kahe rattaga druzba.
Moderaator: Moded
kahe rattaga druzba.
Plaanin panna druzba mootori võrri raamile..., aga tahaks teada millega ma pean arvestama , et kas üleüldse on mõtet jne ja mis raamile oleks kõige parem panna? Ise mõtlesin panna riga 11 või 16 raamile, tunduvad olevat kasutatavad.
Re: kahe rattaga druzba.
miks??
jah, on endalgi 9-aastaselt selline mõte peast läbi käinud aga õnneks ei olnud druzbat võtta tänapäeval on igasuguseid sada korda asjalikumaid mootoreid saada, mis selliseks asjaks sobivad. tahad, võin sulle 120'se raketi müüa. võistluskardi mootor...pane see sinna võrri peale. tippkiirus küll selle raami jaoks muutub selgelt meeletuks aga nagu ma aru saan siis see ongi eesmärk
Re: kahe rattaga druzba.
Druzba on huvitavam, mulle siuksed asjad meeldivad enda aretus ikkagist.
Re: kahe rattaga druzba.
mis seal rohkem enda aretust on, ise ehitasid selle druzba mootori või? nii palju kui mina druzbast tean, sõbra juttude järgi ja kõrvalt näinuna siis on see üks paras kärn oma töökindluse poolest. aga noh, tundub, et plaan on kindel...nii et jõudu tööle!
kas vedavsa ülekande realiseerisid saeketiga?
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: kahe rattaga druzba.
Keti "mõttest" saan veel aru, et kui metsa põrutad siis nii, et nagu loogu langeb. Topelt lenks aga täiest mõttetu.
Re: kahe rattaga druzba.
Krt see jalgratta peale aretatu värk on küll üks paras p**no ja druzba on juba valmis vaadatud, lausa kaks tükki saan yhe hinnaga >D ja noh mind eriti ei huvita see "kvaliteet" kui töötab siis töötab mul aega teda parandada küll.
Re: kahe rattaga druzba.
ma arvan, et sul aega ainult parandada ongi! aga mis selle projekti point siis on kui tohib küsida, tahad ehitada midagi, mida parandada? selleks ei pea ju druzbat isegi raami peale tõstma, tal mingi raam juba endal küljes, paranda niipalju kui jaksad
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: kahe rattaga druzba.
jaanus33 kirjutas:Krt see jalgratta peale aretatu värk on küll üks paras p**no ja druzba on juba valmis vaadatud, lausa kaks tükki saan yhe hinnaga >D ja noh mind eriti ei huvita see "kvaliteet" kui töötab siis töötab mul aega teda parandada küll.
Olen omanud seda saagi kunagi ja võin kinnitada,et isegi siis kui kõik justkui korras ei lähe see raibe käima.Samas seisab paar päeva ja käib teisest kolmandast tõmbest.Esimesest,see vist ei käivitunud mul kunagi.Hullemat nuhtlust,kui see, ma tõesti ei tea.Mul oli ta tutikana ostetud,aga kui üks asi on konstrueeritud läbi ühe koha ja tehtud materjalidest,mis ei kannnata mingitki kriitikat,kuskil vangi laagris,siis sealt ei saagi paremat tahta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: kahe rattaga druzba.
KKKKKK kirjutas:Keti "mõttest" saan veel aru, et kui metsa põrutad siis nii, et nagu loogu langeb. Topelt lenks aga täiest mõttetu.
See pole topelt lenks vaid sae käepide. Ratas aretatud ilmselt selleks, et saaks metsa tööle ja tagasi sõita nii, et saag võimalikult ühes tükis säiliks samas.
Kunagi nägin kuskil Husqvarna analoogi. Seal pidi saelehe muidugi ära võtma selleks ajaks.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: kahe rattaga druzba.
T.r.a te siin vingute, nagu mingid eided. Korralikum karpa peale ja läheb minna. Mul küll sõbra isa kunagi ütles Družba kohta, et mina jalgrattaga metsa ei lähe (viide vingele lenksule ilmselt), jookse teist mööda puid käima kogu aeg . Ja omadest kogemustest mäletan, et sai selle raipega metsa teha küll, aga lisaks pealolevale pidi alati igaks juhuks vähemalt kaks küünalt lisaks taskus kaasas olema... Aga las mees nokitseb, kui tahab. Ja kui projekti jooksma saab, siis riputab meilegi siia kaemiseks üles. Jõudu peaks sellel punna mootoriga võrreldes karmilt olema, töömaht ju mingi topelt...
PS! Soovitan pigem Ural´i mootori poole kiigata teemaalgatajal, peaks nats parem relv olema.
PS2! http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 31aa0f.jpg
http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?t=18608
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: kahe rattaga druzba.
will111 kirjutas:mis seal rohkem enda aretust on, ise ehitasid selle druzba mootori või? nii palju kui mina druzbast tean, sõbra juttude järgi ja kõrvalt näinuna siis on see üks paras kärn oma töökindluse poolest. aga noh, tundub, et plaan on kindel...nii et jõudu tööle!
Vähemalt on see Borissi ehitatud, seega minupoolsed toetused Eestlase väljamõeldud suurepärase mootoriga võitlemisel
Re: kahe rattaga druzba.
Panen k-55 karpa peale, siis ehk parem ja no krt sa pole mingi võrrimees kui pole oma võrri paar km lükanud.
Re: kahe rattaga druzba.
'piimavedaja' raami vahele istub druzba mootor vähese lõikamise ja puurimisega.kui asi valmis siis saab natuke sõita ja võrri tagaratta kodaraid peab kõvasti pingutama,druzbal peab tihti sidurit vahetama,reduktoris kulus ka miski jupp väga kähku läbi ja enam ei vea.paar nädalat peaks masin ikka mingil määral liikuma.kasutatud 'lääne' saag ei maksa enam nii palju,et peab prügihunnikusse kuuluvat druzbat elustama hakkama
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: kahe rattaga druzba.
Võimalik, aga ma ostan kaks druzbat ühe hinnaga, varuosadest puudu ei tohiks algul tulla
Ja see et ta laguneb ei huvita väga, tegemise ja väikse sõidu rõõmust piisab.
Re: kahe rattaga druzba.
Ise ehitasin kunagi druzba mini mopi raamile. jooksis äga hästi. jõudu oli rohkem kui originaal mootoril ja umbes 80km/h jooksis välja. Käivitus mehhanism on aind jura, tuli koguaeg nagade tagant ära ja nukid olid kogu aeg verised . Hiljem sai ka kardi raami peale druzba aretatud.
Re: kahe rattaga druzba.
krt ma olen oma võrri rohkem lükanud kui ma temaga sõitnud olen, ja peamine lükkamine oli veel talvel ka! aga kaua sa seda saagi jaksad käima "rebida" kui ta s**t käivituda ei taha
lollikindlust mõttes ma läheks seda teed, et ehita kaherattaveoga võrr, kummagi ratta külge üks mootor, siis vähemalt ühega veab koju ära
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: kahe rattaga druzba.
Krt need druzbad millega ma kokku puutunud olen (1 saena ja teine sai 2rattalise raami peale aretatud) käivitusid küll igast asendist. Aga see sae sidur on küll ilge porr sõitmiseks.
Re: kahe rattaga druzba.
Eks ilmselt selle vene tehnika (ma siis pean silmas kaherattalisi ja seda druzbat) üks hädade süü oli kindlasti ka see, et kes siis vanasti midagi remonti viis? Igaüks nokitses ise oma võrri või mootorratast või siis kasvõi mootorsaagi aga ega tegelikult ju teadmisi polnud suurt kellegil. Võiks ju võrdluseks tuua, et näiteks kõik tänapäeva autode omanikud hakkavad ise remontima oma masinaid oma peaga või siis selle põhjal, mis vanaisa kunagi rääkis aga enamus sellega korralikult hakkama ei saa ja siis kirutakse, et on ikka s**ad masinad ja niipalju jamasid nendega jne.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: kahe rattaga druzba.
sigaelmar kirjutas:Eks ilmselt selle vene tehnika (ma siis pean silmas kaherattalisi ja seda druzbat) üks hädade süü oli kindlasti ka see, et kes siis vanasti midagi remonti viis? Igaüks nokitses ise oma võrri või mootorratast või siis kasvõi mootorsaagi aga ega tegelikult ju teadmisi polnud suurt kellegil. Võiks ju võrdluseks tuua, et näiteks kõik tänapäeva autode omanikud hakkavad ise remontima oma masinaid oma peaga või siis selle põhjal, mis vanaisa kunagi rääkis aga enamus sellega korralikult hakkama ei saa ja siis kirutakse, et on ikka s**ad masinad ja niipalju jamasid nendega jne.
Druzba ei ole vene tehnika...
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: kahe rattaga druzba.
mul oli kunagi druzba mootor paigaldatut tavalisele käikudega mägirattale. keti veoratta korpus oli pööratud teisele poole. eesmist käiguvahetaja rulli kasutasin gaasihoovana ning tagumine käiguvahetus jäi samaks ehk 7 käiku kütusepaak sai istme taha pakiraamile pandud. hea lõbus paharet oli kuid puuduv vedrustus seadis maksimum kiiruseks ca 70km/h gps-i järgi peale seda sai julgus otsa süütemäng võta peale sõitu tuppa ahju otsa muidu pole kindel et järgmine hommik käivitub. siduri poole pealt kui on hoovaga sidur siis ära seda mootorit kasuta- kestab umbes 3 kasutamist. tsentrifugaalsiduriga variandist ei saanudgi jagu, enne läks kogu see aretis vanametalli kus kuulu järgi olla sellega veel paar kuud hullatud. võrri peale pigem vaataks pigem siit 80cc mootori http://www.flintkaubandus.ee/et/c/bensiinimootorid siis jääb aretamine ära, tuleb lõppkokkuvõttes odavam ja tunduvalt töökindlam
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
Re: kahe rattaga druzba.
Pontus kirjutas:sigaelmar kirjutas:Eks ilmselt selle vene tehnika (ma siis pean silmas kaherattalisi ja seda druzbat) üks hädade süü oli kindlasti ka see, et kes siis vanasti midagi remonti viis? Igaüks nokitses ise oma võrri või mootorratast või siis kasvõi mootorsaagi aga ega tegelikult ju teadmisi polnud suurt kellegil. Võiks ju võrdluseks tuua, et näiteks kõik tänapäeva autode omanikud hakkavad ise remontima oma masinaid oma peaga või siis selle põhjal, mis vanaisa kunagi rääkis aga enamus sellega korralikult hakkama ei saa ja siis kirutakse, et on ikka s**ad masinad ja niipalju jamasid nendega jne.
Druzba ei ole vene tehnika...
Kus see Perm siis sinu meelest asub? (Saagi toodeti Permis)
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: kahe rattaga druzba.
andu kirjutas:mul oli kunagi druzba mootor paigaldatut tavalisele käikudega mägirattale. keti veoratta korpus oli pööratud teisele poole. eesmist käiguvahetaja rulli kasutasin gaasihoovana ning tagumine käiguvahetus jäi samaks ehk 7 käiku
Kas need MTB tagahammakad pisut väikseks ei jäänud selle ülekande kohta?
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: kahe rattaga druzba.
kiirus üleval oli siis polnud väga viga, automaat sidur päästis palju. eesmise keti hammasrattaks oli võrri või mingi vene raua oma 7 või 8 hambaga enam täpselt ei mäleta . kogu see lollus-aretis sündis ühel saunapeol enda vanaraua hunnikut silmates, aga ega vist teist korda enam ei hakkaks ehitama , kes soovis druzba mootorit panna võrri raamile siis piilusin korra pööningul enda võrre ning druzbat ja ural 2. Gauja vahele ei pane kumbagi mootorit ilma raami oluliselt lõikumatta, ning riga 5 vahele annaks hea tahtmise korral panna druzba, ural-i jaoks pead juba kõvasti raami lammutama
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
Re: kahe rattaga druzba.
Raami ümber tegemisega pole muret, lihtsalt raami on vaja.:-D endal pole ühtegi kasutatavat enam.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: kahe rattaga druzba.
VahurLE kirjutas:Kus see Perm siis sinu meelest asub? (Saagi toodeti Permis)
Boris Kabur (eestlane) leiutas selle sae 1947 vangilaagris olles. Esialgu pani ta sellele nimeks Taiga, mis hiljem Druzbaks ümber nimetati. Eestlaste tähtsamaid leiutisi võiks ikka unepealt teada...
Re: kahe rattaga druzba.
Pontus kirjutas:VahurLE kirjutas:Kus see Perm siis sinu meelest asub? (Saagi toodeti Permis)
Boris Kabur (eestlane) leiutas selle sae 1947 vangilaagris olles. Esialgu pani ta sellele nimeks Taiga, mis hiljem Druzbaks ümber nimetati. Eestlaste tähtsamaid leiutisi võiks ikka unepealt teada...
Seda juttu, millel ilmselt ka väike tõetera sees, sest tema oli selle töörühma liige tõesti, kes selle sae välja töötas ja ei saa tõesti välistada, et ta seal ka selle idee initsiaator oli, levitatake paraku ainult eestis. Boris Baigunov (eestindatuna Kabur) ei olnud ka rahvuselt eestlane. Ei olnud see Druzhba miski eritline tehnikasaavutus ka oma tootmisse mineku ajal, ammugi nüüd. Tootmine aga oli tavline vene värk, kehvad materjalid, olematu metallitöötlemistäpsus, ülivilets koostekvaliteet. Permi tunti omal ajal ka Nõukogude joomarluspealinnana, nii, et ega sealt eriti miskit head loota olnudki.
Re: kahe rattaga druzba.
Druzba mootorid pole ainult kaheratalistele pantud,vaid on olnud omal ka kardi peal,kardist on jaanud ilusad mälestused,drusbast väga koledad,ei teadnudki et Boris leiutas selle,ammugi unepealt, aitäh nüüd tean siis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.