yamaha fz1n vs honda cb1000rr
No nii härrased laske tulla mis keegi oskab nende kohta öelda kuna kiire soov endale uus ratas kiiresti saada siis valik nende vahel.
Kuulan kõiki asjalikke arvamusi ja võtan sula tõena neid
No nii härrased laske tulla mis keegi oskab nende kohta öelda kuna kiire soov endale uus ratas kiiresti saada siis valik nende vahel.
Kuulan kõiki asjalikke arvamusi ja võtan sula tõena neid
Oman FZ1 juba 4 aastat ja olen siiamaani väga rahul. Alternatiivina kaalun praegu Diaveli ainult.
Sõitsin vahepeal ka prooviks CB1000RR-ga. FZ1 on minu arust linnasõidus tükk maad vahetum, CB1000RR on aga kindlasti lõppkokkuvõttes kiirem. Samas mis siin Eestis selle kiirusega peale hakata (kui just rada ei sõida - aga siis sa ilmselt ei küsik, kui sõidaks).
osta honda sest ma omast käest tean et yamaha on pidevalt katki
Siiani jah pigem linna ja maanteed sõitnud aga just huvitab jah vastupidavus ja mis võiks olla sellised probleemid millega peaks silmitsi seisma või siis mida tasuks ostmisel eriti suure huviga vaadata.
Muidugi Honda on tunduvalt kallim ka yamaha pisut odavam.
Sõbral läheb teine hooaeg FZ1-ga ja on väga rahul.Nädalavahetusel ketras Poker Run-i raames üle 500 km-i maha kahekesi tsiklil(+küljekohvrid) ja nii tema ise kui ta naine olid mõlemad väga rahul ja ei nurisenud sugugi.
Käib ka rada sõitmas sellega.
Hondaga tal kokkupuude puudub.
Fazeri seljas istud nagu taburetil - püsti. Samas on sadul mugav, mõnus, pikk maa pole tagumikule probleem, lenks laseb rattaga manööverdada. Ringrajal lustida saab, aga tõsisemal kallutamisel hakkavad mingil hetkel igatsugu veidrad asjad vastu maad käima. Kui on väga isu kallutada, siis võib ratta "dog bones" abil kõrgemaks tõsta ning jalarauad samuti ülespoole orgunnida..
CBR1000 RR on hea vastupidav bike. Isteasend nagu neil ikka - kõhuli paagil. Rajale suurepärane, kuigi mõnest konkurendist elektrooniliste vidinate poolest tsipa vaesem. Kallutada kannatab rohkem kui Fazeriga, aga kui pead linnas tagasipöördeid tegema, siis arvesta, et pöörderaadius tuleb suurem kui Fazeril, sest mingi hetk on lenks vastu paaki. Eks see kehtib igasuguse parklates sipsimise ja muu kohta samuti.
Kui plaanid legaalsetel kiirustel teha läbisõite üle 400km päeva kohta, siis on CBR´iga tagument haige.
Ma sain oma 2001 tsipa näpitud Fazeriga kunagi spido järgi 285 km/h sisse (tont teab, mis ta GPS järgi oli). Kui sulle sarnasest numbrist piisab, siis ei pea sa "päris" sportratast taga ajama.
Sama 2001 Fazer kiirendus tagumiku järgi oli stiilis: kuni 210km/h väga nobedalt, kuni 260km/h tsipa venis juba, üle 260 km/h venib nagu tatt ning mõtled, miks kurat see kiirus nii aeglaselt kasvab.
Minu 2c
Harimali teksti lugedes meenus,et juhitavus on tõesti ka asi,mida sõber enda FZ-i juures kiidab.
Oma kogemuse põhjal võin õelda et honda on etem, kawa ja yamu, mootorid on tundlikumad, minul need kestsid vähem võrrelsed hondaga. Mõistlik ja õigeaegne hooldus on vajalik kõigi markide puhul, seega jääb üle vaid otsustada välimuse põhjal...
harimal kirjutas:CBR1000 RR on hea vastupidav bike. Isteasend nagu neil ikka - kõhuli paagil. Rajale suurepärane, kuigi mõnest konkurendist elektrooniliste vidinate poolest tsipa vaesem. Kallutada kannatab rohkem kui Fazeriga
Minu 2c
herr harimal, võrdlus käib CB 1000 R(R) ja FZ1-N vahel, CBR1000RR pole teemaks - või oli sul lihtsalt kirjanäpukas. Lihtsalt jäi silma väide, et CB-l kõhuli paagil - nii see siiski pole, suht tüüpiline naked bike st mitte väga kõhuli minu arust.
CB on/tundub "moodsam" veidi kui FZ1, nö nagu uuem mudel - aga seda on ka hinnalipikult näha...
aga teemasse kirjutada suurt miskit ei oska kuna cb1000r kogemust napib, FZ1-N kui tegu korraliku aparaadiga on minu arust väga mõnus pill. Samas - mis mitte valikusse lisada ka nt Kawa Z1000 (al 07-08 mudel ntx) - kah päris huvitav pill kui originaal summutid asendada normaalsematega.
harimal kirjutas:Fazeri seljas istud nagu taburetil - püsti. Samas on sadul mugav, mõnus, pikk maa pole tagumikule probleem, lenks laseb rattaga manööverdada. Ringrajal lustida saab, aga tõsisemal kallutamisel hakkavad mingil hetkel igatsugu veidrad asjad vastu maad käima. Kui on väga isu kallutada, siis võib ratta "dog bones" abil kõrgemaks tõsta ning jalarauad samuti ülespoole orgunnida..
CBR1000 RR on hea vastupidav bike. Isteasend nagu neil ikka - kõhuli paagil. Rajale suurepärane, kuigi mõnest konkurendist elektrooniliste vidinate poolest tsipa vaesem. Kallutada kannatab rohkem kui Fazeriga, aga kui pead linnas tagasipöördeid tegema, siis arvesta, et pöörderaadius tuleb suurem kui Fazeril, sest mingi hetk on lenks vastu paaki. Eks see kehtib igasuguse parklates sipsimise ja muu kohta samuti.
Kui plaanid legaalsetel kiirustel teha läbisõite üle 400km päeva kohta, siis on CBR´iga tagument haige.Ma sain oma 2001 tsipa näpitud Fazeriga kunagi spido järgi 285 km/h sisse (tont teab, mis ta GPS järgi oli). Kui sulle sarnasest numbrist piisab, siis ei pea sa "päris" sportratast taga ajama.
Sama 2001 Fazer kiirendus tagumiku järgi oli stiilis: kuni 210km/h väga nobedalt, kuni 260km/h tsipa venis juba, üle 260 km/h venib nagu tatt ning mõtled, miks kurat see kiirus nii aeglaselt kasvab.Minu 2c
Arvan, et teema algataja küsis pigem cb1000r-i kohta, mitte cbr1000rr-i kohta.
EDIT: Nils jõudis ette juba parandusega. Ja tõesti, lisa valikusse Z1000 ka
Ja mina vaatasin ka kogemata CBR1000 ja avaldasin arvamust selle baasil.
CB1000 vaatasin ka välja-tulles korraks, aga peale KW numbritega tutvumist jätsin ta sinnapaika
pacaan kirjutas:herr harimal, võrdlus käib CB 1000 R(R) ja FZ1-N vahel
Ai, kuram. Ma täitsa pimeloom. Pikk tööpäev selja taga... CB on, jah, täiesti teine elukas.
Kiire guugeldamine annab tsipa välismaist teavet: http://www.hondacb1000r.com/forums/cb10 ... z1000.html
z1000 ei taha kuna enne oli z750 ning nüüd vaataks midagi teisest kandist
Raigo86 kirjutas:z1000 ei taha kuna enne oli z750 ning nüüd vaataks midagi teisest kandist
Miks mitte mõnda alasti V2´e proovida siis? Buell, Tuono, Superduke
kui raha pole küsimus siis kindlasti cb1000r uuem mudel ju. muul juhul fz1n aga nagu lugesin Performance bike ajakirjast vajab jalaraudade , sumpa vahetust
ning vedrustuse upgrademist.
ise sõitnud fz1n ja tõesti maanteel väga super tänu esigondlile.
mega1 kirjutas:kui raha pole küsimus siis kindlasti cb1000r uuem mudel ju. muul juhul fz1n aga nagu lugesin Performance bike ajakirjast vajab jalaraudade , sumpa vahetust
ning vedrustuse upgrademist.
ise sõitnud fz1n ja tõesti maanteel väga super tänu esigondlile.
Pigem FZ1 S ikka, N-l pole mingit gondlit.
ikkagi ei suuda otsustada kuigi natuke rohkem meeldib yamu aga siiski tahaks ennast korralikult eelnevalt kurssi viia sest järgmine nädal peab kindlasti ühe neist soetama
Mina olen teist nädalat FZ1-N omanik. Sõitnud ca 300km. Hetkel kül igati rahul valikuga.
Edu otsustamisel!