R6 200km/h hakkab hanguma
R6 üle 200 ei taha hästi tippu jõuda, hakkab väga õrnalt jõnksutama ja jääb 200 +- 5 peale.
Oskab keegi aidata, kust murekohta otsida?
R6 üle 200 ei taha hästi tippu jõuda, hakkab väga õrnalt jõnksutama ja jääb 200 +- 5 peale.
Oskab keegi aidata, kust murekohta otsida?
Osta vähe järsem pill
Jellajella kirjutas:R6 üle 200 ei taha hästi tippu jõuda, hakkab väga õrnalt jõnksutama ja jääb 200 +- 5 peale.
Oskab keegi aidata, kust murekohta otsida?
Käsi hakkab värisema suurel kiirusel?
R6 ei lähegi rohkem välja kui kaks soida. Pead tigedama pilli vaatama.
vanalendur kirjutas:R6 ei lähegi rohkem välja kui kaks soida. Pead tigedama pilli vaatama.
[youtube][/youtube]
Olgu öeldud et videos on 176mph = 283kmh
R6 peaks ikka spido järgi 280 km/h välja kerima heades tingimustes ja heas seisukorras mootoriga. Mingit siduri libisemist ei tähelda? Muidu saabuvad k6rged pöörded sujuvalt ja ilma j6nksutamiseta aeglasematel käikudel?
vaata bensiinifiltrid läbi,eriti see mis paagi põhjas pumba küljes/sees( kui sul selline on üldse)
gixxeril oli sama teema,206 oli maximum ja üle 10000 pöörde ei läinud. pumba sees oli selline teekotikese taoline filter,mis üleni sogane ja pruun,pärast puhastamist käis jälle kenasti pöördesse
mul originaal ylekandega jooksis 286-288kmh (seda siis spido järgi mitte gps)
13 tuh pööret ja hakkab tõmblema,
Kas karbusside sünkroonimine võib aidata?
Jellajella kirjutas:13 tuh pööret ja hakkab tõmblema,
Kas karbusside sünkroonimine võib aidata?
Ei aita! Kas õhu ja kütusefiltrid kindlalt puhtad?
zx12r kirjutas:R6 peaks ikka spido järgi 280 km/h välja kerima heades tingimustes ja heas seisukorras mootoriga. Mingit siduri libisemist ei tähelda? Muidu saabuvad k6rged pöörded sujuvalt ja ilma j6nksutamiseta aeglasematel käikudel?
Jah, kuni 13 000 laheb vaga hasti.
Ja kui jõuab 13 000, siis jõnksutab.
See on normaalne.....selle asja nimi on piiraja.
Jellajella kirjutas:Jah, kuni 13 000 laheb vaga hasti.
Ja kui jõuab 13 000, siis jõnksutab.
Paistab, et ülekanne on vahetatud mingi väga palju aeglasema vastu ja jookseb lihtsalt piirajasse. Vaata, kas tagumine ketiratas on väiksema perepitsa mõõtu?
Jellajella kirjutas:zx12r kirjutas:R6 peaks ikka spido järgi 280 km/h välja kerima heades tingimustes ja heas seisukorras mootoriga. Mingit siduri libisemist ei tähelda? Muidu saabuvad k6rged pöörded sujuvalt ja ilma j6nksutamiseta aeglasematel käikudel?
Jah, kuni 13 000 laheb vaga hasti.
Ja kui jõuab 13 000, siis jõnksutab.
[quote="davidsoniharald"]Paistab, et ülekanne on vahetatud mingi väga palju aeglasema vastu ja jookseb lihtsalt piirajasse. Vaata, kas tagumine ketiratas on väiksema perepitsa mõõtu?
Niipalju, kui ma netist uurisin siis orig. ketiratas on 48 hambaga. Ja hetkel seisab ka küles 48 hambaga uus hammasratas.
13 000 pööret, originaal ülekanne ja viies käik, peaks olema arvutused netis olemas palju kiirust olema peaks ju?
Õhufilter korras,
Proovisin ka ilma bensufiltrita(panin toru vahele lihtsat), sama mure.
Kas pean hakkama karburaatoreid lahti kiskuma(et puhastada)?
Jellajella kirjutas:Õhufilter korras,
Proovisin ka ilma bensufiltrita(panin toru vahele lihtsat), sama mure.
- käik andis välja 14 000 pööret.
Kas pean hakkama karburaatoreid lahti kiskuma(et puhastada)?
Paljusid asju tuleks kontrollida. Selle ratta piiraja 13 tuh juures ei tohiks olla. Pigem kusagil 15+ juurest peaks hakkama tagasi alla loopima.
Karpade sünk sellist vahet suudab teha ainult siis, kui midagi on väga - väga mööda.
Kütusetoide aga on teine jutt. Kui tühikäik ja kohapeal pöörded tõusevad ilusti - siis edasi tuleks teha "roll on test" - kas kiirendusvõimet on kontrollitud?
Pöörete lugemine ainult tacho pealt on selline "ohtlik" teema - keskmiselt tacho võib valetad kõrgetel pööretel kuni 1000 rpm.
Kas peale tagumise hammaka esimene ka on kontrollitud?
Kas ja mis summutiga tehtud on?
Kas ja mis sisselaskega tehtud on?
Mis värvi ja millised küünlad on?
Ega ratas prantsusmaalt pärit pole?
Pmst soovitaks bensu rõhu ära mõõta. paned mõõdiku bensu paagist väljuva toru ja sisselaske vahele kolmikuga ja vaatad mitu bari on surve. Sellega välistaksid pumba/kütte võimalikud probleemid.
Sai veel proovitud sõita, 13 000tuh pöörde peal ikkagi hakkab turtsuma. Jõnksutama.
Küünlad võivad ka sellist pulli teha?
Madalatel pööretel kõik titimiti. Isegi kergitab esiotsa Samuti käitub, kui sõita kahekesi. Kõik kiirused ja pöörded samad.
Netist veidi uurides, mainis keegi et võib olla ka küünalde viga?
Täna sai karburaatorid lahtivõetud ja puhasatud, ei üldse hull lugu. Panime koik kokku tagasi, ja samasugune jõnksutamine hakkab peale.
Samuti proovisime veel tühikäigul piirajasse 14 - 15 tuh pööret naitas.
Oskab keegi nõu anda, kust veel viga otsida?
Väga tahaks masina liikuma saada.
Viga otsi lenksu ja sadula vahelt või kivi alt. Ega kolmekesi sõites kah seda viga üles ei leia Kui inimene ei taha, et teda aidatakse siis ei saa teda ka aidata, oled kuulnud? Edu.
Herr pontus tahtis vist öelda, et võiksid kütuserõhu järgmiseks ära mõõta. Nagu ta eelnevalt juba maininud.
Kas ostes oli juba see "viga" küljes? Kui jh siis oleks võinud nats raha juurde panna ja sõidukorras rata osta
Eelmisel lehel loetleti sulle asjad mida võiks kontrollida. Ja mis tähendab korras õhufilter, kas on ikka puhas?
Palju peab olema bensiini rõhk?
Karpade siibrid käisid ikka lõpuni lahti peale keerates?
Miski throttle position sensor võib kah näkku panna.Kui tester käepärast siis vajalikud andmed saad siit: http://www.manualedereparatie.info/manu ... e.info.zip
Masin on piirajaga
Tsiteerides Hr. Yeekimit, ega passis tõesti pole 25 kw?
Ega spidol pole kuskil kirjas MPH? See peaks paljuski selguse maia tooma )))))
Huvitav diagnostika meetod, kui yksi üle 200 ei lähe siis tuleb kahekesi proovida äkki läheb?