Diisel : pumppihusti taastamine.
Tere! Tartus tegeletakse pumppihustite remondiga. On kellegil antud teemaga kokkupuudet? Kas kestab peale remonti? Uue pihusti hind ligi 600 euri tk mis on natuke hapu
Tere! Tartus tegeletakse pumppihustite remondiga. On kellegil antud teemaga kokkupuudet? Kas kestab peale remonti? Uue pihusti hind ligi 600 euri tk mis on natuke hapu
http://karla.ee/ uuri sealt, aga 1,9 85 kw tdi pumppihustitele sai mingit mudru eraldi ka tellida ja vahetada
Just lasin taastada kolm common raili pihustit, 70 eurot tükk, diesellandis. Taastati siis tagasivoolu osa, pihusti pool oli ok. Õhtul viisin, järgmise päeva lõunaks käes. Lubati väike garantii ka, et kui mõni detail peaks pihustil veel vahetamist vajama, siis tööraha ei küsita. Teostavad ka täielikku pihusti remonti, põhimõtteliselt saad siis uue asja, hind ka loomulikult ''teine''.
Ja karlasse ma ei viiks oma diisleid remonti ka siis, kui tasuta teenust pakutaks. Kvaliteet nagu jumal juhatab, asjasse süveneda ei viitsita, tööd südmega ei tehta.
mella kirjutas:Ja karlasse ma ei viiks oma diisleid remonti ka siis, kui tasuta teenust pakutaks. Kvaliteet nagu jumal juhatab, asjasse süveneda ei viitsita, tööd südmega ei tehta.
Ja mina kiidan karlat just isikliku kogemuse põhjal ja viin sinna ka edaspidi oma diisleid kui vaja. Kvaliteetne töö, süüvitakse asjasse ja tehakse tööd südamega. M.O.T.T
Ei oma rohkem ühist selle seltskonnaga, kui sinna jäetud raha ja tagasi saadud kvaliteetne töö.
Et nagu kellele ja mida tõestada oli vaja?
Alex kirjutas:Kvaliteetne töö, süüvitakse asjasse ja tehakse tööd südamega. M.O.T.T
Ei tea, kas juhus või mitte, aga Karlast sain minagi abi, väga mõistliku raha eest seejuures. Diislimeistris taheti kõik pihustid ära vahetada, mis oli ilmselgelt puusalt lastud pakkumine (1 pihusti oli läbi).
Siin nagu kahest eraldi pihustist juttu,commonrail ja pumppihusti.Need nagu veidi erinevad asjad.Teemaalgataja räägib pumpihustist ehk pihustist,mis tekitab nukkvõllilt saadud mehhaanilise liikumise tagajärjel surve,mis pihustatakse silindisse,seal on ka elektriline osa,mis avab pihusti.Commonrail ehk ühisanum pritsega pihustil hoiab ainult survet,mille tekitab kõrgsurve pump ja pihusti avab ajust tulevast elektrilisest impulsist lihtsalt pihusti.
Mina olen kunagi üritanud neid pumppihusteid(volvo veokal) lasta remontida,aga ei ole see olnud kestev.Ei oska tänase kohta öelda,sest see oli üsna mitu aastat tagasi.Mõistlik on kindlapeale välja minna,sest pumpihustil on ka vahetus ja hilisem nuka regull üsna suur ja kallis töö,olenematta mootorist.Volvo veoka oma saab täna vahetus varuosana kätte mingi 300+euriga.Kannatab enne põlveotsas tegemist ka mujalt,kui ühest kohast uurida,mis asjad maksavad.
Juhul kui tegemist mingi harvaesineva asjaga,siis head hinda loomulikult ei saa.
mella kirjutas:Ja karlasse ma ei viiks oma diisleid remonti ka siis, kui tasuta teenust pakutaks. Kvaliteet nagu jumal juhatab, asjasse süveneda ei viitsita, tööd südmega ei tehta.
Olin ka kuulnud igasugu imejutte Karla kohta, liigkasuvõtjad jne. Nüüd viimase 3 kuu jooksul seal 3 korda käinud ja järjest paremaks läheb, suhtumine 5+ näitavad näpuga töökojas vigadele ja seletavad kõik lahti ning hind on vastavalt tööle. Pole mingit pimesi remontimist nagu Diislimeistris. Diislimeistrisse jätsin 500€ aga abi ei saanud kokkuvõttes. Diislimeistriga veel see asi, kui lubatakse helistada kui auto valmis, siis enne läheb mustlane tööle kui see juhtub. Aga eks loll saab kirikus ka peksa ja kokkuvõttes on suur osa ka kliendi suhtumisel. Sama lainepikkusega võetakse sind vastu mis sinust peegeldub.
2002 1.9 tdi näitas tühikäigul kütusekuluks 1,2 l/, peale "väsinud/kulunud" pihusti vahetust kütusekulu 0,9 l/h. maanteel oli ka janune. pihusti viga näitas ka arvuti. pihusti vahetamise ajakulu ca 45 minutit ja sai peale pandud lammarist kasutatud pihusti.2001-2007 galaxy/sharan (peaks sobima ka teistele vw samast ajastust) diagnostikakaabel olemas ja sixpacki eest võin hobikorras kaabli järgi panna. saab ka kustudada lisasoojendusahju veakoode. asun tartus Kvissentalikandis
aivar_ kirjutas:2002 1.9 tdi näitas tühikäigul kütusekuluks 1,2 l/, peale "väsinud/kulunud" pihusti vahetust kütusekulu 0,9 l/h. maanteel oli ka janune. pihusti viga näitas ka arvuti. pihusti vahetamise ajakulu ca 45 minutit ja sai peale pandud lammarist kasutatud pihusti.2001-2007 galaxy/sharan (peaks sobima ka teistele vw samast ajastust) diagnostikakaabel olemas ja sixpacki eest võin hobikorras kaabli järgi panna. saab ka kustudada lisasoojendusahju veakoode. asun tartus Kvissentalikandis
Lammarist olen võtnud juba 3 pihustit. Tk hind umbes 150-200 euri. Kokkuvõtvalt võin öelda et kui praktiliselt kõik pihustid läbi siis saad rohkem ajudenu##i kui asi väärt .Sõida pooled eesti lammarid läbi (lammar ei tea kas üldse töökorras ,ning kui ei tööta siis lähed uuele ringile). Kulutatud aeg ja kütus ning tulemuseks on see et 200 km peale remondist saamist põleb jälle diagnosti tuli, seega ei ütle keegi kas lammari pihusti kestab 200 või 200000. Tagantjärgi olen targem nüüd. okord soovitati vahetada kõik pihustid välja 2200 euri pluss vahetus .Jäid vahetamatta.Pool auto hinda.Nüüd suhtun ka veidi kartlikult remonti, et kaua ta jälle käib?
Mis autole sa pihusteid otsid?
vw audi -2005 aastani kulub nukk ja hüdrotõukur ja võib näidata pihusti viga, uuematel -2008a võib kaablipuu ka näkku panna..
2007 octavia tour. Käisin rakveres 3 mes kohas ja siis lõpuks tlnas ka oli vist diislikunn vms tegelane ( peterburi mntl) kes ütles et 3 pihustit läbi. Tõstis pihusteid omavahel ringi ka ja viga läks pihustiga kaasa.
Rakvere külje all Rometu talus remonditakse pihusteid. Mees teeb isegi esindustele. Mul läks Vito Common rail süsteemi kahe pihusti remont ja kolmanda reguleerimine 333€ maksma + teises töökojas pihustite lahti leotamise, mahavõtmise ja pärast peale panemise eest 60€. Rometu talu ise ei demonteeri/monteeri. Kontakt: https://www.1182.ee/et/rometu-talu
Kahjuks paljudel firmadel on eesmärk suured summad kliendilt kasserida, kuid puudub kohustus 100 % auto korda teha Aga- lollidelt tulebki raha ära võtta !
pühak kirjutas:Rakvere külje all Rometu talus remonditakse pihusteid. Mees teeb isegi esindustele. Mul läks Vito Common rail süsteemi kahe pihusti remont ja kolmanda reguleerimine 333€ maksma + teises töökojas pihustite lahti leotamise, mahavõtmise ja pärast peale panemise eest 60€. Rometu talu ise ei demonteeri/monteeri. Kontakt: https://www.1182.ee/et/rometu-talu
See mees on konkreetne ja omade reeglitega, tühja möla ei aja.
Loff kirjutas:Spoiler
pühak kirjutas:Rakvere külje all Rometu talus remonditakse pihusteid. Mees teeb isegi esindustele. Mul läks Vito Common rail süsteemi kahe pihusti remont ja kolmanda reguleerimine 333€ maksma + teises töökojas pihustite lahti leotamise, mahavõtmise ja pärast peale panemise eest 60€. Rometu talu ise ei demonteeri/monteeri. Kontakt: https://www.1182.ee/et/rometu-talu
See mees on konkreetne ja omade reeglitega, tühja möla ei aja.
Ja tulemus on korralik. Tema eesmärk pole odava hinnaga kliente meelitada, vaid kvaliteediga. Olen ka varem tema juures diisli toiteseadmeid remontida lasknud ning kunagi pole tema tööga probleeme olnud. Kohalikuna tean tegija enda kohta samuti üht-teist, mistõttu võin kommenteerida, et kui ta endale ja klientidele reegleid poleks kehtestanud, oleks ta, võimalik, et juba surnud.
Ise sõidukate pumpade ja pihustite rmondiks julgen soovitada ainult http://www.jassiauto.ee.
Suurema kubatuuriga masinatele mõeldud pihusteid on tehtud http://www.avtservice.ee/?page_id=29. Pole olnud töö kvaliteedi üle ka põhjust nuriseda .
Rometu talu mees ei tegele pumppihustitega. Kiitis tartu diesellandi, et seal asjalikud aparaadid, parim hind ja mehed kes teavad mida teevad. Tallinnas pidavat ka kvaliteet olema sama aga hind soolane.Jõhvi omadega pidavat ka probleeme olema. Stikke oü pakub boschi tehase taastatud 320 euri.Dieselland sama asja 250 ning seda mis kohapeal taastavad umbes 220. Homme külastan diesellandi
jeebaist leiab ka mingeid vahetusfonde
Peaksid abi saama Kiilist Valori teenused. Remondivad vag grupi pihusteid ja ainult originaal boshi varuosadega ja garantii.
+372 5696 5255
Viljandis on üks vend. Kärmas nimeks, kui tema hakkama ei saa, siis on Kuusakoski kaup.