Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Ma pikalt ei patra,
igastahes eelmine hooaeg sai üritatud Itaaliasse jõuda 1500se Kawasakiga (91a.) mis pidi täitsa tip-top korras ratas olema aga lagunes hoopiski ära, eks natuke olid süüdi kiirteed ka ja 4 käiku ja pärast korrutasid kõik et suurte Kawade metsik õlivõtt on täitsa tüüp-viga. Ise olin ka loll enda naiivsuses. Ühesõnaga - prooviks seekord veidi paremat eeltööd teha masinavalikul kuna tuleval hooajal tahaks kindlasti juba kaugemale ja vähemagi võimaluse korral ka mitu pikemat reisi ette võtta.
Praegu on silmapiiril:
Honda Shadow 750 2001a. mille põhiline argument on see et ta on odav.
Yamaha XVS 1600 / Yamaha XVS 1100 2003/2002a. peaks olema ruumikas ja vastupidav masin ja välimus ka väga meeldib.
Kawasaki VN 1500 2002a. kuna see masin on mulle juba tuttav ja ehk 10 aastat uuem mudel on töökindlam?
Ja tingimuseks sai endale tehtud et enne 2000a masinaid enam ei vaata.
Lihtsalt mõtlesin et äkki kellegil on midagi tarka öelda.
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Suuremad sporttouringud? Euroopa asfaldil ja kiirteedel kestavad ja sõidavad pikalt. Ratta stiili poolest täiesti välistatud?
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Üldiselt mida vanem ratas ja suurem läbisõit, seda väiksem tõenäosus ilma näppe õliseks tegemata euromatkalt saabuda. Kui just pole eelnevalt kõik vähegi oluline üle käidud.
Sinu loetletud 200x aasta masinad pole erand.
MotoGabriel kirjutas:sai üritatud Itaaliasse jõuda 1500se Kawasakiga (91a.) mis pidi täitsa tip-top korras ratas olema aga lagunes hoopiski ära,
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Meenuvad sõnad murfoloogia varamust: lollikindlat asja pole olemas, kuna lollid on erakordselt leidlikud. Aga Sinu pakutuist võtaksin Yamu

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 503
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Üldiselt mida vanem ratas ja suurem läbisõit, seda väiksem tõenäosus ilma näppe õliseks tegemata euromatkalt saabuda.
...hm...kogemus ütleb just vastupidist...motikas on nagu viiul, mida rohkem mängid, seda paremini kõlab...või käis see naiste kohta...ma valiks Honda
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024, Rumeenia 2025
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Kuna teema niigi läinud rappa, tõukan ka veel takka...
Divikas kirjutas:...hm...kogemus ütleb just vastupidist...
Nojah, Divikas on sel teemal pädev rääkima Mul on omaltpoolt talle toeks lisada üks omakandi mees, kes tuli just hiljuti oma vana Tenerega 18900km sooloreisilt Mongooliasse. Kui mitte arvestada 1x sekeldusi sita bensiiniga, siis lagunes tal selle reis jooksul vaid tagahammasratta laager... Pole paha 100000 läbinud enduratta kohta (100tkm sai täis sellel reisil).
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Yamaha XVS 1100 -- mul jääb p...e haigeks selle peal juba Eesti piires. Ratas ise peab hästi vastu.
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Ma küll ei tea, et viiuli kõla headus mängimise pikkusega seotud oleks.
Divikas kirjutas:nagu viiul, mida rohkem mängid, seda paremini kõlab
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2008 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Ratta vanus ja läbisõit pole küll takistuseks puhaste kätega reis läbida,vaid tehniline seisukord on see ,mis sunnib näppe õliseks tegema.Tehniline seisukord võib ka mõni aasta vanal rattal kehv olla.Nii,et pead otsima tehniliselt heas seisukorras ratast,mitte jälgima läbisõitu ja väljalaske aastat.
Kui ratast põhiliselt reisimiseks tahad,siis minu soovitus,et pigem mitte chopper.See on lihtsalt minu arvamus,sest reisimiseks on palju paremaid rattaid olemas.Kui ostetav ratas on ka nö igapäevane liiklus vahend ja elustiili osa,siis tuleb muidugi chopper võtta.Minu silmis on nende rataste nõrgad küljed matkamisel-reisimisel;
- väga tihti väike lõppkiirus,aga on ka erandeid
- pikk teljevahe ning jalad ees isteasend,mis on ebamugav kitsatel kurvilistel teedel ja mägedes sõita(võrreldes paljude teisttüüpi ratastega)
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
mella kirjutas:Ma küll ei tea, et viiuli kõla headus mängimise pikkusega seotud oleks.
Divikas kirjutas:nagu viiul, mida rohkem mängid, seda paremini kõlab
Ühe pala pikkus küll ei mõjuta, küll aga viiuli vanus ja see, kui palju sellega üldse on mängitud. Kusjuures loeb ka musitseerimise tase, niisama kääksutamine pigem rikub. Sugulaste-tuttavate ringis on mõned viiuliga sina peal olevad inimesed ja minu teada on neil kõigil viiulid vähemalt 100 aastat vanad. Helikvaliteet tõuseb, kuna kõlakasti materjali struktuur kujuneb mängu käigus aja jooksul häälekõlale soodamas suunas. Aga see on tsikli lollikindlust silmas pidades täiesti teisesuunaline teema.
Vana tsikli lollikindlus tuleneb tema lihtsamast ja suurema tugevusvaruga konstruktsioonist, kui uuemal tehnikal. Aga teise koha pealt, kui tsikliga on kodu ligidal rahulikult kruisides palju kilomeetreid mõõdetud, võib tehnika ressurss olla sellises staadiumis, et rahulikult kruisides ja vahepeal kohvikupauside ajal mootorit jahutades kestab see võibolla veel pikalt, kui aga lüüa täislast peale ja põletada 2-3 paagitäit bentsu ühte jutti 130km/h + kiirusel päeva peale ära, võib selline "kindel rauast reisikaaslane" suht kohe otsad anda.
Selles mõttes on minu postitus offtopic targutamine, et midagi ma Sulle soovitada ei oska. Sinu küsitud tsiklite kategooriast on oma kogemus olemas ainult just selle Sinu jaoks õnnetu VN 1500-ga. Minu oma on küll paar aastat juba kenasti kestnud. Tehnika pole miskit peale mahlade vahetamise tahtnud. Õlikulu sõltub sõidukiirusest: kuni 100km/h kiirustel võib mõõtaknanormiga isegi paar tuhat läbi sõita. Rakvere-Tallinna vahet 110-130km/h uhades läks norm umbes 1000km kohta. Lugesin sommide VN foorumit. Seal keegi kiitis, et Kawasakidest pidi VN 1600 kõige kestvam olema, aga ei oska kommenteerida.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Ma ei tea küll kui suur su eelarve on kuid julgen soovitada Honda VTX1800. Omasin ise 5 aastat ja vahetasin vaid rehve ja piduriklotse, hooldused ka muidugi. Sellega ongi kõige mõnusam kruisimise kiirus ca 130-140 km/h. Ka hooldusvälp on üsna pikk. Samas kindlasti on matkamiseks mugavamaid rattaid. Ilmselt peaks muidugi ka VTX1300 enam-vähem sarnane olema, pisut soodsam ehk.
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Seda ma tahaks päris näha, kuidas NSVL tehases tehtud käkk paremaks mängitakse
pühak kirjutas:Helikvaliteet tõuseb, kuna kõlakasti materjali struktuur kujuneb mängu käigus aja jooksul häälekõlale soodamas suunas.
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Tere,
Eelmisel kevadel käis mu äiapapa Rumeenias, kogu reisi läbisõit oli ca 7000 km. Rattaks 2002 aasta Honda Shadow. Vist 750 ccm.
Kui huvi siis võin kontakti anda, räägib sulle juba telefonis lähemal kuidas ja mida. Muideks ta vist isegi müügis see ratas
Kui kontakti soov siis erasõnum!
Terv. Pets
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
mella kirjutas:Seda ma tahaks päris näha, kuidas NSVL tehases tehtud käkk paremaks mängitakse
pühak kirjutas:Helikvaliteet tõuseb, kuna kõlakasti materjali struktuur kujuneb mängu käigus aja jooksul häälekõlale soodamas suunas.
Ega s*tast saia ikka ei tee, see on üks asi. Ainult juba uuena hea viiul läheb vananedes aina paremaks, eeldusel, et sellel mängitakse. Ja teiseks ei hakka ükski oskaja ennast käkiga vaevama. See oleks umbes sama, kui tasemel võidusõitja käiks mingi odava hiinakaga võistlemas. Tõenäoliselt ei saavuta ta sellise lükkega midagi, rikub ainult oma oskuste kvaliteedi ja maine ära.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Tänud vastamast, ilus on lugeda kui inimesed kasutavad normaalselt kirjavahemärke ja oskavad normaalselt lauseid moodustada.
Siit jääb praegu mulje et võikski võtta mõne Honda Shadowi, ehk nõksu suurema mootoriga, 1100se tõenäoliselt kuna 4000 eurot on ka suhteliselt viimane hinnapiir.
Kas 1100 Shadow on suuruselt võrreldav 1500se Vulcaniga enam-vähem? Piltide järgi peaks ka päris lai ja ruumikas ratas olema.
Olen vaadanud neid touring rattaid ka ja isegi endurokaid mis tunduvad küll jube mugavad matkamiseks aga kuna ratas ei ole ka ainult reisimiseks siis Cruiserid on tugevalt eelistatud ja peab ju tõdema - näevad kõige paremad välja ka.
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Vulcanitest niipalju, et jõuagregaat ja ülekanne sisuliselt muutunud ei ole. On lisatud ainult elektroonikat, pritsung jms. Teistsugused on tänapäevased 1700 mootori ja rihmaveoga mudelid. Nende kohta ei oska midagi öelda. Kasutatud, teadmatu tegeliku läbisõidu ja minevikuga ratast ostes ei tea kunagi mille otsa satud ja margil vastupidavuse seisukohalt tähtsust pole. Igasuguste ratastega on tehtud probleemivabalt pikki reise ja tuleb ette ka väga õnnetuid isendeid. Ka nn. tüüpvead tulevad välja ikkagi peale pikki läbisõite ja aastaid.
Vulcani 4-st käigust niipalju, et nii nelja kui viiekäigulistel on viimane käik (vastavalt, siis kas 4-s või 5-s) samasuguse ülekandearvuga. 5-e käigulistel on lihtsalt käikude vahed nö. "väiksemad". Endal on 5-e käiguline aga valikuvõimalusel eelistaksin ilmselt 4-ja käigulist, oleks vähem käiguvahetust aga tegelikult pole see probleem.
Edu!
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
mella kirjutas:Seda ma tahaks päris näha, kuidas NSVL tehases tehtud käkk paremaks mängitakse
pühak kirjutas:Helikvaliteet tõuseb, kuna kõlakasti materjali struktuur kujuneb mängu käigus aja jooksul häälekõlale soodamas suunas.
Vähemalt 100 aastat vana viiul ei saa kuidagi olla N.Liidu tehases toodetud.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Osta see mis meeldib. Kui ratas pole kuigi haruldane saab ka välismaalt varuosi ja rehve häda korral. Selget parimat varianti ju pole, kõik on eelmistes omanikes kinni.
Vulcanite teemale lisaks. Ainuüksi vanade a b ja c vulcanite käigukasti, peaülekande ja kilovattide arvud erinevad pea kaks korda variatsioonide vahel. Ilmselt sama ka uue puhul. Kindlasti on ka variante mille puhul pole eriti vahet. Selline üldistav lause aga paraku ei aita kedagi, nagu ei oleks käikude arvu puhul vahet. Minu kogemus on hoopis teine.
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Vulcanite puhul tasuks ehk vaadata ka Classic Tourer (USA-s Nomad) versiooni.
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
müüge talle oma korralik tsikkel millega saab esimest korda matkal ära käia nii,et masin katki ei lähe.õnnetul tüübil on kõik tsiklid matkale minnes ära lagunenud
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
mulle meeldib kõige rohkem xvs just sel põhjusel ,et on õhkjahutusega ja nagu ütlesid ,et tahad lollikindlat siis seal ju ka sellejagu asju vähem mis nässu saavad minna
enne kui ratta ostad lase see ka pädevas kohas põhjalikult üle kontrollida ja ka ülevaatuspunktis ehk heitgaase mõõta, kui masina juures on pädev mees annab heitgaaside mõõtmine ka märku kui hakkavad otsa saama kas rõngad või sääred.
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
a) Edaspidi maksab peatuste ajal õli taset kontrollida
b) Vt esimest
c) Kõik tsiklid võivad roimad olla, aasta ei loe
Edit: Lugesin su blogi. Sa käisid läbi erinevad bensukad Poolas ja ei leidnud õiget õli. Ometigi läksid sa mingisse suvalisse garaasi ja umbkeelne pan pani su rattasse mingit õli, mis "vastab nõuetele". Imelik oled või?
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Lugesin minagi blogi, siis ükskõik mis automootori õli on parem kui üldse mitte mingit õli. Vahe tsikli ja automootori õlides on lisaained siduri jaoks. Võimalik, et auto õliga ei lahuta või libiseb, vms iganes.
Seda madalpöördega V2 määrib ta piisavalt hästi sõitmaks kuhugi kus müügil ka motika õli.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Osta parem Triumph Rocket III touring, sellega ei jää kiirteel kellelegi jalgu, kestab hästi ja on suht edev pill. Saksast saab täitsa normaalse hinnaga ja on 2000+ aasta. http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
- Tsikkel: honda st 1100
- Asukoht: tallinn
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Olen aastajagu sõitnud Yamaxa XVS 1100 . Pikemaid reise väljapoole Eestit pole teinud aga arvan ,et esmalt väsivad randmed lenksu asendi tõttu . Tehnilise poole pealt on seni muretu ,seda ka seetõttu et ratas vähesõitnud . Kui reisil aga vaja midagi teha on siiski palju lammutamist ,kasvõi ligipääs küünaldele . Madalatel pööretel on jõudu palju aga üle 90 on juba kuulda ,et pöörded üleval . Väljalase on moditud ja düüsid suuremad . Aga eks järgine aasta proovin pikema tripi järgi . Istmed on Mustang koos seljatoega juhile ,üsna mugav toetada selga .
-
- Postitusi: 2236
- Liitunud: 06 Sept 2007, 11:25
- Tsikkel: Yamaha Drag Star 1100A
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Ma olen oma XVS1100-ga paari aasta jooksul pool Euroopat läbi sõitnud Põhja-Hispaaniast Veneetsiani ja Amsterdamini.
Küll ei ole mul päris originaal kõik seal, aga ehk on postitusest abi ikka, kui XVS1100 plaanis osta. Persevalust on mind päästnud AirHawk õhkpadi. Mul ei ole originaalsadul (millega ei kannata üldse sõita), aga selline kõvem ikka, seega üle 500 km sõitude puhul kasutan üldiselt AirHawki. Lenksud on mul originaalist veidi laiemad, siiani asend ei ole ära väsitanud. Jalad saan panna kahte erinevasse asendisse. Tegelikult ei olnud probleem paagitäis järjest ära lasta mööda kiirteid näiteks ja kohati ka kuni 800 km sõidupäevasid teha. Originaalsadulaga XVS1100-ga sõber oli ratta seljas püsti juba peale 60 km, sest perse lõi tuld Kohutav sadul.
Ainuke asi, millest vahepeal puudust tundsin, oli kuues käik, aga seda ainult kiirteedel, kus tuimalt järjest lased koos võimsamate ratastega. 120 km/h on vast see piir, kus tahaks hirmsasti käiku vahetada. Mägedes kallutamine on aga selle rattaga väga vahva - väga hea ja kerge on manööverdada.
See on ka muuhulgas müügis Pole küll päris spetsiaalselt matkamiseks kohandatud ratas, sest igapäevaselt ta on mul üldse solo, aga suhteliselt lihtne on ta võimalik reisimiseks kohandada.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Tort kirjutas:a) Edaspidi maksab peatuste ajal õli taset kontrollida
b) Vt esimest
c) Kõik tsiklid võivad roimad olla, aasta ei loeEdit: Lugesin su blogi. Sa käisid läbi erinevad bensukad Poolas ja ei leidnud õiget õli. Ometigi läksid sa mingisse suvalisse garaasi ja umbkeelne pan pani su rattasse mingit õli, mis "vastab nõuetele". Imelik oled või?
Point made. Imelik olen ka ja sai 500km enne kontrollitud ka, oli olemas. Kiirteedel läks väga järsku ära lihtsalt. Bensukates ma autoõli sisse ei pannud kuna lootus oli ju leida tsikliõli, lõpuks kui tõsiselt siiber oli ja jaks ka otsas otsustasin siis lasta seal töökojas midagigi sisse panna. Järgmine kord paremini, esimene läheb ikka aiataha.
Enda tsiklivalikust niipalju et kui ma nüüd lähiajal proovisõidud ka edukalt tehtud saan siis tõenäoliselt 1100 Honda Shadow selleks saab, kuigi veel Yamaha pole ka välistatud. Olen nõus et iga tsikkel võib seestpoolt kohutavas seisus olla aga siiski 10 või 15 aastat uuemal masinal on see tõenäosus väiksem ja juba väljastpoolt on ta ilmselgelt paremas korras.
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Järelikult ikka ei ole imelik, kui sa õli teadlikult sinna kõigest nö augutäiteks panna lasid. Parem ikka kui ilma. Ma vist pole kuskilt lugenud veel, et mis siis põhjustas selle õli kadumise ja jamad? Läks laiali ja käruga Eestisse või?
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Tort kirjutas:Järelikult ikka ei ole imelik, kui sa õli teadlikult sinna kõigest nö augutäiteks panna lasid. Parem ikka kui ilma. Ma vist pole kuskilt lugenud veel, et mis siis põhjustas selle õli kadumise ja jamad? Läks laiali ja käruga Eestisse või?
Seal teemas sellest juttu rohkem -> http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=3 ... 42#p681342
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Lollikindel chopper/cruiser pikemateks matkadeks?
Ok, ma ise pakkusin ka oma peaga hõredust. Märgid olid enne ka minul aga sõidetavast rattast sai ca 200km-ga täiesti mittesõidetav, nii et lõpp käib kiirelt. Ikka juhtub. Mis liigub, see kulub. Võid uuel rattal surveid mõõta enne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.