yamaha R1 1999-2003
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
yamaha R1 1999-2003
Plaanis osta R1, mis on üsna kindel soov kuid ei tea millist valida. netis müügis on neid eestis kümmekond mis jäävad minu soovitud hinnaklassi (2500-4000). Vajaks abi sellistes küsimustes, et mida vaadata antud ratta ostmisel vms. Kõik soovitused on teretulnud. Põhilised küsimused mis peas tiksuvad on, et mis läbisõidust ei tasuks enam osta ala alates 60k läbisõidust või mida soovitate. Samuti mis oleks suuremad vahed või polegi vahet kas 1999 aasta ratas või 2002-2003 aasta ratas? või üleüldse millest lähtuda R1 ostmisel antud aastate vahemikus ja hinnaklassis? (olen suht võhik moto alal sellepärast ka uurin siin targemate meeste käest
Re: yamaha R1 1999-2003
Tere.Pole just eriline asjatundja aga ise ostsin 03a ratta,sest 02a tuli sissepritse mootor.Tundus lollikindlam kui karpa mootor.Pole karpade regulli.bensu kraani ega tooreklappi.Mul läbisõit 45000 pole veel midagi lagunenud Ise olen sõitnud 3aastat ja praegu olen rahul.Minu rattal oli sportsumps,kukkumispunnid LSL piduri ja siduri lingid küljes.Palju sa muidugi neist hoolid aga vähemalt ise ei pea kohe hakkama vahetama.Tähtsamad asjad muidugi rehvid ja ketikomplekt ja pidurid.Igasuguseid tuning tulesi ja vilesi jõuad hiljem vahetada ise ka,muidu pole talvel omal midagi teha.
Re: yamaha R1 1999-2003
Nüüd on see koht kus tuleb öelda et kasuta otsingut. R1 vist ratas millest siinses foorumis vast kõigerohkem räägitud
-
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2013, 22:19
- Tsikkel: 1 R1 on Wheelie Machine,+R1
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: yamaha R1 1999-2003
No omalgi 2002 aasta ratas, lennanud pole miskit LS sai just hiljuti 51000 täis, tuuning vilesid ja vidinaid on ebay täis, varuosi ka kõiki võtta kui peaks vaja olema, korra on jama olnud elektriga, (kütusetuli vilkus 8x ootas vähe ja jälle 8x kuigi paak oli täis) töö juures diagnostik avastas miskitest juhtmetest miskid hädad ja tegi asja korda aga rohkem pole mingeid muresid olnud.Ise kui kunagi vaatasin siis eelmise mudeli tagatuli ei meeldinud sest meenutas kudagi ninjat ja nina oli ka kuidagi väga ümmargune nagu miski retro cafekas...
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: yamaha R1 1999-2003
Omast kogemusest võin öelda,et vähemalt 1-3 käik tuleks tühjaks lasta ja kui jõnksutab,siis on käigukast peetis
Ise ma seda ei teinud kui ostsin omale R1(2002 a.,aga vahet vist ei ole) ja hiljem oli pääääris kulukas käigukasti kõik hammakad uued osta
-
Teema algataja
Re: yamaha R1 1999-2003
ain30 kirjutas:henrijl õigus,r1 plussidest ja miinustest siin juttu läbi käinud kõvasti.
Plussidest ja miinustest, see plussid ja miinused see selleks, sest ostmas olen ma niikuinii R1-te. Aga peamine küsimärk mul peas lihtsalt, et on ka mingeid erilisi erinevusi 1999-2003 mudelitel,sest hinnad samad. Et miks peaks eelistama 2002 või 2003 või miks vanemat vms, sest kere ka neil tundub suht sama. Nagu siin mainiti juba,et 2002 tuli sissepritse- selle eest tänud, et tõid erinevuse
ja 1-3 käik peeneks siis kiirus läheb juba liiga suureks vist
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: yamaha R1 1999-2003
tever kirjutas:ain30 kirjutas:henrijl õigus,r1 plussidest ja miinustest siin juttu läbi käinud kõvasti.
Plussidest ja miinustest, see plussid ja miinused see selleks, sest ostmas olen ma niikuinii R1-te. Aga peamine küsimärk mul peas lihtsalt, et on ka mingeid erilisi erinevusi 1999-2003 mudelitel,sest hinnad samad. Et miks peaks eelistama 2002 või 2003 või miks vanemat vms, sest kere ka neil tundub suht sama. Nagu siin mainiti juba,et 2002 tuli sissepritse- selle eest tänud, et tõid erinevuse
ja 1-3 käik peeneks siis kiirus läheb juba liiga suureks vist
No minu oma hakkas lõhkuma juba kuskil 4500-5000 rpm juures.
Re: yamaha R1 1999-2003
Mul on 99 aasta oma ja läbisõit nüüdseks 50 000, omanud olen teda juba vist 7 aastat ja müüma ei hakka, kuna läheb juba projektiks üle. Uus on terve käigukast, rõngad, tihendid jpm.
Kui võtad siis võta juba 02-03, nagu juba eelpool mainitud siis pritsungiga. Kui kunagi lahjaks jääb siis saad power commanderiga juurde keerata. Ja käigukast on juba parandatud/tugevdatud. Kindlasti tasub ülevaadata kett, hammakad ja rehvid. Hea oleks kui rattal on olemas juba rooliamort, kui ei siis soovitan kindlasti peale panna (200+ euri).
Lisaks veel et, kui ise piisavalt pädev ei ole siis lase kellelgi ülevaadata enne ostu. Kui kedagi ei tunne siis mine mõnda hooldus kohta. Hiljem nii kui nii lähed ja võib tulla kordi odavam.
Edu
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 15 Sept 2012, 11:59
- Tsikkel: super duke
- Asukoht: ida-, lääne viru
- Tänatud: 1 kord
Re: yamaha R1 1999-2003
Hardrocker kirjutas:1-3 käik tuleks tühjaks lasta ja kui jõnksutab,siis on käigukast peetis
Mida sa täpsemalt selle jõnksutamise all silmas pead?
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: yamaha R1 1999-2003
Loud kirjutas:Hardrocker kirjutas:1-3 käik tuleks tühjaks lasta ja kui jõnksutab,siis on käigukast peetis
Mida sa täpsemalt selle jõnksutamise all silmas pead?
Hakkab nagu käiku välja loopima.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: yamaha R1 1999-2003
mitte hakkab NAGU käiku välja loopima vaid kas hakkabki välja loopima või enne seda - kui päris välja käiku veel ei viska - on selline tunne kiirendades nagu kett "viskaks üle" - sellest selline jõnksutamise tunne, et vedu kaob väikeseks hetkeks ära.
Üldiselt need nagunii enamus palju sõitnud ning pigem võiks arvestada tulevikus kasti remondiga, või soetada aparaat millel see töö hiljuti (ja kvaliteetselt) tehtud on. Minu hääl läheb kah 02 03 mudelile (pritsega) kuna näeb sarnasustele hoolimata ilusam välja kui vanem mudel. Pritse ise-enesest on mingi veider jamaaha versioon sissepritsest, normaalsem sissepritse süsteem tuli alates 04 mudelist.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.