Rehvi pole võimalik tasakaalustada?
Kas on kellelgi kogemust? Nimelt sai Fazerile alla uus esirehv, Dunlop Sportmax 120/70x17 ja tohutu vibra.
Kolm korda on juba tasakaalustatud, peale väikest sõitu on iga kord uus näit.?
Kas on kellelgi kogemust? Nimelt sai Fazerile alla uus esirehv, Dunlop Sportmax 120/70x17 ja tohutu vibra.
Kolm korda on juba tasakaalustatud, peale väikest sõitu on iga kord uus näit.?
Mis müüja arvab, äkki oleks aeg kaup ringi vahetada? Eeldatavasti oled siis ka sealt kust ostsid tasakaalustanud või sõida vähem aukudest läbi
Enda masinal siiski aitas see, et rehv maha, sodi seest välja, uuesti ilusti peale, probleem kadus.
Kas oled rehvi maha võtnud.?
Kui rehvi ratta küljes keerlma lasta, kas on mingid keerlevat häält kuulda rehvi seest.?
Kas mõned töökojad dynabeads'e ei pane rehvi sisse velje tinatükkide asemel? Mul eelmisel rattal olid tasakaalustamiseks need keraamilised mummud sees ja toimis superhästi. Üks näide ka
Vaata ise üle kuidas ratas veereb,ega rehv või velg ei viska mingis suunas. Tasakaalu proovi klassikalisel staatilisel pukil,mitte elektroonilisel pingil. Kui rehv ise kõver, vii loomulikult ostukohta tagasi.
Olles ise sama probleemiga maadelnud, kui lòpuks sain aru et enamus rehvi töökodasid ei tea et rehvil on tavaliselt kollane täpike/ märge rehvi serval ja see tähendab rehvi kergemat punkti, ehk see tuleb panna ventiili juurde mis on velje kòige raskem koht teatavasti. Mina sain oma probleemi nii lahenda, ning seejärel ei vajanud esirehv mitte üht tasakaalu raskust!
Käisid üle poole maailma töökodadest läbi, et seda väita saad? Või tegid piisava valimiga uuringu?
Kew kirjutas:lòpuks sain aru et enamus rehvi töökodasid ei tea et rehvil on tavaliselt kollane täpike/ märge rehvi serval ja see tähendab rehvi kergemat punkti,
Kew kirjutas:Olles ise sama probleemiga maadelnud, kui lòpuks sain aru et enamus rehvi töökodasid ei tea et rehvil on tavaliselt kollane täpike/ märge rehvi serval ja see tähendab rehvi kergemat punkti, ehk see tuleb panna ventiili juurde mis on velje kòige raskem koht teatavasti. Mina sain oma probleemi nii lahenda, ning seejärel ei vajanud esirehv mitte üht tasakaalu raskust!
See läks sul koba peale täkkesse,mitte et oleks mingi kindel reegel ja alati nii toimib.Igat rehvi ja velge omavahel sentimeeter haaval liigutades võimalik leida minimaalne tasakaalust väljas olek.Lihtsam on aga tasakaalustada,kui mitu tundi otsida parimat tasakaalu ja seda ei pruugi leidagi ning paned ikka tasakaalud külge.Rehv läheb tasakaalust välja ka kuludes,tsikli oma küll vähem,aga kuigivõrd ikkagi.
kalmerp kirjutas:Kas on kellelgi kogemust? Nimelt sai Fazerile alla uus esirehv, Dunlop Sportmax 120/70x17 ja tohutu vibra.
Kolm korda on juba tasakaalustatud, peale väikest sõitu on iga kord uus näit.?
Pakun välja,et rehv või velg vigane,mitte et tasakaalust väljas.Tasakaalust väljas olek hakkab andma tunda suuremal kiirusel.Olenevalt ratta läbimõõdust seal 100 lähedal ja kunagi mitte igal kiirusel,muidugi kui just pool kilo mööda pole pandud.Tasakaalust väljasolek näiteks 10-30 grammi on tegelikult tunda ainult mingis kindlas vahemikus.
Aga kui mul on rehvil punane täpp ja kollane täpp ?
Ja veljel on ventiil nagu ikka ja veel üks punane täpp kleebitud ?
Kuidas rehvi peale panen
innar11 kirjutas:Aga kui mul on rehvil punane täpp ja kollane täpp ?
Ja veljel on ventiil nagu ikka ja veel üks punane täpp kleebitud ?Kuidas rehvi peale panen
Täpilisi rehve ei tohigi panna,ei vasta EV kehtivatele tehnonõuetele.Need on lasteaedadesse poolest saadik maasse kaevamiseks.
Täpilisi rehve ei tohigi panna,ei vasta EV kehtivatele tehnonõuetele.Need on lasteaedadesse poolest saadik maasse kaevamiseks. [/quote]
Vot see on päeva nali.
innar11 kirjutas:Aga kui mul on rehvil punane täpp ja kollane täpp ?
Ja veljel on ventiil nagu ikka ja veel üks punane täpp kleebitud ?Kuidas rehvi peale panen
Mina näiteks olen pannud punase täppi ventiili kohale ja osadel on hoopis kaks pisikest punast täppi
maiko93 kirjutas:Mina näiteks olen pannud punase täppi ventiili kohale ja osadel on hoopis kaks pisikest punast täppi
Kaks punast täppi on kahe ventiiliga velje jaoks, kus ühest pumbatakse rehv täis ja teisest lastakse tühjaks.
Kahel korral on tasakaalustatud staatilisel pukil, erinevates kohtades,mõlemal korral läks 40grammi aga vibra jäi alles üles alla umbes 80km/h juures kõige rohkem, suurema kiirusega kadus. Kahel korral tasakaalustatud Vianoris spetsiaalse rakisega pingis, siis tahtis 60 grammi ja vibra läks hullemaks( kahe tasakaalustamise vahel sõitsin ca.2km ja siis hoopis teised näidud pingis), mitte enam ainult üles alla, vaid hakkas lenksu ka loopima ja mida suurem kiirus, seda hullemaks läks. Velg on täiesti sirge igas mõttes, rehv küll pisut silmada vaadates käib üles-alla, aga arvamused tasakaalustajatel, et see pole hull. Kõige väiksem oli vibra siis, kui peale Vianoris tasakaalustamist kõik kaalud küljest võtsin.
Mingi versioon on see, et rehvil miskit koorti ja segu ühenduses viga, al`a tsentrifugaal- ja muu sõidul mõjuva jõu mõjul läheb üks koht punni ja sellest ka vibra.
Ehk siis kõik viitab ikka rehvi praagile.
Võta mingi suvaline rehv ja paigalda see veljele, siis saad kohe teada kas on asi rehvis või mitte.
Nagu juba kirjutasin siis lase ceramic beads rehvi sisse ja on tasakaalustatud. Ei mingit eraldi mängimist tinatükkidega.
kalmerp kirjutas:Kahel korral on tasakaalustatud staatilisel pukil, erinevates kohtades,mõlemal korral läks 40grammi aga vibra jäi alles üles alla umbes 80km/h juures kõige rohkem, suurema kiirusega kadus. Kahel korral tasakaalustatud Vianoris spetsiaalse rakisega pingis, siis tahtis 60 grammi ja vibra läks hullemaks( kahe tasakaalustamise vahel sõitsin ca.2km ja siis hoopis teised näidud pingis), mitte enam ainult üles alla, vaid hakkas lenksu ka loopima ja mida suurem kiirus, seda hullemaks läks. Velg on täiesti sirge igas mõttes, rehv küll pisut silmada vaadates käib üles-alla, aga arvamused tasakaalustajatel, et see pole hull. Kõige väiksem oli vibra siis, kui peale Vianoris tasakaalustamist kõik kaalud küljest võtsin.
Mingi versioon on see, et rehvil miskit koorti ja segu ühenduses viga, al`a tsentrifugaal- ja muu sõidul mõjuva jõu mõjul läheb üks koht punni ja sellest ka vibra.
Ehk siis kõik viitab ikka rehvi praagile.
Miks sa ei lähe sellisesse kohta,kes ikka konkreetselt tsiklite rehvivahetusega tegelevad???????Äkki oleks viga juba enne parandatud,kui sina arugi oleks saanud??????
Vianor ei suuda tihti ka suuremaid asju paika saada.Sõbra Q7-l oli näiteks 60g raskus 20" rehvi sees ja saadi ka pingis paika. Ma kuulsin,et enne peatumist hakkas midagi kolksuma kuskil ratta juures.Saatsin ta oma tuttava juurde tagasilda kontrollima ja tuli selline asi hoopis välja.Tegemist oli Mõigus oleva pesaga.
kalmerp kirjutas:Velg on täiesti sirge igas mõttes, rehv küll pisut silmada vaadates käib üles-alla, aga arvamused tasakaalustajatel, et see pole hull.
Muidugi kui oled harjunud rekka rehve tasakaalustama,need käivad jah paar senti siia sinna ja saab tasakaalu ka.
Tegelt võibki nii juhtuda et mõni rehv lihtsalt jääbki väristama. Tehase praak. Ma nussisin raadil ühe subaru outbacki rataste tasakaalustamisega nii. Mitu korda sai kõik neli maha, peale, eest taha ja tagant ette ning iga kord uuesti balanssi aga ikka lõi kusagil 120 peal vibra sisse. Raskust küsisid maksimaalselt 25-30g ratas. Suured bridgestone bossid käisid isegi kohal ja mõõtsid rehvid üle pingis (tegemist oli siis uute 17" rehvidega ca 250 euri tk mitte mingite vanade luttidega) ja kõigil viskamine u. 1-2 mm küljelt küljele. Üles alla veel vähem. Tehasest vahetati 2 tk välja kuid ei muutunud midagi. Lõpuks läks kaagil vist s**t keema ja ostis kusagilt tlnst kõik uued michelinid. Probleem kadunud. Meie saime 800 korstnasse kirjutada.
A ja hiljem proovisime samu rehve passat cc all ja vaikus. Kuni 180ni ei tulnud mingit vibra ja rohkem ei julgenud avaliku teepeal vajutada. Nii et võta nüüd kinni ...
XL1000 kirjutas:kalmerp kirjutas:Kahel korral on tasakaalustatud staatilisel pukil, erinevates kohtades,mõlemal korral läks 40grammi aga vibra jäi alles üles alla umbes 80km/h juures kõige rohkem, suurema kiirusega kadus. Kahel korral tasakaalustatud Vianoris spetsiaalse rakisega pingis, siis tahtis 60 grammi ja vibra läks hullemaks( kahe tasakaalustamise vahel sõitsin ca.2km ja siis hoopis teised näidud pingis), mitte enam ainult üles alla, vaid hakkas lenksu ka loopima ja mida suurem kiirus, seda hullemaks läks. Velg on täiesti sirge igas mõttes, rehv küll pisut silmada vaadates käib üles-alla, aga arvamused tasakaalustajatel, et see pole hull. Kõige väiksem oli vibra siis, kui peale Vianoris tasakaalustamist kõik kaalud küljest võtsin.
Mingi versioon on see, et rehvil miskit koorti ja segu ühenduses viga, al`a tsentrifugaal- ja muu sõidul mõjuva jõu mõjul läheb üks koht punni ja sellest ka vibra.
Ehk siis kõik viitab ikka rehvi praagile.Miks sa ei lähe sellisesse kohta,kes ikka konkreetselt tsiklite rehvivahetusega tegelevad???????Äkki oleks viga juba enne parandatud,kui sina arugi oleks saanud??????
Vianor ei suuda tihti ka suuremaid asju paika saada.Sõbra Q7-l oli näiteks 60g raskus 20" rehvi sees ja saadi ka pingis paika.Ma kuulsin,et enne peatumist hakkas midagi kolksuma kuskil ratta juures.Saatsin ta oma tuttava juurde tagasilda kontrollima ja tuli selline asi hoopis välja.Tegemist oli Mõigus oleva pesaga.
Tehtud ka kahes erinevas mototöökojas, ja oma silmaga nägin, et sai paika aga...sõites tunnen muud
Infoks kõigile, kes tulevikus(annaks jumal, et mitte) sama probleemiga kokku peaksid puutuma.
Nimelt rehv oli defektiga, maaletooja andis uue ja asi korras.
Kalmer