1. leht 1-st

Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 08:26
Postitas Macintosh

Otsin tsiklit väikest kasuvu (164cm) naissoost sõitjale. Oluline on ABS olemasolu, seega paljud vanemad masinad ei sobi.
Minu esmane nimekiri, mis suutsin kiirelt välja mõelda on allpool. Oskab keegi täiendada?

  • Kawasaki ER6n (ER6f) sadula kõrgus 785mm, saab madaladada 30mm
  • Ducati Monster, sadula kõrgus 770mm.
  • Honda Hornet, sadula kõrgus 800mm (saab madaldada 25mm)
  • Honda CB500n

Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 08:27
Postitas villy

samuti soovitan naiste sõidusaapaid. Daytona lady variandid annavad nii mõnedki sentimeetrid juurde.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 08:44
Postitas thunderfrost

Vaata ka uuemat gixxerit see nii ulme madal


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 09:02
Postitas Lauri23

Hornet on jah üsna madal, peaksid jalad ilusti maha ulatuma.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 09:27
Postitas Kirs
Lauri23 kirjutas:

Hornet on jah üsna madal, peaksid jalad ilusti maha ulatuma.

Hornet 800mm, Ducati 696 näituseks 770mm.
Suzuki Cladius ei sobiks? Istmekõrgus 785, sama mis Er6N


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 09:35
Postitas tali

Mäk, Sinu "väikest kasvu sõitja" on minu abikaasa kõrval puhta hiiglane :D
PS! Kaaluge siis kergemaid kroome ka, need on lihtsad juhtida ja hästi madala istumisasendiga (Savage, 535, Kawa LTD jne).
Edu tsikli valikul! :bsmile:


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 09:47
Postitas Lauri23
badandevil kirjutas:

Ma oma 1,61 kõrgusega käisin Bikepointis kevadel erinevaid proovimas.
Monster oli kuidagi imelik, nagu... lühike? Madal oli ta küll. Hornet selle kõrval oli palju mugavam.
Aga üldiselt mulle hakkas väga istuma nii pikkuse kui kõrguse poolest FZ6, lihtsalt nii mugav oli selle peal istuda :)

Mul on fz6n ning sõbra horneti peale istudes on kohe tunda, et hornet üsna palju madalam.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 10:48
Postitas pisimy
Macintosh kirjutas:

Otin tsiklit väikest kasuvu (164cm) naissoost sõitjale.

  • Kawasaki ER6n sadula kõrgus 785mm, saab madaladada 30mm

Minul pikkust vähem ja sadula kõrgus peal istudes 75. Kõrgus on väga mugav kui rattasaabas jalas on. Kui ratas sirgu ajada siis kandu muidugi maha ei saa.
Kõige mõistlikum on naisterahval erinevate ratastega sõiduproove teha.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 11:04
Postitas NS-1

Kui nüüd kroomi poole jällegi vaadata siis Eliminator on ka üsna madala sadulaga ja lihtsa juhitavusega. Muidugi ABS`ist pole juttugi.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 13:14
Postitas nerris

Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 13:16
Postitas z1000

iga ratta saab ju kontidega madalamaks teha? või on igal rattal erinevad limiidid palju teha saab? ma ei tea ausaltöeldes täpselt. ma tean ühte naisterahvast kellele cbr 600 rr tehti parajaks ja kõik toimis.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 22:17
Postitas Kalts

Kõigil motikatel pole "konte", näiteks TDM850 on üks selline.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 23:05
Postitas pritz

kõige madalam sõiduasend 600ste seas on suzuki gsr600-l. ja see ka ühtasi mõnusaim :P

Absiga mudelid ka saadaval.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 23:10
Postitas Kirs
pritz kirjutas:

kõige madalam sõiduasend 600ste seas on suzuki gsr600-l. ja see ka ühtasi mõnusaim :P

Absiga mudelid ka saadaval.

785mm. Ikka on või?


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 23 Mai 2014, 23:17
Postitas pritz

Levinud 600cc naked pille pidasin silmas

gsr - 785mm
hornet - 789.94mm
fazer 600 - 790 mm


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 24 Mai 2014, 10:14
Postitas Mostro
badandevil kirjutas:

Kui sa ise oled pikem kui mainitud naisterahvad, siis sul istme laius ei mängi rolli ning ratas kui nii on jah madalam.
Aga kui sul nibin-nabin jalad maha ulatuvad, siis oluline on ka see, kui palju kintsuvahel on. Kitsam sadul ei löö jalgu nii palju laiali ja jalad ulatuvad rohkem maha.

...Ja kui kitsas sadul ei aita, siis on kintsud liiga jämedad. :twisted:


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 24 Mai 2014, 10:27
Postitas efendi

Monster 696 - 770mm

pritz kirjutas:

Levinud 600cc naked pille pidasin silmas

gsr - 785mm
hornet - 789.94mm
fazer 600 - 790 mm


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 10:00
Postitas Tsikkelröövel

No neid rattaid annab ikka madalamaks ka teha. Ja 164 pole sugugi väike naine. Kui ma veel noor ja pikk ja ilus olin, olin küll 2 meetrit ja 45 cm pikk :wink: , nüüd kõigest sellest järel 169 cm, tegelikult saab ikkagi sõita iga masinaga. Pigem soovitan jälgida hoopis masina raskuskeset - mida madalamal, seda parem püsti hoida. Masina kaal tervikuna ka loeb - suure loomaga on tunne muidugi uhke, aga ma väikese inimesena panustaksin siiski rohkem kasutusmugavusele. Mul proua 154 cm ja saab sõidukoolis ka hakkama. St kaldun arvama, et tegu pigem esialgse algaja hirmuga. Ja pane mootori kaitserauad etc peale - esimese paari aasta jooksul niikuinii poetad kusagil ristmikul või parklas maha, kusagil ootamatult viltuse lenksuga pidurdades, lihtsalt õhtuks väsides vmt.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 10:03
Postitas Tsikkelröövel

Ah, veel - minu arust on väikesel sõitjal sadula kõrgusest tähtsamgi hoopis lenksu kaugus sinu istekohast - see kipub olema liiga kaugel ja see muudab sõiduasendi koormavaks ning tunde sadulas ebakindlaks. Sellisel juhul tundub iga ratas liiga suur. Ise tahaks nt kõigil ratastel lenksu 5 cm lähemale.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 11:25
Postitas Riggs

Ktm duke 200/390, sadula korgus kirjas kyll 800, aga peale istudes tundub madalam. Uued pillid
vana Horneti hinnaga, soovitan minna ja proovida http://www.ktm.ee/index.php/onroad/naked-bike.html


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 12:05
Postitas Piimanina

Monster 696 peaks kõige sobivam olema naisterahvale. Kõige madalam ja väga lihtne manööverdada.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 12:17
Postitas Snowhite
Macintosh kirjutas:

Otin tsiklit väikest kasuvu (164cm) naissoost sõitjale. Oluline on ABS olemasolu, seega paljud vanemad masinad ei sobi.
Minu esmane nimekiri, mis suutsin kiirelt välja mõelda on allpool. Oskab keegi täiendada?

  • Kawasaki ER6n (ER6f) sadula kõrgus 785mm, saab madaladada 30mm
  • Ducati Monster, sadula kõrgus 770mm.
  • Honda Hornet, sadula kõrgus 800mm (saab madaldada 25mm)
  • Honda CB500n

Ära välista ka seda, et väga odava raha eest saab paksu sadulaga ratastel teha sadula ringi ja naisterahvale palju mugavamaks ning madalamaks.
Olen ise muutnud selliselt näiteks 820mm sadula umbes 30mm kitsamaks ja 25mm madalamaks "kundele" ja tegi tarbitavuse palju mõnusamaks.
Minu ratta soovitus oleks kas gsr, duke või ER6N.
:bsmile:


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 12:27
Postitas puna

Ducati 1199 Panigale on ilus madal ja väike ratas.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 12:33
Postitas efendi

Väikese lisamõttena - käisin Tartu depoos ükspäev ja seal seisab selline pill, mis Monster 696 pealt tulnud naisterahvale igati sobiliku kõrgusega tundus. Lisaks ütleksin, et see hind on ka päris hea.

http://www.auto24.ee/used/1745582


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 12:54
Postitas makuke

Ma olen vist oma tsikli ajaloo madalaima Suzuki SV teinud sellise, et ca 155cm inimene ütles "Kas sadulat kõrgemaks saab?"

Sisuliselt tellitud 4" madaldusega kondid + raiseritega lenks + amordi torud 2,5cm alla poole lastud.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 13:03
Postitas m2rdo

Mul naine sõidab Sv 650-ga, millel ma sadulat tegin õhemaks ja saab väga edukalt hakkama, ise natuke alla 160 pikk. Ta õppesõitu tehes sõitis hornetiga, aga endale valides sobis talle sv paremini, tundus jalgevahel madalam ja mugavam olevat


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 14:10
Postitas Piipz
makuke kirjutas:

Ma olen vist oma tsikli ajaloo madalaima Suzuki SV teinud sellise, et ca 155cm inimene ütles "Kas sadulat kõrgemaks saab?"

Sisuliselt tellitud 4" madaldusega kondid + raiseritega lenks + amordi torud 2,5cm alla poole lastud.

Julgeb neid lasta nii palju alla?
Mul on plaanis lähiajal SV-l eest umbes sentimeetri alla lasta (tagant 2.5) aga need amordid tunduvad suht lühikesed olevat, et ei julge väga palju mängida sellega.
Ning nii suure madaldusega pidid küljejalaga vist midagi tegema juba?


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 14:57
Postitas liisa

Ise olen 163,5 ning rattaks uuem fz6s muutmata kujul. Sõitmine on nagu balletitrenn: kogu opereerimine käib ainult varvastel ning tuleb jälgida, et fooriall vao äärele seisma ei jääks. Samas saab hakkama kenasti.

Lisaks sadula kõrgusele mõjutab minumeelest ka ratta raskuskese: eelmiseks oli cbr 600f, millel raskuskese oli madalamal ja tänu sellele tundus ka lihtsam taltsutada-püsti hoida olevat.

Daytona lady star annab küll kannajuures kõrgust juurde aga täistalla maha saamisest on asi endiselt kaugel, seega nendest kasu vaid siis kui on paari cm küsimus.


Re: Tsikkel väikest kasvu sõitjale

Postitatud: 30 Mai 2014, 15:36
Postitas makuke
Piipz kirjutas:
makuke kirjutas:

Ma olen vist oma tsikli ajaloo madalaima Suzuki SV teinud sellise, et ca 155cm inimene ütles "Kas sadulat kõrgemaks saab?"

Sisuliselt tellitud 4" madaldusega kondid + raiseritega lenks + amordi torud 2,5cm alla poole lastud.

Julgeb neid lasta nii palju alla?
Mul on plaanis lähiajal SV-l eest umbes sentimeetri alla lasta (tagant 2.5) aga need amordid tunduvad suht lühikesed olevat, et ei julge väga palju mängida sellega.
Ning nii suure madaldusega pidid küljejalaga vist midagi tegema juba?

Kuna sõitja on ikka tõeline mini, siis ei jäänud muud üle kui proovida maksimumi.
Selle madalduse juures tegin küljejalga ca 3cm lühemaks ning keevitasin uue taldmiku. Tagumise ekstreemse madalduse tulemusena käib minu massi juures tagumine ratas löökaugust läbi sõites kergelt vastu. Tsikli omaniku sulgkaalu arvestades ei ole see tema jaoks aga probleem. Kinnitan, et 3" madaldus on kindlasti safe piir, milleni kinni silmi võiks minna.