Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vahepeal sai seadistamisega alustatud, 0.9 barini jõudsime mil hakkas õlifiltri relocation kiti vahelt hirmsasti õli välja pritsima ning pidi pooleli jätma. Õli leket eemaldades ja esivelge oodates sai aretatud hayabusa mehhaaniline õlitagastus pump kawale väntvõlli otsa. Bolt-on loomulikult jälle polnud, kuna isegi polt mis vända otsa läheb on busal suurema läbimõõduga. Poldi treimisega, uuesti keermestamisega ning väikese keevitamisega sai asja paika. Päris kena tulemus sai ning umbes pool päeva tööd 8)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt



If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas tito »

Ma vaatan seda summutit, et väikeste kiiludena kokku lastud, see siis seest töödeldud, et heitgaasid paremini liiguks või lihtsalt nii on?

Kasutaja avatar

suslik83
Toetajaliige
Postitusi: 154
Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
Tsikkel: k175b, Riga 13,
Asukoht: Paide-Ardu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas suslik83 »

OT.
kui see mandrelliga toru tõmbamine nii krdi kallis ja keeruline poleks, ei teeks keegi neid samast torust (siseläbimõõt ei muutu olukord) usse tükkidest keevitatuna.
igasugu hydro forming ja muu torude tegemise tehnoloogia üksiku asjana on vast ainult ulme.
seib paikka ja lihv...seib paikka ja lihv...nii vast käib see keerukate asjade tegemisel, vaevalt see muidu ideaalselt voolama jääb.
samas on mõni seibidest asi väljast kena, kuid sisse piiludes selgub midagi muud...siin on tellija õige mees selgitama - kas oli see seibide tehnoloogia pelgalt "wannabe" või päris asi.

sõidan võrriga!

pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pyta »

Keevitamise ajal argoon sisse jooksma,siis "keevitab" seest ka sileda,mitte ei kobruta

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Krl »

Palju see 6aastaga km`eid läbinud on, või ongi puhas ehitamisrõõm?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pie-cuttidest sai tehtud sellepärast, et saada õige raadius paika ning sisse lastakse ikka gaas et saada seest sile. Täpselt samamoodi tehakse ka väljalaske kollektor. Sõna wannabe ning see ratas ei käi kuidagi kokku :lol: Täpselt nii nagu Suslik seletas, seib paika ja kerge lihv peale, ning järgmine. Sellepärast ka tehti seda sumpat mitu päeva.

Viimati muutis RasmusL, 17 Juun 2020, 13:07, muudetud 1 kord kokku.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Krl kirjutas: 17 Juun 2020, 12:59

Palju see 6aastaga km`eid läbinud on, või ongi puhas ehitamisrõõm?

6 aastaga on läbind ca 8k km ja seda turborattana esimesed 2 suve. viimased 3 aastat olen oodanud erinevate juppide taga (näiteks kepsud ja kolvid) mida sai aasta jagu usast oodatud.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab :D

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

urmas66 kirjutas: 17 Juun 2020, 13:47

See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab :D

No 2016a suvi oli viimane mis sellega sõita sai, peale seda läks korralikuks tehnika ümber ehituseks peale mida hakkasid igasugu tagasilöögid tulema :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas joel »

Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha? :mrgreen:

Joel
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ranel »

joel kirjutas: 17 Juun 2020, 14:56

Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha? :mrgreen:

Sa pole vist väga aru saanud pointist asju enda jaoks ehitada?

Kui just tegemist polnud peene manipulatsiooniga ise see pill ära osta :D

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Krl »

urmas66 kirjutas: 17 Juun 2020, 13:47

See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab :D

Kui otsida, siis kindlasti leiab neid, kes veel vähem sõidavad. Või üldse ei sõida. Või ei oma lubegi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

joel kirjutas: 17 Juun 2020, 14:56

Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha? :mrgreen:

Ma seda ratast olen ehitanud plaaniga teha endale niiöelda see kõige-kõigem tsikkel mis siis hea ilmaga garagest välja ajada ja sõita. Lihtsalt sai natuke ahneks mindud tehnikaga ja sealt see pikk paus tuligi sisse. Poolikut projekti vähemalt siin Eestis pole küll mõttet müüa, kuna enamus ei mõistaks sellega midagi peale hakata ja need kes oskavad teevad ise :D Aga samal ajal kui seda olen ehitanud on olnud 2 vrodi, hayabusa ja supermoto nii et sõita on saadud küll :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Ei tahaks nüüd kõike ilusat ära rikkuda ühe stsenaariumiga aga kui kunagi see kõige-kõigem valmis saab ja üliõnnelik mootorrattur sellega garaažist välja keerab, et minna hambavahesid sääskedega täitma, tuleb mingi ahv raudselt oma halli diisel Passatiga sulle küljepealt sisse ning pärast kindlustus laiutab käsi - turuväärtus on kordades alla sinu ootuste, võta või jäta.
Aga sellegi poolest, ise ehitamine annab palju emotsionaalset väärtust, mis kokkuvõttes tasub ennast ära :bsmile: ja noh, ikkagi täpselt selline pill nagu ise tahad.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kõike või juhtuda jah, ka kuuli võib saada nagu viimaste sündmuste puhul näha oli. Aga kui selliseid asju hakata kartma siis ei tohiks toa seinte vahelt väljagi tulla. Emotsioone on olnud seda ehitades nii häid kui halbu kuid ise näen, et kõige tähtsam on olnud need kontaktid/tutvused/sõprussuhted mida olen selle ehitamisega omale saanud. Selle pundi mis siin aastatega kokku olen suutnud panna, soome rootsi eesti ehitajad-suudaksime ilmselt mis tahes tsikli/auto projekti ära teha, ainult raha taha jääks asi. Sellised tutvused on minumeelest hindamatud.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tuuletallaja kirjutas: 17 Juun 2020, 17:37

.. ning pärast kindlustus laiutab käsi - turuväärtus on kordades alla sinu ootuste, võta või jäta.
...

Selleks, et sellist asja ei juhtu, tehakse sõltumatu, kindlustusfirmade poolt aksepteeritav HINDAMINE.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Selline see esivelg siis sai

Pilt

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas tito »

RasmusL kirjutas: 28 Juul 2020, 19:01

Selline see esivelg siis sai

Väga boss!

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kleepisid carboni peale? Ausalt öeldes ise ma vabaneks sellest, jääks ilusam (a see mu isiklik fetish, et kui pole tegelikult carbonist, siis kleepsu peale panna ei tohi)

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Piipz kirjutas: 28 Juul 2020, 19:38

Kleepisid carboni peale? Ausalt öeldes ise ma vabaneks sellest, jääks ilusam (a see mu isiklik fetish, et kui pole tegelikult carbonist, siis kleepsu peale panna ei tohi)

Ei ole kleeps, täitsa carbon plaadist on tükid vesilõikuses lõigatud. Kleeps oleks tõesti liiga low, mis tahes projektile tänapäeval :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Piipz »

SNAG-0713.png

pand siis selle pildi ka :D

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Meilile tuli kiri et nagi.ee paneb pillid kotti ja see siis tähendab seda et ilmselt kõik siin teemas olevad pildid kaovad ära. Mõni admin oskab need pildid siia jäädavalt panna või mis tegema peaks ? P.s järgmine nädal läheb kiige joonestamiseks ning peaks saama mingeid progressi pilte lähi ajal.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Panen Rasmuse soovil siia mõned ilusate asjade pildid, ta ise lisab hiljem selgitused

132180785_702090623842542_8069705079923520228_n.jpg
132058187_413952706619455_7429441295206238600_n.jpg
132044255_2492981454339765_7357519617191038745_n.jpg
132132034_1440456752823852_3311698023246045855_n.jpg
132045458_861513004600415_2692022801589582109_n.jpg
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tere üle pika aja kõigile. Ja tänud Urmasele, et pilte üles viskas, kuna nagi.ee jne kohad on ajaloo hõlma saadetud, siis sellega ilmselt ka kõik mu lisatud pildid läinud, siis palusin teda siia pilte postitama. Ise ma ei oska ja vist peaks ära õppima :mrgreen: Niisiis sai Kawa sügisel jalgele ja sai ca 500km sõidetud siin sept-oktoobri vahetuses, enne kui sõitsin tallinnasse kuhu ma ratta ka jätsin. Seade jäi poolikuks ja jõudu võtta ei saanud, kuna selle mootoriga lihtsalt üle 240hp ei võta bensiiniga ilma korraliku jahutusega. Etanooliga on asi teine, kuid kuna siin riigis seda tanklas ei müüda, siis igapäevaselt sõita ei saaks. Peale taguosa valmimist vean ratta tagasi Tartu, kus peaks välja mõtlema mingisuguse korraliku jahutuse, kas vesi-õhk plenumi vms. Deividi hayabusale sai selline tehtud siin, käis soomes pingis testimas ja tulemused väga head, aga kuna kawa mootor on raamivahel niiöelda püsti mitte kaldu, siis ruumi on seal oluliselt vähem. Üks idee tuli, et terve trosseli süsteem minema visata, pihustid plenumisse, plenum otse mootori külge ning panna 1x 50mm gaasiklapp rõhutoru lõppu. Peaks olema hulga lihtsam seadistada ka. Seega eks näis mis välja mõtleb sellega, pritse süsteemi enam kasutada ei tahaks. Kiige saab kohe-kohe valmis, 72kg billet toorikust jääb siis alles ca 13kg :lol:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kiige valmis. Kaaluks tuli 13,2kg, kuna tugevus arvutuste põhjal sai võetud suht max nm mida see mootor suudaks toota, ehk sinna 300nm kanti. Torukiige oli sellest kõvasti raskem näiteks.

Manused
IMG_20210106_172853_641.jpg
IMG_20210106_172853_637.jpg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kiire sobitamine, et kuidas üldine look hakkab olema

Manused
received_784164658885392.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Midagi vaikselt valmib.

Manused
97B63BCE-DC53-4EDE-94B4-BDC921A94E66.jpeg
A3C87967-0480-440E-9ADC-3599612FAF4D.jpeg
9A187857-FC0F-4F6A-B1DE-BCFD6B5543A9.jpeg
D2CE21C2-7970-4049-9B44-A920C03B2AFC.jpeg
F0A43166-B9AF-44F7-8EEA-171795194E2C.jpeg
EFD0B736-9946-4E39-A03B-50B7BD7477A8.jpeg
656543D2-42A8-4D40-A96D-632D5848F765.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas morse »

Billet erotics :)

Kas pidurisadul on ise tehtud?

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Tõsiselt haigelt nummid tükid :D
Mitu aega umbes arvuti taga veedetud on modelleerimisega?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pidurisadul on ISR toodang, peaks olema üks kergemaid tagumisi sadulaid, mis osta võimalik. Eks näha ole, milline see pidurdusjõud saab olema. Tunde seal ei loe vist keegi enam, kokku sai lepitud paketi hind kogu kiige-velje teemale. :) Järgmiseks tuleb siis velg ära teha, ning kõik anoodi. Kiige sai lastud värvida Ingo juures, kuna selline vann kuhu see kolakas oleks mahtund eksisteeris aind Võrus.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”