Kuidas saada Bike piiraja maha ?
Tegu Kawasaki Z750 ja oleks vaja piiraja maha saada et liiguks kiiremini ka edasi
Tegu Kawasaki Z750 ja oleks vaja piiraja maha saada et liiguks kiiremini ka edasi
Kui seal päriselt ka 25kw piiraja peal on, siis võid näiteks Motodepoosse pöörduda.
tehpassis on pandud erivõimsus 0,372 KW/Kg
See erivõimsuse koht ei loe seal antud hetkel midagi, kui on paigaldatud piiraja 25kW, siis tuleb lasta see ka eemaldada nagu eelmainitult, siis ütleks ka et sellega tegeleb motodepoo.
Ega see nii keeruline nüüd ka pole, et depoose peaks viima.
aga räägi lähemalt mis moodi see käib?
0,372 KW/Kg kui ma arvutan nüüd selle tsikkli massiga siis tuleb 81,90 kw kui ma nüüd õieti seda arvutasin siis väga nigu piirajast juttu pole
Räägid äkki lähemalt, mis aasta, mis läbisõit, mis seisukord ja milles see kehvasti edasiliikumine väljendub? Millega võrreldes? Äkki ongi kõik korras ja peabki niimoodi edasi liikuma, lihtsalt sina oled nii kõva mees, et Z750 ongi sinu jaoks lahja ja pead suuremat vaatama. Aga võib-olla ka näiteks mootor tuksis, või nii hõre, et ei saagi paremini liikuda.
aasta 2004 läbisõit 40 000 ja ei liigu üle 205 km h selles asi
http://www.visordown.com/reviews/motorc ... --/54.html
nendel andmetel ei peakski kiiremini liikuma kui 126 mph (203 km/h), nii et suht lahja pill kui 300 välja ei võta. Võimalused on ratast kergemaks teha ja muud pidi tuunida, see teema on abiks http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=27400
Erivõimsuse järgi sellel rattal küll piirajat peale ei ole ja tippkiiruseks on see ratas väga vale valik (juba isteasendi poolest pidurdad lõppkiirust maha oluliselt)
http://www.kawasaki.eu/Product/Specific ... B63113722D
Eestis on liiklemiseks minu teada piirkiirus mõnel lõigul vaid 110km/h
Kui soov sõita 300+ kiirustel siis tuleks kindlasti uus ratas vaadata
http://www.kawasaki.eu/ZZR1400Performance
Kui seal 25kw piiraja oleks, siis 200 see kindlasti välja ei läheks. Aga 205 on ka veidi vähe, ise olen rohkem saanud, mingi 240-250 polnud nagu probleemi spido järgi.
Jep üle 200 peaks suht lihtsalt minema, ma sain kord 245 vist kätte koos seljakotiga sõites (siiski päris seljakott mitte kaasreisija ). Aga noh, sellel kiirusel ei ole väga sõidu mõnu, lihtsalt sai proovitud et palju siis kah "torust tuleb"
ma ise ka proovisin palju läheb ja see vähe kuidagi nigu
Enne ostmist oleks pidand proovima või küsima kui kiire on. Kas ma olen ainuke siin et tundub natuke imelik jutt?
Lähed silmad kinni ostad mingi suvalise masina ära ja siis vaatad palju kW on... Nakedid ongi üldiselt ju linnamasinad.
extremist ! Kle ole maru rahulikult loe ülevalt poolt teksti siis hakka oma lõugu lõksutama
Mis seisus õhufilter ?
Kas ülekanne ikka originaal ?
Gaasihoovastik liigub täise ulatuses ?
Katsu olla normaalne nüüd mingit piirajat pole, tee korralik hooldus ja hakka tuunima kui puudu jääb
Võimalus lasta eemaldada pööretepiiraja ka, aga seda suurem oht masinat kokku lasta..
Mis ülekanne rattal külles on?
Kui ette väiksem hammakas ja taha suurem panna hakkab ratas juba madalalt paremini tõmbama, aga tippkiirusest läheb jupike kaduma.
Ehk tegu sellise juhtumiga???
Kox kirjutas:Mis ülekanne rattal külles on?
Kui ette väiksem hammakas ja taha suurem panna hakkab ratas juba madalalt paremini tõmbama, aga tippkiirusest läheb jupike kaduma.
Ehk tegu sellise juhtumiga???
Nagu aru sain siis teemaalgatajal mure just lõppkiirusega. Ehk tuleks hammakate suhtes käituda hoopis teisipidi
Kontrolli ratta kiirust erinevatel käikudel ja pööretel
minim2gnus kirjutas:Kox kirjutas:Mis ülekanne rattal külles on?
Kui ette väiksem hammakas ja taha suurem panna hakkab ratas juba madalalt paremini tõmbama, aga tippkiirusest läheb jupike kaduma.
Ehk tegu sellise juhtumiga???Nagu aru sain siis teemaalgatajal mure just lõppkiirusega. Ehk tuleks hammakate suhtes käituda hoopis teisipidi
Minu mõte põhineski sellel, et kas ratas on veel tehaseseades?
Kui ratas on tehaseseades, siis pole küsimus ülekandes vaid on mujal...
Kui ülekanne on juba muudetud, siis see seletab ka lõppkiiruse vähenemist.
Ülekande muutmine on levinud ja mõistlik modifikatsioon kuna tippkiirusega pole igapäevaselt miskit peale hakata.
Kui mõlemad hammakad vahetatud, siis see polegi nii väga jupike, mis tippkiirusest puudu tuleb. Aga see eeldab seda, et 205 sõites on ratas juba piirajas.
Inimene küsis kuidas eemaldada piirajat, ehk eeldatavasti masin piiratud 25kw peale, siis võiks keegi vastata kuidas seda teha, mitte siin mõtetu möla ajada. Endal ka sama küsimus muidu
JankaR kirjutas:Inimene küsis kuidas eemaldada piirajat, ehk eeldatavasti masin piiratud 25kw peale, siis võiks keegi vastata kuidas seda teha, mitte siin mõtetu möla ajada. Endal ka sama küsimus muidu
Mul isiklikult pole usku, et 25 kw oleks võimeline 200+ kiiruse saavutama.
kki kirjutas:Kontrolli ratta kiirust erinevatel käikudel ja pööretel
Oh, see on päris hea link. Ette 17 hammast ja taha 40, saad 6. käiguga piirajas päris hea kiiruse. Aga ära siis Eestis avalikel teedel palun proovi, eks.
JankaR kirjutas:Inimene küsis kuidas eemaldada piirajat, ehk eeldatavasti masin piiratud 25kw peale, siis võiks keegi vastata kuidas seda teha, mitte siin mõtetu möla ajada. Endal ka sama küsimus muidu
Loe enne teema läbi siis targuta ja millel sa piiraja maha tahad võtta, oma rolleril!?
kas ainult mulle tundub, et jube palju on tekkinud "kõnnitee-warrior'e"?
reimps kirjutas:kas ainult mulle tundub, et jube palju on tekkinud "kõnnitee-warrior'e"?
Jah. Sealt need kõnniteedel sõitjad ja taolis teemad/postid tulevadki. Rolleripõlvkond hakkab tsikleid proovima nagu näha.