YZ450F mootori probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

Tere!
On siis hobikasutuses üks Yamaha YZ450F, aastast 2006. Eelmise hooaja lõpus hakkas end tasapisi ilmutama järgmine probleem: kui on rajal sõidetud mõni lõik vähe kõrgema gaasiga, siis enne kurvi nö. gaasi maha keerates ei tule see lõpuni maha, vaid jääb mootor jääb pisut kõrgemal pöördel käima. Ehk siis kadunud on kurvieelne mootoripidurdus, pigem kipub liigselt kaasa vedama ja kurvisõitu häirima. Aitab see, kui sidur lahutada ja korra gaasi peale-maha keerata, siis tühikäik langeb normaalsele tasemele. Ehk siis siit küsimus targematele: kas on antud mudelile ja aastakäigule midagi omast ja tüüpilist mis võib seda põhjustada ja kustkohast viga otsida.
P.s. Mootori kuluosa remont (kolb, keps, kett, klapiregull) u. 15h tagasi tehtud, võiks eeldada et korras, kuna valu pole pill vahepeal saanud sest pole vastavat meest. Ja veel ehk niipalju, et nii enne , kui peale mootoriremonti, on käivitus pikaldane olnud. Külmalt küsib ikka keskmiselt 10-15 matsu, sooja mootoriga ehk 5. Ise paneks panuse karpa peale, aga mis seal täpsemalt, mida arvate?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

segu lahja, tasuks kas segukruvi proovida välja keerata või kui see ei aita siis suurem tühikäigudüüs. Sees olev düüs võib ka lihtsalt umbes olla.
Tasuks ka kontrollida, et kuskilt lisaõhku peale ei saa.


rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas rutska »

Tõenäoliselt tühikäigudüüs umbes.


Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

endal oli yamul täiesti jabur põhjus sama veaga - nimelt gaasitross pöörab karpa võlli, mis liigutab siis vastavalt sees gaasisiibrit ( võlli külge on kruvi(de)ga kinnitatud kronsa, mis teist otsapidi siis gaasisiibri küljes) . Vot ja see "siibriliigutaja" kruvi oli võllipoolt lõdva. Võta õhufilter maha, keera gaasi peale, lase meelega hästi vaikselt lõpuni tagasi ja vaata kui kõrgele jäi. Korda sama asja aga lase tagasi järsku. Vaata kas ehk jääb eri kõrgustele. Lisaks võid proovida sealt õhuvõtu avast sõrmega siibrit loksutada üles-alla. Kui saad seda teha, siis vaata karbussi sisse (pmst selleks, et võlli kinnitust pingutada pole vaja rohkemat kui karpa pealmine kaas maha keerata)

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.

Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

Tere jälle

Nüüd siis edasi jätkuks talvel alustatud teemale. Eile sai siis peale talvist seisakut uuesti tsiklit käivitatud. Kõik harjumuspärane, külmkäivitusnupp välja, gaasirulliga mõned korrad ette ja siis umbes 15-20 matsust käima. Lasin kohapeal u. minuti töötada ja proovisin samal ajal siis karb. cleaneriga karpa ja silindri vahelise kummilutu tihedust. Pööre ja mootori hääl ei muutunud, seega lisaõhku nagu kakkuda ei tohiks. Edasi siis õhufiltri kopsik ja karpa ise maha, silmnähtavalt kõik korras, gaasitrossid ja siiber liiguvad taksitusteta . Puhastasin cleaneri ja suruõhuga ära kõik nähtavad düüsid, selleks võtsin maha ujukikambri et sisemistele düüsidele ligi pääseda. Ühtegi düüsi välja ei keeranud ega asendit ei muutnud, seega settingud ei muutunud. Üldiselt oli karpa puhas, isegi ujukikambri põhi, kuhu tavaliselt kerge mustus koguneb oli puhas. Noonii, karpa tagasi kokku ja peale (esialgu ilma õhufiltrita) ja jutu alguses mainitud tavaliste protseduuride abil teisest matsust käima. Pole nii hästi ammu läinudki. Lasin ca 10 sek. tühikäigul käia ja siis keerasin tasahaaval gaasirustkat, aga siiski vist liiga palju sest suri välja. Siit edasi aga enam pilli uuesti käima ei saanudki. Proovisin läbi lõpuks kõik variandid (choke nupp alguses väljas , lõpuks sees, vasaku rutska juures kuumkäivitus heebel ka mõlemas asendis). Ühesõnaga kui olin ca 15 min. proovinud pilli üle kavaldada loobusin. Sama situatsioon on eelmistel aastatel ka paaril korral esinenud ja aidanud on järgmine päev, siis külmalt ca 15 matsu ja käib. Lihtsalt seisab ja siis jälle läheb. Aga nii ei saa rallit sõita, sest narr on raja ääres teada saada et täna pole pillil see päev. Siit siis mõned küsimused.
1.Karpat maha võttes panin tähele, et eelnevalt oli lahti jäänud/meelega jäetud segusiibri asendianduri pistik. Kuidas see mõjutab karpamootori tööd ja kas selle tagasipanek võis põhjustada käivitusprobleemi.

  1. Kui püüdsin eile tsiklit käima taguda, siis panin tähele, et mootor tegi seejuures mõned taktid/sekundid koostööd siis kui gaasirutska oli vast 10-20 % lahti keeratud kuid käima ei jäänud. Tekkis tunne, et kui oleksin selle paari sekundi jooksul õige rutska asendi leidnud oleks ehk käima meelitanudki.
    3.Mulle endale tundub et peale düüside puhastamist jääb segu koostis valeks kuna ilmselt enne oli käima keeratud nn. jõuga. See , et vahetult peale puhastamist käivitus võis olla cleaneri jääkide teema karpas, need ju vägagi tuleohtlikud. Segukruvi on ju see mis ulatub poolviltu allapoole läbi ujukikambri põhja ja annab ennast lühikese kruvikeerajaga sättida. Kuidas nüüd leida sellele õige koht, kuidas hakkata liikuma õigete asendite poole. Kas on see üldse õige jalg mida saagida või kumab muud läbi . Tänud ette.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

pane mõned oma settingud kirja (segurkruvi, tühikäigudüüs). mis seisus klapid on.
sul oleks nagu midagi segukruvi-tühikäigupöörete suhtes paigast ära.

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas westel »

Paar aastat tagasi hakkas mul 525 samasuguseid trikke tegema, kogemata märkasin, et peadüüs oli ovaalseks kulunud.
Silmaga vaevalt märgatav, kuid siiski.


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Jookse ta käima. Eile oli selline värk, et sõber suutis 2 korda masina välja suretada, nii et masin enam käima ei läinud (ilmslt ujutas räigelt üle), siis töötas ainult käima lükkamine. Lükates peaks ta käima minema, saad ta tööle natukeseks, väänad rutskat ja kuuled kohe ära, kuhu segukruvi keerata. Kui su tühikäigu düüs liiga lahja või segukruvi liiga maha keeratud, siis sa ei saagi teda lüües käima. Vähemalt minu ratas käitub nii.


leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas leib »

Sa peaks kindlasti klapid üle kontrollima.


Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

leib kirjutas:

Sa peaks kindlasti klapid üle kontrollima.

Kindlasti on see variant, aga nagu ülalpool mainisin on mootori remont tehtud ca 15h tagasi, sealjuures klapiregull. Aga sellega seoses ei muutunud midagi külmkäivituse juures see oli pikaldane ja jäi ka selliseks peale mootori remonti. Sai uus kolb, keps ja kett ning kadus varem olnud tigin (ilmselt oli see kepsulaager) aga külmkäivitusega asi paraku paremaks ei muutunud.


Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

sandman1111 kirjutas:

Jookse ta käima. Eile oli selline värk, et sõber suutis 2 korda masina välja suretada, nii et masin enam käima ei läinud (ilmslt ujutas räigelt üle), siis töötas ainult käima lükkamine. Lükates peaks ta käima minema, saad ta tööle natukeseks, väänad rutskat ja kuuled kohe ära, kuhu segukruvi keerata. Kui su tühikäigu düüs liiga lahja või segukruvi liiga maha keeratud, siis sa ei saagi teda lüües käima. Vähemalt minu ratas käitub nii.

Käima ma ta ilmselt lõpuks kuidagi ikka saan . Aga kuidas siis edasi panna paika segukruvi õige asend, kuidas selleni jõuda. Jah olen ise ka liiva sees kurvis nii pikali pannud et tsikkel käib täis ja pärast tuleb käima lükata. Aga garaaziz puki peal ei tohiks nii juhtuda. Muidugi kui käima ei lähe ja 50 korda tampida siis benss peab ju kuhugi minema siis lõpuks on juba nii silmini täis et selle pärast enam ei lähe. Nii et kuidas võtta, kas alguses segu lahja, pärast aga tubli tampimisega jälle silmini täis.


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Ostsin endale masina talvel ja see ei olnud elusees talvel sõitnud. Tühikäigudüüs oli seal #42 ja käima ta ei läinud sellise 0 ja natuke soojema kraadiga, nii kui ma sinna #45 panin sain ta tööle. Käima saad ta siis rutskat keerates jäävad pöörded rippuma, langevad aeglaselt alla, siis on sul seal ilmselt väga lahja tühikäigudüüs või pead segukruvi kõvast lahtisemaks keerama. Manual sul on? Seal päris palju tarka kirjas, ka see jutt, et mis düüs sul seal peaks olema ja mis asendis kruvi. Sul oli ennem see probleem, et gaas jäi rippuma, kas sa vahetasid välja tühikäigudüüsi või said segukruvi keerates korda? Palju kraade siis õues umbes oli?

Samas kui sa kirjutasid, et 15 h tagasi sai klappe reguleeritus, siis ilmselt on sul klapid paigast ära, kuna peale reguleerimist üldsielt nad kaua ei kesta ja tuleks välja vahetada.

Proovi käima lükata, vaat mis ta teeb, kui on tühikäigudüüs lahja, siis selle pead nagunii uue ostma ja kui see ei aita, siis kindlasti mõõda klapivahed ära. Stadardis ma vaatasin, et on pilot jet (tühikäigudüüs) #42 oleks tore sinna panna #45.

http://www.yamahaownershandbook.com.au/index.php siit saad manuali tõmmata USA oma.

EDIT: Parandage kui vale jutt, aga kui sa ta lükates käima saad ja töötab normaalselt, kuid tööle ei lähe, siis see peaks ka näitama, et klapid on paigast ära.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas piloot »

Mässasin oma WR-ga täpselt samade sümtomite pärast (XR-ga samuti, sellel selgus viga segusiibri küljes olevas hoovastikus). Gaasitrossid ja rutska vahetasin uute vastu, nii igaks juhuks, et sealt tulenev võimalik viga välistada. Lõpuks selgus, et kuumkäivitusklapp oli vähe avatud asendis karbussi kinni oksüdeerunud. WR starteri pill, enne sai vahest vänta ka proovitud, ei tahtnud see, ei külmalt ega soojalt, vändast käima minna. Nüüd läheb igast matsust, tühikäigupöörded kukuvad kohe sinnamaani kuhu nad regullitud on ja sõita on kohe teine tera :P

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

Nüüd siis hooaeg lõppemas, aga teema endiselt aktuaalne. Olen korduvalt karpat sättinud ja ka nõela vahetanud. Nõela kõrguse muutmine oluliselt pilti ei muuda. Praegu nõel altpoolt kolmandas sälgus, ehk siis benssu peaks üle keskimise kätte saama. Käivitamisel tahab pill gaasirulliga ikkagi mõned korrad ette saada ja kuumkäivitusklapp peab olema ka külmaga välja tõmmatud, nii läheb paremini. Ühesõnaga käima ma ta meelitan, aga probleemi teine pool on süvenenud. Kui kasvõi kohapeal tühikäigult gaasirulli mõned korrad koralikult peale keereta siis gaasi mahalaskimisel paugub ja sumpast ca 30cm. tulelont väljas. Tühikäik jääb peale seda ülemäära kõrgeks (nt. sõitmisel häirib kõvasti). Kusagil 20sek. jooksul vajub tühikäik normaalsele tasemele ja siis jääb käima normaaltühikäigupööretel. Käib niimooodi ühtlaselt siis ehk sõltuvalt korrast 10-20sek. ja siis teeb sutsu ja sureb välja. Kusjuures pöörde kõrgus on tühikäigukruvi asendiga ette antud (kõrva järgi ehk isegi 100p. võib-olla rohkem kui peaks) ja väljasuremine ei ole mitte nii, et pööre eelnevalt langeks vaid käib korralikult ja siis plaks seisab. Lisaõhku kusagilt väljastpoolt ei võta, segukruvi on 1,5 pööret lahti (olen proovinud muuta, aga suuri muutusi kaasa ei toonud), gaasitrossid ja siiber liiguvad korralikult. Ühesõnaga midagi kusagil on pm. valesti, et pööre maha ei tule. Mida peaksin veel kontrollima. Kas saab süüde valeks minna, kas saab karpas segu koostis muutuda (jääb peale gaasi keeramist lisaõhku kakkuma, siis tasapisi normaliseerub). Pakkuge ideid,ajab juba närvi ,samas sportlik huvi tegelik põhjus leida.


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Kirjuta meile natuke andmeid:

Tühikäigudüüs :
Peadüüs :
Nõel :

Kiiruga uurisin netis ja paar tüüpi kiitsid, et nii töötab hästi 10 C juures:

Tühikäik: 48 -Stockis peaks olema vist 42, mis liiga lahja, suvel vb jälle vaja 45.
Peadüüs: 170
Segukruvi: 2 pööret välja, aga Seda pead küll ise tunnetama.
Nõel: Stock nõel, aga asendit ei oska öelda.

Düüsid ei maksa suurt midagi, proovi ja eks kui ei aita, kurda uuesti.

Tühikäigu pöörete kruvi asend mõjutab kõvasti ka tühikäigu düüsi kruvi asendit.

Vaata, kas sul segukruvi kummirõngas on alles. Kui seda pole, siis saab lisaõhku. Üldse peaks ostma "aftermarket" segukruvi, kuna sellega on ikka palju lihtsam opereerida.

Keegi raja ääres pole siis pilku peale visanud? Nii läbi foorumi on raske aru saada, mida masin teeb.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tauts kirjutas:

Nüüd siis hooaeg lõppemas, aga teema endiselt aktuaalne. Olen korduvalt karpat sättinud ja ka nõela vahetanud. Nõela kõrguse muutmine oluliselt pilti ei muuda. Praegu nõel altpoolt kolmandas sälgus, ehk siis benssu peaks üle keskimise kätte saama. Käivitamisel tahab pill gaasirulliga ikkagi mõned korrad ette saada ja kuumkäivitusklapp peab olema ka külmaga välja tõmmatud, nii läheb paremini. Ühesõnaga käima ma ta meelitan, aga probleemi teine pool on süvenenud. Kui kasvõi kohapeal tühikäigult gaasirulli mõned korrad koralikult peale keereta siis gaasi mahalaskimisel paugub ja sumpast ca 30cm. tulelont väljas. Tühikäik jääb peale seda ülemäära kõrgeks (nt. sõitmisel häirib kõvasti). Kusagil 20sek. jooksul vajub tühikäik normaalsele tasemele ja siis jääb käima normaaltühikäigupööretel. Käib niimooodi ühtlaselt siis ehk sõltuvalt korrast 10-20sek. ja siis teeb sutsu ja sureb välja. Kusjuures pöörde kõrgus on tühikäigukruvi asendiga ette antud (kõrva järgi ehk isegi 100p. võib-olla rohkem kui peaks) ja väljasuremine ei ole mitte nii, et pööre eelnevalt langeks vaid käib korralikult ja siis plaks seisab. Lisaõhku kusagilt väljastpoolt ei võta, segukruvi on 1,5 pööret lahti (olen proovinud muuta, aga suuri muutusi kaasa ei toonud), gaasitrossid ja siiber liiguvad korralikult. Ühesõnaga midagi kusagil on pm. valesti, et pööre maha ei tule. Mida peaksin veel kontrollima. Kas saab süüde valeks minna, kas saab karpas segu koostis muutuda (jääb peale gaasi keeramist lisaõhku kakkuma, siis tasapisi normaliseerub). Pakkuge ideid,ajab juba närvi ,samas sportlik huvi tegelik põhjus leida.

Kirjutasid sa ikka õieti, et just kuumkäivitusklapp peab olema välja tõmmatud? Kuumkäivitusklappi hoob peaks ikka lenksu juures olema.


Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

Jah, mõtlen ikkagi kuumkäivitusklappi, mille juhthoob vasaku rutska juures. Külmkäivituseks mõeldud õhuklapi liigutamine karpa küljel märgatavat tulemust ei anna.


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Võite siin spekuleerima jäädagi lahenduse saab siiki probleem vaid dünostendis, spetsialisti käe all, ega karpat katse eksitus meetodil paika ei pane. Pole teab mis kulu see 75 €, kindlasti tasub ära käia.
Kunagi oli CRF'il sama probleem, lahendus tuli uue CDI ostmise näol.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

priit001 kirjutas:

Võite siin spekuleerima jäädagi lahenduse saab siiki probleem vaid dünostendis, spetsialisti käe all, ega karpat katse eksitus meetodil paika ei pane. Pole teab mis kulu see 75 €, kindlasti tasub ära käia.
Kunagi oli CRF'il sama probleem, lahendus tuli uue CDI ostmise näol.

Dünostendi pole selle jaoks vaja. CDI viga ei ole see kindlasti.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tauts kirjutas:

Jah, mõtlen ikkagi kuumkäivitusklappi, mille juhthoob vasaku rutska juures. Külmkäivituseks mõeldud õhuklapi liigutamine karpa küljel märgatavat tulemust ei anna.

Asud sa Tallinnas?

Kasutaja avatar

hotshot
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Jaan 2008, 15:23
Tsikkel: crf 450r, Varadero
Asukoht: Talinn/Euroopa

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas hotshot »

Tere!

Sa kirjutasid eelpool, et gaasi asendi anduri juhe oli lahti! Ma sain aru, et sa lihtsalt pistsid pistku kokku tagasi ja midagi ei muutunud. A tegelt minuteada on see andur seal ikka põhjusega ja see peab ka üsna täpselt paika sätitud olema. Ma ei ole küll mootori sättimise kohapealt eriti tark aga mul on selle gaasiasendi anduriga kokkupuude olnud (oma lollusest muidugi :) ). Tegelt kui klapid paigas ja kolb uus, siis peaks ikka iga ilmaga max 5 pauguga pill käima! Kui mul veel karpaga pill oli, siis mulle soovitati mehhaaniku poolt see karpa üldse ära unustada ja seda mitte näppida. Eeldusel muidugi, et karpa on tehaseseades ja keegi pole seda püüdnud "tuunida".

Edu!


Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

Tere!

Gaasianduri pistik võis lahti olla, sest pistiku lukk on vähe vigane, aga kui viimastel kordadel olen karpat maha võtnud on lukk kinni olnud seega ilmselt ikkagi seisab koos. Ma arvan et halb käivitus ja pöörete paelejäämine on seotud asjad. Et kui üks neist korda saada on ka teisega ilmselt OK. Kui leiaks üles põhjuse miks pööre peale jääb oleks edasiminek. Ma saan aru et pill töötab ca poole gaasini läbi peadüüsi. Kui nüüd gaasi keerata ja uuesti tagasi lasta läheb nõel samasse asendisse tagasi ehk bensu pealevool võiks samaks jääda. Ilmselt suurema vaakumi tõttu hakkab kusagilt lisaõhku kakkuma ja see jääb peale gaasi mahalaskimist mõneks ajaks nii. Ehk kustkohast siis, kui on teada et siiber läheb lõpuni kinni (jääb see mõni mm. mis ette nähtud)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mis tähendab töötab poole gaasini läbi peadüüsi?
Pildi, mis ja millal töötab saad siit:
Pilt


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas priit001 »

mx77 kirjutas:

Dünostendi pole selle jaoks vaja. CDI viga ei ole see kindlasti.

Päris huvitav lähenemine, läbi foorumi ei saa ju teada mis viga võib olla.

Viimati muutis priit001, 16 Okt 2013, 16:14, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tead, kui ma iga ratta karpa häälestamiseks peaks dünostendi jooksma, ei jõuaks ma omale kingi osta.
Üldiselt on neid probleemseid asju rohkem kui üks käima saadud.


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Tead, kui ma iga ratta karpa häälestamiseks peaks dünostendi jooksma, ei jõuaks ma omale kingi osta.
Üldiselt on neid probleemseid asju rohkem kui üks käima saadud.

Ma üldse ei kahtlegi, et sa oled asjalik ja omad kogemust. Kindlasti saad ratta käima.
Aga kuulmise ja tunde järgi või tabeleid vaadates ei saa karpat häälde. Selleks on vaja ikkagi dünostendi, mis annab tagasisidet karpa toimimise kohta alles siis saab mootori töö optimeerida. Eestis ei ole ju selliseid altituudi muutusi, et peaks seda vahet koguaeg jookma, ühest-kahest korrast piisab.


leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas leib »

Mx jagab matsu,pole kahtlustki. Mis puutub mingisse dûnosse siis sellist asja kuulen ma Küll esimest korda. Sakus on krossikaid remonditud ei tea mitukümmend aastat ja ilma mingite pingiteta ja tehakse ka seda edaspidi ja kindlalt ka mujal. Virtuaalselt on ikka raske remontida,tari ratas kellegi tarkpea juurde kes jagab matsu aga kindlasti mitte dünamosse.


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Ma vaatan, et ikka ei saa kuskilt lugeda, et mis suurusega sul see Tühikäigu düüs/pilot jet/slow jet on. Kui inimesed US ja A-s kirjutava, et 10 kraadi juures ja merepinna kõrgusel panevad sisse sinna #48 düüsi ja töötab hästi, siis võiks ju proovida. See ei pruugi absoluutselt viga olla, aga no kui sul seal on #42, siis ei saagi see asi normaalselt tiksuda. Kas sa tead, mis düüs/ düüsid sul seal on?


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Düno ei ole selleks välja mõeldud, et inimeste kingi kulutada.

Viimati muutis priit001, 10 Dets 2013, 13:20, muudetud 2 korda kokku.

sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Õiget tühikäigu düüsi ei pea nüüd küll kuskilt dyno pingis leidma. Nõela ja peadüüsi näed seal pingis jah paremini, kuna persega raske tunnetada väikeseid hobujõu muutuseid. Et masin hästi tööle saada ei pea küll dynosse ronima, kui sa sellest aru ei saa, siis ma küll siin kedagi väga mõnitama ei hakkaks.

Ja mis sul seal Ameerikas teistmoodi on kui siin Eestis? Palju rohkem sõitjaid ja palju rohkem infot. Eks vist ei tasu rääkida jah, siin targad mehed teavad paremini kuidas pilli häälestada. Mis siis ,et ma ise olen nende kuradi düüsidega jamanud ja sama jama näinud.

Kus sul see nii väike pink on, et saab krossikat häälestada? Niipalju kui ma tean korralikke, on need liiga suured ja krossikaga pole seal midagi teha.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”