2003 gsxr 1000 turborull RaulK
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
2003 gsxr 1000 turborull RaulK
Uus talv uus mootorratta projekt siis. Seekord midagi natuke teistsugust kuna toorikuks sport touring bike suzu rf 900.
Minu kätte jõudis ta kusagil septembri alguses ning enne ribadeks kakkumist sai ca 3500 kilsa ka veel maha kärutatud. Ilus punkt hooajale oli tripp leedu lõuna tippu. Kel huvi siis paar klõpsu ... (http://sookoll.ee/picu/a/72157648856527587/). Igatahes nädal peale tagasitulekut hakkasin lammutama. Nii veider kui see ka pole, polnud mul siis (ega ausalt öeldes ka praegu) aimu mis asi sellest tulema peaks. Päris tõupuhast fighterit teha ei taha, samas halli massi ka ei sulanduks. Aga eks kevadel paista vist. Plastik pealt ära hakkas mõte vaikselt liikuma.
Kuna originaal pütt oli jube nagu öö, siis otsustasin väljalaske esimesena käsile võtta. Algselt oli plaanis paigaldada 2 r1 pütti. kuid leko pakud cbr-i oma sobis sinna nagu rusikas silmaauku, nii et see jäi.
Pütt keermelattidega paika riputatud sai hakata vaikselt sabaraami peale mõtlema. Kui osakaja mees oles teinud selle 4 meetrisest jupist, siis mul kulus kokku mingi 20 meetrit toru ja tohutult töötunde. Samas olgu kohe öeldud, et kuna ei aja taga kaalu ega perfektset välimust, ongi kogu projekti eesmärk võimalikult palju asju ise valmis keerata. Ühtegi joonist ma teinud pole, kõik lahendused on tulnud jooksvalt tsikli kõrval.
Väljalase paigas, ulme töö neid seibe relakaga lõigata, lihvida ja kokku sobitada. Aga mis teha kui õiget tööriista pole. Kalts läheb peale nii et jällegi ei näinud mõtet tig keevituse eest maksta.
Vasaku külje lahendus siis. Võrk jääb näha, üles tuleb plast. Jalaraua lahendus ka, sellest juttu veits all pool.
Esituled. Kuna tahtsin saada need võimalikult torude lähedale oli kinnituste tellimine jälle välistatud. Aga 45mm toru, natuke nikerdamist ja olemas. Kahjuks pilti pole praega. Vast siis saab kui suunatule kronsad ka sinna külge saan.
Raami painutades läks mul meelest aku kast. Õnneks läks hästi ja see mahtus ikka ära. Pool cm jäi isegi juhtmetele ruumi.
Termostaadi viisin raami sisse. Plaanis kasutada ka silikoon vollasid et edevam välja näeks .
Oma 190cm pikkuse juures oli pikki otsi sõita paras vaev. 200 kiltsa ja jalad täiesti läbi. Selle probleemi lahendamiseks viisin jalarauad alla ja taha poole. Kasutasin kaassõitja raudade kronsasid mis väikse modimisga sobisid külge ilusti.
Originaalis oli taga 170/60 rehv mis tundus kuidagi äbarik. Algselt oli plaan mahutada alla 200 lai rõngas kuid nagu näha siis 190 laius on suht max mida saab kasutada ilma suurema peavaluta. Ette plaanis 120 asemel 130 sokutada.
Täna õhtul sai taas veits nokitsetud. Karp raami vahele aju ja releede jaoks ning kronsad hoidmaks uut bensu kraani. Kuna vana 2 otsaga kraani ei osanud kuhugi paigutada, siis vahetasin selle tavalise voolikute vahele käiva vastu. Panen paagi ON toru otsale pimeda ette ja sõidan kohe reserviga.
More to come..
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Summutiga oled küll palju vaeva näinud, tubli töö. Võrgu lahendus on päris edev. Mis värvilahendus rattale tuleb? Edu nokitsemisel ja ootan huviga mis kevadel välja koorub
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Väga viis.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Päris hea! Kuidas must metall alu kyljes pysib keevitades?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
RF'il ei ole alu raam.
On RF600 R'i pealt laenatud ja tugevdatud terasraam!
Originaalis VÄGA ILUS JA HEA ratas
Aga nagu juba teemaalgataja mainis siis pikemale inimesele suht väsitav sõitta.
Ise tegin oma masinaga kunagi Tallinn-Tartu-Haapsalu otsa ja uskumatu, mis asendeid ma lõpupoole üritasin võtta
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Värvilahendusest praegu veel ei räägiks. Mõtteid on aga ei midagi kindlat veel.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Ei tea sumpa torud riivavad minu silma, kui oleks selline roti stiiliga ratas siis ehk sobiks, muidu näeb porr. Sumpa paelaga ümber massides ehk parem, samas seal ka vastavalt stiilile.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
eerikkarts kirjutas:Ei tea sumpa torud riivavad minu silma, kui oleks selline roti stiiliga ratas siis ehk sibik, muodu näeb porr. Sumpa paelage ümber massides ehk parem, samas seal ka vastavalt stiilile
No ta kirjutaski, et kalts läheb peale.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Isegi kaltsuga on rõve kuju.Kas neid kohe raami tagant ei saa viia.Praegu nagu mammuti kihvad ja vaevalt et lintki nurgelisust peidab.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Seestpoolt ei saanud kuna pole lihtsalt ruumi kiige ja ratta vahel. Ei hakka kuidagi välja vabandama, aga lihvimata keevitused võimendavad seda nurgelisuse teemat nata. Eks paista kui lõpuks ikka häirima jääb saab nende järgi uued torud lasta teha ju.
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
kui tagumine vedrustus ilma lingita teha siis saaks toru kiige seest läbi ajada,aga see rikub sõiduomadused ära.ratas mis kiirendab 0-100kmh 2,4 seki ei ole sellise katsetuse masin.mujal on ikka torud kiige kõrvalt [youtube][/youtube]
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Aga kui jätaks summuti üldse põhja alla. Milleks seda tohutut rauakogust sinna vaja on?
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
kui pütt põhja all ei saa metsas juurikate otsas ukerdada ja linnas üle äärekivide shortcutte teha
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
426f kirjutas:kui tagumine vedrustus ilma lingita teha siis saaks toru kiige seest läbi ajada,aga see rikub sõiduomadused ära.ratas mis kiirendab 0-100kmh 2,4 seki ei ole sellise katsetuse masin.mujal on ikka torud kiige kõrvalt [youtube]]
Ma nii huvi pärast küsin, et kas RF900 on see ratas, mis 0-100km/h teeb 2,4 sekundiga?
vikiii, ettevõtmised on kiiduväärt, aga hetkel loodan vaid, et masina originaalplastid aitavad doonorjuppidena päästa mõne teise vanakese fighteri saatusest...
Sellegipoolest häid ideid masina ehitamisel
Edit: sai natuke valesti adresseeritud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Sama siin, ehk saab plast kellegile hädalisele originaalis hoidmiseks!
Samas inimese enda ratas, las teeb, mis tahab!
(erand on vist see õnnetu 750 Yamu)
RF900 oli oma aja kohta VÄGA hea minekuga, sada saadi kätte 3,3 sekundiga.
Muuseas, sellega on ka püstitatud rekordeid:
Worldrecords:
Time Distance Average Speed
1hr 256 km (159m) 260.491 km/h (161.896mp/h)
6hrs 1514 km (941m) 252.341 km/h (156.831mp/h)
12h 3022 km (1878m) 251.835 km/h (156.516mp/h)
24h 5904 km (3669m) 246.000 km/h (152.890mp/h)Fastest lap average: 268,965 km/h (167,163 mph) at 7:05 am, when the air had the highest oxygen concentration
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
"Amort jääb ette" pole mingi vabandus, seda saab panna kuhu iganes!
Tegelikult tulles asja juurde tagasi, siis
esiteks - ma ei mõista, milleks sinna 2 toru, kui 1 oleks täiesti piisav?
teiseks - ma ei mõista, miks peavad need torud olema paarisendistest seibidest kokku situtud; ma olen ka kunagi nii teinud, kuid olin siis loll, 17 ja puruvaene...
kolmandaks - jalaraudade lahendus on äärmiselt võigas.
Sabaraam on nii ja naa. Pusimise isu paistab sul olevat.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Päris nii ikka ei ole, et keerad amordi suvalisse asendisse ja töötab nagu on ette nähtud, hr vedrustuseinsener ja disainer kurikristjan.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Mõni aeg tagasi sai mustast torust kokku punktitud säästu torukolle üle tigitatud rullnokkadele, ja mäletamis mööda kahte aastat kaltsu all se vastu ei pidanud, eks sinile tuli oli 24/7 torus ka
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Päris nii ka ei ole, et ei saa aru ja tuleb norima. Ma julgeks oletada isegi, et see, kas asi toimib 10% halvemini või 10% paremini konkreetse ratta puhul, on suht ükspuha nagu säästufighteritega ikka. Nagunii on vedrustus vana ja väsinud ning pole sõitjale eriti paigas. Kui 426f jutu järgi ilma lingita panna, siis oleks suht perses küll originaal amordiga.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Järgmine laar pilte edusammudest siis.
Raami vahele sai sopakaitse tehtud, sinna peale saab ära sokutada aju, releed ja muud elektri pudru.
Parema külje võrguteema hakkab samuti ilmet võtma
Numbrimärgi kinnitus koos tule kronsaga
Painutasin ka torujupid sumpa püti peale läbi mille hea vedada juhtmed tagaotsa tulede jaoks.
A ja kui kellegil huvi siis ära anda ninaplast koos tulega. Raami leiab ka äkki.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Põnev värk. Kas tegid/teed - enne/pärast kaalutesti ka? Mind kohe huvitab, palju see kolakas sul lõpuks kaaluma hakkab, aga muidu edu. Mulle meeldib kui inimene teeb asju.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Kaalutesti ei teinud aga eks saab passis olevaga hiljem võrrelda.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Nädalavahetus seljataga ja et teil igav ei hakkaks siis nata pilte ja juttu jälle.
Tagatulele sai potsku tehtud ja nähtavust proovitud. Esmapilgul tundus maru pisike aga põledes otse sisse vaadata ei kannata. On nähtav küll. Tegemist siis biker24 tellitud jubinaga (http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=300&item=10065)
Gabariit
..ja pidur
Sai lõpetatud ka parema ülemise otsa võrgu teema ning paigaldatud sadula kinnitus teema.
Lukk tagumiku alla
Raam on nüüd enam vähem valmis, mõned kinnitused veel ja siis vaja vaid korralikult kokku keevitada. (Seda teen siis kui kogu teema pulkadeks). Samas ees ootamas üks keerulisemaid teemasid - sabaplastik. Alustasin klaasplasti jaoks vormi tegemisega ka.
3.5 kuud veel aega ...
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Vormi tegemine makroflexist on suht nüri. Ühe korraga lasta ei saa kuna siis ei kuiva sisemine osa ära. Lased mitu kihti, hakkad lõikuma, on mullid sees. Täida siis neid ja iga kord taas vaja tahendeda teemal. Niisama passida ei viitsinud ja võtsin käsile plastikud. Käiguvahetus hoova pulga tegin ka ära
Esiporikalt eemaldasin nii mõnegi cm üleliigset plastikut
Kui kellegile peaks ebatasasused silma hakkama siis viimistlus on tegematta,
Kõhualuse sättimine pooleli veel. Parema ettekujutuse saamiseks sussasin äralõigatava osa üle. Selline lahendus pole küll lõplik aga midagi sinna kanti vast tuleb.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Ma küll ei saa aru miks käiguvahetus hoova kõveraks oled väänanud, aga esiporikal pole enam vigagi
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Porikas on viisakas tõesti. Makro asemel on vastavat vahtu ka selle töö jaoks olemas, aga no siis olekski liiga lihtne sul
Edu ehitamisel
-
- Postitusi: 10
- Liitunud: 04 Apr 2014, 11:18
- Tsikkel: Suzuki GSX600F
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Kui jahutusradikast sisselaske kolleni külje ka ära disainid mingit moodi, siis on üks pilkupüüdev ratas küll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.