kahe rattaga druzba.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
jaanus33
Postitusi: 96
Liitunud: 28 Juul 2014, 21:21
Asukoht: Lääne-Virumaa

kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas jaanus33 »

Plaanin panna druzba mootori võrri raamile..., aga tahaks teada millega ma pean arvestama :D, et kas üleüldse on mõtet jne ja mis raamile oleks kõige parem panna? Ise mõtlesin panna riga 11 või 16 raamile, tunduvad olevat kasutatavad. :)



Tuul puhus küünla ära, kolb ei näinud käia.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas will111 »

miks??

jah, on endalgi 9-aastaselt selline mõte peast läbi käinud aga õnneks ei olnud druzbat võtta :lol: tänapäeval on igasuguseid sada korda asjalikumaid mootoreid saada, mis selliseks asjaks sobivad. tahad, võin sulle 120'se raketi müüa. võistluskardi mootor...pane see sinna võrri peale. tippkiirus küll selle raami jaoks muutub selgelt meeletuks aga nagu ma aru saan siis see ongi eesmärk

Kasutaja avatar

Teema algataja
jaanus33
Postitusi: 96
Liitunud: 28 Juul 2014, 21:21
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas jaanus33 »

Druzba on huvitavam, mulle siuksed asjad meeldivad :D enda aretus ikkagist.

Tuul puhus küünla ära, kolb ei näinud käia.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas will111 »

mis seal rohkem enda aretust on, ise ehitasid selle druzba mootori või? nii palju kui mina druzbast tean, sõbra juttude järgi ja kõrvalt näinuna siis on see üks paras kärn oma töökindluse poolest. aga noh, tundub, et plaan on kindel...nii et jõudu tööle!

kas vedavsa ülekande realiseerisid saeketiga? :lol:


joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas joel »

Pane parem jalgratta raamile :ner:

[kahandapilt][/kahandapilt]

Joel

Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Kui Druzbat vaja,siis minu käest saab :)


KKKKKK
Postitusi: 185
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas KKKKKK »

Keti "mõttest" saan veel aru, et kui metsa põrutad siis nii, et nagu loogu langeb. Topelt lenks aga täiest mõttetu. :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
jaanus33
Postitusi: 96
Liitunud: 28 Juul 2014, 21:21
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas jaanus33 »

Krt see jalgratta peale aretatu värk on küll üks paras p**no :D ja druzba on juba valmis vaadatud, lausa kaks tükki saan yhe hinnaga >D ja noh mind eriti ei huvita see "kvaliteet" kui töötab siis töötab :D mul aega teda parandada küll.

Tuul puhus küünla ära, kolb ei näinud käia.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas will111 »

ma arvan, et sul aega ainult parandada ongi! :ner: aga mis selle projekti point siis on kui tohib küsida, tahad ehitada midagi, mida parandada? selleks ei pea ju druzbat isegi raami peale tõstma, tal mingi raam juba endal küljes, paranda niipalju kui jaksad

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

jaanus33 kirjutas:

Krt see jalgratta peale aretatu värk on küll üks paras p**no :D ja druzba on juba valmis vaadatud, lausa kaks tükki saan yhe hinnaga >D ja noh mind eriti ei huvita see "kvaliteet" kui töötab siis töötab :D mul aega teda parandada küll.

Olen omanud seda saagi kunagi ja võin kinnitada,et isegi siis kui kõik justkui korras ei lähe see raibe käima.Samas seisab paar päeva ja käib teisest kolmandast tõmbest.Esimesest,see vist ei käivitunud mul kunagi.Hullemat nuhtlust,kui see, ma tõesti ei tea.Mul oli ta tutikana ostetud,aga kui üks asi on konstrueeritud läbi ühe koha ja tehtud materjalidest,mis ei kannnata mingitki kriitikat,kuskil vangi laagris,siis sealt ei saagi paremat tahta.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

KuldarA
Postitusi: 97
Liitunud: 10 Mär 2014, 12:20
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

KKKKKK kirjutas:

Keti "mõttest" saan veel aru, et kui metsa põrutad siis nii, et nagu loogu langeb. Topelt lenks aga täiest mõttetu. :D

See pole topelt lenks vaid sae käepide. Ratas aretatud ilmselt selleks, et saaks metsa tööle ja tagasi sõita nii, et saag võimalikult ühes tükis säiliks samas.

Kunagi nägin kuskil Husqvarna analoogi. Seal pidi saelehe muidugi ära võtma selleks ajaks.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas tali »

T.r.a te siin vingute, nagu mingid eided. Korralikum karpa peale ja läheb minna. Mul küll sõbra isa kunagi ütles Družba kohta, et mina jalgrattaga metsa ei lähe (viide vingele lenksule ilmselt), jookse teist mööda puid käima kogu aeg :D. Ja omadest kogemustest mäletan, et sai selle raipega metsa teha küll, aga lisaks pealolevale pidi alati igaks juhuks vähemalt kaks küünalt lisaks taskus kaasas olema... Aga las mees nokitseb, kui tahab. Ja kui projekti jooksma saab, siis riputab meilegi siia kaemiseks üles. Jõudu peaks sellel punna mootoriga võrreldes karmilt olema, töömaht ju mingi topelt... :twisted:
PS! Soovitan pigem Ural´i mootori poole kiigata teemaalgatajal, peaks nats parem relv olema.
PS2! http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 31aa0f.jpg
http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?t=18608

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Lugege sõna Družba tagurpidi. See ta põhimõtteliselt on. :D

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas Pontus »

will111 kirjutas:

mis seal rohkem enda aretust on, ise ehitasid selle druzba mootori või? nii palju kui mina druzbast tean, sõbra juttude järgi ja kõrvalt näinuna siis on see üks paras kärn oma töökindluse poolest. aga noh, tundub, et plaan on kindel...nii et jõudu tööle!

Vähemalt on see Borissi ehitatud, seega minupoolsed toetused Eestlase väljamõeldud suurepärase mootoriga võitlemisel :bsmile:

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

Teema algataja
jaanus33
Postitusi: 96
Liitunud: 28 Juul 2014, 21:21
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas jaanus33 »

Panen k-55 karpa peale, siis ehk parem :D ja no krt sa pole mingi võrrimees kui pole oma võrri paar km lükanud. :ner:

Tuul puhus küünla ära, kolb ei näinud käia.
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas 426f »

'piimavedaja' raami vahele istub druzba mootor vähese lõikamise ja puurimisega.kui asi valmis siis saab natuke sõita ja võrri tagaratta kodaraid peab kõvasti pingutama,druzbal peab tihti sidurit vahetama,reduktoris kulus ka miski jupp väga kähku läbi ja enam ei vea.paar nädalat peaks masin ikka mingil määral liikuma.kasutatud 'lääne' saag ei maksa enam nii palju,et peab prügihunnikusse kuuluvat druzbat elustama hakkama

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
jaanus33
Postitusi: 96
Liitunud: 28 Juul 2014, 21:21
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas jaanus33 »

Võimalik, aga ma ostan kaks druzbat ühe hinnaga, varuosadest puudu ei tohiks algul tulla :-)
Ja see et ta laguneb ei huvita väga, tegemise ja väikse sõidu rõõmust piisab.

Tuul puhus küünla ära, kolb ei näinud käia.

kenno173
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Apr 2014, 21:47
Tsikkel: z750

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas kenno173 »

Ise ehitasin kunagi druzba mini mopi raamile. jooksis äga hästi. jõudu oli rohkem kui originaal mootoril ja umbes 80km/h jooksis välja. Käivitus mehhanism on aind jura, tuli koguaeg nagade tagant ära ja nukid olid kogu aeg verised :D . Hiljem sai ka kardi raami peale druzba aretatud.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas will111 »

krt ma olen oma võrri rohkem lükanud kui ma temaga sõitnud olen, ja peamine lükkamine oli veel talvel ka! :lol: aga kaua sa seda saagi jaksad käima "rebida" kui ta s**t käivituda ei taha

lollikindlust mõttes ma läheks seda teed, et ehita kaherattaveoga võrr, kummagi ratta külge üks mootor, siis vähemalt ühega veab koju ära (crash)


vanalendur
Postitusi: 495
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Krt need druzbad millega ma kokku puutunud olen (1 saena ja teine sai 2rattalise raami peale aretatud) käivitusid küll igast asendist. Aga see sae sidur on küll ilge porr sõitmiseks.


sigaelmar
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Juul 2006, 12:17
Asukoht: Saaremaa

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Eks ilmselt selle vene tehnika (ma siis pean silmas kaherattalisi ja seda druzbat) üks hädade süü oli kindlasti ka see, et kes siis vanasti midagi remonti viis? Igaüks nokitses ise oma võrri või mootorratast või siis kasvõi mootorsaagi aga ega tegelikult ju teadmisi polnud suurt kellegil. Võiks ju võrdluseks tuua, et näiteks kõik tänapäeva autode omanikud hakkavad ise remontima oma masinaid oma peaga või siis selle põhjal, mis vanaisa kunagi rääkis aga enamus sellega korralikult hakkama ei saa ja siis kirutakse, et on ikka s**ad masinad ja niipalju jamasid nendega jne.

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas Pontus »

sigaelmar kirjutas:

Eks ilmselt selle vene tehnika (ma siis pean silmas kaherattalisi ja seda druzbat) üks hädade süü oli kindlasti ka see, et kes siis vanasti midagi remonti viis? Igaüks nokitses ise oma võrri või mootorratast või siis kasvõi mootorsaagi aga ega tegelikult ju teadmisi polnud suurt kellegil. Võiks ju võrdluseks tuua, et näiteks kõik tänapäeva autode omanikud hakkavad ise remontima oma masinaid oma peaga või siis selle põhjal, mis vanaisa kunagi rääkis aga enamus sellega korralikult hakkama ei saa ja siis kirutakse, et on ikka s**ad masinad ja niipalju jamasid nendega jne.

Druzba ei ole vene tehnika...

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

andu
Postitusi: 316
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: sv1000, fjr1300p
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas andu »

mul oli kunagi druzba mootor paigaldatut tavalisele käikudega mägirattale. keti veoratta korpus oli pööratud teisele poole. eesmist käiguvahetaja rulli kasutasin gaasihoovana ning tagumine käiguvahetus jäi samaks ehk 7 käiku :D kütusepaak sai istme taha pakiraamile pandud. hea lõbus paharet oli kuid puuduv vedrustus seadis maksimum kiiruseks ca 70km/h gps-i järgi peale seda sai julgus otsa :lol: süütemäng võta peale sõitu tuppa ahju otsa muidu pole kindel et järgmine hommik käivitub. siduri poole pealt kui on hoovaga sidur siis ära seda mootorit kasuta- kestab umbes 3 kasutamist. tsentrifugaalsiduriga variandist ei saanudgi jagu, enne läks kogu see aretis vanametalli kus kuulu järgi olla sellega veel paar kuud hullatud. võrri peale pigem vaataks pigem siit 80cc mootori http://www.flintkaubandus.ee/et/c/bensiinimootorid siis jääb aretamine ära, tuleb lõppkokkuvõttes odavam ja tunduvalt töökindlam

dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)

Kasutaja avatar

VahurLE
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Juul 2010, 23:40
Tsikkel: Triumph Tiger 1050
Asukoht: Kadrina

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas VahurLE »

Pontus kirjutas:
sigaelmar kirjutas:

Eks ilmselt selle vene tehnika (ma siis pean silmas kaherattalisi ja seda druzbat) üks hädade süü oli kindlasti ka see, et kes siis vanasti midagi remonti viis? Igaüks nokitses ise oma võrri või mootorratast või siis kasvõi mootorsaagi aga ega tegelikult ju teadmisi polnud suurt kellegil. Võiks ju võrdluseks tuua, et näiteks kõik tänapäeva autode omanikud hakkavad ise remontima oma masinaid oma peaga või siis selle põhjal, mis vanaisa kunagi rääkis aga enamus sellega korralikult hakkama ei saa ja siis kirutakse, et on ikka s**ad masinad ja niipalju jamasid nendega jne.

Druzba ei ole vene tehnika...

Kus see Perm siis sinu meelest asub? (Saagi toodeti Permis)

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas Black »

andu kirjutas:

mul oli kunagi druzba mootor paigaldatut tavalisele käikudega mägirattale. keti veoratta korpus oli pööratud teisele poole. eesmist käiguvahetaja rulli kasutasin gaasihoovana ning tagumine käiguvahetus jäi samaks ehk 7 käiku :D

Kas need MTB tagahammakad pisut väikseks ei jäänud selle ülekande kohta?


andu
Postitusi: 316
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: sv1000, fjr1300p
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas andu »

kiirus üleval oli siis polnud väga viga, automaat sidur päästis palju. eesmise keti hammasrattaks oli võrri või mingi vene raua oma 7 või 8 hambaga enam täpselt ei mäleta :roll: . kogu see lollus-aretis sündis ühel saunapeol enda vanaraua hunnikut silmates, aga ega vist teist korda enam ei hakkaks ehitama (crash), kes soovis druzba mootorit panna võrri raamile siis piilusin korra pööningul enda võrre ning druzbat ja ural 2. Gauja vahele ei pane kumbagi mootorit ilma raami oluliselt lõikumatta, ning riga 5 vahele annaks hea tahtmise korral panna druzba, ural-i jaoks pead juba kõvasti raami lammutama

dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)

Kasutaja avatar

Teema algataja
jaanus33
Postitusi: 96
Liitunud: 28 Juul 2014, 21:21
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas jaanus33 »

Raami ümber tegemisega pole muret, lihtsalt raami on vaja.:-D endal pole ühtegi kasutatavat enam.

Tuul puhus küünla ära, kolb ei näinud käia.
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas Pontus »

VahurLE kirjutas:

Kus see Perm siis sinu meelest asub? (Saagi toodeti Permis)

Boris Kabur (eestlane) leiutas selle sae 1947 vangilaagris olles. Esialgu pani ta sellele nimeks Taiga, mis hiljem Druzbaks ümber nimetati. Eestlaste tähtsamaid leiutisi võiks ikka unepealt teada...

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

VahurLE
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Juul 2010, 23:40
Tsikkel: Triumph Tiger 1050
Asukoht: Kadrina

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas VahurLE »

Pontus kirjutas:
VahurLE kirjutas:

Kus see Perm siis sinu meelest asub? (Saagi toodeti Permis)

Boris Kabur (eestlane) leiutas selle sae 1947 vangilaagris olles. Esialgu pani ta sellele nimeks Taiga, mis hiljem Druzbaks ümber nimetati. Eestlaste tähtsamaid leiutisi võiks ikka unepealt teada...

Seda juttu, millel ilmselt ka väike tõetera sees, sest tema oli selle töörühma liige tõesti, kes selle sae välja töötas ja ei saa tõesti välistada, et ta seal ka selle idee initsiaator oli, levitatake paraku ainult eestis. Boris Baigunov (eestindatuna Kabur) ei olnud ka rahvuselt eestlane. Ei olnud see Druzhba miski eritline tehnikasaavutus ka oma tootmisse mineku ajal, ammugi nüüd. Tootmine aga oli tavline vene värk, kehvad materjalid, olematu metallitöötlemistäpsus, ülivilets koostekvaliteet. Permi tunti omal ajal ka Nõukogude joomarluspealinnana, nii, et ega sealt eriti miskit head loota olnudki.


kaiman
Postitusi: 970
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 17 korda

Re: kahe rattaga druzba.

Lugemata postitus Postitas kaiman »

Druzba mootorid pole ainult kaheratalistele pantud,vaid on olnud omal ka kardi peal,kardist on jaanud ilusad mälestused,drusbast väga koledad,ei teadnudki et Boris leiutas selle,ammugi unepealt, aitäh nüüd tean siis (lol)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”