Kuuma mootoriga sidur enam ei lahuta - 520exc
Ratas 520exc.Mootor kuumaks sõites sidur enam ei lahuta,külmast peast toimib nii nagu peab.Siduriõli on sees uus. Mis sellist asja põhjustab?
Ratas 520exc.Mootor kuumaks sõites sidur enam ei lahuta,külmast peast toimib nii nagu peab.Siduriõli on sees uus. Mis sellist asja põhjustab?
Esimese hooga kahtlustaks soojuspaisumist aga sellisel juhul peaks põhjus peituma liiga väikses ajamidistantsis. Kas siduriajam on ka ikka õhutatud? Vedelik võib olla uus aga kui süsteemis lisaks ka õhku, siis ei pressita enam kettaid piisavalt laiali.
Vedeliku vahetus nägi välja nii,et süstlaga siduri peasilindri nipplist pressisin õli üles,niikaua kui õli potsik täis ja veidi peale sai.Veidi saab metsas põristada kui siduri link muutub täiseti lödiks.Viitab nagu jah õhule süsteemis aga kus ta sinna tekkida saab ja miks just kuumaks/soojaks saades asi enam ei toimi.Peasilindril sees miskised tihendid ka on mis aeguvad? Ratas seisis vahepeal päris tükk aega juppideks võetuna,ehk kuivas mõni tihend vahepeal kuskil kokku.
Mu enda võistlustsiklil (Husaberg Magura õlisiduriga) oli sama jama kunagi. Peasilinder on muide üleval lingi juures ja töösilinder all aga see selleks... Põhjus oli ülal peasilindris, kus süsteemi ei tulnud vedelikku lihtsalt anumast peale - umbes. Ongi nii, et soojaga muutub natuke siduripaki paksus ja sidurivarras tahaks kaugemale surumist aga kui ülalt potist pole midagi peale võtta, siis surutakse kokku õhu ja vedeliku kompotti, kus õhku teadupärast saabki kokku pressida, ilma et surve suudaks töösilindris kolvi vajalikul määral liigutada. Kui asi maha jahtub, siis 90-95% esialgsest olukorrast taastub. Seega - vaata üle peasilindris õli pealejooks.
Miks sa üldse alt süstlaga pressisid? Kui oleks ülalt peale lasknud joosta ja alt niplist õhutanud, siis oleks kohe äkki selgunud, et anumast ei võeta peale!
Eelmainitu on teooria ja omal nahal kogetu ning ei pruugui ühtida 100% antud probleemse olukorraga. Kõik, kes end antud situatsioonis ära tundsid on juhuse kokkulangemine
Nii oligi,peasilinder umbes.Peale puhastust asi toimib jälle ideaalselt.
KTM-l võib olla sarnase tulemusega teine viga veel: karterituulutus on umbes või toru kokku pigistatud.
Mul supermotol oli kunagi just nii, et 2 ringi sai sõita, sidur kadus. Ja eriti pöörete peal. Kui seisma jäin, töötas.
Tekkis huvi, Mella, seleta see umbes karterituule fenomen lahti. Mis seal mootoris toimub, et sidur ära kaob?
Loff kirjutas:Tekkis huvi, Mella, seleta see umbes karterituule fenomen lahti. Mis seal mootoris toimub, et sidur ära kaob?
Kui karterisse rõhk tekib surub see töösilindri kolvile altpoolt ja kui see on sisse surutud kulub töökäigu pikkus ära enne kui sidurit lükkab?