YZF R6 karburaator
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 7
- Liitunud: 24 Apr 2011, 19:59
- Tsikkel: Yamaha YZF R6
- Asukoht: Tartu
YZF R6 karburaator
Tere,
Millest võib tuleneda selline asi, et karbutraatori õhuklappidel on peal põlemise või tähendab tahma jäljed nagu alltoodud pildilt näha võib. Sai siis karbutraator maha võetud puhastamise eesmärgil ja esimese asjana jäi antud asi silma. Kas sinna võib olla koer maetud?
http://www.hot.ee/wheeze//20140121_162758.jpg
Eellugu:
Ratta probleem oli, et lahtise õhuklapiga puudus rattal tühikäik. Külmast peast läks väga vaevaliselt käima ja ka mootori soojenedes kinnise õhuklapiga ei tõusnud pöörded normaalsele tasemele, õhuklappi avades suri aga koheselt välja.
Tänud,
Janek
Re: YZF R6 karburaator
No see viitab vist klappide pidamise kohta kuigi see ei ole veel sugugi hull, sest on nähtud ka hullemaid karpasi mis on üleni mustad/tahmased (esialgu võiks ehk karpad puhastada/sünkida ja siis surved üle vaadata vajadusel klappide reg. äkki? )
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: YZF R6 karburaator
wheeze kirjutas:Eellugu:
Ratta probleem oli, et lahtise õhuklapiga puudus rattal tühikäik. Külmast peast läks väga vaevaliselt käima ja ka mootori soojenedes kinnise õhuklapiga ei tõusnud pöörded normaalsele tasemele, õhuklappi avades suri aga koheselt välja.
Pilt on küll ülimalt nigel, et täpselt aru saada nendest tahmajuttidest aga igal juhul on tahmajutid konkreetselt keskel otse tühikäigu õhukruvi kohal. Ja see eellugu viitab täpselt selles suunas, et õhukruvid paigast ära või tühikäigudüüsid umbes. Tühikäik on loogika kohaselt puudu seetõttu, et tühikäigudüüsist ei jõua sisselaskesse suurt midagi aga kui toorest peale tõmmata, siis hakatakse tooredüüsist lisa andma ja seetõttu ratas kuidagi töötab. Gaasi keerates mured vähenevad, sest siis ei mängi tühikäigu- ja tooredüüsid enam nii suurt rolli. Võta õige aastakäigu manual ligi ja kontrolli ära kõik vajalik alates düüside läbitorkimisest, nõelklapi pidamisest ja lõpetades tühikäigukruvi õige asendiga.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.