Tore, et talveks lugemist ja vaatamist tekitatakse. Ära siis info ja piltidega koonerda. Jõudu tööle
Tore, et talveks lugemist ja vaatamist tekitatakse. Ära siis info ja piltidega koonerda. Jõudu tööle
Praegu näeb asi ikka päris vinge välja !!! Hakkan seda teemat samuti suure huviga jälgima
.
1100 Virago?
750
Vanatüübi mootor sellist 1100 polegi, sellel see starter on selline lärmakas ja kapriisne.
jah .. sai sinna küll seib vahele treitud et sügavamale lükkaks ja neid vedrusid pingutatud aga ega väga tolku polnud. Samas teepeale see suvi ei jätnud lihtsalt kõrval oli vahetevahel valus kuulata. Õli väljalastes ka metallipuru ei märganud.
jätan märgi maha
terv Leko polegi ammu sust midagi kuulda olnud
Paar õhtut garaazi all veedetud. Sai kunagi suvel osta.ee-st soetatud harrika sumpad sõeladest puhtaks tehtud ning alu kronsadega jalaraua kinnituse (??) külge monteeritud. Kinnitused tahavad veel kõvasti voolimist kuid lõpptulemusena peaksid täielikult muu jama taha peitu jääma. Esimesele pütile sai jäetud originaal leegikas mis jooksis kenasti sinna kuhu vaja - vaja vaid üleminek teha. Tagumise silku omaga aga saab veits keerulisem olema kuna see vaja vedada jalaraua alt, tagaratta eest üles ning läbi raami. nikerdamist tuleb kindlasti ka piduri pedaali ning -varda paigutamisega. Aga eks sellega tegeleb kui asi sinnamaale jõuab.
aga kui teine sumpa panna teisele poole?
krt ei tahaks .. Ühe sumpaga jääb parem külg kuidagi äbarikuks Kiige toru pole just kõige jämedam. Vasakul pool kardaan nii et seal pole see lugu nii hull. Pealegi on 2 ühel pool ägedam. Vot
vikiii kirjutas:krt ei tahaks .. Ühe sumpaga jääb parem külg kuidagi äbarikuks
Kiige toru pole just kõige jämedam. Vasakul pool kardaan nii et seal pole see lugu nii hull. Pealegi on 2 ühel pool ägedam. Vot
Maitse asi puhtalt. Mina paneks koffikul just mõlemale poole summutid, aga noh see olen mina ja see jällegi on Sinu tsikkel.
tali kirjutas:vikiii kirjutas:krt ei tahaks .. Ühe sumpaga jääb parem külg kuidagi äbarikuks
Kiige toru pole just kõige jämedam. Vasakul pool kardaan nii et seal pole see lugu nii hull. Pealegi on 2 ühel pool ägedam. Vot
Maitse asi puhtalt. Mina paneks koffikul just mõlemale poole summutid, aga noh see olen mina ja see jällegi on Sinu tsikkel.
ikka mõlemale poole, välimus parem
Viska need mõlemad sumpakolakad minema ja täida tagaratta ja raami vaheline tühimik sumpaga.
edu
alu kronsa ei päde
yeekim kirjutas:Viska need mõlemad sumpakolakad minema ja täida tagaratta ja raami vaheline tühimik sumpaga.
edu
perse natsa alla lasta, sumpad külgedele ja
Tagaratta ja raami vahele ei anna pütti' viia kuna sinna peab aku vist mahutama
poison kirjutas:alu kronsa ei päde
Miks sa seda arvad?
alu kronsa ei pea vibrale vastu
Peab kyll,mu mõlemil v konega rattal on oma vorbitud 6mm paksusest lehest tehtud sumpa kronsad.Ühel neli teisel kaks aastat.Kummagil neist pole katki läinud.Seda enam,etei kasutanud ka leegikate riputust.Päkkadele ei meeldinud vibra.
ok, vblla dimensioneerin üle
Ei saa lihtsalt mainimata jätta, et mulle täiega meeldib selle ratta kuju: V2 mootor ning see, et sabaosa on kohvile mitteomaselt natuke püsti. Ilusad proportsioonid!
Vahepeal tekkisid väiksed probleemid. Nimelt tuli välja et kuna ülemise sumpa toru hakkab piduri pedaali segama ning jalaraua üles poole toomine muudaks sõiduasendi väga perversseks siis tuli pütti tahapoole liigutada. Sai tehtud ka uus kronsa. Nagu pildilt näha siis laiutab jalaraua kinnituse all ääres nüüd suur auk mida millegiga täita pole. Sai kiirustatud sellega veits ... aga mis teha. Nii et kui kellegil peaks leiduma vana virago kaassõitja jalaraua/sumpa kinnitusi siis võtaks nii parema kui vasaku. Kaugelt kaugelt hiina maalt hakkas liikuma ka pakk uute rear set-idega (ei teagi kuidas neid nimetada). Järgmised pildid siis kui need juba küljes. Vahepeal peaks aga vist akule koha otsima...
Kuule, katsu välja mõelda, kuidas sa Tallinnas minult saaksid kätte piduri varrastele korralikud munakatega otsad!!
Saad niisama, kasvõi kõik neli otsa. 6 mm vardale keere sees. Need el. kaabli kingade taolised otsad on kidurad!
Munaka risti ots ka 6 mm. aga pole koonus.Kaadmiumiga töödeldud pealispind.
viis viis 691349
Häh, krt sul käigu hooval ka oleks vaja. Saad sinna ka.
saatsin pm
nii. Otsustasin tsikli pulkadeks tõmmata et jõudu mööda puhtalt üles ehitama hakata. Ratastelt rehvid maha ja laagrid välja. See oli ainus lihtne osa (kui paak ja raami esiots koos hargiga välja arvata) Esihark sai vanast sodist samuti puhtaks tehtud, poleeritud ja uued tihendid sisse. Päris palju nussi oli taga kiigega. Nimelt oli kogu laagrite ning võlli süsteem nii kokku mädanenud et pidi lõpuks võlli pooleks lõikama et midagi sealt üldse kätte saada. Laagrid puksile tugevad randid sisse söönud - tuleb täis keevitada ja üle treida. Ja kuna kogu see asi liikus kiige sees koos sai kiige võlli auk ka keermest puhtaks keeratud. Amordi tapi kättesaamiseks tuli appi võtta 25t hüdrauliline press ja leeklamp. Poolteist tundi jebimist ja tuli seegi välja. Mootori nukakaante tagant tuli nähtavale järgmine üllatus - mõlemal silkul nuka keti juhttallad juppeks. Pead,silindrid ja küljekaaned maha ning suurem sodi seest välja. Õnneks tundub et ära murdunud talla otsad kusagilt vahelt läbi pole käinud ja vedelesid ilusti ühes tükis põhjapeal, Mis veel ... a silindri tihendeid polnud põhimõtteliselt enam olemas. Ühesõnaga tekkis mõnusalt tööd juurde. Kahjuks eriti pildimaterjali pole vahepealsest pusimisest.
Eile sai ka motohoovist vajalikud varuosad ära tellitud ning nüüd on 1-4 nädalat aega et silkud, rattad, raam ja kiige pritsida ning pulbrisse saata. Paak ja sabaraam tahavad kõvasti pahteldamist nii et nendega tegelen hiljem.
Mootorit rohkem laiali ei võta? Või läheb ikka täitsa pukadeks? Sealt, kus ta Sul pildil on, edasi enam palju vaeva ei ole. Endal pärast süda rahul kui oled kõik üle käinud!