YZ250F KORRAS
jah
jah
kas klapi vahed õiged ja kas karpas kõik düüsid omal kohal
Sai ostetud siis mootori starti ja seda kollektori august sisse lasta ja ainult lubas, samas proovisin sed aka küünlaaugust sisse panna.
Siis kui järjest taguda ei tee ta turtsugi aga kui lüüa vahedega ja gaasi vahele keerata siis lubab ikka vahest.
Küünlal säde on, aga kas ei ole võimalust ,, et ta lihtsalt ei anna nii õiget sädet enam vms ?
Kuule mees vii see pill kuhugu targemate juurde kes seda jagavad või kutsu keegi kohale kes on pädev selle koha pealt ja jäta see katsetamine juba...
ja generaatorit ehk staatorit saab kontrollida sedasi et tuleb panna 2 traati seina kontatki,kui korgi läbi lööb siis on korras
Vabandan lolliküsimuse pärast aga tõesti kuidas klapivahesi regullida saab. ? On selleks mingisugust videot või õpetust?
Minu teada ei saagi neid regullida lihtsalt niisama, vaid peab ostma tolle ülimalt väikse seibi moodi asja uue :
2:08 peal need väiksed seibid
Ja kui nende seibidi abil saab reguleerida klapivahesid siis minul ei saa see probleem olla, kuna enne masin töötas ja seistes need seibid ei kulu ju.
Sinu poolt lingitud videos ju asi ära seletatud. Mida vaja ja kuidas teha. Kuna Sa oma esimese postituse oled ära muutnud ja ma ei mäleta, kas Su masinal silindri kaas käis ka tegemises või mitte. Kui käis siis on vaja klapivahed uuesti paika panna. Seistes tõesti klapivahed ei muutu aga kõik, mis liigub see kulub, seega mootori töö käigus klapid/klapipesad kuluvad ja klapivahed muutuvad väiksemaks.
Loff kirjutas:Sinu poolt lingitud videos ju asi ära seletatud. Mida vaja ja kuidas teha. Kuna Sa oma esimese postituse oled ära muutnud ja ma ei mäleta, kas Su masinal silindri kaas käis ka tegemises või mitte. Kui käis siis on vaja klapivahed uuesti paika panna. Seistes tõesti klapivahed ei muutu aga kõik, mis liigub see kulub, seega mootori töö käigus klapid/klapipesad kuluvad ja klapivahed muutuvad väiksemaks.
Mhm, silindri kaas ei käind tegemises.
Nii masina sain korda, silindripea tihend lekkis ja tosool ja kütus olid segamini kolvi peal.
Aga nüüd masin töötab. Aga selline asi et kui tuuritama hakkata siis hakkab jubedalt sädemeid ja leeki sumpast välja peksma, et kas süüde vms vale ?
Või mis teha tuleks ?
Tuld taob summutist siis kui seal on palju põlemata kütuse jääke. Segu rikas.
Pole peale hooaega midagi näppinud. sügisel sõitis kenasti. Karpas on tüüsid ja nõela kõrgus kõik sama. Aint segukruvi olen keeranud.
Võin asjast täpsemalt video teha mida ta endast kujutab. Kohapeal ka tuurid vahest kõiguvad.
Äkki on süüteplaadil see sädeme tekitaja kaugus vale?
Läksin videot tegema enam nii hull ei olnudgi, ja muide pole filtrit ka praegu küljes, vb sellepärast ?
Pole nagu hullu midagi. Pane filter ka külge ja proovi siis.
Panin filtri külge läheb korralikut tuurid ülesse, homme teen proovi sõitu.
Ma soojendasin ta garages tooreklappiga ära ja siis võtsin selle maha ja keerasin tühikäigu paika, tuksub ilusti aga sisi vahepeal tuurid tõusevad kõrgemale ja siis on ka ohtu et langevad ja sureb välja
Sõida korralikult soojaks ja siis häälesta uuesti.
Nii masin sõidab igakäiguga kenasti, aga häirib kaks asja aga eks need kuuluvad ühe vea hulka. Esiteks kohapeal tiksub kenasti ja sisi lööb korra tuurid ülespoole jah. Ja sõiduaeg kui sõita ja siis gaas maha lasta , siis ei lange gaas kohe maha vaid on nagu natuke peal ja vaikselt langeb maha nagu.
Kas asi segus või pigem lisaõhk?
Liiga vähe saab peale. Ehs siis segukruvi tuleb lahtisemaks keerata.
Või nõela tõsta ?
yamuyzf250 kirjutas:Või nõela tõsta ?
Nõel kinnise siibri korral ei tööta.
Nii, panin masinal kiirkinnitiga toore peale karpal ja keerasin selle jörgi tühikäigu paika. Toores peal tiksub kohapeal nagu peab ja kõik timib ideaalselt tuurid ei jää üles. Kas see tähendab siis et segu on liiga vaene , ehk siis pean nõela tõstma ?
Ja küsimus selles ka, et jube sitasti l2heb k2ima
Liiga lahja on. Segukruvi tead ju kus on. Sõitma lähed (sooja mootoriga) keera segukruvi veerand pöörde kaupa. Saad kohe aru, mis ta sul teeb. Kas läheb paremaks või halvemaks. Kui ilusti pöörded alla kukuvad peale rutska keeramist, oledki leidnud selle õige koha.
Edit: Vahepeal jõudsid postitada:
Sa seal garaazis ei saa mootorit soojaks. Sul hakkab enne radiaatorist välja ajama kraami enne kui mootor soojaks läheb. Tühikäik ikka säti ilma tooreta. Ega sa ei sõida ju ringi toorega.
Ratas tuleb alati soojaks SÕITA ja siis hakata midagi regullima. Kohapeal hakkab enne keema, aga mootor ei ole veel õigel töötemperatuuril.
Nõel ja nõela pesa mängivad rolli alates vaarendist kuni kolmveerandini, segusiibri avatud asendist.
Kõik korras töötab ideaalselt. Tänud kõigile.
Kui sul pea tihend lekkis ja jahutus mootoris oli kas siis sumpsist auru ei visanud?
yamuyzf250 kirjutas:Kõik korras töötab ideaalselt. Tänud kõigile.
Oli mul õigus?