Voolikute küss

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Jallo
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:50

Voolikute küss

Lugemata postitus Postitas Jallo »

Rattaks 92a gsx1100f
karbusside küljes tühjad stutsid, panin vooliku külge ja imesin, tõmbab kinni midagi karpa sees kui imeda. Kas tegu mingi ülevooluga?
http://www.alpha-sports.com/spst/1992%20GSX1100F/07.gif
pildil on voolikud number 67.
Ühesõnaga kas need stutsid võivadki niisama lahtised olla või peavad seal olema need voolikud ja kuhugi minema? Kuhu seda ma ei oska aimata sest pole kuskil mingeid otsi.
Küsiks siis veel et kus on karbusside sünkroniseerimise otsad, või mismoodi ma voolikud selleks tarbeks ühendan?

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Voolikute küss

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Esimese hooga joonisele pealevaadates ütleks, et see kuhu voolik 67 kinnitub ongi sünkimise ots, need tuleb pimedaks teha või omavahel kokku ühendada. Pane töötava mootoriga näpp vooliku ette, sinna peaks tekkima vaakum.

Viimati muutis Boobush, 16 Juun 2012, 19:37, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Jallo
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:50

Re: Voolikute küss

Lugemata postitus Postitas Jallo »

nujah, mul need augud elupäevad lahti olnud, äkki sellest ka ujuv tühikäik, suur küttekulu ja halb käivitumine. :wack:


Teema algataja
Jallo
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:50

Re: Voolikute küss

Lugemata postitus Postitas Jallo »

Aris kirjutas:

Esimese hooga joonisele pealevaadates ütleks, et see kuhu voolik 67 kinnitub ongi sünkimise ots, need tuleb pimedaks teha või omavahel kokku ühendada. Pane töötava mootoriga näpp vooliku ette, sinna peaks tekkima vaakum.

samas kas arvestasid et see voolikupool on õhupuhasataja poolne ots, aga nii või naa tundub üsna kahtlane olema see et need lahti peaksid olema.

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Voolikute küss

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Need 67 peavadki lahti olema. Kui on veel originaalvoolikud, siis kukuvad need kuskilt tagakiige lingi juurest alla. Karpade tuulutuseks on need.
Sünkimise jaoks otsi pildilt kruvi nr.26.
Sinna siis keeratakse asemele spets torujupid(mida pole ka raske ise teha tegelikult). Kui õieti mäletan, siis oli M5 keere (võis olla ka M6)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”