Attention: The 2014 Ural revolution is spreading through Europe mercilessly:
Ural is getting rid of the drum brakes, the carburettors and a few other technical relics from the 1950’s. Watch out, Ural is beaming itself into the present time! http://www.ural.cc/index.php?en_model-year-2014
Re: Ural 2014
Postitatud: 09 Okt 2014, 00:31
Postitas Bastard
Neoklassikud, väga cool Kuid kuidas uutel Uralitel töökindlusega on? Tallinnast Tartusse ikka julgeb ühe jutiga sõita?
Eks me omal nahal teame kes ja kuidas neid on toodetud, kuid Ameeriklased mitte. Töökindlus on neil endiselt loterii alegrii.
Sellegi poolest on Ural ainuke, kes pakub korviveoga külgkorvi.
Leitsin huvitava lugemise, see on nii 183lk pikk =)
Why you should NOT buy a Ural motorcycle
They are one of the MOST UNRELIABLE new bikes you can buy in America today. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=794963
Re: Ural 2014
Postitatud: 09 Okt 2014, 09:00
Postitas yeekim
Minu süda läheb pahaks juba paljalt esiratta vaatamise juures:
Milline "kvaliteet" esipiduri suppordi kinnitusel
Amordi ülemine kinnitus
Valged poldid on pärliks
jne
Re: Ural 2014
Postitatud: 09 Okt 2014, 09:07
Postitas Piipz
Pole hullu, kui ülejäänud ratas juppideks laguneb - keihini karpad ja brembo pidurid teevad üksinda ülejäänud töö ära
Peeter Oja stand-up etenduse pealkiri tuleb meelde...
Re: Ural 2014
Postitatud: 09 Okt 2014, 13:55
Postitas Loff
yeekim kirjutas:
Minu süda läheb pahaks juba paljalt esiratta vaatamise juures:
Milline "kvaliteet" esipiduri suppordi kinnitusel
Amordi ülemine kinnitus
Valged poldid on pärliks
jne
Venelane ju, on siit siis midagi mõistlikku oodata? Ainukesed asjad, mida venelane on välja mõelnud on vildid ja puhvaika ja muidugi sõjatehnikat suudab vorpida, muu on ikka как ни путь
Re: Ural 2014
Postitatud: 09 Okt 2014, 13:56
Postitas sinilind123
Loff kirjutas:
Venelane ju, on siit siis midagi mõistlikku oodata? Ainukesed asjad, mida venelane on välja mõelnud on vildid ja puhvaika ja muidugi sõjatehnikat suudab vorpida, muu on ikka как ни путь
Pelmeenid tulevad ka hästi välja.
Re: Ural 2014
Postitatud: 09 Okt 2014, 14:43
Postitas riksx
Ei ole häda midagi tutvustus on hea ja läbib sügavat vett nagu koliseb
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 08:19
Postitas Piipz
Talvel oleks küll kaherattaveolisega äge sõita. Võiks ainult veidi usaldusväärsem tehnika olla, et saaks sellega näiteks tööl käia
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 08:40
Postitas motarded
Kas uralile bmw modernsemat ja vastupidavamat bokserit ei anna peale orgunnida? See oleks tõesti talvel päris ehe liikur siis ja ka muidu liikumiseks päris huvitav aparaat
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 08:45
Postitas 12776
Huvitav oleks muidugi proovida omal nahal. Teoorias ju väga äge müttaja. Paraku vene mentaliteeti millegi tegemisel arvesse võttes praktikas ilmselt väga suur pettumus. Samuti ei peta ketaspidurid kedagi ära, et tehnika pärineb veel vanaisade aegadest. Kui aga keegi lugupeetavatest tootjatest sellise masinaga maha saaks, oleksin küll potentsiaalne huviline.
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 08:47
Postitas Piipz
Netiavarused räägivad, et R-80 800 on parim variant, kuid et sõidavad ka R75 peal.
Samas, need on ka juba piisavalt vanad asjad, äkki polegi niipalju parem enam.
Äge oleks, kui mingi R1100GS-i oma sinna vahele kuidagi sobitaks. Ilmselt vajaks siis juba raam rohkem modimist.
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 08:48
Postitas motarded
See oleks vast alternatiiv
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 08:57
Postitas Vint
Huvitav jah, kuna nood tegelased mootori uuenduse teevad? Tundub suht samanäoline vana ohv, mida tänapäeval kasutatakse enamasti muruniidukites või teisaldatavatel generaatoritel. Oma olemuselt see väga palju pöördeid ei kannata, aitaks kas-või nukkvõlli viimine silindri peale, et oleks võimalik pöördeid tõsta. Mootoril vastupidavust peaks ju jätkuma.
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 09:10
Postitas poison
Emmile pemmi mootori siirdamisel on see keiss, et käigukasti väljuv võll keerleb teistpidi, sellest johtuvalt on vaja panna kas vene käimar või vahetada ka tagaülekanne.
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 11:24
Postitas riksx
See on üsna levinud nõks, et BMW R80 ja R100 pannakse vahele. Kunagi oli endal selline plaan aga siis tunudus vähe loogilisem hoopis korv panna R100 külge. R80 mootor pidavat paremini sobima, kuna R100 on natsa liiga võimas ja keerab käimari või redukroti pahupidi.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 11:28
Postitas riksx
Dnepri korviveo reduktorile on olemas ka diferentsiaal lukk. Selle külgepanemisega on küll jändamsit aga asi toimib.
[youtube][/youtube]
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 21:56
Postitas Valmet
Kunagi sõitsin kah igapäevaselt Dnepriga käed õlised, mutrivõtmed kotis ja varuküünlad taskus. Ei usu, et venelastel miskit on muutunud. Ja noh sellise uue ostmisel tuleb arvesse võtta ka seda, et sellega toetatakse venemaa majandust ja sellest kukub ka kopikas vene sõjamasinale. Ehk idast pole meile kunagi midagi head saabunud.
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 22:49
Postitas dzm
Kas Prantsuse autoga ikka tohib sõita?
Või siis oled ka putinoid ja režiimi toetaja?
Re: Ural 2014
Postitatud: 10 Okt 2014, 22:51
Postitas yeekim
dzm kirjutas:
Kas Prantsuse autoga ikka tohib sõita?
Või siis oled ka putinoid ja režiimi toetaja?
Just täna oli PR, et praeguse seisuga "Mistral"-e Venemaale ei müüda
edu
Re: Ural 2014
Postitatud: 11 Okt 2014, 09:37
Postitas Macintosh
Loff kirjutas:
Ainukesed asjad, mida venelane on välja mõelnud on vildid ja puhvaika ...
Nalja teed või? Need pole vene leiutised. Vildid on stepirahvastelt pärit ja vatijope on Hiinlaste leiutis. Ja et järgmine mees ei räägiks samovarist, siis see on ka Hiina algupäraga.
Räägime Uralist edasi (mis pole ka muide vene leiutis vaid BMW R71 aastast 1940). Niipalju kui teemasid varasemalt Urali kohta veebis olen lugenud, siis saab üsna ühetaolise pildi sellest, kui viletsalt nad (endiselt) valmistatud on. Huvitav, et 70 aasta jooksul pole töökultuur karvavõrdki muutunud. Probleem pole ju vananenud tehnoloogilises lahenduses vaid pohhui kultuuris. See, et neil on nüüd ketaspidurid ja sissepritse ei muuda tegelikukt peale hinna küll miskit.
Re: Ural 2014
Postitatud: 11 Okt 2014, 10:04
Postitas tali
Ja kõigele eelnevale ei saa lisamata jätte, et Ural on kolmest nõukaemmilisest siiski parim ja töökindlaim. Olid needsamused ju ka omaaegsete rinka- ja krossirataste põhjadeks, mitte Dnepr ja ammugi mitte püstklappidega seitsmepoolene. Venekad proovisid kunagi (ilmselt eeskätt sporti silmas pidades) kopeerida Viktoria V2 mootorit, aga suurseeiasse asi ei jõudnud. Ural on selline loom, et kui ta korralikult molekulideks võtta ja ülima hoolega (kvaliteetmatejale ja -juppe kasutades kokku laduda, saab sellest ikka korraliku sõiduki ka. M-ist ja Dneprist ei iial, jääbki õli tilkuma, üle kuumenema ja iga muu põhjuse tõttu tee äärde jätma. Muidugi on ka siinmail geniaalseid tegelasi, kes on Dnepriga pool maakera läbi sõitnud. Hoopis ise teema on muidugi, kauaks sellisest emotsiooni jätkub...
Saaks praegu kusagilt näpu vahele omaaegse rinka Irbiti, raisk, sellest saaks muheda ja ka üsna kiire cafe vähese vaevaga
Re: Ural 2014
Postitatud: 11 Okt 2014, 10:37
Postitas v301060
Valmet kirjutas:
Kunagi sõitsin kah igapäevaselt Dnepriga käed õlised, mutrivõtmed kotis ja varuküünlad taskus. Ei usu, et venelastel miskit on muutunud. Ja noh sellise uue ostmisel tuleb arvesse võtta ka seda, et sellega toetatakse venemaa majandust ja sellest kukub ka kopikas vene sõjamasinale. Ehk idast pole meile kunagi midagi head saabunud.
Siis ei sobi uusi harrikaid ju ammugi osta
Re: Ural 2014
Postitatud: 11 Okt 2014, 13:39
Postitas Black
tali kirjutas:
Ja kõigele eelnevale ei saa lisamata jätte, et Ural on kolmest nõukaemmilisest siiski parim ja töökindlaim. Olid needsamused ju ka omaaegsete rinka- ja krossirataste põhjadeks, mitte Dnepr ja ammugi mitte püstklappidega seitsmepoolene. Venekad proovisid kunagi (ilmselt eeskätt sporti silmas pidades) kopeerida Viktoria V2 mootorit, aga suurseeiasse asi ei jõudnud. Ural on selline loom, et kui ta korralikult molekulideks võtta ja ülima hoolega (kvaliteetmatejale ja -juppe kasutades kokku laduda, saab sellest ikka korraliku sõiduki ka. M-ist ja Dneprist ei iial, jääbki õli tilkuma, üle kuumenema ja iga muu põhjuse tõttu tee äärde jätma. Muidugi on ka siinmail geniaalseid tegelasi, kes on Dnepriga pool maakera läbi sõitnud. Hoopis ise teema on muidugi, kauaks sellisest emotsiooni jätkub...
Saaks praegu kusagilt näpu vahele omaaegse rinka Irbiti, raisk, sellest saaks muheda ja ka üsna kiire cafe vähese vaevaga
No siis ikka 2 (Kiievi K-d ja Irbiti M-id) või 4 (kummastki rippklappidega 650 ja külgklappidega 750 variandid lisaks) ju.
Eks nõukapilli võlu olegi lihtsuses, robustsuses (saad ise valujääke maha viilida) ja selles, et näpu õliseks saab. Elektristarteri nupu vajutamiseks leidub paremaid alternatiive. Tänapäeval selle raha eest tutika Ural-i poest ära tooja peab muidugi paras veidrik olema. Nostalgia vms põhjus.
Re: Ural 2014
Postitatud: 11 Okt 2014, 17:16
Postitas Bastard
Millegi pärast itaallaste puhul lagunemist ja pirtsakust nimetatakse iseloomuks
Re: Ural 2014
Postitatud: 11 Okt 2014, 18:02
Postitas v301060
Too Ural võib külkahuvilisele Eestis pea ainus võimalus olla. Meie ARK vist ei soosi suvalistele sooloratastele külkade regamist. Või on kellelgi vastupidised andmed? Tšehhi kui tõeline tsiklimaa on muidugi hulga liberaalsem - seal saab ilmselt igale tsiklile külka juurde regada. http://www.sajdkar.wbs.cz/Kobras.html
Re: Ural 2014
Postitatud: 12 Okt 2014, 08:18
Postitas miilits
ARK ei taha mugavusest tõesti nendega tegeleda, nad on võtnud sakslastelt eeskirjadeks malli ja eestlase pedantlusega püütakse neid täita, samas enne 2004.a. väljalastud tsiklitele (st, masin peab omama teh. koodi, mitte aga tüüpkoodi) ei tohiks vastav ümberehitus lõplikuks takistuseks olla. Samas olen aru saanud, et sakslastel on firmad, millised tegelevad just külghaagiste ehitamise ja nende külgekleepimisega, seal korraldatakse ka kokkutulekuid just korviga masinatele
835848953107046&set=a.835838706441404.1073741870.100000458488653&type=1&permPage=1
USA on juba omaette teema.
Kaldun arvama, et meie turg oleks firmale sellise ümerehitusega tegelemiseks liiga kesine, pigem ehitatkse ümber näit. HD, milline on tehase varjandis arvele võetud ja see on popp. Masinad, milledele on külghaagis külge poogitud, olen mina kohanud soolodena registreeritutena, võib ka erandeid olla. Endal on plaanis see kadalip ette võtta, sest lapselapsed tahavd ka sõidutamist ja LS seda kõlghaagises ei keela.
Külghaagiste teemat kohtab Tsiklitalli foorumis http://foorum.tsiklitall.ee/showthread.php?tid=436