riga punnvõrr võim kadus ära.
Tervist.
Nii siis mu võrril kadus võim ära, pöörded on kõrged aga edasi ei lähe, karbussi puhastasin, sidurit lasin lõdvemaks ja pingutasin aga ikka sama jama.
Tervist.
Nii siis mu võrril kadus võim ära, pöörded on kõrged aga edasi ei lähe, karbussi puhastasin, sidurit lasin lõdvemaks ja pingutasin aga ikka sama jama.
jaanus33 kirjutas:Tervist.
Nii siis mu võrril kadus võim ära, pöörded on kõrged aga edasi ei lähe, karbussi puhastasin, sidurit lasin lõdvemaks ja pingutasin aga ikka sama jama.
Aga sa proovi nii, et peale ei istu ja jookse kõrval. Siis peaks ikka ju edasi minema...
jaanus33 kirjutas:Tervist.
Nii siis mu võrril kadus võim ära, pöörded on kõrged aga edasi ei lähe, karbussi puhastasin, sidurit lasin lõdvemaks ja pingutasin aga ikka sama jama.
Vigu võib olla mitu: kontaktid kulunud, süüde vale, sidur libiseb, mootor hõre, võtab kusakilt lisa õhku jne. Veel kord, abivajajad pange kirja kus asute (linn, maakond) on neil lihtsam, kes tahavad hädalist aidata. Asud näiteks Pärnus lepime aja ja koha kokku tulen vaatan üle, panen täpse diagnoosi. Ülejäänu on juba sinu otsustada, mis edasi teed.
see lisa õhu jutt on puhas soga.mu riga võrril olid silindri mutrid veits lahti,silinder logises ja karpa logises samamoodi,masin töötas normaalselt.riga võrril juhtub midagi süüte magnetiga.kahel masinal oli süüde õige ja jõudu polnud.panin kontakte liigutava punni teise soonde ja sain mõlemad võrrid sõitma
mismoodi see võim ära kaduda saab kui seda pole kunagi olnudki?
Bud kirjutas:jaanus33 kirjutas:Tervist.
Nii siis mu võrril kadus võim ära, pöörded on kõrged aga edasi ei lähe, karbussi puhastasin, sidurit lasin lõdvemaks ja pingutasin aga ikka sama jama.Aga sa proovi nii, et peale ei istu ja jookse kõrval. Siis peaks ikka ju edasi minema...
Geenius...
vanalendur kirjutas:mismoodi see võim ära kaduda saab kui seda pole kunagi olnudki?
Midagi ju ikka on, edasi liigub omal jõul
Kunagi sama jama ,et kadus punnil jõud ära . Peasüüdlane oli mootori all olev mutter ,mis otsustas ära kaduda.
see on punnvõrr, kas võimsus on üldse lisavarustuseski olemas?
Kui murelikku posti rahulikult lugeda, ilma vajaduseta vaimukas olla, siis uskudes, et tõesti pöördesse läheb mootor, on ainuke mõeldav vigane osa sidur, mis ei anna mootori tööd tagarattale edasi. No pole ju punnal muud seal imelist Või jookseb tagumine hammakas rummupeal tühja?... Või esimene hammakas võllil lahti? Seal vist mingi väike kiil ühenduseks... Kuidas sa selle käima saad, kui kuskilt miskit läbi libiseb?
ei ole asi nii lihtne. seal on ilmselt viga süütes. seda on nähtud küll kuidas võrr pöördesse läks aga edasi ei läinud. või noh, mitte ainult võrr...teistegi mootoritega seda nähtud
Kui mootor jookseb ilusti pöördesse(postitaja juttu uskudes) ja edasi ei liigu, siis mis viga saab süütes olla?
Kui väntvõll laulab täiega, aga see pöörlemine ei jõua tagarattasse, siis süütemäng ei ole küll jõu edasikandja...
Või mis krdi RIGA see siis on? Kas äkki kahekäigulist moppi mõtles, millel "käigukast" ka olemas?
kas sa arvad, et alati kui mootoril on piisavalt jõudu tühikäigul pöördesse minna siis on sel ka jõudu vedada? eks jah, paljude teiste mootoritega võib olla sellest keeruline aru saada kui jõudu veidi vähem või isegi oluliselt vähem, aga punnvõrr on selline asi, mis töötab teatavasti on/off asendis ehk siis kas on gaas põhjas või on gaas maas. ja kui gaas põhjas asendis on juba märgatavalt vähem jõudu siis ta ei jaksagi mitte essugi. kohale ära saamine on ju räige siduri kärsatamine niigi selle masina puhul.
ma ei väida, et asi 100% süütes on, kuid see "kadus ära" jutt nagu viitaks sellele. teine variant on karbuss. võibolla on düüs umbes või miski selline jama. aga no krt 20a möödas sellest asjast, ega vb väga selgelt enam ei mäleta ka seda mäletan küll, et pöördesse võis kõne all olev loom minna, aga sõita üldse mitte. sama olen kogenud veel paljude vene päritolu tsiklitega omal ajal. enamasti oli asi kuidagitpidi süütega seotud
Minu mäletamist mööda oli segu lahja, kui tuurid üles võttis, aga jõudu vähe oli. Sai sõidu ajal tihti seda segukruvi krutitud, kuna sääreväristajal läkski segu kogu aeg natuke paigast ära. Siis jälle otsisid "seda õiget" kohta. Kui olid korra juba hoo üles saanud ja siis segu natuke lahjemaks keerasid, sai lisakiirust juurde, millega madalamatel pööretel mootor taas jälle käia ei tahtnud. Seega õpi ära, et sääreväristajal on gaasirutska on/off lüliti ja minekut timmitakse segukruvist. Kui aga segukruvi lahti keerates on ikka pöörded üleval ja jõudu vähe, siis on karpa või paagikraan/sisselasketorustik kuskilt umbes. Paaki võib näiteks roostesodi tekkida ja see ummistab süsteemi päris kenasti. Sääreväristaja paagi puhastamine on minimaalselt iga hooaja alguse hoolduse juurde käiv asi.
Tea, miks seda paaki nii hirmsasti puhastama peaks? Vanasti kasutati kütteks igasugu sodi, mis vähegi põles. Täna bensujaamast naljalt solki ei saa. Kui aga paak ise seda sodi eristab, kannatab paak välja vahetada, filtreid kasutada vms. Mu hiinlastel kah metallist paagid, aga seda rooste sodi sinna ei teki. Hoian paaki kütet täis. Omal ajal võrride ja moppidega ringi tuustides valasin kütet paaki läbi filtri, paaki hoidsin täis ja paagi ning karpa vahel oli filter. Ja tulemusena ei pidanud paaki kunagi puhastama.
Jõu kadumine täis pööretel viitab esmapilgul siiski libisevale sidurile. Võrri mootor pole ka miski tuumateadus. Võta aeg maha ja varu paar tundi. Sellest ajast piisab, et mootor lahti võtta, kokku lappida ja kõik oluline pulk haaval üle kontrollida. Segukruvi sõidu ajal näppimises on 100% tõetera sees.
üks võimalik põhjus võib selles olla, et võrri mootor hakkab lisaõhku läbi vända tihendi ja kulunud pronkspuksi karterisse imema
Kas oleks äkki mingi võimalus video teha ja postitada siia? Sellest kuidas pill pöörde läheb ja kuidas sa teda käima paned ?
Korras juba...
Kuhu see hobujõud siis kadunud oli?
Süütemäng oli omadega pe+++s.
Nyyd hakkas sidur j6hkralt libisema, pingutasin, aga kaks tiiru ja hakkab uuesti libisema.... ei oska midagi ette v6tta Soovitusi?
jaanus33 kirjutas:Nyyd hakkas sidur j6hkralt libisema, pingutasin, aga kaks tiiru ja hakkab uuesti libisema.... ei oska midagi ette v6tta
Soovitusi?
Peotäis liiva kaane alla
jajajajajajajajaja ei tea, pole kuulnud
jaanus33 kirjutas:jajajajajajajajaja
ei tea, pole kuulnud
Friktsioonklotsid pole kulunud?
Punnvõrril tuli mäletamist mööda siduri pealmise ketta lõhikuga tsentris olev kinnitus ära kärnida et muttrer lahti ei jookseks. S.t. kettale lüüakse mutri lõhiku kõrvale tugev kärn mis stoperdab keskmise kinnitusmutri. Ma nüüd sobran väga kauges mälus, ehk teadjamad parandavad.
Sai nyyd j2lle korda seisis veidi aega ja hakkas ise toole ilusti
pingutasin ka veel veidi...
jaanus33 kirjutas:Sai nyyd j2lle korda
seisis veidi aega ja hakkas ise toole ilusti
pingutasin ka veel veidi...
Puhasta siduri ketas brake cleaneriga ära. Kui mootor kuumaks läheb, hakkab sidur uuesti libisema.
Tehase inseneride loogika järgi on võrrimootoril poolmärg sidur - väntvõllil sealpool küljes ju simmerit ei ole ja puksi vahel ikka imbub natukene mahlasid siduriruumi, mis siis sidurit niisutab ja mootoriülekade hammasrattaid määrib. Selletõttu eeldab ka seda, et sidurikaan on tihendiga ja hermeetiliselt paigaldatud.
Mu rigal oli kunagi traktori magneeto peal(2 vedruseibi lõin magneeto võlli otsa ja sinna peale samasuguse hammika mis väntvõlli otsas on).siduri hammika juurde saagisin magneeto hammika jaoks augu.vahel sai paar tilka õli ka hammasratastele valatud.loomulikult siduri tross puudus.sidur hakkas ainult siis libisema kui see suure peaga kruvi lahti tuli.sedagi juhtus üli harva