Numbrimärgi ümber paigutamise kohta küsimus
Paluks infot, kas Eestis võib (kas ülevaatusel läheb see läbi ja kas politsei seda aksepteerib) numbri koos numbritulega selliselt ümber paigutada nagu alloleval pildil, tänud ette?
Paluks infot, kas Eestis võib (kas ülevaatusel läheb see läbi ja kas politsei seda aksepteerib) numbri koos numbritulega selliselt ümber paigutada nagu alloleval pildil, tänud ette?
ülevaatuselt läbi ei saa
aga politsei, kas hakkab sellise asjapeale turja?
Ma ei ole küll selle ala spetsialist, aga minu arust on piisavalt palju sellise numbripaigutusega tsikleid näha - osadel veel number vertikaalselt pandud, niiet pead lugemiseks pea otsast käänama. Eriti loomulikult
just "kroomivendasid". Mul tuttaval vist oli ka selline asetus kui järgi mõelda.
Ma arvan, et see "ülevaatuselt läbi ei saa" ei pruugi päris evangeelium olla!
Siin ju täitsa olemas ülevaatused ratastel, näiteks see: http://www.auto24.ee/used/1018151 või see http://www.auto24.ee/used/894619
Tehnonõuetes sätestatakse, et L kategooria sõidukil peab registreerimismärk olema kinnitatud direktiivi 2009/62/EÜ nõuetele vastavalt sõiduki taha. Seal ilusasti välja toodud
- kas tagumine numbrimärk peab asuma välisel tasapinnal või võib olla uputatud kere õõnsustesse
tagumise numbrimärgi kalle
tagumise numbrimärgi maksimaalne kõrgus maapinnast
tagumise numbrimärgi minimaalne kõrgus maapinnast
tagumise numbrimärgi geomeetriline nähtavus
Tänan põhjaliku vastuse eest! No on alles "pätikari" küll, numbrid puha direktiivivälistes kohtades.
Tänud info eest
Jah, mittenõuetekohase numbriga võtab politsei maha, võib teha trahvi, kindlasti saadab erakorralisele ülevaatusele.
Isegi siis, kui number on õige koha peal vertikaalselt.
Aga kuidas on lood siis kui ratta tootmisaasta on vanem kui need direktiivid ja numbrimärgi originaalkoht ongi ratta kõrval? t*** ei saa ju nõuda kõigelt "E märgistust".
Isiklikult paneks ülevaatuse ajaks numbrimärgi õigesse kohta ja pärast paigutaks ümber vastavalt maitsele. Kui ise silma ei paista siis on torkimine üsna vähetõenäoline. Mind näiteks ei ole juba miski 4 aastat kinni peetud.
davidsoniharald kirjutas:Aga kuidas on lood siis kui ratta tootmisaasta on vanem kui need direktiivid ja numbrimärgi originaalkoht ongi ratta kõrval? t*** ei saa ju nõuda kõigelt "E märgistust".
Isiklikult paneks ülevaatuse ajaks numbrimärgi õigesse kohta ja pärast paigutaks ümber vastavalt maitsele. Kui ise silma ei paista siis on torkimine üsna vähetõenäoline. Mind näiteks ei ole juba miski 4 aastat kinni peetud.
Vot seda tahaks isegi teada, siis tean kas panen virago Eestis või Rootsi arvele.
Kas Rootsis ei tule see asi kulukam. Arvele võtmine on ilmselt odavam aga kindlustus, TÜV ja maksud? Mul auto oli seal arvel ja ulmesummad olid vaja maksta igakuiselt. Vb rattaga muudmoodi?