Tuuleklaas - arutelu

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Vadi
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Vadi »

Tere,

Otsin arvamusi tuuleklaasi probleemile:

Nimelt rattaks on BMW K 1200 GT - Kui sain ratta omanikuks oli ratas varustatud tehase original (madalama) tuuleklaasiga. Olles ise 187/188 pikk jäi nimetatud klaas madalaks. Probleemiks turbulents kiivri umber ja müra, lahenduseks võtsin Z-technic (http://www.ztechnik.com/products/html/Z2452.html) tuuleklaasi - müra ja turbulents paranesid oluliselt. Tekkis uus probleem - sõites vaikuses tõstetud klaasiga kiirustel kuni 100/110 on klaasi taga vaakum, mis väljendub selles, et otseses mõttes ei jätku õhku hingamiseks ja kiirustel 140+ pikemalt sõites tekib "back pressure", mis väljendub füüsiliselt koormavas sõidus pikematel vahemaadel (käed/ülakeha).

Oma mõtets arutlen - kas võiks olla lahenduseks paigaldada klaasi ülaserva spoiler (http://www.louis.de/_30131b2aef387ee24b ... r=10008895), sellega kaasneks võimalus juhtida osaliselt õhk (hoides tuuleklaasi madalamal maanteesõidul) otse enda peale. parem aerodünaamika suurtel kiirsutel sõites jne.

Mõtted mis jäävad õhku rippuma: kas kombinatsioon "lumelabidas" + "spoiler" töötavad koos ka praktikas (äkki kellelgi on kogemusi?) ja kas tuuleklaasi konstruktsioon võiks pidada vastu sellele kompotile?

Kui satub keegi lugema, kellel kogemusi spoileri / suurema tuuleklaasi või siis nende kombinatsioonidega - oleks iga tagasiside teretulnud.




dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

enda gs'il kasutasin mingi aeg spoilerit. töötas väga hästi. kindlasti ei tasu karta, et kogu kompott vastu ei pea


marxfre
Postitusi: 18
Liitunud: 07 Aug 2008, 00:16
Tsikkel: BMW R 1200 GS
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kontakt:

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas marxfre »

Spoiler on ok.Tuleks teha klaasi allaserva õhuvõtu ava,et õhk pääseks ka klaasi taha.

Pottsepa tööd-50 27 188
soeahi.ee
Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas t2g »

Ma jätaks setingu samaks ja kasutaks snorgeldamise toru mis ulatab üle klaasi ääre.
Ei peaks palju investeerima ja saaks hingata jälle.


Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Tarts »

Vaata, kuidas on lahendatud ventilatsioon GoldWingi tuuleklaasil. Ei ole kallis ja töötab hästi.
Vihjeks üks võimalik otsingusõnade variant: Goldwing Windshield Vent.


Teema algataja
Vadi
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Vadi »

Tarts kirjutas:

Vaata, kuidas on lahendatud ventilatsioon GoldWingi tuuleklaasil. Ei ole kallis ja töötab hästi.
Vihjeks üks võimalik otsingusõnade variant: Goldwing Windshield Vent.

See tundub päris mõistlik mõte - eesmärk on vähendada "tühja" õhu kotti - mõte liikus suunda, et kas äkki võtta eeskuju sellest - leida koht kus cnc pingis lõigatakse avad selle: http://www.calsci.com/motorcycleinfo/K1200GTprod.html klaasi eeskujul

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Sa võid igasugu asju teha,aga seda et sul on ideaalne olukord ,nii 90-110 kui 140+ sõites ei saa sa ilmselt kindlasti.Siin lihtsalt füüsika-ja loodusseadused ei lase seda juhtuda.Pigem ikka ürita teha midagi nii,et kiirusel millega sa liigud enim, oleks olukord hea.Nende avadega võib üllatusi tulla vihmas sõites,sellega peaks ka arvestama.Sellest vaakumist võib tõesti selle spoileriga saada lahti,aga enne kui midagi ostama hakkad, proovi ise midagi mingist plastikust või pleksiklaasitükist teha ja katseta sellega.Muidu ostad kalli asja ära ja kasu pole.
Minul oma rattaga on selline vaakumi laadne koht natuke allpool ,umbes rinna kõrgusel.Mul on ka kõrgem klaas pandud,aga seal nö vaakumi kohal tõesti täielik vaikus ja kiivri kohal on ikka natuke pööriseid.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas boob »

Minu rattal on kõrgem klaas ja spoiler seal veel otsas. Kiirusel kuni umbes 120kmh on spoiler üleval, suuremal kiirusel lasen allapoole. Tuul puhub kenasti üle kiivri. Ees klaasi allosas on ka avaus õhu pääsemiseks klaasi taha.

Pilt

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Maaks »

t2g kirjutas:

Ma jätaks setingu samaks ja kasutaks snorgeldamise toru mis ulatab üle klaasi ääre.
Ei peaks palju investeerima ja saaks hingata jälle.

Huumor? Parem siis juba ram-air ja sealt voolik otse kiivrisse :lol:

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas pühak »

Alla tuleb minu arust ikka üritada mingi ava tekitada. Igasuguse tuule ülevalt suunamisega saad küll õhku, aga ka keeriseid. Ei mäleta miskit täpsemalt, aga kunagi kuskil kirjeldati cabrioletiga tehtud katseid, kus kõige vaiksem ja soovitud suunas liikuva õhuvooluga tulemus saavutati klaasi alaseva tehtud ava abil.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Maaks kirjutas:
t2g kirjutas:

Ma jätaks setingu samaks ja kasutaks snorgeldamise toru mis ulatab üle klaasi ääre.
Ei peaks palju investeerima ja saaks hingata jälle.

Huumor? Parem siis juba ram-air ja sealt voolik otse kiivrisse :lol:

Tegelikult pole see humor, teemapüstitaja ei oska end ehk kõige soravamalt väljendada. Eeldavasti on tal vähelevinud südnroom, kus väikse alarõhu korral (kõrge klaasi taga võib olla küll piisav alarõhk) tekivad inimestel hingamisraskused.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Sõita ei saa, aga ratta kallal nokkida tahaks ja nüüd uus mõte peas - vaja klaasi kõrgemaks.
Selline MRA-l kõrgendus jäi silma:
https://www.louis.eu/artikel/mra-x-cree ... 8df9a1853c
Puig-l on samuti sarnane (neil lausa Eestis endaja - Racfil)
https://puig.tv/en/tuning-motos/visors- ... onsivetab1
Kasutab keegi - kuidas need liigendid vastu on pidanud? Eelistaks puuritavat versiooni, mitte nende C klambritega.
Hiinakad on muidugi odavamad, aga kas peab alati odavam olema ... Ma muidugi ei tea mis see Puigi oma maksab - võib-olla on neil "hiinaka" hind :-)

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2453
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 191 korda
Kontakt:

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

MRA-d StreetMotos kohapeal olemas. Eri laiuses ja toonis. Õigustavad end 100%, sest kustutavad suures osas põhiklaasi poolt tekitatava keerise. Mul on XL650V Transalpil küljes ja 189cm pikkusena saan sirge seljaga sõita ilma, et keerist tekiks ja plagisema hakkaks kiivrisse.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

tiit05
Postitusi: 6
Liitunud: 20 Mär 2016, 09:16
Tsikkel: BMW R1250RT
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas tiit05 »

Maaks kirjutas: 04 Nov 2021, 15:26

Sõita ei saa, aga ratta kallal nokkida tahaks ja nüüd uus mõte peas - vaja klaasi kõrgemaks.
Selline MRA-l kõrgendus jäi silma:
https://www.louis.eu/artikel/mra-x-cree ... 8df9a1853c
Puig-l on samuti sarnane (neil lausa Eestis endaja - Racfil)
https://puig.tv/en/tuning-motos/visors- ... onsivetab1
Kasutab keegi - kuidas need liigendid vastu on pidanud? Eelistaks puuritavat versiooni, mitte nende C klambritega.
Hiinakad on muidugi odavamad, aga kas peab alati odavam olema ... Ma muidugi ei tea mis see Puigi oma maksab - võib-olla on neil "hiinaka" hind :-)

Kasutan seda MRA kõrgendust 10 aastat ja olen rahul.Mingit liigendite väsimust ei ole täheldanud. Samas mina teda iga sõidu ajal ei reguleeri.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mul on hiinakas,aga õigustab end igati. Tööpõhimõte neil ikka suht sama kõigil.
https://www.aliexpress.com/item/4000155 ... 4056%22%7D

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kuidas sa neid sukksaapaid ratta juures kasutad et tuule eest kaitseb?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Minu kogemus on selline, et CRF1000L-iga lisaspoiler ei töötanud (188cm on mul "kõrgust") ja lõpuks läksin seda teed, et panin Givi Airflow, millega on mul väga hea sõita. Samas [mention]Prets[/mention] aga ei saanud mu rattaga nii sõidetud (ta on üle 2m)
Samas sõbra Tenerega, vanaga, on mul tema klaasiga väga hea sõita. Tal on originaal klaas + spoiler ja see töötab väga hästi.

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia

Kiks
Toetajaliige
Postitusi: 74
Liitunud: 30 Mai 2009, 21:16
Tsikkel: zr-7, nc700sd
Asukoht: Kuusalu
Tänatud: 4 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Kiks »

Tere.
Hetkel kasutusel Givi A210 ja õhuvool taob korralikult, kui ennast kergitada u 5cm muutub kõik vaikseks või kui tuuleklaasi natuke alla suruda, siis samuti vaikne. Kas kellegi madalamat klaasi seismas või kogemust sellise klaasiga + spoiler. Kas spoileriga lahendus Givi A210 olevate kinnitustega veel toimib või vaja täiendavaid kinnitusi.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas ranel »

Spoiler
iSlanderEST kirjutas: 05 Nov 2021, 13:53

Minu kogemus on selline, et CRF1000L-iga lisaspoiler ei töötanud (188cm on mul "kõrgust") ja lõpuks läksin seda teed, et panin Givi Airflow, millega on mul väga hea sõita. Samas @Prets aga ei saanud mu rattaga nii sõidetud (ta on üle 2m)
Samas sõbra Tenerega, vanaga, on mul tema klaasiga väga hea sõita. Tal on originaal klaas + spoiler ja see töötab väga hästi.

Crf viga pidavat tulema vast ikka gondlite juurest kusagilt. Honda müügimehedki olid kunagi, et näet pane siit kinni ja ei peksa tuul enam kiivrisse.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Spoiler
ranel kirjutas: 05 Nov 2021, 22:03
iSlanderEST kirjutas: 05 Nov 2021, 13:53

Minu kogemus on selline, et CRF1000L-iga lisaspoiler ei töötanud (188cm on mul "kõrgust") ja lõpuks läksin seda teed, et panin Givi Airflow, millega on mul väga hea sõita. Samas @Prets aga ei saanud mu rattaga nii sõidetud (ta on üle 2m)
Samas sõbra Tenerega, vanaga, on mul tema klaasiga väga hea sõita. Tal on originaal klaas + spoiler ja see töötab väga hästi.

Crf viga pidavat tulema vast ikka gondlite juurest kusagilt. Honda müügimehedki olid kunagi, et näet pane siit kinni ja ei peksa tuul enam kiivrisse.

Täitsa kursis sellega ja muidugi on see ka mul sealt kinni.

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Ma ma olen kasutanud tiba teistsugust tuulrsuunajat Givilt.
https://www.givi.it/givi-products/winds ... 80t-shield

S180T SHIELD+.jpg
S180T SHIELD+.jpg (89.09 KiB) Vaadatud 2444 korda

Ja kui see ära kadus siis hiinlaste oma.
https://a.aliexpress.com/_mqgqHNs

Unversal-Aluminum-Motorcycle-Adjustable-Clip-SDL202668038-1-dbf9e.JPEG

Kasutuses küll mingit vahet polnud. Ja õigupoolest oli isegi väljanägemine suht eristamatu. Aga Givi installimine oli õige natuke mugavam.

Mulle sobis, et ei pidanud klaasi auke puurima ja sai vajadusel lihtsalt ära võtta. Saab nii suunamisnurka, kui ka kõrgust reguleerida.
Ma ostsin algselt ta küll pigem seljakoti pärast, kes sai pöörise täpselt kiivrisse. Aga hiljem leidsin, et ka mulle meeldib.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Kasutan sama, nagu Macintoshil, hiinakas, maksis tookord 15€, ilma ei kannata pööriste tõttu sõita. 3 aastat ja 36000km klaasi küljes see.


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Prets »

A kõige parem on üldse ilma klaasita sõita :ner:

Tõsi ta on, et Twinni peal mul ei õnnestunudki normaalset klaasiasendit saada mu kahenädalase perioodi jooksul. Parim oligi, kui klaas lihtsalt maha võtta. Igat muud moodi tekkisid jõhkrad keerised, mis kohati maanteel füüsiliselt hakkasid pead küljelt-küljele rebima. Saab küll tugevad kaelalihased, aga sõiduelamuse rikub selline nali ära.

(togi)

Assamait
Postitusi: 196
Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
Tsikkel: Eff Zett Quus
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Assamait »

Loen seda juttu kõrvalt ja imestan, kas klaasiga saab tuul olla hullem kui nakediga :D Pole ühtegi klaasiga ratast proovinud. Aga igatseks maanteel tuulekaitset...

Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas morse »

Kui klaas sinu kerekujuga ei sobi, siis on kiivris nii hull vibra, et tahab pea ära rebida.

Kerel ja kätel on raudselt klaasiga lihtsam.

Üldjoontes võib vist nii öelda, et kui proovid madala klaasiga tuule kiivrist allapoole suunata, siis on enamasti kõik hästi (võibolla kohiseb kiivris nats rohkem). Siis kui hakkad tuult üle kiivri suunama, hakkab jama pihta, sest pea jääb turbulentsi…

See on päris individuaalne teema. Mõnel laheneb imelihtsalt ja mõni ei leiagi head lahendust.

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Assamait kirjutas: 08 Nov 2021, 09:46

Loen seda juttu kõrvalt ja imestan, kas klaasiga saab tuul olla hullem kui nakediga :D Pole ühtegi klaasiga ratast proovinud. Aga igatseks maanteel tuulekaitset...

Jah. Kunagi tahtsin osta endale KTMi suurt ADV ratast. Proovisin 1050, 1190, 1190advR. Kõik on sama kerega, aga esinduses olid erinevad klaasid. 1050l kõige suurem, 1190l standard ja 1190advR-il oli väike, ainult GPSi kattev. 1050 oli väga hull, pea rappus juba 70kph, niiet valus oli. Klaasi asendit sai kõigile muuta ja see ei teinud asja paremaks. 1190 oli veidi parem, aga maanteekiirustel ikkagi peksis korralikult kiivrit. 1190advR oli kõige parem, ilma klaasita.
Twinniga madistasin ka, originaalklaas oli halb, panin selle sama siin juba maci ja teiste poolt mainitud kõrgenduse ja see tegi paremaks. Siis toppisin lenksu juurest kinni ja olukord muutus ikka väga hea OK'ks. Lisaks ostsin klaasi, mis on kole kui öö, aga mugav. Saan kergelt selle ülemise osa eemaldada ja näiteks TETi sõita (mitte, et ma selle rattaga enam TETi sõidan).

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas M.T. »

iSlanderEST kirjutas: 08 Nov 2021, 10:13

Twinniga madistasin ka, originaalklaas oli halb, panin selle sama siin juba maci ja teiste poolt mainitud kõrgenduse ja see tegi paremaks. Siis toppisin lenksu juurest kinni ja olukord muutus ikka väga hea OK'ks.

Millega või kuidas seal lenksuaugus probleemi lahendate? Prooviks oma rattal kah, kas teeb turbulentsi väiksemaks.
Uuel KTM-il vaatasin, et sinna on plastist aukudega võre paigaldatud, see peaks siis vähendama sealt tulevat probleemi.

Kasutaja avatar

MannyEric
Toetajaliige
Postitusi: 129
Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
Tsikkel: Gemelo de África
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas MannyEric »

Kasutan valmistoodet oma AT-l -> https://www.swegotech.com/Forkshield-20 ... eting.html
Osavamad mehed teevad ise selle, olen ka mõnda näinud...

Honda XL1000V '02 -> Honda CRF1100L '20

Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Raki »

Minu kogemuses on ainult üks ennast õigustanud - MRA.

Kogemusi hiinakaga - lendas sõidu ajal küljest ära.
Lisaks olen testinud seda keskelt kinnitatavat Wunderlichi/Tourcatechi oma - häiris vaatevälja, päris korralikult vibreeris.

GSil oli kõigepealt standard tuulaklaas. See ei rahuldanud, sinna proovisin seda Wunderlichi keskelt kinnitatavat, ei sobinud (õnneks ei pidanud ostma seda).

Järgmiseks tellisin Adventure tuuleklaasi - see laiem ja nats kõrgem, ikkagi ei saanud asja paika ja nüüd lõpuks MRA tuulaklaas adventure klaasile otsa ja ideaalne.
GSil saab klaasi sõidu ajal liigutada ka niiet leian endale alati hea kombo olenevalt siis sellest kas rohkem jahutust vaja või vaikust.

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye


Rasmusk
Postitusi: 214
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Tuuleklaas - arutelu

Lugemata postitus Postitas Rasmusk »

Givi Airflow. VFR1200x. Ideaalne kombo. Näeb väga jube välja, aga teeb töö ülihästi ära. Reguleeritav kõrgus on väga abiks vihma korral.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”