1. leht 3-st

K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 08:06
Postitas stass15

Tervist.
Ostsin endale selle masina just.
kõik nagu töötab ja funktsioneerib ning edasi astub ka mehiselt aga käima läheb kuidagi imelikult vabakäigul ei tööta ühtlaselt
Sureb välja. Ühtlase kiirusega sõites on tunda et tõmbab tagasi nagu jällegi ei tööta ühtlaselt, nagu jääb kütust natuke väheks.
aidake kes oskab.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 08:07
Postitas stass15

2002 aasta*


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 08:54
Postitas rutska

tühikäigudüüs umbes


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 10:03
Postitas stass15

Karbuss laiali ja puhtaks?
Äkki oskad öelda ka miks ta mul tosooli välja viskab, läheks nagu keema kui korralikult kiirendada paar kolm korda, ehk on õhk sees? Samas radiaatorisse mullikesi ei tule. Üleüldse kuidas tosooli vahetada? Mingisugune voolik on vaja lahti keerata vms? Hetkel punane sees mingi odav, panen um-i kalli konsentraadi sisse.
Tänud ette.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 13:43
Postitas Piipz
stass15 kirjutas:

Karbuss laiali ja puhtaks?
Äkki oskad öelda ka miks ta mul tosooli välja viskab, läheks nagu keema kui korralikult kiirendada paar kolm korda, ehk on õhk sees? Samas radiaatorisse mullikesi ei tule. Üleüldse kuidas tosooli vahetada? Mingisugune voolik on vaja lahti keerata vms? Hetkel punane sees mingi odav, panen um-i kalli konsentraadi sisse.
Tänud ette.

Kas seda selle käest ei saa küsida, kelle käest sa selle "just" ostsid, et müüs sulle laialilaguneva masina?
Jahutusvedeliku vahetamine parema vastu ei muuda sul midagi paremaks.
Radika kork võib sul ka vigane olla.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 13:52
Postitas mx77

Kardan ka et üks võimalus on, et radika kork ei pea survet, teine võimalus on et jahtussüsteem on õhutamata. Selle ja KTM-il oli vist silindri peal üks kruvi kust pidi õhu välja laskma ja teine on radika peal.
Võib ka muidugi olla, et segu liiga lahja.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 14:49
Postitas stass15

Ei ole KTM-IL suurt viga midagi. Korgi alumise osa koos vedruga pigistan kokku näppude vahel, ei kasuta erilist jõudu.
mis tähendab segu liiga lahja? 4taktilisel saab seda regullida?


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 14:54
Postitas mx77
stass15 kirjutas:

Ei ole KTM-IL suurt viga midagi. Korgi alumise osa koos vedruga pigistan kokku näppude vahel, ei kasuta erilist jõudu.
mis tähendab segu liiga lahja? 4taktilisel saab seda regullida?

Ikka saab regullida :)


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 14:55
Postitas vanalendur

Kui segu on lahja siis järelikult on bensu sees õli liiga vähe. Sobib 2t õli 4t mootorile ka bensu sisse. Kui õli pole võtta võid jahutusvedeliku panna, see määrib ka. Kui see ei aita siis pane bensu õli sisse. Või vii ratas mõne inimese kätte kellel põhitõed on selged enne kui miskit oskamatusest p*** keerad.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 14:58
Postitas will111

Ei saa nüüd aru, viimati väideti, et sureb välja...nüüd pole aga viga midagi :lol:

Kas see korgi pigistamine näppude vahel on mingi mõõtevahend? Põhjuseid miks kork survet ei pea võib siiski olla teisigi, peale vedru tugevuse. See on ka huvitav seisukoht, et läheks "nagu" keema. kas siis läheb keema või ei lähe? lase see misiganes vedelik välja ja täida veega ära korralikult, nii et õhku sisse ei jääks. siis saad ju teada, kas ja mis probleem seal on.

segu peab õige olema ka 4-taktilisel, seega kindlasti on mingid regullivõimalused. aga eks seda mõjutavad juba ka sellised asjad nagu filter ja väljalase, mis võivad segu piisavalt palju muuta.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 15:24
Postitas pühak
vanalendur kirjutas:

Kui segu on lahja siis järelikult on bensu sees õli liiga vähe. Sobib 2t õli 4t mootorile ka bensu sisse. Kui õli pole võtta võid jahutusvedeliku panna, see määrib ka. Kui see ei aita siis pane bensu õli sisse.
/.../

:twisted: (lol)


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 15:49
Postitas stass15

Vanalendur, kui sul pole huvi inimesi õpetada vaid neile pähe si**uda siis ära seda teemat enam ava.Iseenesest kirjutasin, et suurt viga pole, aga pisemaid leidub nii mõnelgi uuel kui ka vanal mootorrattal. Teistele aga suured tänud, ise ka targem nüüd.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 19:33
Postitas bitter

Oled kursis, et poroloonfiltrit tuleb pesta ja õlitada, tolmustes tingimustes peale iga tõsist sõidupäeva? Filter hooldatud? Mis nägu küünal on?


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 20:21
Postitas rutska
stass15 kirjutas:

Karbuss laiali ja puhtaks?
Äkki oskad öelda ka miks ta mul tosooli välja viskab, läheks nagu keema kui korralikult kiirendada paar kolm korda, ehk on õhk sees? Samas radiaatorisse mullikesi ei tule. Üleüldse kuidas tosooli vahetada? Mingisugune voolik on vaja lahti keerata vms? Hetkel punane sees mingi odav, panen um-i kalli konsentraadi sisse.
Tänud ette.

Laiali ja korralikult puhtaks jah. Tühikäigudüüs peaks sul taoline olema http://www.juddracing.com/images/upload ... npilot.jpg
Keemisel lööb korraliku aurupilve ka lahti w?


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 21:37
Postitas stass15

Bitter, ei teadnud absoluudselt nüüd siis võtan filtri ette, täna vaatasin oli suht vanavõitu, küünlast hetkel ei tea pole lahti keeranud, homme keeran ka selle lahti.
Rutska, võimalik, et ta selline ka on :D aurupilve ülesse ei löö aga ülevoolust näen, et kui talda anda korralikult nii, et mootor kuum siis tilgub sealt.
Näen, et on ka korralikke abimehi siin !! :bsmile:


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 22:07
Postitas westel

Endal oli sama jama ja põhjustajaks oli loperkuseks kulunud peadüüs.
Silmaga raske näha, kuid soovitan ca iga 2-3 aasta tagant peadüüsi vahetada sellel tsiklil, oleneb muidugi palju sõidad.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 22:12
Postitas stass15

Seegi mõte, ehk on vaja see uus siis tellida ?
KTM-i lehelt ?


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 22:38
Postitas mx77
stass15 kirjutas:

Bitter, ei teadnud absoluudselt nüüd siis võtan filtri ette, täna vaatasin oli suht vanavõitu, küünlast hetkel ei tea pole lahti keeranud, homme keeran ka selle lahti.
Rutska, võimalik, et ta selline ka on :D aurupilve ülesse ei löö aga ülevoolust näen, et kui talda anda korralikult nii, et mootor kuum siis tilgub sealt.
Näen, et on ka korralikke abimehi siin !! :bsmile:

Kui ülevoolust vaid tilgub siis see on OK


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 22:56
Postitas stass15

No ütleme nii, et nüüd olen paar päeva sõitnud ja julgenud gaasi ikka vajutada, on olnud see mootoripool kus voolik ripib ja voolik ise märg, vahest olen ise näinud kuidas sealt siristab.
Et siis on see ok?
Aga eelmisele postitajale, kust sa selle düüsi ostsid?


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 08 Juul 2014, 23:09
Postitas westel

Ekstreemmotos kohapeal düüse saada, Jälgimäel. Originaalis käib sul 175ne võid vabalt ka 178se düüsi panna. Ja vaata, et nõel paigas oleks. Minul käis tühikäigul kõige paremini siis, kui nõel oli vist keskmises astmes. Midagi vähe valesti oli siis hakkas ka puterdama. Ja bensiin peab korralik olema- 95ga ei tasu töristada, ikka oktaan. 98 sisse.

Mis mõjutab veel tühikäiku on välja veninud nukakett, aga selle vahetamine vähe suurem töö.
Alusta lihtsamatest asjadest!


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 09 Juul 2014, 06:41
Postitas stass15

Suured tänud sulle. Just nii teengi.
Kütust hakkasingi kohe 98 panema.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 09 Juul 2014, 06:51
Postitas stass15

Unustasin mainida, et käima läheb ta ka imelikult.
Nagu youtubes vaatasin siis peab rahulikult 3 korda väntama ning silindrit nii palju alla liigutama, et rõhk kaoks ära siis kick ülesse lasta ja käivitada, peaks nagu paugust käima minema.
Mul enne kui käima läheb hakkab jala tald valutama.
Vahepeal läheb üldse käima siis kui ma õrnalt silindrit 3 korda tahan läbi keerutada. Täitsa õrnalt lükkan kickki ja järsku lööb paugust käima. Samas aga vahepeal, ei löö käima. mingi 5-7 kord alles.
Ehk saab keegi veel öelda mis kang peaks olema sidurihoova üleval ? Alles panin tähele, et seal ära murtud see, kuid trossl äheb mootorisse.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 09 Juul 2014, 07:47
Postitas mx77

See kang peaks olema dekompressori oma. Silindripea küljes peaks olema väike hoovake, kuhu see tross läheb. Üldiselt seda vaja ei ole.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 09 Juul 2014, 11:30
Postitas will111

sealt läheb tross karbussi, muudab segu kuumalt käivitusel.

kui 5 löömisega juba jalg valutama hakkab siis oleks vist küll pidanud starteriga versiooni ostma omale :D mul on ka vaja tihti 2 korda startida külmalt käivitades, esimesel korral sureb välja kohe peale paari paugu tegemist.
aga noh eks sel karbussil on ka käivitussätted paigast ära ilmselt. sõber vahetas näiteks välja kõik düüsid ja käivitamine muutus täielikust pooletunnisest tagumisest suht paari korra löömiseks


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 09 Juul 2014, 12:15
Postitas stass15

Haha :D
Surve on hea, vahepeal lööb tagasi ka seepärast ka hakab valutama :D


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 11 Juul 2014, 06:46
Postitas stass15

Veel selline küsimus, kui masin töötab tühikäigul ja sa teed õlikorgi lahti kas siis peaks olema vaikus või võib sealt õli välja visata?


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 11 Juul 2014, 11:48
Postitas pühak

Pritsida võib ikka, aga kui korraliku vungiga aurupilve saatel tuleb, siis on asi jama. Ütlen ausalt, et ei tunne konkreetse liikuri hingeelu, aga 4t mootorile pole tehasest reeglina karterisurvet ette nähtud. Kui tühikäigul on surve taga ja gaasi andes ära kaob, on see minu kogemuse põhjal ikka mootori hõreduse märk.


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 11 Juul 2014, 12:03
Postitas stass15

Tundub, et on korras siis.
Tänud


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 11 Juul 2014, 17:10
Postitas stass15

Ei tundub, et mingi surve on seal siiski. sest korki lahti keerates kui mootorratas töötab tahaks see kork sealt ära lennata, ja õli viskab korralikult välja, samas ma nägin hammasrattaid seal samas korgi kohal.
Auru seal küll ei tulnud.
Kui hõre oleks siis ei oleks ju minek ka selline nagu tal hetkel on.
Nii esimene kui ka teine käik tõmbavad mootorratta üle kui gaasi põhjas hoida, tipp oli 130 paari-viie sekundiga(umb).
Keegi oskab midagi öelda?


Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Postitatud: 11 Juul 2014, 17:22
Postitas Loff

Sõida ja ära muretse iga väiksema asja pärast. Mingi surve on alati karteris olemas ja kui õlikorgi avast nägid hammasrattaid siis need seda õli välja paiskavadki.
Vene keeles on hea ütlus, mis Eesti keeles kõlab järgmiselt: ära sega töötavat masinat!
Anna minna niikaua kui mingi viga ikka konkreetselt välja lööb, siis tead, mida täpselt remontida vaja on.