Mõtlesin, et jagan oma rõõmu ka siinse rahvaga. Päris pikalt on mulle Z meeldinud ning juhuslikult saigi Eesti pinnalt oma unistuste ratas leitud koos õige värvi ning lisadega. Lõuna ajal sain load kätte ning nüüd õhtul juba ratta . Senine sõidukogemus piirneb vaid motokooli er-6n-iga, mis ei ole ka halb ratas, aga no Z on ikka midagi muud. Nüüd õhtul peale mõnetunnist sõitu on endiselt tobe irve näol .
Rattal oli 1 omanik ennem mind, kes ostis selle Ameerikas. Mõned aastad tagasi kolis ta siia ning nüüd pani ratta müüki. Läbisõit on 9100 km, mida tõestab ka välimus. Päris mitmed juba küsinud, kas tegu on tutika rattaga. Samuti on tehnika suurepärases korras. Sellel järelejäänud hooajal ei plaani ratta juures midagi muuta ega teha. Tagumine suunatuli ja nr alust vajavad veidi kohendamist ning üks pisikene kriim kõrvaldamist, aga see on ka kõik. Jõudu on tal ka vähemalt esialgu piisavalt, päris tühjaks veel ei julgenud vajutada, vaja ennem temaga harjuda
Veel meeldib ratta juures see, et sellel on ka tagumine sadula kate ning põhjakate, enamikel need puudu. Ilma on ta kuidagi poolik. Paljudele ei meeldi need summutid, minu arvates pole neil häda midagi. Kunagi kui tõesti jääb jõudu puudu, saab nad alati kergemate ja paremini hingavatega asendada. Eelmise omaniku poolt on lisatud ka lenksu amort, kukkumispunnid, suurem tuuleklaas ning peeglid. Niipalju on sellest klaasist kasu, et erinevalt kooli rattast ei ole sellega 100ga sõites eriti vastutuult tunda. Ega muud ei oskagi lisada, kes linnapeal näeb, siis tunneb ära, sellise värviga pole neid eriti silma hakanud siin.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 10 Aug 2012, 23:37
Postitas Maku
Egas muud, kui muretuid kilomeetreid ja ilusaid sõiduilmasid Ratas ka väga kena!
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 10 Aug 2012, 23:37
Postitas zx12r
Väga äge püss!
See sumpade lahendus on mu meelest igati äge.
Ära liiga uljalt võta, asfalt vahel külmavõitu hommikuti juba ning autojuhidki peale puhkuseid teedel tagasi närvitsemas.
Muretuid kilomeetreid!
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 10 Aug 2012, 23:51
Postitas ivari
Tänud, ega jah autode vahel ei tahagi hullu panna, sõidukogemust ka ju veel eriti pole. Esialgu ikka nii, nagu koolis õpetati, sõidan sõiduraja keskel ja ei nõelu autode vahelt foori alla esimeseks
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 11 Aug 2012, 02:54
Postitas Erkki
ivari kirjutas:
Tänud, ega jah autode vahel ei tahagi hullu panna, sõidukogemust ka ju veel eriti pole. Esialgu ikka nii, nagu koolis õpetati, sõidan sõiduraja keskel ja ei nõelu autode vahelt foori alla esimeseks
Hea idee ....ja õnnitlused lubade ning väga hea välimusega ratta puhul.
Muretuid kilomeetreid
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 11 Aug 2012, 10:33
Postitas kristjan128
Väga kena ratas!!! Ise vahetaksin suunakad ära, aga see maitse asi. Õnne lubade puhul kah!
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 12 Aug 2012, 14:04
Postitas Andrea
Väga edev ratas. Sa oled Leppneeme poiss? Kui jah, siis vahest trehvab. Edu!
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 12 Aug 2012, 14:10
Postitas DGAF
Väga ilus ratas!
Õige otsus algul rahulikult asja võtta - küll tulevikus on aega seda gaasi peale keerata aplamalt.
Muide, väga hea kinda valik. Enda valik langes samadele
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 12 Aug 2012, 22:27
Postitas ivari
Igal õhtul nüüd sõitmas käinud ja peab ütlema, et olen rattaga rahul, samuti ka varustusega. Suunatuled jäävad praegu originaalid, IRL nad ei riiva niipalju silma. Nr hoidja tegin uue ning panin väiksema LED valgusti. Peale läikima löömist mõned pildid ka
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 12 Aug 2012, 23:41
Postitas Slinky
Kena ratas, ohutuid ja muretuid kilomeetreid!
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 12 Aug 2012, 23:50
Postitas ivari
Ehk oskab keegi ka paarile küsimusele vastata:
Saab Eestist kuskilt sobivat touch up painti osta või vaid Ebayst?
On seal vahet, kas tankida 95-te või 98-t?
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 13 Aug 2012, 08:40
Postitas mega1
värvi saad ainult internetist ise pool aastat tagasi sama probleemi ees
ikka 95 , 98 lähevad torud pikapeale siniseks.tundub uue seisukorras olev ratas kui saladuspole mis
hinda ta orienteeruvalt jäi.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 13 Aug 2012, 12:52
Postitas mrt36
Kus kohas led numbritule ostsid? Suunatuled on küll jubedad. Pisikesed led suunad ja siis viispluss!
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 13 Aug 2012, 14:40
Postitas ivari
Numbritule sain Motodepoost ning värvi tellisin ka Ebayst hommikul ära. Suunatuled ei häiri ja ilmselt need paistavad liikluses rohkem välja kui pisikesed LED-idega tuled.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 13 Aug 2012, 17:24
Postitas Kristo_P
Väga kena ratas!! Linnapildis ei saa tõesti märkamatuks jääda
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 13 Aug 2012, 19:53
Postitas Mait.V
mega1 kirjutas:
värvi saad ainult internetist ise pool aastat tagasi sama probleemi ees
ikka 95 , 98 lähevad torud pikapeale siniseks.
Ausõna, mida kuradit?
Ma ei tea, no kas te tõesti ei tunne kiirendusel vahet 95 ja 98 sõites ????
Leegitorud lähevad siniseks, so what. Vähemalt on tsiklil 20+ hobujõudu juures.
Olen elus korra 95 tankinud oma R1, kuna tõesti lihtsalt polnud valikut. Olles kogenud seda jõukadu ja seda mootori ebaühtlast käimist, võin julgelt vanduda et pigem kõnnin tsikliga 100 km jala kui veel peaksin EESTI 95 kasutama.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 13 Aug 2012, 20:04
Postitas pea
ivari kirjutas:
Antu14 kirjutas:
Sa oled Leppneeme poiss?
...Suunatuled jäävad originaalid, IRL nad ei riiva niipalju silma. ...
Mis see IRL on? Isamaa ja res publika liit?
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 13 Aug 2012, 20:25
Postitas rinx85
kareelius kirjutas:
ivari kirjutas:
Antu14 kirjutas:
Sa oled Leppneeme poiss?
...Suunatuled jäävad originaalid, IRL nad ei riiva niipalju silma. ...
värvi saad ainult internetist ise pool aastat tagasi sama probleemi ees
ikka 95 , 98 lähevad torud pikapeale siniseks.
Ausõna, mida kuradit?
Ma ei tea, no kas te tõesti ei tunne kiirendusel vahet 95 ja 98 sõites ????
Leegitorud lähevad siniseks, so what. Vähemalt on tsiklil 20+ hobujõudu juures.
Olen elus korra 95 tankinud oma R1, kuna tõesti lihtsalt polnud valikut. Olles kogenud seda jõukadu ja seda mootori ebaühtlast käimist, võin julgelt vanduda et pigem kõnnin tsikliga 100 km jala kui veel peaksin EESTI 95 kasutama.
95 ei kõlba jah kuhugile... sellega võib ainult lõket teha
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 14 Aug 2012, 06:36
Postitas kurikristjan
Oleneb vist ostukohast ja paiknemisest kaardil, sest omal peale 98 tankimist tekkisid käivitusprobleemid peale seda, kui ratas seisis öö väljas. Hommikul töölt tulles tuli käima joosta. 95ga ei juhtunud seda kunagi, isegi kui vahel veidihalvemini siis käivitus ta ikkagi iga kord. Ilmselt pask bensiin.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 14 Aug 2012, 09:02
Postitas Junzu
Kõik rattad senimaani ilusti käinud 95-ga sõites. Aga selle bensu teema võiks vist ümber tõsta eraldi kuskile arutamiseks...
Kawasaki on küll väga ilus ja sile.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 15 Aug 2012, 20:37
Postitas Kew
Suunatuled on küll nagu eritööde auto vilkurid... aga no, It´s a taste! Ülejäänu poolepealt alati z1000-le kahekäega poolt. Väga hea ratas. Endalgi osutus z esimeseks tõsiseks tänava rattaks, ja megaväga rahul.
Ilus z-porgand su kaa!!!
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 16 Aug 2012, 09:37
Postitas MadisK
Kuidas kiivriga rahul oled?
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 16 Aug 2012, 12:00
Postitas ivari
Kuna teiste kiivritega sõitnud pole, siis ei oska võrrelda. Tuul käib läbi, uduseks ei lähe. Siiani olen rahul.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 26 Sept 2012, 20:40
Postitas ivari
Eile saabusid sellised asjad:
Ennem tellimist sai mitmeid tunde youtubes passitud ja erinevate slip on-ide hääli kuulatud ja tundus, et Mivv on õige valik. Et tegu on titaaniumist summutitega, siis need kaaluvad kokku veidi alla 7kg, vanad aga on 15kg. Nii et lisaks häälele, ka kerge kaalusääst. Tänaseks õnneks kuivasid tänavad ära ning sai üle mitme vihmase nädala natukene sõidetud ja proovitud. Esmamuljed on head. Ennem oli ratas nii vaikne, et autodele lähenedes või vahelt mööda sõites nägid juhid mind alles siis, kui neist möödunud olin, nüüd aga juba tõmbavad varakult eest. Ohutum tunne sõita kohe
Väidetavalt pidi nendega lisanduma ka 3-5 hp-d aga ise seda väga ei usu. Samas esiratast tahab bike nüüd karmimal kiirendusel üles tõsta, vanadega oli rahulikum.
4-2-1 süsteemi ei raatsinud osta kuna see lisa 10+ hp oleks koos PC3-ga maksma läinud 1600+€.
Hääle kohta ka mõned videod, mis netist leitud:
ilma db-killeriteta aga selline Ma ei hakka neid ilmselt ära kakkuma
Eks kunagi kui mõningad pisiasjad veel välja vahetatud, katsun korralikumad ja paremad pildid teha.
Ketti puhastasin ka millalgi ning poest ostsin keti õli aga ise kujutasin ette, et õli on õli, mitte selline valge kleepuv jobi . Aga juu siis peab olema selline
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 26 Sept 2012, 20:54
Postitas extremist
Sitaks vinge ratas
Aga ketti ära küll pese, lihtsalt lapiga vana maha ja selle spreiga sinna laagrite vahele lasta. Just räägiti mingi aeg tagasi kuidas kette üle hooldatakse ja kindlasti spets keti õli (või saeketiõli) a mitte mingi WD40 või mootoriõli vms
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 26 Sept 2012, 21:00
Postitas davidsoniharald
ivari kirjutas:
Et tegu on titaaniumist summutitega...
Tegemist ei ole titaaniumist summutitega. Tegemist on TITAANIST summutitega. Proovime natuke ikka emakeelt tervena hoida.
Muidu ratas on väga ilus
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 26 Sept 2012, 21:07
Postitas mikko9
5+! Kui saladus pole, kust kaugelt tellitud, mis kujunes lõpphinnaks? "Otse läbi" küttekulu ka mõjutanud? Vinge...
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 26 Sept 2012, 21:40
Postitas ivari
Siit: http://www.carpimoto.com/ Odavam, kui Ebayst igatahes. Kütusekulu kohta ei tea kuna alles täna tegin esimese sõidu. Samas seni on see olnud 6-7l kandis ja ei usu, et nüüd kõrgemaks võiks minna.
Alguses panin ketile mootoriõli nagu siin kuskil soovitati aga see kulmineerus tagaratta põhjaliku puhastusega õlipritsmetest praegu kasutasin sellist: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=131&item=3639 Jutujärgi peaks ju ok olema aga õli ta küll ei meenuta.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 26 Sept 2012, 21:54
Postitas villy
Mul naabrimehel ka Z1000 otseläbi püttidega. Kõrv kohe puhkab kui ratas tööle pannakse. Mis ma olen tähele pannud on see, et just Z1000-l on sport väljalaske puhul omapärane ja väga kaif hääl võrreldes teiste R4 mootoritega. Sarnane "ralli" Subaru omapärasele häälele. Igastahes väga kena =)