Isiklikud väljaelamised sõiduriistade aadressil
Et selline küsimus hakkas mind huvitama, et mida enamus arvab.
Et selline küsimus hakkas mind huvitama, et mida enamus arvab.
426
Vast sealt maalt, kus seadus nõuab inimeselt vastava kategooria juhtimisõiguse olemasolu.
Roller tüüpi sõiduvahendeid siis mootorratasteks heameelega ei nimetaks.
Loe vanemaid teemasid. Alla liitri on kõik võrrid
pontus kirjutas:Et selline küsimus hakkas mind huvitama, et mida enamus arvab.
125ccm
pontus kirjutas:Et selline küsimus hakkas mind huvitama, et mida enamus arvab.
39) mootorratas on külghaagisega või külghaagiseta kaherattaline mootorsõiduk. Mootorrattaks loetakse ka sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattalist mootorsõidukit, mille sisepõlemismootori töömaht on üle 50 kuupsentimeetri või valmistajakiirus ületab 45 kilomeetrit tunnis, ning neljarattalist mootorsõidukit, mille tühimass ei ületa 400 kilogrammi ja kuni 550 kilogrammi sõidukil, mis on ette nähtud kaubaveoks ning mille suurim kasulik võimsus ei ületa 15 kilovatti. Neljarattalise elektrisõiduki korral ei arvestata akude massi tühimassi hulka;
Alla 350 pole mõtet peale istuda.
Hetekel tundub enda "mammut" samuti lahjana.
Kellegil oli ( või on ka praegu veel ) signatuuriks "1000 on pea-aegu piisav". Nõustun täiesti.
õemehe õemees kirjutas:Loe vanemaid teemasid. Alla liitri on kõik võrrid
istu 250cc 2t krossika selga ja siis ütle uuesti
vähemalt 0,4 kw kg kohta peaks olema. 250 2T krossikas peaks selle normi ilusti täitma, niisama nagu ka 1000 bike.
cruiser ja naked tüüpi rataste puhul seda ei rakendaks ning ütleks et mootorit võiks ikka liitrist rohkem olla (xjr seeria, vtx jne)
igaüks kiidab oma
1800
Timofei kirjutas:õemehe õemees kirjutas:Loe vanemaid teemasid. Alla liitri on kõik võrrid
istu 250cc 2t krossika selga ja siis ütle uuesti
Ära ärgita. Sellega peab ju sõita ka oskama.
õemehe õemees kirjutas:Timofei kirjutas:õemehe õemees kirjutas:Loe vanemaid teemasid. Alla liitri on kõik võrrid
istu 250cc 2t krossika selga ja siis ütle uuesti
Ära ärgita. Sellega peab ju sõita ka oskama.
Minu mõte oli selles, et kubatuur on mõnel rattal ebaoluline
alla tonnise pole üldse mõtet jamama hakata - alla selle ju kõik naistekad...... ja seega pean enda kuuesajase bandiidi kiiremas korras tuhandekahesajase vastu vahetama .
siis saan sirge seljaga seltsimeestele silma vaadates ja rusikaga vastu rinda tagudes õelda, et sõidan päris mootorrattaga
õemehe õemees kirjutas:Loe vanemaid teemasid. Alla liitri on kõik võrrid
Mis liitrine? Coca pudel on juba kahe liitrine
Timofei kirjutas:Minu mõte oli selles, et kubatuur on mõnel rattal ebaoluline
Suurus pole oluline peaasi, et on pikk ja jäme
acar kirjutas:õemehe õemees kirjutas:Loe vanemaid teemasid. Alla liitri on kõik võrrid
Mis liitrine? Coca pudel on juba kahe liitrine
![]()
Ega Coka pole võrr kah.
Mees on mees ka võrri seljas või sixi roolis.aga paugud jäävad paukudeks poh mis masin neil on.
Mootorratas = mootoriga ratas. Järelikult iga mootoriga ratas võiks olla mootorratas.
Mhhh kirjutas:Mootorratas = mootoriga ratas. Järelikult iga mootoriga ratas võiks olla mootorratas.
Kunagi öeldi, et alla 750 on põristajad, üle selle müristajad... ise paneks selle piiriks pigem 1K.
Ma pakuks, et 125 ja enam on juba "mootorrattad" selles mõttes. Olgu nad kuuesajased või tonnised, seitsme-poolesed või ühekomakaheksaliitrised, seal pole enam seda sorti vahet.
Olles alustanud võrrist ja liikunud praeguse 1200 ccm ratta juurde, võiks omast kogemusest öelda, et vahe on sees küll. Vääne on teine, seega minek on teine ja mis kõige olulisem - sõiduoskused on läbi sõidukogemuste omandamise kah paranenud.
Aga vahel igatsen oma esimest armastust, 500 kuubikulist Kawa. Kaks silindrit, kaks sumpsi, ohjeldamatu sõiduhimu ja tunne, et istumise all on rakett...
Mootorratas on see, millega sõidad!
Filosofeerimiseks: iga tsikliga mees ei ole tsiklimees, seega iga mootoriga ratas ei ole mootorratas.
No kui sõidetakse põlved koos, siis pole tegu tsikliga.
No 1300cm3 võiks ikka olla
Minu arust on 125 cc ja 1500 cc masina vahe vaid see, et kui samal kiirusel mõlemad külje maha panevad, siis 1500 cc kui raskem, lohiseb asfaldil kaugemale
...ja kui 125 tsikli alla jääd, siis selle alt saab vast oma jõududega välja,, a 1500 alt pääsemiseks peab pisem kodanik abi paluma
aga tegelt võib mootorrattaks lugeda igat suva töömahu ja võimsusega tsiklit, mis näevad välja kui mootorrattad
Alla Boss Hossi mõõtu on ikkagi säärekas
tore on lugeda igayhe erinevat arvamust mootorrataste kohta. lisan ka oma arvamuse. Vahet ei ole kubatuur. minu jaoks pole see mootorratas mis 300km/h välja ei lähe. vot nii
Zidist kirjutas:Alla Boss Hossi mõõtu on ikkagi säärekas
Just nimelt! http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/97903903
Nagu aikjuu test, üheks korda loe küsimust ja siis vasta. cm3 ja mootorratas samas küsimuses on piisav, et katus ära sõidaks.
Alla poole liitrised silindrid ei sobi mootori definitsiooni !