K: kiivri rihma kohta

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
paikas
Postitusi: 75
Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord

K: kiivri rihma kohta

Lugemata postitus Postitas paikas »

Mure selline, et sai omale hea ja uhke topelt visiiri ja avatava lõuaga kiiver muretsetud aga kuidagi jäi varem avastamatta, et sellel see "double D" rihm küljes, kas, kes ja kuidas saaks selle välja vahetada kiirliite lukusti vastu? Kiiver kallis lõbu ja ei taha kohe uut ka ostma hakata sellise pisiasja pärast, lihtsalt omal oleks lihtsam seda pähe ja peast ära saada lahtise rihmaga.

Ajalugu: Pannonia T5: 250cc, IŽ planeta 5: 350cc, jawa 634: 350cc, honda mbx50: 50cc, Suzuki GSF600N Bandit: 600cc

Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: K: kiivri rihma kohta

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Ära taha välja vahetada kui turvalisus sulle midagi tähendab.Selle D-rihma kinnitamisega harjud kiiresti ära.


Aspelund
Postitusi: 515
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: K: kiivri rihma kohta

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Kiivri lukustuse asendamine tähendab seda, et kiiver kaotab oma turvalisuse. Iial ei tea, millal peast minema lendab, sest kodukootud lukustus ei pidanud vastu.

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1962
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

Re: K: kiivri rihma kohta

Lugemata postitus Postitas Vint »

Vene munakoored olid kõik sellistega, polnud midagi häda. :)
Isiklikult pooldan just sellist, pole mingit reguleerimist vaja ja alati usaldusväärne. Mis põhiline, ei ole vaja kinnastega seda neetud nuppu taga ajada.
Mõistliku hinnaga ostan ära, kui tõsimeeli vihkad seda kiivrit. ( Ps ) :mrgreen:

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: K: kiivri rihma kohta

Lugemata postitus Postitas 426f »

täiesti tõsiselt on DD klamber parem kui mingi nupuga plastmass käkk mille nupule kindas sõrmega pihta ei saa.omale otsin uut kiivrit mis peab olema igal juhul DD rihma klambriga

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Re: K: kiivri rihma kohta

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Topelt D on väga hea lukustus, harjumist vajab tõesti aga kui asi käppas siis saad seda lõpuks ka suviste kinnastega kokku-lahti möödaminnes. Vahetamine pole mõeldav, sest kiivri turvalisus kannatab.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Teema algataja
paikas
Postitusi: 75
Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord

Re: K: kiivri rihma kohta

Lugemata postitus Postitas paikas »

Ääp kuidas see lahti käib siis? suht jebla on ju seda rihma üle oma nina vedada koguaeg, et kiivrit maha saada või ma teen miskit valesti?

Ajalugu: Pannonia T5: 250cc, IŽ planeta 5: 350cc, jawa 634: 350cc, honda mbx50: 50cc, Suzuki GSF600N Bandit: 600cc
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: K: kiivri rihma kohta

Lugemata postitus Postitas vincent »

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.
Kasutaja avatar

Teema algataja
paikas
Postitusi: 75
Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord

Re: K: kiivri rihma kohta

Lugemata postitus Postitas paikas »

Näetsasiis mina jebisin koguaeg regulleerimis jullast rihma lõdvemaks ja vedasin selle üle nina.

Tänud näitamast kuidas see asi käib tegelikult. Jälle targem :) :bsmile:

Ajalugu: Pannonia T5: 250cc, IŽ planeta 5: 350cc, jawa 634: 350cc, honda mbx50: 50cc, Suzuki GSF600N Bandit: 600cc
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”