Voolikute küss
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Voolikute küss
Rattaks 92a gsx1100f
karbusside küljes tühjad stutsid, panin vooliku külge ja imesin, tõmbab kinni midagi karpa sees kui imeda. Kas tegu mingi ülevooluga?
http://www.alpha-sports.com/spst/1992%20GSX1100F/07.gif
pildil on voolikud number 67.
Ühesõnaga kas need stutsid võivadki niisama lahtised olla või peavad seal olema need voolikud ja kuhugi minema? Kuhu seda ma ei oska aimata sest pole kuskil mingeid otsi.
Küsiks siis veel et kus on karbusside sünkroniseerimise otsad, või mismoodi ma voolikud selleks tarbeks ühendan?
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Voolikute küss
Esimese hooga joonisele pealevaadates ütleks, et see kuhu voolik 67 kinnitub ongi sünkimise ots, need tuleb pimedaks teha või omavahel kokku ühendada. Pane töötava mootoriga näpp vooliku ette, sinna peaks tekkima vaakum.
Re: Voolikute küss
nujah, mul need augud elupäevad lahti olnud, äkki sellest ka ujuv tühikäik, suur küttekulu ja halb käivitumine.
Re: Voolikute küss
Aris kirjutas:Esimese hooga joonisele pealevaadates ütleks, et see kuhu voolik 67 kinnitub ongi sünkimise ots, need tuleb pimedaks teha või omavahel kokku ühendada. Pane töötava mootoriga näpp vooliku ette, sinna peaks tekkima vaakum.
samas kas arvestasid et see voolikupool on õhupuhasataja poolne ots, aga nii või naa tundub üsna kahtlane olema see et need lahti peaksid olema.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Voolikute küss
Need 67 peavadki lahti olema. Kui on veel originaalvoolikud, siis kukuvad need kuskilt tagakiige lingi juurest alla. Karpade tuulutuseks on need.
Sünkimise jaoks otsi pildilt kruvi nr.26.
Sinna siis keeratakse asemele spets torujupid(mida pole ka raske ise teha tegelikult). Kui õieti mäletan, siis oli M5 keere (võis olla ka M6)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.