1. leht 1-st
Tuks r6-l
Postitatud: 20 Juul 2013, 21:01
Postitas arimees
Tere!
Olen sattunud sellise mure otsa, et teatud kiirusel ja pööretel(5-6 tuh) tunnen jalgadega ,et kuskil miski peksab kuskile vastu. Täpsemalt ma just tunnen, aga ei kuule.
Kiirust tõstes kaob, kiiruse maha lastes samuti kaob ära. Kohapeal käib mootor hästi.
See toimub koikide käikudega.
Äkki on kellegil mõnd ideed, kust viga otsima hakata?
Tegemist siis Yamaha r6-ga.
tervitustega,
R6 
Re: Tuks r6-l
Postitatud: 20 Juul 2013, 21:57
Postitas piloot
Tavaliselt hakkab kett sedasi tegema. Kaks varianti, kas keti paremad päevad hakkavad otsa lõppema, mõneks ajaks aitab tihedam õlitus või on kett lihtsalt vähe lõdva, aitab pingutus
Võid veel vaadata esimest hammakat, kui hambad on juba "konksuks" kulunud siis hakkab samamoodi jalaraudadesse taguma.
Re: Tuks r6-l
Postitatud: 20 Juul 2013, 22:11
Postitas gs
Sarnaselt käitus kett kui needitud lüli tihvt väga kulunud/veninud/deformeerunud oli.
Kiirendades kolksus tugevamalt. Vaba hooga oli vaikne.
Needitud lüli koha pealt oli ketil 3mm loks ja see hakkas hammasratta hamba peale ronima ning kolksuga hambumisse. Muidu kett oleks veel kestnud aga just see lüli iga kord hammakale minnes tekitas kolksu.
Re: Tuks r6-l
Postitatud: 20 Juul 2013, 23:01
Postitas arimees
Käisin testisõidul, ja just kui hakkad gaasi keerama voi hoiad gaasi ühtlaselt peal siis tuksub. Kiirendades kaob ära, kui gaasi maha keerad kaob ka ära.
Just mingi gaasi algus punkt.
Kett lõdva pole, pigem rohkem pingul.

Re: Tuks r6-l
Postitatud: 20 Juul 2013, 23:20
Postitas MarekM
Hammakat vaata ka nagu eelpool juba soovitati