1. leht 1-st
Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 16:02
Postitas rainerso
Plaan muretseda endale tsikel ning silma on jäänud 3 erinevat (honda hornet (600), suzuki bandit (600) ja kawasaki zr7) Mind huvitab nende tehniline pool, millist eelistada, millisel on vedelikjahutus, millisel mitte ning kumba peaks eelistama? Siis tean, millist eelistada ning mida proovima minna.
Ette tänades.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 16:04
Postitas Andrea
Ma võtaks horneti. Kõige rohkem vatti, vesijahutus (mitte et see mingi eriti suur eelis oleks), pommikindel. Edu valikul! 
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 16:14
Postitas Tõnis
Võta see mis kõige ilusam on muidugi
Edit: ega ei sõidaks ju rattaga mis tehniliselt on super aga kole kui öö
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 16:21
Postitas Andrea
No eks igast rattast saab ilusa ratta teha. 
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 16:36
Postitas Kopipaste
Vaata ikka seda ka, mille seljas sul endal kõige mõnusam olla on. Ise tõstan käpa püsti Horneti eelistuseks. Proovisin ja kaalusin ka alguses nii Hornetit kui Suzukit, kuid igatepidi meeldis rohkem Hornet. Siiani olen oma valikuga väga rahul.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 16:46
Postitas RD
Kui saladus ei ole, siis mis aasta ratastest jutt käib ja mis see hinnavahemik on, mida sa vaatad.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 18:10
Postitas rainerso
Hinnalt ilmselt hornet neist kõige kallim, hinna klass jääb sinna max 2000, ehk leidub mõni hornet. Aga aastast 1996 (bandit siis). Kuid kawasakid kõige odavamad, saab 2000+ aasta oma kättegi. Võib olla unistan liiga palju 
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 18:23
Postitas Yerba
rainerso kirjutas:Plaan muretseda endale tsikel ning silma on jäänud 3 erinevat (honda hornet (600), suzuki bandit (600) ja kawasaki zr7) Mind huvitab nende tehniline pool, millist eelistada, millisel on vedelikjahutus, millisel mitte ning kumba peaks eelistama? Siis tean, millist eelistada ning mida proovima minna.
Ette tänades.
Bandiit on ka päris mugav asjapuu ja päris pommikindel 
Viimased 10 000 km Bandiidi seljas läbitud ja tsikliga päris rahul.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 20:00
Postitas H.P
Jääb küll sinu hinnapiirist veidi üles, aga tore kaasaegne ratas ka see http://www.auto24.ee/used/1047353
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 20:36
Postitas rainerso
Mulle meeldib just ilma gondlita ratas. Kas õhkjahutus on kuidagi halvem kui vedelikjahutus või ei määra see midagi?
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 21:01
Postitas jaanisp
Nii hornet kui ka bandit on mõlemad väga mugavad ja hea sõiduasendiga rattad, mida mõlemit on suhteliselt lihtne manööverdada. Vastu peavad nad üldiselt mõlemad. Kawa kohta ei tea, pole proovida saanud. Istu selga, proovi ja võta see, kumb rohkem meeldib. Edu 
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 21:12
Postitas H.P
rainerso kirjutas:Mulle meeldib just ilma gondlita ratas. Kas õhkjahutus on kuidagi halvem kui vedelikjahutus või ei määra see midagi?
Aga palun, ilma gondlita
http://www.auto24.ee/used/1037611 Ja sellel rattal on juba sissepritse karpade asemel.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 21:18
Postitas rainerso
Viimane variant on kahjuks üle mu eelarve.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 21:37
Postitas jaanisp
Või kannata natuke ja kogu veel juurde. Pritsega ratas ikka juba hoopis teine tera 
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 21:41
Postitas Jaan_S
Zr-7 on ka omamoodi hea ratas. Ise sai sõidetud veidi üle 10kkm. Pommikindla mootoriga. Õhk-õli jahutusega. Toodeti neid vist isegi mitu aastakümmet.
Mina enda jaol kasutasin 20w50 õli siin suvel kuumadega. Sügisel läks 10w40. Kuumenemise probleeme ei täheldanud.
2010a. oli dr. Neeme juures silindrite surved mõõdetud, mis olid pea samad kui tehasest tulnul. Ratas ise oli aastast 1999.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 21:41
Postitas Yerba
jaanisp kirjutas:Või kannata natuke ja kogu veel juurde. Pritsega ratas ikka juba hoopis teine tera 
Ole hea, põhjenda ka seda teise tera asja 
Et mismoodi see pritse asi teeb rattast midagi enamat kui karpaga ratas on. On endal olnud nii karpa kui pritsega rattaid ja ausalt öeldes pole küll seda teise tera asja tähele pannud kuidagi. Välja arvatud see, et nö külmast peast tõesti pritsega ratas on sujuvam ja ühtlasem. Aga samas - asi see tooreklapiga ratast pool minutit soojendada, kuniks kiivrisukk-kiiver-kindad endale külge saan aetud. Aga peale seda pole mingit vahet enam asjal tähele pannud.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 21:44
Postitas rainerso
Pakkumine on ahvatlev, võib olla peaks ootama siiski veel:)
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 21:59
Postitas Kirs
Vaata ka väljastpoolt eestit, hooaeg niikuinii juba peaaegu läbi ja aega rahulikult kiibitseda. Näiteks http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
Siin foorumis ka kasutaja, kes sealt sulle huvipakkuva ratta üle vaatab ja sobivusel kõik toimingud ja transpordi eestisse orgunnib. Enda oma samuti sealt maalt soetasin ja muud kulud olid 4900.- krooni pluss ARK eestis.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 21 Aug 2012, 22:08
Postitas rainerso
Lugesin selle võimaluse kohta juba ja ilmselt uurin ka sealseid turge. Tänud soovituse eest.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 31 Aug 2012, 08:18
Postitas rainerso
Siis kirjutati, et ZR-7 pandi suvel 20w50, mis õli vanematel ratastel üldse kasutada, täissünt ilmselt ainult uutel ratastel. Ülejäänutel siis miski paksem? Kas 10w40 pole piisav?
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 31 Aug 2012, 08:47
Postitas villy
kui 600seid hornetit ja banditit võrrelda siis linna vahel ja muidu manööverdades tundub hornet tunduvalt kergem ja vilkam. Kaaluvahe bikez.com lehel on 208kg vs 176kg (kuivkaal)
Hornet on vesijahutusega. Sellel vahet pole kui just ei kavatse palju linnas ummikutes tiksuda. Sel juhul tuleb vesijahutus kasuks. Mootori kohta võib öelda, et Bandit on alt natuke tugevam ja ühtlasema tõmbega aga samas Hornet on peale 6,5k rpm palju teravam. Bandit on terasest toruraamil ja Hornet jäigal ja kergel Alu raamil.
Vedrustuse koha pealt ei tea sest olen sõitnud erinevas seisukorras ratastega. Maanteekruiisiks on Bandit stabiilsem. Samuti on Bandit vähe suurem. Töökindluse koha pealt on mõlemad head. Lihtsalt tuleb hoolega seisukorda kontrollida ostul. (see ei tähenda läbisõidu vaatamist)
Edit: ZR-t ga kokkupuuteid pole
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 31 Aug 2012, 08:58
Postitas Ercki
villy kirjutas: Bandit on terasest toruraamil ja Hornet jäigal ja kergel Alu raamil.
Pole veel kohanud ühtegi alu raamiga hornetit, pigem ikka ühe tagakondiga terasraam.
Re: Milline mootorrattas
Postitatud: 31 Aug 2012, 11:19
Postitas villy
Jah. Vabandust minu viga. Seal ikka ainult osa alumiiniumist, mitte terve raam