1. leht 1-st
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Postitatud: 24 Juul 2012, 20:50
Postitas kilx
Paras flame teema ja oli juttu liiklusest ja seadustest. Ei leidnud enam üles seda kohta, kus keegi uutest bussiradadest vähe arvas.
reimps pidi vist riiki teenima, ega mitte majandusministeeriumis?
Ministeerium: elektriautod ja mootorrattad bussirajale?
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Postitatud: 24 Juul 2012, 20:56
Postitas reimps
EDIT: Ei, ma parem ei hakka huligaansustele õhutama 
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Postitatud: 24 Juul 2012, 21:26
Postitas Andi
Uskumatu, et vahel suudetakse mõnes ministeeriumis häid mõtteid ka välja käia
. Ega seal midagi rasket ju pole, teha seadusemuudatuse ettepanek ja riigikokku hääletusele. Vaevalt, et keegi selleks kõvasti eelnevate aastate statistikat analüüsisi, enne kui piirkiirus 100 90-le langetati, sest ei usu, et see +10 km/h oli valdavaks õnnetuste põhjustajaks, pigem ikka joobesolek, suurem ülekiirus või väga puudulikud sõiduvõtted.
kaherattalised bussirajale, miks mitte!
Postitatud: 24 Juul 2012, 22:37
Postitas pets77
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Postitatud: 24 Juul 2012, 23:07
Postitas Järve
Arvestades enamus trolli-, trammi-, bussi- või taksojuhi rollis olevate isikute suhtumist kogu ülejäänud liiklusesse, siis pakun välja, et tsiiviil või mis iganes muu mitteühiskondliku sõiduki alla oleks siiski ohutum jääda ilmselt 
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Postitatud: 25 Juul 2012, 09:59
Postitas kilx
Re: Autoridade vahel sõitmine
Postitatud: 25 Juul 2012, 11:10
Postitas miilits
Re: kaherattalised bussirajale, miks mitte!
Postitatud: 25 Juul 2012, 11:58
Postitas urmas66
Kuskil kellelgi on mingi selginemise hetk toimunud vist.Lõpuks on ka meil aru saadud,et kaherattaliste liiklust tuleb soosida,mitte takistada.Kas see bussiraja variant just jalgratastele kõige sobilikum on,aga muudele motoriseeritud kaherattalistele kindlasti,seda enam kui neid radasid ka nüüd ikka on.Kui veel parkimise peale mõeldakse ja spetsiaalseiseid torudega piiratud kohti(igale rattale üks toruvahe,nagu mujal maailmas) tehakse,siis on asjal täitsa jumet.
Re: kaherattalised bussirajale, miks mitte!
Postitatud: 25 Juul 2012, 11:59
Postitas nemcik
Kui seadusesse veel närvilisemate roolikeerajate rahustamiseks mõni abstraktne termin lisada, nagu "mõistlikkus", "kui see ei häiri ühissõidukit" vms, siis igal juhul toetan. Mu meelest ei ole ju tsikliga ILMTINGIMATA vaja ühissõidukirajale trügida. Aga kui muud võimalused kapitaalselt blokitud, siis on kindlasti ohutuim lahendus kõigile.