1. leht 3-st

Yamaha YBR125

Postitatud: 30 Mai 2005, 16:03
Postitas gangsta
Kasutasin otsingut ja selle ratta kohta midagi ei leidnud. Nimelt yamahal suht uus masin vict välja tulnud. Kahtalne on aga masina hind, mis tutikast peast vaid 31000.- ja hinnaklass madlam ka igasugsutest ´´hiinakatest´´. Masinal iseenesest ilus välimus ja mootori näitajad kah suhteliselt normaalsed. Mõtlesin et küsin kas keegi peal istunud, kas keegi sõitnud ja kuidas vastu peab ning kuidas edasi astub.
Ette tänades Margus

Postitatud: 30 Mai 2005, 16:05
Postitas gangsta
Masinast pilt kah siis ja infot väheke: http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=33

Postitatud: 30 Mai 2005, 17:27
Postitas apr
Lihtsaimast lihtsam tsikkel. Õhkjahutus, taga trummel pidur, 4 takti, vähe plastikut. Ma arvan, et see teeb ta odavaks.

Aga iseenesest lihtsus on ka ju pluss.

Postitatud: 30 Mai 2005, 18:03
Postitas gangsta
seda vb tõesti aga kuidas see lihtsus edasi liigub? Ja kuidas ta vastu peab?

Postitatud: 01 Juun 2005, 16:28
Postitas gangsta
Kas keegi on sõitnud sellega üldse ja kas seda eesti teedel ka liigub?

Postitatud: 01 Juun 2005, 18:09
Postitas Karupoeg puhh
ega ta midagi eriliselt võimast pole. Algaja tsikkel, mis muud. 4T peaks päris hästi vastu ka pidama.

Postitatud: 01 Juun 2005, 18:34
Postitas apr
Mineku poolest võib ta sulle isegi pettumust valmistada, aga kindlasti on ökonoomne ja vastupidav nagu juba mainitud. Algajale sobiv.

Postitatud: 04 Aug 2005, 16:20
Postitas Marcuz
Olen nüüd peaaegu poolteist kuud YBR-ga sõitnud. Nagu ma yamahast aru sain, siis tal mingeid piirajaid ei ole. Mis teeks aga katalüsaatori eemaldamine? Tean, et autodel koogitakse seda vahelt välja, aga kas 4T 125cc mootoril annaks mingit tulemust? Rohelistele see muidugi ei meeldi ja ÜV-l voib probleeme tekkida jnejne aga just kas muidu midagi muudaks? Ja kas see ka garantiid mõjutada võib? Ja mida üldse annaks 4T 125cc mootoriga teha nii 2-3k eest, et natuke ergutada? Sisselase? Väljalase? Mida täpsemalt soovitate? Uurisin ka välismaa foorumeid ja niipalju kui tõlgitud sain, ei olnud forssimisest juttu. Kas garantii ajal võib üldse selliseid muudatusi teha??

Marcuz @ asjalikke nõuandeid oodates

Postitatud: 04 Aug 2005, 16:58
Postitas Credo
võta jah uuel poest tulnud asjal katt maha. ma tahan näha, kuidas sind esindus vastu võtab ja millise roppude sõnadega minema saadab kui selle avastavad.
t*** küll, see aparaat on võimeline sõitma oluliselt kiiremini kui on piirangud isegi maanteel, mis kuradi forssimisest ja tuunimisest sa veel tahad? r1'ga tahad joonele minna?

Postitatud: 04 Aug 2005, 17:45
Postitas Marcuz
Credo kirjutas:
võta jah uuel poest tulnud asjal katt maha. ma tahan näha, kuidas sind esindus vastu võtab ja millise roppude sõnadega minema saadab kui selle avastavad.
t*** küll, see aparaat on võimeline sõitma oluliselt kiiremini kui on piirangud isegi maanteel, mis kuradi forssimisest ja tuunimisest sa veel tahad? r1'ga tahad joonele minna?
OK kati idee halb kahtlesin ka ise selles, aga kas peab nõu küsimise peale kohe ropu sõna käiku laskma ja fantaseerima hakkama? aru mai või... Põhjus ei ole joonestamises, vaid et kahekesi oleks maanteel mõnusam pikemaid otsi kulgeda. Kaua ma 125cc nagunii ei sõida, aga mõtisklesin lihtsalt, et kas annaks midagi teha ja ikka korralikult, mitte pornotuuningut!!

Postitatud: 04 Aug 2005, 18:09
Postitas Rennes
Küsi esindusest siis, mida soovitatakse kui üldse. Saad vähemalt kindel olla, et garantii jätkub jne. Ise ei soovita midagi teha garantiiga rattale.

Postitatud: 04 Aug 2005, 19:42
Postitas Credo
küsi esindusest. arvestama pead sa sellegipoolest ühe pisikese asjaga: 125'ne jääb 125'seks. sa ei tuuni seda selliseks nagu on 250 või 600.
võit, mida sa saad, on niivõrd minimaalne, et vaev on suurem tulem lõpuks.
täpselt sama kehtib ka sõidumõnu või pikkade otsade sõitmise kohta.

mõtle nüüd tsipakene ja siis saad aru ka seda, et ma ei fantaseerinud ega ropendanud, t*** on sidesõna ju lihtsalt...

Postitatud: 04 Aug 2005, 21:13
Postitas 3m
huvitav et tal nii vähe kw, piirajateta 125-stel bikedel ju 2-3 korda rohkem kw, sellest saan aru et bikega ei saagi võrrelda.

Postitatud: 04 Aug 2005, 21:18
Postitas kasutaja1
3m kirjutas:
huvitav et tal nii vähe kw, piirajateta 125-stel bikedel ju 2-3 korda rohkem kw, sellest saan aru et bikega ei saagi võrrelda.
vähem kw on sellepärast juba üksnes, et ta on 4-takti. Enamus 125ccm tsikleid on 2t.

Postitatud: 05 Aug 2005, 20:17
Postitas Marcuz
OK, tänud. Saan aru jah, et 125cc jääb 125-ks. Peab vist veel esinduses ajudele käima, sest kui nende piirajate ja möllude kohta küsisin, sain ebakindla vastuse, et äkki midagi sumpsis on, aga juu vist ikka pole...

Edit: täna jõudsin ybr-ga tagasi Hiiumaa tripilt saare lääne poolsesse tippu Ristnasse ja väga mõnus, sõit möödus probleemideta. 440km peale kulus kütust ca 14,5 liitrit, mis teeb umbes 3,3l/100km, mis on päris hea arvestades, et enamus aega gaas peaaegu põhjas ja pöörded keskmiselt 8500rpm ning Hiiumaal 90km sai sõidetud kahekesi. Linnas ökosõitu tehes on kulu 2,5l/100km, mis on 4T 125cc suurim pluss! :P

Postitatud: 05 Aug 2005, 23:02
Postitas kalmaaripoju
Linnas ökosõitu tehes on kulu 2,5l/100km, mis on 4T 125cc suurim pluss!
No näed siis!! Su nõrgukesel on ikka häid külgi kah! :wink: :lol:

Postitatud: 06 Aug 2005, 10:44
Postitas Marcuz
No näed siis!! Su nõrgukesel on ikka häid külgi kah! :wink: :lol:
Ära mõnita, vähemalt pole tal lillat istet öhöhöhööö :P

Postitatud: 11 Aug 2005, 14:00
Postitas jack ice
mul tekkis ka selle ratta vastu huvi, kuna ei taha kellegi kasutatud vana masinat osta oma väikesteks tiksutamisteks ja midagi muud uut selle papi eest ei saa peale rollude. siit ka küsimus, kas 100kg suudab see aparaat ära vedada ja palju üldse max kandevõime on? teine küsimus on, kas 185cm pikal kannatab sellel üldse istuda? see kui nats koom välja näeb pole probleem, ma näitusele nagunii ei kavatse sõita.

Postitatud: 11 Aug 2005, 15:36
Postitas Credo
jack ice > yamu keskuse ott, kes on umbes sama pikk kui mitte pikem, sõitis sellega ka tsipa aega ringi.
pole hullu. ja asi ei ole paraadis, pikad mehed sõidavad ju ka punnvõrride ja rolleritega...

Postitatud: 14 Aug 2005, 17:29
Postitas Marcuz
jack ice kirjutas:
mul tekkis ka selle ratta vastu huvi, kuna ei taha kellegi kasutatud vana masinat osta oma väikesteks tiksutamisteks ja midagi muud uut selle papi eest ei saa peale rollude. siit ka küsimus, kas 100kg suudab see aparaat ära vedada ja palju üldse max kandevõime on? teine küsimus on, kas 185cm pikal kannatab sellel üldse istuda? see kui nats koom välja näeb pole probleem, ma näitusele nagunii ei kavatse sõita.
Kandevõimeks on öeldud 200kg. Ise olen umbes 183cm pikk ja pole midagi hullu. Saab vabalt ka kahekesi sõita.

Postitatud: 14 Aug 2005, 20:31
Postitas jack ice
tänud info eest :!: kui aega saan ja poes seda kohapeal on, lähen tsekin.
Marcuz, palju sa oma masinaga kiirust kätte saad? kui 90 ikka välja jookseb oleks kõik ok. kas on mingi soovitatav sissesõidu kilometraaz, kuidas mootor õli peab, äkki veel midagi huvitavat?

Postitatud: 14 Aug 2005, 23:45
Postitas Marcuz
jack ice kirjutas:
Marcuz, palju sa oma masinaga kiirust kätte saad? kui 90 ikka välja jookseb oleks kõik ok. kas on mingi soovitatav sissesõidu kilometraaz, kuidas mootor õli peab, äkki veel midagi huvitavat?
Üksinda sõites olen saanud 105km/h @ 9500rpm, 10 000rpm hakkab juba punane ala niiet rohkem ei tasugi loota stockis. 90km/h edasi tõuseb kiirus küll aeglaselt aga tõuseb ja kahekesi kui tsikli peal oli kokku ca 155kg oli max 90km/h. Vähemalt on see teada, et spidomeeter tal praktiliselt ei valeta (mõõdetud autoga), niiet mis kellal see ka tegelikult. Maanteel saab hakkama, aga sellepärast ma siin küsisingi nõu, mida arendada, et ka kahekesi tuleks 100km/h ja seda ilma venimiseta.

Sissesõit on põhimõtst kuni 1000km. 0-500km kuni 6000rpm (70km/h) ja 500-1000km kuni 7500rpm (85km/h).

Õli peab mootor hästi. 1000km juures oli õlivahetus ja kui nüüd 1200km hiljem vaatasin (LS: 2200km), siis oli täiesti täis ja õli polnud üldse võtnud.

Rohkem midagi huvitavat ei oska öelda. Praegu uurin ühte Prantsuse YBR foorumit ja proovin sealt tekste tõlkida, et targemaks saada. Ka ühes Saksamaa foorumis oli sellest pillist natuke juttu, aga võimsuse suurendamise kohta pole hetkel infi leidnud. Välismaalased on üldiselt rahul, eriti tema ökonoomsuse, vaikuse ja ka kiirenduse pärast. Ise olen rattaga väga rahul ja ei suuda ära oodata, millal need vihmased ilmad lõpevad, et korralikult sõita. Siiski pisemate modifikatsioonide ideed kiiruse suurendamiseks kuluksid ära.

Postitatud: 15 Aug 2005, 18:28
Postitas Villem
Marcuz kirjutas:
Siiski pisemate modifikatsioonide ideed kiiruse suurendamiseks kuluksid ära.
Kas tagarattale väiksemat hammasratast on võimalik panna ? Sellest masinast ma eriti midagi küll ei tea, kuid esimese asjana soovitaks küll seda. Kuna pöörded on nimetatud kiiruse juures päris kõrged, siis peaks madalamatel pööretel võimsust veel jaguma.

Postitatud: 15 Aug 2005, 22:28
Postitas kaska14
kas tõesti on lõppkiirus 120? 50 bike 2 taktiline liigub ju ka umbes sama kiiresti .

Postitatud: 16 Aug 2005, 00:20
Postitas Siller
kaska14 kirjutas:
kas tõesti on lõppkiirus 120? 50 bike 2 taktiline liigub ju ka umbes sama kiiresti .
Kust sa selle 120 veel välja lugesid?

Ma lugesin siit välja ikka max 105 km/h.

Postitatud: 06 Sept 2005, 18:04
Postitas enta
eino karm värk ikka küll. ap rs 50 liigub 110 välja ja seda 8500 pöördel :D ise veel triivisin :D

Postitatud: 06 Sept 2005, 20:00
Postitas Kirs
enta kirjutas:
eino karm värk ikka küll. ap rs 50 liigub 110 välja ja seda 8500 pöördel :D ise veel triivisin :D
Muig...see number on kindlasti spidomeetrilt võetud, mis jollerite puhul teadagi-tuntud täpsusega hiilgavad.

Postitatud: 06 Sept 2005, 20:51
Postitas kaska14
PS:aprilia rs 50 pole mingi roller!

Postitatud: 11 Sept 2005, 00:32
Postitas Villem
Kuidas siis läheb, Marcuz, oled mingit nippi kasutanud/leidnud? Ise tahaks ka seda ratast osta, kuid 105km/h on ikkagi veidi aeglane :?

Postitatud: 11 Sept 2005, 12:07
Postitas R1s7o
No kuhu sa selle 105 siis sõidad? Sul imselt a1 load ja sai või niikui nii üle 90 sõita ju..