R1 ostuabi
http://www.auto24.ee/used/1230821
Sõber plaanib osta. Teab sellest rattast keegi lähemalt rääkida midagi? On kellelgi samas hinnaklassis midagi uhkemat pakkuda?
Tänan tähelepanu eest.
http://www.auto24.ee/used/1230821
Sõber plaanib osta. Teab sellest rattast keegi lähemalt rääkida midagi? On kellelgi samas hinnaklassis midagi uhkemat pakkuda?
Tänan tähelepanu eest.
tean küll. minu ratas on. kui on huvi siis helista. olen eestis esimene omanik ja öelda ei oska peale minu selle ratta kohta sulle keegi.
Naiss, midagi taolist oligi arvata
Sõber on sinuga juba rääkinud, minul pole seda vaja teha
Ei taha nüüd kedagi küll pahandada. Aga minuarust on see 1998 R1 nii suurte puudusetega, et mina soovitaksin sul küll võtta juba k1 1000 suzu.
Miks see R1 on jama? Kohe vastan.
Esiteks:kõige suurem puudus sabaraam, väiksema kõksu peale läheb sabaraam katki ja proovi sa seda jama seal keevitada nii, et ta ka pidama jääks.
Ise lahendasin selle sabaraami asja nii ära: http://static3.album.ee/files/1093/71/l ... 9_gM75.jpg , nüüd saan sinna ise endale meeldiva saba teha.
Teiseks: 98 aasta R1 käigukast on nõrk.
kolmandaks: kurikuulus EXUP mis normaalselt ei toimi+ sellega kaasnev üliraske väljalaskekolektor.
Neljandaks: Originaal esipidurid on viletsad.
Aga see oli ainult minu arvamus, talita nii nagu õigeks pead.
Samuti on mul hulgaliselt igusugu vidinaid pakkuda selle aastakäigu R1.
Kui küsida tohib siis mis R1 EXUP-il viga on et normaalselt ei toimi?
extinction kirjutas:Kui küsida tohib siis mis R1 EXUP-il viga on et normaalselt ei toimi?
Täiesti lahti olles, ei ole ta tegelikult täiesti lahti.
Ühesõnaga takistab kui rutska on põhjas.
Viiendaks: On selle aastakäigu R1 ja R6 silindritega mingi jama! Nimelt tekivad silindritesse praod ja kompressioon ja õli tuleb rõngaste vahelt läbi. Selle tulemusena hakkab kaduma õli, tühikäigul ei taha enam hästi käia, tekivad probleemid kõlmkäivitusel ja segu muutub liiga rikkaks jne.. Ma ei tea kas see on tüüpviga? Võibolla on tingitud puudulikust hooldusest,ilmselt on süü ka mingit moodi soojuspaisumises. Või on tegu kindla läbisõiduga? Põhjust ma kindlalt ei tea. Kuna need silindrid pole hülssitavad, vaid istuvad silindriploki sees ja on kaetud mingi nikasiliga.Tean Eestis vähemal viite R6 juhtumit, (üks oli endal) ja paari R1. Lahendus on uus mootoriplokk või taastamine, lähim koht oli vist leedus. Kes taastab seda nikasil pinda. See pole mitte odav, kui vaatad nende vanade yamaha R-ide turuhinda.
Välismaa foorumites on neid teemasid rohkem.
Lisasin ka ligni kus on pilt probleemist.
Ja üldse on lihtsam moto gp-d mängida kui päriselt tsikliga sõita
t2g kirjutas:Ja üldse on lihtsam moto gp-d mängida kui päriselt tsikliga sõita
Mis see siia puutub, minuarust foorum ongi selleks et oma arvamust avaldada. Mina väidan lihtsalt seda, et 1000 k1 on peajagu üle vanast R1. Nii mootori kui raami ehituse poolest. Hinnavahe ei ole ka suzul ja yamul enam nii väga suur. Kui ma nüüd tagasi mõtlen enda käigu peale, siis mõtlemata võtaks 1000 gixxeri.
t2g: Saan aru miks sa pahandad, nüüd ei taha keegi su R1-te enam osta aga 98 R1 on lihtsalt üks suur õnnetuste hunnik ja ma hoiatan kaasfoorumlast ette.
IZH kirjutas:t2g: Saan aru miks sa pahandad, nüüd ei taha keegi su R1-te enam osta aga 98 R1 on lihtsalt üks suur õnnetuste hunnik ja ma hoiatan kaasfoorumlast ette.
usu või ei aga mul on südamest pohhui sellest teemast. kui inimene tahab r1 siis ta ostab r1 ja kui tahab gixxerit siis ostab gixxeri... kõikidel ratastel on mingid tüüpvead nagu zx10nel nukakett/pinguti, cbridel laadimine ja sidur, rsvdel starter jne jne ... r1 on kindlasti üle prahi ratas ja selle raha eest kindlasti oma klassis tipp.
Nagu kasutaja (ilgekepp) kunagi ütles on: R1 osside ratas
suusk kirjutas:Nagu kasutaja (ilgekepp) kunagi ütles on: R1 osside ratas
sellega ma olen nõus kusjuures aga ossid sõidavad ka viiese bemmiga. ja kui nüüd r1 ja k1 võrrelda siis r1 ongi pigem bmw ja k1 universaal volvo
tahtsin öelda ,et k1 on väga hea ratas ja gixxer üldse mul suht lemmik aga tean paljusi inimesi kes eelistavad r1 just selle välimuse pärast. paljud sõidavad itaalia ratastega ja on üli õnnelikud kuigi neil on väga palju probleeme. paljud võtavad ka koleda aga hea naise , teised aga printsessi kes vahel pirtsutab. asi on maitses.
Ma võtaks iga kell enne Volvo
Aga selle Volvo käigukast ei ole ka pommi kindel asi. Seal jaapanlased kuradid on jätnud ühe vea sisse..
Jaa järjekordne teema mis on sujuvalt üle läinud asjaks mis ta alguses ei olnud Teen väikse ennustuse ja pakun, et lõppeb see asi sellega, et teema pealkirja võib ümber muuta ja nimetada selle "Vihmausside suguelu põua perjoodil" teemaks
t2g kirjutas:suusk kirjutas:Nagu kasutaja (ilgekepp) kunagi ütles on: R1 osside ratas
sellega ma olen nõus kusjuures aga ossid sõidavad ka viiese bemmiga. ja kui nüüd r1 ja k1 võrrelda siis r1 ongi pigem bmw ja k1 universaal volvo
Ja tihti juhtub, et see universaalkerega Volvo lüpsab bemme nii, mis ludiseb, muidugi mitte tehaseseades.
Aga mul on mõlemad,universaalkerega volvo ja R1.Mis nüüd kostate.
Et liiga ot poleks siis vähe värskem pilt antud isendist teile saagimiseks.
Mis disaini puutub, siis ise eelistan küll K1 välimust Yamahale. Aga jah, kellele ema ja kellele tütar...
Käigus hoidmisel lisab Yamule miinust veel see et klappe on neljandiku võrra rohkem, käigukasti puudus on ammu teada, IZH-i mainitud EXUP lugu on sama juba 89. aastast saati ja olgem ausad - kui võidu ei sõida siis polegi see nii väga oluline, nördimust tekitab rohkem see kui see klapp kollektorist üldse välja võtta ja masin enam madalal pöördel nii magusalt ei tööta.
Lingil oleval rattal on esivelg ja supportid vahetatud, amordid ei paista ka õiged olema. See aga annab alust arvata, et masin võib olla kunagi vastu esiotsa korraliku laksu saanud. Mille tõttu omakorda tuleks eriti hoolikalt uurida, kas raam on ikka sirge.
Minu ratas on muidugi ka kunagi lammutusest ostetud juppidega üles ehitatud, radiaatoril isegi vastava väljamaa lammari kleeps ja markeri kirjad peal ning osad detailid hoopis 750 omad....
Lõppkokkuvõtteks... Kui tahad R1, siis osta R1. Kui pole kindel, vaata kiksereid. Mina tahtsin kunagi sellist 1100 soetada nagu mul on ja just seda ma tegingi, teisi ei vaadanud üldse ja kellegi arvamust ka ei küsinud! Samamoodi pole veendunud h-d mehele mõtet pähe määrida Hondat, sest ta nagunii tahab ainult HD-d.
Tallinna tänavatel on sellega kindlasti väga mugav sõita .
Mis ajast nüüd bike tüüpi ratast mugavuse pärast ostetakse?
Tallinnas pole millegagi mugav sõita hetkel, nagu ka ülejäänud eestis.
tiidu kirjutas:Tallinna tänavatel on sellega kindlasti väga mugav sõita .
Sõidetakse ka hard-tail 'idega Tallinna tänavatel
t2g'i juttu võib uskuda küll, ma ei kipu uskuma, et ta oma rolleri, ptüi, R1 kohta mingit udu ajaks
Muidu aga saab vist see kevad valuveljeremonditüüpidele päris korralikuks sissetulekuhooajaks, vähemalt Tallinna peegelsiledate teede tõttu. Mul on küll hea meel, et teed nii p**s* on - jääb mõni trahv ehk saamata ja samamoodi kõikidel teisetel, kel R1-st CBR-ini rattad on.
see ratas müüdud aga kui kellegil vaja umbes samas hinnaklassis väga vihast pilli siis veel see üle
http://www.auto24.ee/used/1230811
Targad mehed võiks nüüd pajatada, kas 112 kw mootoriga r1 on juba asjalikum, või ikka ligadi-logadi? http://www.auto24.ee/used/1079004
Sõbral pilt selge, niiet 2002 aasta r1 on vaja ligi võtta. Kui on pakkuda KORRALIKKU eksemplari siis kiirelt post siia teemasse või kiri mulle postkasti. Teisip- kolmap oleks teemaga lõpp
Käimar oli neil vist aasta 2004 -ni sama, ehk siis natuke õrna võitu. Targemad parandage kui ma valetama kipun.
madispilt kirjutas:Käimar oli neil vist aasta 2004 -ni sama, ehk siis natuke õrna võitu. Targemad parandage kui ma valetama kipun.
Eips, 04 tuli muutus
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1230786
Tegu väga KORRALIKU eksemplariga