variante. Ma luban!
Krossirattal vahetan õli iga 5 tunni takka, korralikul hooajal ca 10 korda. Siiani Hiflo filtreid ostnud ca 5 EUR tükk, suur siis see sääst oleks?
Luxor kirjutas: ↑27 Okt 2021, 08:15Kui neid hooajal kuni 2 läheb siis kokkuhoid võrreldes originaaliga on viisakas. Iseasi on, kas peab valima valiku alumisest otsast. SCT-le etteheited puuduvad, kuid enese ööune ning kohalike rikkurlike kaaskannatajate huvides kasutan mõõdukamaid variante. Ma luban!
Selleks, et alla 10 euri hooajal kokku hoida, riskid mootori õlitusega? Oo