Esiratas alt ära, seisma jätta pooleks päevaks pukita?
Probleem.
Bike´il oleks vaja esiratas alt ära võtta ning seisma jätta pooleks päevaks, ilma pukita on selline asi täiesti võimatu ?
Alternatiiv puudub ? Pole nimelt esipukki...
Probleem.
Bike´il oleks vaja esiratas alt ära võtta ning seisma jätta pooleks päevaks, ilma pukita on selline asi täiesti võimatu ?
Alternatiiv puudub ? Pole nimelt esipukki...
Variandid...
osta pukk
laena pukk
või tee see käepärastest materjaldiest ....
http://goo.gl/Sluz40
http://goo.gl/BAktjN
Ise kasutan sellist varianti, et kallutan tsikli küljejalal niipalju maast lahti, et saaks puupaku karteri alla sättida ja siis tagasi lastes esiratas kenasti maast lahti.
Jaak43 kirjutas:Ise kasutan sellist varianti, et kallutan tsikli küljejalal niipalju maast lahti, et saaks puupaku karteri alla sättida ja siis tagasi lastes esiratas kenasti maast lahti.
bikel enamustel seal all plastikud
mõndadel bikedel on hooldus raamatus õpetus kus tagaratas tõstetakse pukiga üles ja põhja plastik eemaldatakse ja mootori alla pannakse tungraud
koormarihmaga garaazi lakke,mul rippus mitu nädalat niimoodi
Tallinnas võin enda oma laenata, kui ise tood / viid
Pooleks päevaks pole ju tõesti raske sinna midagi leiutada , puu pakud või mida iganes
Näiteks nii?
Endal seisis bike telliste peal päris mitupäeva nii, amordipulga otsad vastas ja püsib. Teine võimalus tõmmata koormarihmaga lakke, kui on kuhugi, kuhu tõmmata.
Yeap, tegu bikega, ehk siis põhja peale seisma jätta ei saa.
Probleemi võimendab veel asjaolu, et ratas on lasnamäel parklas, eriti tegutseda sellega seal ei saa, veel vähem lakke tõmmata
Aga aitäh nõuandla eest, arvatavasti kasutan siis sõbra puukuuri, kuhu rippuma jätan ratta või siis üritan kelleltki pukki korraks laenata, kui Piipz feimi kogumise nimel nalja ei teinud
Maal (kus ratta kallal tavaliselt nokitsen) sain nokitsemiseks ka hea idee puki osas, aitäh
Tekstiiltropp ja taliga lakke
Alati ei pea lakke riputama
Ise kasutan analoogset nii esi- kui tagaosa tõstmisel masina ehituslike iseärasuste tõttu..
edu
rannamees kirjutas:Tekstiiltropp ja taliga lakke
Ei taha lakke
Järjest paremaks läheb, mul pole tagapukkigi ning nüüd pakutakse vabsee kraanasid juba lahenduseks
Mina kasutasin roclat mille kahvlite peale sobiva suurusega puidust klotsid. Sai kõrgust regullida ja puha (isegi liigutada vajadusel)
Ahfrsk kirjutas:Järjest paremaks läheb, mul pole tagapukkigi ning nüüd pakutakse vabsee kraanasid juba lahenduseks
Ei ole kraana
Tegemist on uskumatult hea töövahendiga tsikli juures, mida ei saa:
*tagahargist ülesse tõsta
*esihargist ülesse tõsta
*millel keskhark puudub
+
*rollikannu laagrite vahetus
*amorditorude vahetus
*tagakiige vahetus/hooldus
*jne, jne
edu
Kui riputuspunkti pole, siis võib ju selle tekitada. Olen mitmel pool näinud A-redeli vahele üles tõmmatud motikate pilte. Enamasti just kuskil väljas, sillutatud aiateel vms. Vihmaga hea koormakate kaitseks üle visata ja kuiva ilmaga mõnusalt valge ja ruumi palju.
Pane puupakk või vana taburet alla ja stabiilsuse mõttes toeta veel küljejalale ka. Võid võlliaugust poolviltu mõne pika kruvi vastavalt paku või tabureti sisse keerata. Kui kohe mitte midagi pole ja pole tahtmist soetada ka, siis vajuta amorditorud maja ees mättasse.
Üks asi on kindel: there is no app for that!
Kalts kirjutas:Kui riputuspunkti pole, siis võib ju selle tekitada. Olen mitmel pool näinud A-redeli vahele üles tõmmatud motikate pilte. Enamasti just kuskil väljas, sillutatud aiateel vms. Vihmaga hea koormakate kaitseks üle visata ja kuiva ilmaga mõnusalt valge ja ruumi palju.
Jep. See toimib. Olen ka nii teinud.
A-redel on küll lahendus, tugevusvaru ka piisavalt ja koormakate vihma korral peale.
Nonii, mõtteid palju ja huvitavai, aitäh
Hetkel on asi nii kaugel, et velg ära, rehv maas ja pidurikettad küljest, hetkel toimub juba sirgendamine.
Nüüd tekkis küsimus, et mis on Loctite ning on see väga vajalik/kohustuslik ketaste tagasi kruttimisel ?
Ahfrsk kirjutas:Nonii, mõtteid palju ja huvitavai, aitäh
Hetkel on asi nii kaugel, et velg ära, rehv maas ja pidurikettad küljest, hetkel toimub juba sirgendamine.
Nüüd tekkis küsimus, et mis on Loctite ning on see väga vajalik/kohustuslik ketaste tagasi kruttimisel ?
Palun hangi endale hooldus- ja remondimanual, seal on öedud mida, miks ja kuidas teha. Maamehe eluterve loogika pluss foorumi abikäsi võivad pealtnäha ju piisavad olla aga elementaartarkused tasuks siiski raamatust lugeda ja tähstamatae kohatde pealt näpuga järge ajada. Niiplaju moraalilugemisest siis.
Sinu kontekstis on Loctite keermeliim ja see on tootja andmetel vajalik - tagab piduriketaste poltide asendi püsivuse.
See pudelike ei maksa teab mis hingehinda http://goo.gl/D9ueWS. Tsiklil nüüd küll pidurite kohal ei tasuks koonerdada (justkui mõnel teisel sõidukil tasuks).
Enam ei küsi ega hari end.
Velg sirge ja all, keermeliim poltide vahel ja kõik korras.
Teema ammendunud..