Kumb ratas osta

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
sven186
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Aug 2014, 00:49

Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas sven186 »

Tere,

Tuli plaan esimene ratas soetada ja kuna igasugune praktiline kokkupuude puutub erinevate markide ja mudelitega, siis sai netis erinevaid võrdlusi uuritud ja silma jäid 2 järgnevat eestis müüdavat ratast:
http://www.auto24.ee/clients/rahumaemot ... 52390908l6
http://www.motard.ee/mootorratas.html?id=403&lang=et

Ratas võiks siis olla bike, millega on ka pikemat otsa mugav sõita ja vajadusel ka võimalus kohvrid/kastid külge pookida. Kuna ratturi pikkus ja kaal pidi oluline olema ratta valikul, siis 186cm ja 110kg.
Lisaks sooviks teada, kas konkreetsete rataste hind langeb kokku eesti turuhinnaga, või siis pigem kallis või kahtlaselt odav...

Aga kui kellegil on mõni parem pakkumine, siis võtke kohe ühendust, kuna asjaga kiire :D

Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

minu 5 kopikat on olnud, et motardi ratastel pigem pead kohemaid rehvidesse investeerima hakkama...
samas 1 ratas mida vaatamas käisin oli sama seisus ka poindis- nii et vali aga ise....

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas villy »

See VFR paistab tsipa odav.. aga samas vb see ongi nüüd ok hind. Seal antakse garantii ka. Pead arvestama, et CBR on tunduvalt sportlikum ja kergem, VFR on samas mugavam pikema otsaga ja ülelüldse rohkem puhastverd matkabike. Samas väga töökindel ratas. CBR600F on selline sportbike mil vähe mugavam isteasend(võrreldes teiste sportbikedega) ja ei tohiks ka väga ära kurnata pikemal otsal. Kohvreid samas keerulisem CBR-le vast külge pookida. Mine ja proovi sõita mõlemaga! Vaata kuidas su suurusele sobib. VFR peaks suurema raamiga olema.

Kasutaja avatar

MorroW
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Sept 2013, 21:39
Tsikkel: Honda VFR750F 93a

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas MorroW »

Proovi alustuseks selga istuda.

Ise sõidan VFR750F mudeliga - kulgemise masin, pehmele pinnasele mulle sellega ei meeldi minna. Kallutada kannatab, aga...no CBR on ikka CBR, mis kallutab juba sinu eest kurvis :D
Minu jaoks on VFR rahuliku minekuga matkakas, CBR'iga aga kallutaks nii mis hirmus.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Valik raudselt VFR.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

MorroW
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Sept 2013, 21:39
Tsikkel: Honda VFR750F 93a

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas MorroW »

franz125 kirjutas:

Valik raudselt VFR.

Ja mis põhjusel?
Krt kuidas mulle meeldib kui lihtsalt öeldakse, et võta a) või b) ilma mingi taustainfo või kommentaarideta... :wack:


Sukusuku
Postitusi: 470
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Kahest valitavast kindlasti võta VFR. Sõitsin 800cc vfr-ga paar hooaega ja väga mugav ratas on. Kannatab sõita pikemad otsad (700km) ilma, et midagi valutama hakkaks. Kütusekulu on ka täitsa öko. Sinu kaalu juures 600cc võib lahjaks jääda, eriti kui soovid kohvrid jms külge pookida.

Ohutuid kilomeetreid.

Teed korda Eestis.

Tuono

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Bikepoindi ratas enam-vähem mõistliku hinnaga, ratas ju väga vana juba, meeldetuletuseks osadele, et meil käimas juba 2014 aasta, ise ma üle 10 a. vana ratta eest üle 2kg. küll välja ei käiks (vähemalt mingite tavaliste seeriatootmises olnud igavate rataste eest).
Jutt on mõlemal poel rataste juures väga hea aga reaalsus nii ilus pole ja kui rattal on hetkel midagi puudu ning bikepoint lubab hiljem sulle sella anda ja ise sulle helistada siis see on tühi lubadus, seda puudu olevat vidinat (ükskõik mis asi see siis olgu) sa ei saa. Soomes on väga lahe ütlus, kasutatud masinate müüjate kohta: "huijaripleiari" :D
Aga tegelikult oled sa ju välja valinud sea ja käo (vabandused kägu ees) :D , ise võtaks kindlalt V4 mootoriga võrri :bsmile:

Kasutaja avatar

Rain
Postitusi: 214
Liitunud: 29 Juul 2013, 11:57
Tsikkel: CBR600F '14
Asukoht: Vändra(Pärnumaa)
Kontakt:

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Rain »

Ükskõik kumma ratta kasuks otsustad, võin sulle küljekottid müüa, mis käivad paari minutiga rattale ja sama kiiresti maha ;)
Kui kohvrite kinnitamisega mässata ei viitsi ;)

Olla poisslaps on soo küsimus, olla mees on vanuse küsimus, olla härrasmees on valiku küsimus. Olla jobu - pole mingi küsimus!
Kasutaja avatar

Hillar
Postitusi: 43
Liitunud: 23 Okt 2013, 23:09
Tsikkel: BMW R1100R
Asukoht: Tartu

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Hillar »

VFR V4

edit: Proovi mõlemale peale istuda ja kui saad väike tiir teha - too 600 võib sinu kasvu juures veits lahjaks jääda. 800 V4 jätkub vast kauemaks :D

Viimati muutis Hillar, 07 Aug 2014, 11:19, muudetud 1 kord kokku.
98' Honda VTR1000F Firestorm 2013-2015
97' BMW R1100R 2015 -
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Yerba »

rain5891 kirjutas:

Ükskõik kumma ratta kasuks otsustad, võin sulle küljekottid müüa, mis käivad paari minutiga rattale ja sama kiiresti maha ;)
Kui kohvrite kinnitamisega mässata ei viitsi ;)

Osta mis sa ostad, Rain5891 käest saad kohe kotid ka. 8)

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

SiimM
Postitusi: 45
Liitunud: 16 Nov 2013, 14:37
Tsikkel: GS500e
Asukoht: Tallinn

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas SiimM »

Endal oli plaan nende rattaste osas valida, kui ma oma tsikkli maha oleks saanud ära müüa.
Ise valiks uuema CBR600F4i. Sellel sissepritse.
http://www.auto24.ee/used/1734973
see või FZ6.
Ducati Monster meeldib mulle. Kuid see hammasrihma teema hirmutas, mind esialgu eemale.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas franz125 »

MorroW kirjutas:
franz125 kirjutas:

Valik raudselt VFR.

Ja mis põhjusel?
Krt kuidas mulle meeldib kui lihtsalt öeldakse, et võta a) või b) ilma mingi taustainfo või kommentaarideta... :wack:

Küsimus oli kumb ratas osta,mina vastasin, põhjendusi keegi ei küsinud-smartass (togi)

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Ära võta kumbagi. Ma vaataks selle raha eest seda, isegi kui see oleks mu esimene ratas. http://www.auto24.ee/used/1499869
Suurem, võimsam. Sinu kehakaalule kindlasti sobivam. Mugauvuse koha ei tea. Ei ole ühtegi neist proovinud.
Artikkel ka rattast. http://www.motorcyclenews.com/mcn/biker ... 1996-2003/


Teema algataja
sven186
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Aug 2014, 00:49

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas sven186 »

Tänud soovituste eest, kaldusin ka ise pigem vfr-i kasuks, kuna siiski praktilisem ja sobib minu ja minu sõiduga paremini kokku. Sai täna mõlemad rattad üle vaadatud, ning cbr nägi kuidagi räbala võitu välja, ehk siin-seal kriimud kukkumisest ja muidu iluvigu. Samas ka vfr oli kukkunud, aga üle värvitud...kuigi värvitooni erinevus oli lähemalt vaadates arusaadav, siis üldmulje oli suht viisakas. Miinuseks on muidugi esi pidurikettad, mis vajavad kohe-varsti vahetust, aga eks needki sebib talve jooksul hea hinnaga välja.
Nüüd otsus langetatud ja esmaspäeval saan ka esimese tsikli, mille töömaht üle 50 ccm


Tuono

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Tuono »

See peaks olema ainult sõitmiseks, mitte remontimiseks, vähemalt bikepondi jutu järgi: Tehniliselt kontrollitud, tip-top korras. Kuluosad korralikud, värvkate ilus. Sissepritse V4 mootor, hea väändega. Mugav sporttourer. Anname garantii meilt ostetud mootorrattale, järelmaksu võimalus, vaata lisa www.bikepoint.ee!

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas MarekM »

"Kargap ühe jala pealt teisele ning laseb nagu lõoke - Lible tegi, Lible tegi...."

Kui nüüd asja juurde tulla, siis kuidas sa tuvastasid piduriketaste nn läbioleku, ning kas sa müüjat oma avastusest ka teavitasid?

フーリガン

Tuono

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Tuono »

MarekM kirjutas:

"Kargap ühe jala pealt teisele ning laseb nagu lõoke - Lible tegi, Lible tegi...."

Kui nüüd asja juurde tulla, siis kuidas sa tuvastasid piduriketaste nn läbioleku, ning kas sa müüjat oma avastusest ka teavitasid?

Ma olen täheldanud, et eestis on uus trend piduriketaste vahetus, mis sellest, et nad on korralikud aga vähemalt saab raha kuhugile ära paigutada (eriti veel sellised, kelle ratas on sõitnud ainult "20t. km") :wack:


Teema algataja
sven186
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Aug 2014, 00:49

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas sven186 »

MarekM kirjutas:

"Kargap ühe jala pealt teisele ning laseb nagu lõoke - Lible tegi, Lible tegi...."

Kui nüüd asja juurde tulla, siis kuidas sa tuvastasid piduriketaste nn läbioleku, ning kas sa müüjat oma avastusest ka teavitasid?

Mina ei oleks seal midagi osanud tuvastada. Müüja teavitas ise mind, et kettad piiripeal ja vaja lähema 1000-2000 kilomeetri jooksul vahetada.
Mina oleks võibolla suutnud tuvastada, et piduri kettad on puudu :D


Tuono

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Nagu arvata oligi, et jutt kuulutuses on ilus aga tegelikult on tsikkel korraliku lisaraha nõudev!
Marek "M" ära klähvi seal niipalju :ner:

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas 426f »

ma bikepointi oma raha küll ei viiks ratta eest millega saab 2 nädalat sõita ja peab 400eur eest uusi piduri kettaid ostma hakkama.sedasi ketaste raha kogudes jõuab ennem talv kätte ja ei saagi sel aastal üldse sõita.ei ole erilist mõtet 1990eur eest kulunud risu 2 nädala sõiduks koju vedada

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

sasss17
Postitusi: 91
Liitunud: 26 Juun 2012, 20:06
Tsikkel: BMW K1200R

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas sasss17 »

Bikepoint on viimane koht kust midagi ostaksin, jutt on neil väga ilus..


Tuono

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas Tuono »

sasss17 kirjutas:

Bikepoint on viimane koht kust midagi ostaksin, jutt on neil väga ilus..

+1


Teema algataja
sven186
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Aug 2014, 00:49

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas sven186 »

426f kirjutas:

ma bikepointi oma raha küll ei viiks ratta eest millega saab 2 nädalat sõita ja peab 400eur eest uusi piduri kettaid ostma hakkama.sedasi ketaste raha kogudes jõuab ennem talv kätte ja ei saagi sel aastal üldse sõita.ei ole erilist mõtet 1990eur eest kulunud risu 2 nädala sõiduks koju vedada

Tegelikult ongi plaan ratas järgmisele hooajale mõeldes osta, sest ega sellel aastal niikuinii suurt sõita ei jõua, kuna load veel tegemata ja varustuski puudu. Paar korda proovimist ja ongi sügis ja sitad ilmad ja talv paras aeg kulude hajutamiseks ning putitamiseks
Ja samas ega 2k eest uut ratast niikuinii ei saa.

Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas tfr »

sasss17 kirjutas:

Bikepoint on viimane koht kust midagi ostaksin, jutt on neil väga ilus..

Minu arust pigem just kiiduväärt ju, kui inimesele kasutatud ratta probleemsed kohad ausalt ära seletatakse, mitte maha ei vaikita.

Mina ostsin kevadel oma TransAlpi Bikepointist ja olen väga rahul. Töökaaslane ostis eelmisel hooajal Ducati - tal oli üks pisiprobleem starteriga, aga selle lahendas Bikepoint oma garantii raames väga viisakalt ära - tuli rattale järgi, tegi korda ja tõi tagasi.

TransAlp '02

Teema algataja
sven186
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Aug 2014, 00:49

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas sven186 »

sasss17 kirjutas:

Bikepoint on viimane koht kust midagi ostaksin, jutt on neil väga ilus..

Miks nii? Ma konsulteerisin eile sõbraga, kes on ise ostnud ja ka mõni tuttav on tal sealt ostnud ja pole üle lastud...mõni pisiviga on aja jooksul ilmnenud, aga ei miskit olulist

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2482
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 163 korda
Tänatud: 355 korda

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas M.T. »

sven186 kirjutas:

Tegelikult ongi plaan ratas järgmisele hooajale mõeldes osta, sest ega sellel aastal niikuinii suurt sõita ei jõua, kuna load veel tegemata ja varustuski puudu. Paar korda proovimist ja ongi sügis ja sitad ilmad ja talv paras aeg kulude hajutamiseks ning putitamiseks.

Ära ole kindel. Eelmine hooaeg ei lóppenudki tublimatel ära ja läks sujuvalt käesolevaks üle. Läbi "talve" sai sóita ja tegijamad tóid jóulupuugi rattaga koju (w)

Kasutaja avatar

ullivilli
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Apr 2011, 17:03
Tsikkel: R1100GS
Kontakt:

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas ullivilli »

Siin pole sa kirjeldanud, mis on sinu jaoks rattas üldse olulised, mis on sinu ära mainitud sõidustiil, seda enam, et sa alles lubasid teed.

Läheb küll natukene teemast välja, aga kuna ma esimeseks kumbagi ise ei ostaks:

Lühidalt isiklik ja subjektiivne soovitus
[]esimene ratas võimalikult kerge - õpid sõitma kiiremini ja julgem, kuna ratas ei juhi sind vaid vastupidi.
[*]väheses kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] - kui kukub ei ole nii kahju, vähem asju mida parandada ja mille kallal tulevikus ostja saaks iniseda.
[]odav - samuti ei ole kahju ning suure tõenäosusega kui sõidad palju nagunii tahad aasta pärast vahetada + odavatele ratastele on alati turgu. Ostin 800€ vahetasin õli, piduriklotsid ja müüsin järgmine aasta sama rahaga järgmisel päeval. Sh LS >80k
[*]Võimalikult lihne - vesijahutus, elektroonika jne tähendab ainult veel asju, mis saaks minna rikki ja teel ei saa parandada. Ennegi maailmarändurit pritse karpaks ümber ehitanud.
[]Soovitan klassiku sarnast - Klassik on hea kesktee, mis annab hea ülevaate kuhu poole oma tagumiku soovid sättida. Arvasin, et tahtsin chopperit; Kroomi soovist sai hoopis suur matkamammut.
[*]Mitte liiga võimas - Esimene oli mul XJ600 47KW. Kuna eelnev sõidukogemus puudus, oli piisavalt hirmus ja oleks piisanud ka 1/3 sellest.
Tegelt ajab ka 250cc ära, aga siin kohe hakkavad mingid isad noku pikkusest rääkima. Kahjuks tänu nokumeestele puudub Eestis väikeste rataste turg. Kuid raskemale kergemat eelistada saab ikka.
[*]Suuremat läbisõitu ei tasu paaniliselt karta. Kui ratas on hooldatud korralikult ei ole tal häda midagi. XJ900 sõidab vabalt ka 200 000 ja rohkem, kui hooldada korralikult.

Need nn nokumeestest Isad, kes omale esimese 100kw ostsid ja räägivad et 1000cc on mahlapakk, mitte tsikkel, üldiselt ei sõida väga palju või käivad sigel teel peenestamas. On ka erandeid kes on õppinud väga hästi sõitma. Sh Sirgel teel ei ole üldse vaja rattale juhti vaid keerad lõõrid lahti ning güro jõud hoiab ise ratast püsti.

Käisin vaatamas vanemat CBF-i mille sõiduasend oli minu jaoks liiga perse upakil.
Deuville on väga hea mugav matkakas, aga leian et esimeseks rattaks natukene suur ja raske.

Ennekõike ära kuula teisi. Võta ratas mis tundub mõnus ja kindlasti tee võimalikult pikk proovisõit. Nagunii keegi iniseb pärast, miks selle ostsid ja ikka BMW on parem kui Honda ja KTM on parem, kui Suzuki-

www.minemetsa.ee www.ripptelk.ee - Hennessy, DD hammock, Rootsmann rippvoovid, Sawyer veefiltrid ja kõikvõimalik matkavarustus.
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas tfr »

Üldjoontes nõus. Aga kahe asja koha pealt kommenteeriks -

  • Gondel vs naked vs kroom - see on niivõrd maitse asi, et siin minu arust ei saa inimesele ratsionaalset valikut lõpuni peale suruda. Minul oli ka esimest ratast ostes kinnisidee, et peab bike olema, ja kui keegi oleks mulle suutnud selgeks teha, et baiki ei tohi osta, siis ma oleks ilmselt lihtsalt loobunud, mitte kroomi ostnud.

  • Võimsus/töömaht - eeldades, et inimesel on mõistus peas ja saab aru, et rutskal on ka rohkem asendeid kui on/off, siis on tegelikult algajale lihtsam ratas, millel on madalalt normaalselt väänet - see võimaldab rahulikumalt sõita. Ses osas on, ma arvan, VFR ja V4 ka parem valik kui CBRi ridaneli.

TransAlp '02
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Kumb ratas osta

Lugemata postitus Postitas pühak »

tfr kirjutas:
Spoiler

Üldjoontes nõus. Aga kahe asja koha pealt kommenteeriks -

  • Gondel vs naked vs kroom - see on niivõrd maitse asi, et siin minu arust ei saa inimesele ratsionaalset valikut lõpuni peale suruda. Minul oli ka esimest ratast ostes kinnisidee, et peab bike olema, ja kui keegi oleks mulle suutnud selgeks teha, et baiki ei tohi osta, siis ma oleks ilmselt lihtsalt loobunud, mitte kroomi ostnud.

  • Võimsus/töömaht - eeldades, et inimesel on mõistus peas ja saab aru, et rutskal on ka rohkem asendeid kui on/off, siis on tegelikult algajale lihtsam ratas, millel on madalalt normaalselt väänet - see võimaldab rahulikumalt sõita. Ses osas on, ma arvan, VFR ja V4 ka parem valik kui CBRi ridaneli.

Nii see on. Enda puhul tean väga hästi, et minu sõidupiirkonda ja -harjumusi/eelistusi silmas pidades sobiks mulle suur enduro. Aga miski asi pole mind siiamaani saanud kroomist loobuma. Nii ma siis kolistan oma kroomiga vahest ka metsaradadel. Mööda kive ainult ei saa sõita, jääb kõhtupidi kinni.

Üks tuttav läks enda sõnul puhtalt sellepärast A-katti tegema ja ostis tsikli, et saaks tunda 4 sekundit nullist sajani kiirendust. Ütles, et vastav tsikkel maksab kümneid kordi vähem, kui vastav auto. Nüüd sõidab juba mitu aastat. Kuigi mehe kahele rattale mineku põhjus juba sellisena ajab vist mõnelgi ihukarvad püsti, on tema ainuke avarii seni olnud ristmikul, kus ees seisnud kaubik lihtsalt otsa tagurdas.

Seega, osta see, kumb rohkem meeldib ja nõu võta kuulda ainult tehnilistes küsimustes ning vastavate ratastega sõitnud inimeste kogemustest.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”