1. leht 1-st
BMW F650GS
Postitatud: 13 Okt 2014, 17:08
Postitas reinhold5
Hakkan kevadel omale A2 lubasid tegema, aga mootorrataste kuulutustel olen juba tükk aega silma peal hoidnud ja mõelnud, mida võiks esimeseks rattaks osta. Kõige tugevam pretendent sellele kohale on BMW F650GS, mille kohta olen lugenud, et sobib väga hästi esimeseks rattaks, on töökindel, hea juhitavusega jne. Plaanin võimalikult palju asfaldilt maha keerata ja kindlasti ka pisut pikemaid otsi ette võtta, nii et endurokas peaks selleks just õiget tüüpi ratas olema.
Igatahes leidsin täna kuulutusi kammides sellise isendi:
http://www.mototehnika.ee/used/1867596
Hind tundub vägagi ahvatlev, arvestades seda, et tavaliselt maksavad nad ju 1000€ jagu rohkem. Küsimus tekkis aga selle läbisõiduga- kui pikk on üldse selle mootori eluiga, või on selle konkreetse ratta puhul tegemist oma elupäevade lõpul oleva isendiga? Mainiks ka ära, et müüjaga kontakti võtnud veel ei ole, nii et ei tea, mis muud hädad sellel rattal veel küljes võivad olla. Aga samas talviseks projektiks oleks see ju päris hea. Kuidas üldse sellel rattal varuosadega on, kas need on ka mõistliku hinnaga?
Re: BMW F650GS
Postitatud: 13 Okt 2014, 19:07
Postitas tarmoel
Läbisõit tundub tõenäoline. Kui just väga karmi kohtlemist pole saanud, kestab ka edaspidi. Hind on tõesti kummaliselt madal,räägi müüjaga- võib-olla on sellel mingi põhjus (hea või halb põhjus). Varuosad kallimad, kui jaapanlastel aga kordades odavamad, kui sõsarmudelil Aüpilia Pegasol. Kuluosad (klotsid, hammakad, ketid) igas motopoes B osana saadaval. Originaalosasid saab BMW keskusest (United Motors), tulevad kiiremini kohale, kui teistest tsiklite margiesindustest. Rotaxi sportlik kuiva karteriga mootor erineb tavalistest väheke (kas või õlitaseme kontrollimine ja õilvahetus) aga sellest pole midagi. Kui sul on mõni mootorratturist sõber, kellel teistsugune ratas, siis ära tema nõu näiteks õlitaseme kontrollimiseks kuulda võta vaid tee endale asi ise selgeks (manualist on palju abi). Kui ostma lähed vaata tagahammaka seisukorda- kui hammakas läbi, siis võib arvata, et ka kett ja esihammakas läbi. Üldiselt kestab tagumine hammakas 2 ketti ja 2 esihammakat. Muidugi võib ka iga kord koos ketiga tagumise ära vahetada. Ketijooks koos hammakatega maksab 150-200€. Kui mõni kogenum sõber, kes oskab vaadata pidurite kulumist, amortide tööd, siduri toimimist ja käikude lülitumist- oleks hea. Ja kas käivitamisel ei kosta raginat ega kolksu (starteri vabajooksu sidur). Aga tsikli hind on soodne- uuri seda asja.
Edu!
Re: BMW F650GS
Postitatud: 13 Okt 2014, 19:10
Postitas motikamees
Väike parandus - enamasti maksavad sellised rattad sellise aastaarvuga isegi 1500-2000€ võrra rohkem (ka Saksas). See ratas on muidugi omajagu läbisõitnud ja oleneb millest see läbisõit koosneb, kas kuskil ekstreem-oludes lõhkumisest või euroopas matkamisest. Igal juhul on tegemist piisavalt vana rattaga millel on sissepritse ja muu elektroonika ning see võib hakata segast panema.
Ja õlivahetuset niipalju, et näiteks Tartu ühes juhtivas moto-teeninduses sellega esimese korraga õigesti hakkama ei saadud (ilmselt oli viga konkreetses töömehes).
Re: BMW F650GS
Postitatud: 14 Okt 2014, 21:17
Postitas kadrikas8
Mis puudutab ratta mudelit, siis vähemalt enda kogemuste põhjal võin soovitada, sobib nii asfaldil kui ka kruusateedel sõiduks, kütet võtab vähe (keskmiselt 3,6/100). Ise soetasin taolise isendi 2 aastat tagasi, kah turuhinnast mõnevõrra soodsamalt, sellest tulenevalt sain ka hiljem päris mitme üllatuse osaliseks. Soovitan kindlasti tähelepanu pöörata veepumba korrasolekule (enda masinal tuli seda vahetada eelmisel aastal kahel korral, põhjuseks oli kulunud sidurikaas, mis hakkas veepumba võlli sööma, vahetus pole sellel mudelil just kõige kergem tegevus
) Enda masin suutis eelmisel aastal päris mitmel korral üllatada sellega, et keeldus käima minemast, alguses tundus, et asi on bensiinipumbas, kuid selgus, et viga on kusagil mujal elektrisüsteemis. Enamuse varuosi olen tellinud inglaste käest www.motorworks.co.uk, kui kasutada kodumaiseid varuosade tarnijaid, siis soovitan Tartus pöörduda Motohoovi poole, ise olen sealt saanud tunduvalt soodsamad hinnapakkumised kui United Motorsist, tarneaeg on sama pikk.
Re: BMW F650GS
Postitatud: 15 Okt 2014, 06:35
Postitas motikamees
Mis puudutab kütuse kulu, siis on see siiski keskmiselt üle 4L /100km sellel konkreetsel mudelil (single spark). Uuem mudel (twin-spark, vist alates 2005) peaks kütust vähem võtma.
Re: BMW F650GS
Postitatud: 15 Okt 2014, 08:13
Postitas Ivoonu
Näib, et miskit olulist viga rattal ei olnud, kuna kuulutuse asemel on tekst "See sõiduk on juba müüdud"
Re: BMW F650GS
Postitatud: 15 Okt 2014, 11:32
Postitas reinhold5
Jube kiiresti läks ära jah, alles eile saatsin müüjale kirja ja tahtsin laupäeval vaatama minna, aga näe, juba jäingi ilma. Kahju, eks ma siis kammin neid kuulutusi edasi.
Re: BMW F650GS
Postitatud: 15 Okt 2014, 14:20
Postitas tali
Tahad töökindlat kõikesuutjat kuuepoolest, kiika ka Transalpi. Kasutatud ja heas korras isendeid liigub suht mõistlike hindadega. 