Aku probleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Aku probleem
Mul on probleem akuga. Mingi aeg sai sõita ei olnud probleeme. Viimasel ajal on jõudu akus vähe ja ei käivitu korralikult. Viimased korrad ei lähe üldse käima, ainult lükates nagu vanadel headel aegadel. Mõõtsin mitte töötava mootoriga pinget ja näitas 11.4V mis on ilmselgelt liiga vähe. Töötava mootoriga sain 12.5V. Kas tasub viga otsida akust või on küsimus laadimisahelas(genekas, staatori, pingeregulaator)? Tänud abi eest!
Re: Aku probleem
Algatuseks lae aku laadijaga täis, ja siis mõõda uuest. Näit peaks jääma töötava mootoriga 13.8- 14,4
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Re: Aku probleem
Viga leitud, pingeregulaator surnud. On kellelgi mõnda äkki pakkuda?
Re: Aku probleem
soovitan honda kasutatud pingeregulaatoritest eemale hoida. R1 omad on ühed paremad ja neid peaks ka leiduma
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Aku probleem
vahepeal ma mõtlesin, miks nii paljudel Honda ratastel pingekaga muresid on ja nt 1 paljulubav lahendus see. See peaks vähendama elektrikalasid ja pingekas peaks kauem vastu pidama. VFR-id just eriti tundlikud
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Re: Aku probleem
Sellisel juhul ootakski pakkumisi alternatiivsetele(loe: kauem kestvatele) pingregulaatoritele, mis antud rattale sobivad. Proovisin ühte asendust, mis oli sama nagu originaalis ja see oli juba peale 30 sekundit kasutamist nii tuline, et prae või mune seal peal. Pole nagu mõtet selle eest raha välja käia, et see siis uuesti kuu aja pärast välja vahetada. Kui juba väljaminek teha siis asja vastu, mis kestab ka. Tänud abi eest!
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 14 Nov 2003, 15:16
- Tsikkel: HD750street;XV750cafe
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Aku probleem
Otsi GSXRi pingekas sealt 94 ja edasi . Kui on 6 juhtmega pingekas, siis tuleb mingi ühendus/lülitus lisada.
Aga kui ka uus regulaator kuumaks läheb siis sprobleem juhtmestikus eksisteerib edasi.
Ei kadesta sind , 3 - 30 tundi võib vea leidmisega minna. Kui mõistus otsas kasuta spetsialisti abi- saad kiiremini teele.
Kui uut pingekat ostad , siis osta kõige kallim - see töötab kui kõik muu on korras.
Jõudu.
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Aku probleem
Võta Shindengen FH020. Seda kasutatakse päris paljude uuemate rataste peal.
Spoiler
Välja näeb selline. Ebayst saab osta komplekti koos pistikutega. Kui uut komplekti kalliks pead siis võid ka kasutatut otsida. Endale sain mingi uuema CBR500pealt aga peaks R1, S1000rr ja paljudel teistel uuematel ratastel kasutuses olema. Õigeid pistikuid ei viitsinud otsida ja jootsin juhtmete otsa
Spoiler
[kahandapilt]http://www.lambrettaspares.com/products ... 004_01.jpg[/kahandapilt]
sellised pistikud.
Re: Aku probleem
Electrex Worldist telliti vanasti päris palju , endalgi Varadero peal sealt tellitud pingeregulaator . http://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/ ... PR=-1&TB=A
56915288 Tiit.
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Re: Aku probleem
Tänud soovituste eest, nüüd vähemalt tean mida valida. Ega kellelgi siin Eestis koha peal mõnda korralikku MOSFET pingekat pakkuda pole. Jebaist saaks tellida aga see võtab hirmus kaua aega, lihtsam oleks koha pealt mõni leida.
-
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15 Apr 2013, 22:06
- Tsikkel: Honda CBR600RR
- Asukoht: Tallinn, harva ka Tartu ja Peipsi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Aku probleem
Soovitan kontrollida ka geneka poolide pinged üle. Mul oli sama jama, alguses läks aku, siis tuli välja, et pingeregulaator ei tööta, aga algus tuli hoopis sellest, et kõigist kolmest faasist ei tulnud samad pinged. Üks faas andis väga erineva tulemuse teistest... Kui genekas viga, siis jääbki uusi regulaatoreid ostma. Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Re: Aku probleem
Uurin selle geneka/staatori pinge ka välja kindlalt ennem. Tuleb vist ikka seda Shindengen MOSFET teed minna, tundub et need ei tohiks ülekuumenemise käes kannatada enam. Kust ma selle staatori otsa võiks leida kust pinget mõõta (kas see on see sama ots, mis pingeregulaatori küljes on) ?
-
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15 Apr 2013, 22:06
- Tsikkel: Honda CBR600RR
- Asukoht: Tallinn, harva ka Tartu ja Peipsi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Aku probleem
Palju aega möödas ja keegi pole vastanud. Ma loodan et ratas ikka vurab juba? Aga vastus igaksjuhuks: Pingeregulaatori küljes on sisend ja väljund, mudeli järgi peab vaatama, milline on sisend ja väljund. Variant on et ajad juhet taga ja vaatad kuhu läheb
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.