1. leht 1-st
Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 14:51
Postitas rico
Tekkis mõte panna sport sumpsid Z1000 2014 a et saada häält mahlasemaks.
Eemaldasin tsiklilt originaal sumpsid ,aga oh üllatust hääl ei muutunud palju.
Et mis heli need sportsumpsid siis juurde annavad ?
Kas pean eemaldama ka selle mootori all oleva resonaatori või mis iganes ta on ?
Ette tänades

Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 15:03
Postitas yeekim
Mütta aga mütta ise- mis masina garantiist nii järgi jääb 
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 15:16
Postitas rico
yeekim kirjutas:Mütta aga mütta ise- mis masina garantiist nii järgi jääb 
Ma arvan,et sumpside vahetus ei tohiks küll garantiid mõjutada .
Tehas ju pakub ka Akrapovicit lisaks.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 15:20
Postitas Margus
Äkki on db-killerid uutel sumpsidel sees, mis tuleks ära kruvida 
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 16:01
Postitas leko
Kui kat vahelt ära võtta, siis saad ka OEM sumpsiga palju kangema heli. Granatii siis ilmselt läinud ka jah.
Teine variant on viia esindusse või poodi kust ostsid ja öelda, et tehke vingemaks hääl. Küll nad siis teevad nii et garantii ka alles jääb 
Edu
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 16:24
Postitas rico
Margus kirjutas:Äkki on db-killerid uutel sumpsidel sees, mis tuleks ära kruvida 
Uusi veel ei ole. Küsimus oli selles,et isegi siis, kui eemaldasin tehase sumpsid polnud häält ollagi ja kas on mõtet kulutada raha,kui need peale välimuse midagi ei anna. 
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 16:40
Postitas Maku
See katalüsaatori kolakas seal all mõjutab häält palju, kui plaanid korralikku heli saavutada siis pead seal all ka veic vaeva nägema.
Üks võimalus on kogu uus torustik kohe koos sumpsidega. näiteks siit
http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/ ... &phaseId=1
Teine võimalus on, et ostad ainult sumpsid ja kati asemel lased mõnes metalliettevõttes kolektoritorude ja sumpside ühenduseks toru vahele keevitada.
Sõltub rahakotist
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 17:26
Postitas rico
Maku kirjutas:See katalüsaatori kolakas seal all mõjutab häält palju, kui plaanid korralikku heli saavutada siis pead seal all ka veic vaeva nägema.
Üks võimalus on kogu uus torustik kohe koos sumpsidega. näiteks siit
http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/ ... &phaseId=1
Teine võimalus on, et ostad ainult sumpsid ja kati asemel lased mõnes metalliettevõttes kolektoritorude ja sumpside ühenduseks toru vahele keevitada.
Sõltub rahakotist
Tänx, seda ma arvasingi 
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 18:19
Postitas yeekim
KORBEN Kawasaki'st hoiab praegu kahe käega pead kinni
Juhul, kui neilt ostetud masin on
edu
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 18:28
Postitas Margus
rico kirjutas:Margus kirjutas:Äkki on db-killerid uutel sumpsidel sees, mis tuleks ära kruvida 
Uusi veel ei ole. Küsimus oli selles,et isegi siis, kui eemaldasin tehase sumpsid polnud häält ollagi ja kas on mõtet kulutada raha,kui need peale välimuse midagi ei anna. 
Ahh selline variant hoopis
Siis pole ju mõtet pütte otsa toppidagi, ka originaale mitte 
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 18:59
Postitas Margusxx
rico kirjutas:yeekim kirjutas:Mütta aga mütta ise- mis masina garantiist nii järgi jääb 
Ma arvan,et sumpside vahetus ei tohiks küll garantiid mõjutada .
Tehas ju pakub ka Akrapovicit lisaks.
Tehas pakub sulle seda akrapovicit mis sinu rattale sobib, arvatavasti kirjutatakse ecu ka vastavalt või siis pannakse pc lisaks. Kui sa oma peaga hakkad mahlasemaks ajama neid hääli siis pead peale modimist pingis käima ja kogu mapi ümber kirjutama. Kehvemal juhul teed sumpsi tükeldamisega segu lahjaks ja ükskord on kolvis auk sees ja mitte ainult hääl mahlane vaid maantee ka, ja püksid.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 20:27
Postitas Maku
Margusxx kirjutas:
Tehas pakub sulle seda akrapovicit mis sinu rattale sobib, arvatavasti kirjutatakse ecu ka vastavalt või siis pannakse pc lisaks. Kui sa oma peaga hakkad mahlasemaks ajama neid hääli siis pead peale modimist pingis käima ja kogu mapi ümber kirjutama. Kehvemal juhul teed sumpsi tükeldamisega segu lahjaks ja ükskord on kolvis auk sees ja mitte ainult hääl mahlane vaid maantee ka, ja püksid.
Ei ole see asi nüüd ka nii hull, et slip on sumpsi otsa panemisest sul kohe segu nii lahjaks läheb ja kolvi auk sisse põleb. Loomulikult kui hakata ise lampi mappima jms, siis keerab ilma teadmisteta asja kihva..
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 20:35
Postitas Margusxx
Ma kirjutasin, et kui eriti halvasti läheb. Kohe ei juhtu kindlasti midagi, isegi ilma leegitorudeta ei juhtu.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 22:06
Postitas kenno173
Sumps ei mõjuta silindris mingit kütuse segu. Kütuse segu mõjuks siis kui teed sisselaset ringi.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 22:17
Postitas Margusxx
Summutis asub lambda sensor, kui sa katalüsaatori vahelt välja lõikad ja sond ecu-sse rikast segu valetab, siis mõjutab sumps vägagi. Karpadega rattal samuti on vaja vastusurvet, seega, sumpa pole rattale nalja pärast pandud
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 22:47
Postitas renXx
Margusxx kirjutas:Summutis asub lambda sensor, kui sa katalüsaatori vahelt välja lõikad ja sond ecu-sse rikast segu valetab, siis mõjutab sumps vägagi. Karpadega rattal samuti on vaja vastusurvet, seega, sumpa pole rattale nalja pärast pandud
Aga kui paun on tühi, kuid kat. alles, mis siis juhtub?
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 23:08
Postitas Margusxx
Kui paun tühi ja kat alles, siis peaks lambda põhimõtteliselt segu õieti arvutama?
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 23:12
Postitas demineerija
Kui tsiklil mootori tuli eksisteerib, siis teoorias peaks see põlema minema ning veakoodi viskama. Vähemalt autod teevad sellist nalja.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 01 Juul 2014, 23:36
Postitas Margusxx
Enamasti viskabki, sinna saab panna takisti vahele, siis ei loobi veakoodi, aga siis ei saa ecu ka enam infot. Siis aitab pc.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 02 Juul 2014, 06:50
Postitas lebokas
Et euro-saasta normidele vastaks, on sõidukid tänapäeval pandud niigi lahjat segu põletama ja arvesatud ka väljalaskesüsteemi vastusurvega. Seega võib tõesti ka püti-katalüsaatori muudatus drastiliselt mõjuda. Ilma mappimiseta ei maksa selliseid asju teha, on minu arvamus.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 02 Juul 2014, 07:02
Postitas Margusxx
Kus, kes ja mis hinnaga eestis dynotab tsikleid? Tegelikult peaks peale igat õhu, süüte ja kütte valdkonnas tehtud modifikatsiooni käima pingist läbi.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 02 Juul 2014, 08:24
Postitas Kirs
Aprilia Tuono-ga käib igatahes küll aftermarket väljalaske paigaldamisega kaasas mapi vahetus. Tehase poolt ongi kaks mappi, map1 tavaseade ja map2 siis moditud väljalaske korral. Viimasel juhul on süsteemist välja lülitatud ka lambda.
Ei tahaks eriti uskuda, et Kawasaki sarnast lahendust ei paku.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 02 Juul 2014, 08:34
Postitas Maku
Margusxx kirjutas:Kus, kes ja mis hinnaga eestis dynotab tsikleid? Tegelikult peaks peale igat õhu, süüte ja kütte valdkonnas tehtud modifikatsiooni käima pingist läbi.
Klausen ja Velt teevad, küsi Velt Motocenterist, saad kontaktid 
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 02 Juul 2014, 10:41
Postitas mega1
pead ostma vahetoru mis kati asemele käib
ja sinna otsa sportsumpa uutel hondadel ka sama teema et pütt
taga tegelt tühi kogu hääle võtab ära põhja all olev kat.
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 16 Mär 2015, 19:17
Postitas yammu
Tere!
Plaanis uueks hooajaks panna oma z750le slip on, mis iseenesest pole konkreetselt mootorrattale mõeldudki. Eesmärk on teha masinat valjemaks. Selle ideega seoses on tekkinud õhku mõned rumala inimese küsimused: kas lamda hakkab vigast panema? kas see kahandab mootori jõudlust? Kas pritsungiga mootor suudab ise vajalikul määral ise reguleerida või hakkab masin paukuma ja tuld summutist välja viskama?
Re: Summuti vahetus
Postitatud: 16 Mär 2015, 20:01
Postitas Piipz
yammu kirjutas:Tere!
Plaanis uueks hooajaks panna oma z750le slip on, mis iseenesest pole konkreetselt mootorrattale mõeldudki. Eesmärk on teha masinat valjemaks. Selle ideega seoses on tekkinud õhku mõned rumala inimese küsimused: a) kas lamda hakkab vigast panema? b) kas see kahandab mootori jõudlust? c) Kas pritsungiga mootor suudab ise vajalikul määral ise reguleerida või d ) hakkab masin paukuma ja tuld summutist välja viskama?
a) ei
b) pigem ei
c) tõenäoliselt jah
d) võimalik, rida4 puhul siiski pigem ei. Paukumine tuleb tavaliselt SAS-ist, ehk lisaõhu pritsungist, mida stock summutiga lihtsalt kuulda pole. kõikidel ratastel seda süsteemi peal pole aga kui on, siis saab selle maha võtta.
Ise vahetasin täna ühte summutit ja mingeid käega tuntavaid muutusi peale kergema kaalu ja kõvema hääle ei täheldanud.