KTM 660
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 12:27
- Tsikkel: KTM 660 SMC
- Asukoht: Muhu / Saaremaa
KTM 660
Tere.
Olen värske KTM -i omanik ..
Uueks silmaröömuks sai siis ostetud 2003 a LC4 mootoriga 660 smc
Kuna eelmine ratas oli vana ja pehme ja värki siis tekis kohe hulk küsimusi seoses rattaga--- äkki keegi foormlastest on omanud/omab antud isendit ja valgustab mind veidike ratta hooldamisest ja erinevatest vigadest mida saaks ennetada ..
Endal siis paar küsimust kohe :
Kui suur on "Normaalne" vibratsioon sellel masinal ? - Hetkeseisuga endal nii et 4-5 km sõidad 90 ringis siis tallad juba sügelevad :/ .. ka ss e normaalne v on seda Ülemäära ?
Küttekulu ei ole kül määrav aga palju võiks olla "Normaalne kulu"
Ning... Kas keegi on ehitand antud masinat Enduroks ümber ? .. mis selleks vaja on .. ?
Aitäh siis ette adekvaatsetele vastustele
Paar pilti kaa : http://fotoalbum.ee/photos/jyrxixx/sets/1297245
Tänades Jüri
Re: KTM 660
Tere, antud isendil on jah see vibratsioon päris korralik. Ise kutsun neid sääreväistajaks sest väristab ikka korralikult. Aga olen kuskilt lugenud, et see pidi olenema täitsa mootorist. Enduurokaks on väga lihtne teha, viskad suuremad veljed alla (mul on ees21 ja taga 18 tolli) vastavate rehvidega ja asi ongi valmis. Enamus kes sellist pillidega liiguvad ka linnast väljapool on olemas topelt veljed. Jube hea on kui tuled maale siis viskad teised rattad alla (mingi 15 mintsa) ja saab juba metsavahel kuuma anda. Aga edu masinaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 12:27
- Tsikkel: KTM 660 SMC
- Asukoht: Muhu / Saaremaa
Re: KTM 660
Kui ma aint veljed ära vahetan siis jääb ju esimene amordikäikk ikka samaks :/ ...
Kas ei oleks mõtekam soetada näiteks 640 enduro esiots ? Siis saaks piekma amordikäigu v hakkab ratas mootorisse käima ?
Tagaotasaga tundub jah lihtsam olevat, seal amort täitsa maha ja jäigaks keeratud ...
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 12:27
- Tsikkel: KTM 660 SMC
- Asukoht: Muhu / Saaremaa
Re: KTM 660
Keegi vibratsiooni põhjuseid ei taha pakkuda ( va see et se värisebki rohkem kui tavaline ) sest see ikka väga ebareaalne et 5 km ga tallad juba sügelevad ja 10 km otsaga peab jalad vahepeal üles tõstma...
Kuidas LC4 al muidu se tasakaalustus võll ühendatud on ? ketiga va hammakatega ?
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: KTM 660
Mis sul jalas on? Ja jalarauad on ainult rauad (ilma kummipehmendusteta)? Sõida püsti siis ei hakka sügelema. Üldiselt sellised junnid kipuvad jah tavapärasest rohkem värisema, proovi mõne samasuguse selga ronida siis saad aru kas on vaja muretseda või mitte.
Re: KTM 660
jyrxixx kirjutas:Keegi vibratsiooni põhjuseid ei taha pakkuda ( va see et se värisebki rohkem kui tavaline ) sest see ikka väga ebareaalne et 5 km ga tallad juba sügelevad ja 10 km otsaga peab jalad vahepeal üles tõstma...
Kuidas LC4 al muidu se tasakaalustus võll ühendatud on ? ketiga va hammakatega ?
lc4 ikka vibrabki mõnusalt... sm rada või enduurot sõita on okei, siis sipled otsas ja jalad väga pikalt raudadel ei ole.. seega ei jõua see vibra häirima hakata. Maanteed lasta aga on vist tõesti päris hull...
ega sul eriti variante pole, maha müüa ja mingi tasakaalustatud raskem pill osta või jääda ainult rada sõitma.
Re: KTM 660
Tasakaalustusvõll asetseb kohe väntvõlli kõrval ja ülekanne ikka hammakatega. See väike vibra on täiesti normaalne, kuid mine tea kui keegi mootoris mingit isetegevust pole korraldanud. Muidugi võib enda rahustuseks tasakaalustusvõlli märgid üle kontrollida.
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM 660
jyrxixx kirjutas:Kui ma aint veljed ära vahetan siis jääb ju esimene amordikäikk ikka samaks :/ ...
Kas ei oleks mõtekam soetada näiteks 640 enduro esiots ? Siis saaks piekma amordikäigu v hakkab ratas mootorisse käima ?![]()
Tagaotasaga tundub jah lihtsam olevat, seal amort täitsa maha ja jäigaks keeratud...
Omasin samasugust ratast a,la 8 aastat tagasi ja olid olemas mõlemad veljed(supermoto ja enduro). Käisin Lärmi kestvusel sellega ära ja isegi lõpuni sõitsin Kannatab väga hästi enduurotada, ilma et midagi muutma pead(peale velgede muidugi).
Edu selle isendiga. Endal ainult head mälestused.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 12:27
- Tsikkel: KTM 660 SMC
- Asukoht: Muhu / Saaremaa
Re: KTM 660
Tänud vastamast kõigile ...
Üritan siis anda kiired vastused kaa..
Mis jalas oli =? _: Jalas on olnud nii krossi saapast plätuni ...
Jala rauad aint metall ? - jah. otse raami küljes..
Mootor : Kuna ratas inglismaalt siis ei oska õelda kas seal mignit tegevust sees tehtud on , silikooni on küll näha ülal klapikambri kaanel ... vasaku küljepealt kostub mingi imelik kahin( kaob kui siduri alla vajutad ) ... et targemaks saada peab vist ise korra uurima asja seest ...
Ofraod : Käidud metsas paugutamas kaa juba ( küll sm velgedega kuid siiski ) metsas jah värinat väga pole kuid pärast sõidust tulels käed küll surisevad ...
Teine ratas prooviks : Proovisin sõbra 625 ga sõita... teine tera ikka ... tunduvalt vähem väriseb...
Ma teen ükspäev video ja postitan siia.. ehk se teeb pilti selgemaks ...
Tänud soovituste eest
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.