Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 19 Mai 2012, 23:04
Postitas pea30
Sellised valikud on silmapiiril kawazaki er-5,37 kw -1999eur,siis veel honda CB-500,37 kw 1490eur.,ja siis Kawasaki ZR7S R4 56kW 1790eur, või Yamaha fazer fzs 600 70kw 1999 eur
Või mingeid muid marke hoopis.Olen 174 pikk naisinimene /jõudu on piisavalt/-et võib ka suurem ratas olla . olen Fazeriga ja Hornetiga ning Diversioniga õppesõitu teinud,kõigi asendid olid head ja rumala/algajana ei oska neist ühtegi välja tuua.Peab olema kindlasti püstine sõiduasend...alles ju algus ja nii mugavam ning kindlam.
Otsisin juba sügisel,kuid siis nagunii polnud veel lube ja ja enamusel olid rattad talvekorterisse pandud.
Nüüd load käes ja nüüd juba kiire;))
Tänan ette kes võtab vaevaks vastata....
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 19 Mai 2012, 23:21
Postitas Stonekurg
Head- hästi hoitud nii sisemuselt kui välimuselt.
Vead- varjatud või varjamata vigadega ratas kuhu hakkad järjest raha sisse taguma.
Muud väga välja tuua ei oska, sest rattaga hakkad sõitma ju sina. (esimene ratas ongi tavaliselt selleks, et oskaks järgmise sobivama osta)
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 19 Mai 2012, 23:33
Postitas meier
Aga näib, et oled juba proovinud sellest nimekirjast vähemalt ühte... see on just selline "oma" tunne mis tekib, kui istud ratta selga.
Mina isiklikult valiks kahe viimase variandi vahel ja valiks uuema/korralikuma, sest otsid ju ka muretumaid kilomeetreid. Kasulik oleks mõni tuttav (moto-)tehnika tundja kaasa kutsuda ja rattad üle vaadata...
Muretuid kilomeetreid!
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 19 Mai 2012, 23:35
Postitas Macintosh
Stonekurg kirjutas:
Muud väga välja tuua ei oska, sest rattaga hakkad sõitma ju sina. (esimene ratas ongi tavaliselt selleks, et oskaks järgmise sobivama osta)
Head rattad kõik. Mina ostaks esimeseks rattaks CB500. Täpselt selline tsikkel, et möödasõidul hätta ei jää, foori tagant saab kiiremini ära kui ükskõik milleine auto ja jõud käib ilusti üle enam-vähem kõikides olukordades. Lisaks hea odav remontida, sest valmistatud on teda kaua (1994-2003) ja varuosai peaks lademetes leiduma ning üldiselt pommikindel (va kui satud mõne õnnetu isendi otsa). Hind - 1500€ - on minu arusaamist mööda pisut paljuvõitu sedatüüpi masina eest - selle summa eest peab ta ikka tipp-topp korras olema ning rehvid-ketid jms tõsise varuga. Kõikidele, kes ütlevad, et tüdid sellest rattast ja kasvad kiirelt välja ütleks, et nii ongi õige - õpid rohkem, kiiremini ja paremini. Selleks ajaks kui ensekindlus olemas tead ka täpselt millist ratast juba tegelikult soovid. http://goo.gl/kx6tg
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 19 Mai 2012, 23:41
Postitas rutska
Kui huvi, on pakkuda üks z750s.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 19 Mai 2012, 23:50
Postitas extremist
Kui sul on juba nii täpselt välja valitud, siis võibolla paned lingid ka.. ehk mõni targem oskab siis rohkem öelda.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 09:54
Postitas Yerba
macintosh kirjutas:
Stonekurg kirjutas:
Muud väga välja tuua ei oska, sest rattaga hakkad sõitma ju sina. (esimene ratas ongi tavaliselt selleks, et oskaks järgmise sobivama osta)
Head rattad kõik. Mina ostaks esimeseks rattaks CB500. Täpselt selline tsikkel, et möödasõidul hätta ei jää, foori tagant saab kiiremini ära kui ükskõik milleine auto ja jõud käib ilusti üle enam-vähem kõikides olukordades. Lisaks hea odav remontida, sest valmistatud on teda kaua (1994-2003) ja varuosai peaks lademetes leiduma ning üldiselt pommikindel (va kui satud mõne õnnetu isendi otsa). Hind - 1500€ - on minu arusaamist mööda pisut paljuvõitu sedatüüpi masina eest - selle summa eest peab ta ikka tipp-topp korras olema ning rehvid-ketid jms tõsise varuga. Kõikidele, kes ütlevad, et tüdid sellest rattast ja kasvad kiirelt välja ütleks, et nii ongi õige - õpid rohkem, kiiremini ja paremini. Selleks ajaks kui ensekindlus olemas tead ka täpselt millist ratast juba tegelikult soovid. http://goo.gl/kx6tg
Tahan tähte korra närida - "foori tagant saab kiiremini ära kui ükskõik milleine auto" - ei pea just paika, parandan - foori alt saab kiiremini ära, kui enamik autosid
Aga muidu - osta see mis endale meeldib. Sest keegi teine peale Sinu ei hakka selle tsikliga sõitma. Ja kui tehnilise seisukorra hindamisel on oskust-kogemust napivõitu, siis palu omanikul tsikliga tulla tsikli hindamiseks mõnda mototöökotta, kus siis spetsialistid mõistliku tasu eest rattale pilgu peale viskavad. See peaks ära hoidma lekkiva mootori või amortidega või muidu kummaliselt käituva tsikli ostmise. Mis siis, et väljastpoolt läigib tsikkel nagu jõuluõhtu kingitus.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 11:00
Postitas mux
Näriks ka tähte: Cb500-"foori tagant saab kiiremini ära kui ükskõik milleine auto"-peab paika, ka tutikas corvette on sellke aparaadi tagatuld näinud aga see pole oluline.
Võta kaasa tehnikataiplik semu,kes vaatab ka tehnilise poole pealt rattad üle, tee proovisõit kõikide väljavalitud ratastega ja osta tagumikutunde järgi ära.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 11:19
Postitas Yerba
mux kirjutas:
Näriks ka tähte: Cb500-"foori tagant saab kiiremini ära kui ükskõik milleine auto"-peab paika, ka tutikas corvette on sellke aparaadi tagatuld näinud aga see pole oluline.
Võta kaasa tehnikataiplik semu,kes vaatab ka tehnilise poole pealt rattad üle, tee proovisõit kõikide väljavalitud ratastega ja osta tagumikutunde järgi ära.
Nii me võimegi tähte närima jääda: huvitav kas Bugatti Veyron SuperSport (0-100km/h - ca 2,5 sekundit) näeb ka CB tagatulesid või CB ei saa arugi, mis teda tabas...
Ja see ülalnimetatud Veyron on täiesti auto. http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron
Seega väide, et -"foori tagant saab kiiremini ära kui ükskõik milleine auto"- ei pea siinkohas paika. See väide kõlab samamoodi nagu - kõik mehed on sead ja naised on ussid. Aga see ei ole teps mitte nii, on ka meeldivaid erandeid.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 11:30
Postitas mux
Oled sa mõnda Veyronit Eestis näinud?
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 11:34
Postitas Yerba
mux kirjutas:
Oled sa mõnda Veyronit Eestis näinud?
Ei ole ja tõenäoliselt ei ole Sina ka mitte. Aga sellegipoolest, vaatamata, et me kumbki seda siin Eestis näinud ei ole, ei muuda olematuks minu loogilist seisukohta eelpool öeldud väitele. Või on siin kuskil loogikaviga nüüd sees?
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 11:51
Postitas Stonekurg
Minuarust on Veyroniga võimalik eesti teedel sõita küll.
(aga miks see ärapanemine liikluses nii tähtis on? kompleksid? )
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 11:59
Postitas Yerba
Stonekurg kirjutas:
Minuarust on Veyroniga võimalik eesti teedel sõita küll.
(aga miks see ärapanemine liikluses nii tähtis on? kompleksid? )
Ma ei oska öelda, miks ärapanemine liikluses nii tähtis on, kuna pole liikluses seda harrastanud. Mõnusam on elu ja tervise juures olla, kui ära panna või pandud saada.
Aga ärapanemine ja vaidlemine lausete ja loogika üle mulle meeldib
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 12:57
Postitas meier
Khm.. poisid, tüdruk tahab ju ratast osta. Narr ka kui nüüd mõne kiirendusauto hoopis ostab
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 15:01
Postitas Macintosh
Yerba kirjutas:
mux kirjutas:
Oled sa mõnda Veyronit Eestis näinud?
Ei ole ja tõenäoliselt ei ole Sina ka mitte. Aga sellegipoolest, vaatamata, et me kumbki seda siin Eestis näinud ei ole, ei muuda olematuks minu loogilist seisukohta eelpool öeldud väitele. Või on siin kuskil loogikaviga nüüd sees?
Mehed. Teaduslikule seisukohale tuginedes on siin tegu klassikalise juukskarva lõhkiajamise juhtumiga, mis teil sel korral ka täiseti fantastiliselt õnnestunud on. Palju õnne eduka lõhestamise puhul. Et, edasiseid segadusi kummutada, siis formuleerin ümber: "saab kiiremini ära, kui ükskõik milline pereauto". Siiski, tüdruk soovis ratast osta mitte Bugatti Vernoniga (või minu pärast Lotus Elisega) võidu ajada - prooviks siis teemat ikka rööpas hoida.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 16:33
Postitas 426f
kas teema algataja valib omale meest sama moodi
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 17:19
Postitas Kri§to
Selline kuradi ilkumine jätab ikka väga sita mulje sellest kommuunist. Ise näete vanemad olijad, et neid teemasid kus PALUTAKSE abi esimeste rataste valimisel ikka tekib. Selle asemel et võtta vaevaks ja möliseda nendes teemades leidke aega mingi mõistlik vastus välja aretada- võtab täpselt sama palju aega. Sedaenam kui postitused natukenegi asjalikud on. Saan aru et ilkuda mingite idiootsete madalaIQ tasemega vendade kallal, aga inimesed, kes reaalselt abi siit otsivad ei saa muud muffigi peale näopeksu ja ämbritäie sitta mis neile kaela kallatakse.
BUZZ OFF!
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 18:09
Postitas Pontus
Kri§to kirjutas:
Selline kuradi ilkumine jätab ikka väga sita mulje sellest kommuunist.bla,bla,bla,BUZZ OFF!
Ilkumine my ass...
1001x on korrutatud siin ühte ja sama.
1)Kui ostja on motovõõras siis võtku kaasa mõni tuttav kes enam-vähem oskab kuulata , kui ohtlikku häält mootor teeb.
2)Kui tuttavat ei ole ,võiks viia ennem ostu mototehnikat parandavatesse punktidesse üldkontrolli.
3)Kui ostetakse vana raibet (ca +7a)oma viimase raha eest ja pole ressurssi rohkem kohe väljaminekuid teha siis oleks mõtekas kontrollida õlivahetust , esi-tagaratta ketaste-klotside olemasolekut, esiamortide õlipidavust, piduriketaste sirgsust, ketti,ketihammasrattaid,rehvimustri olemasolekut,käimamineku protseduuri, jms.
4)Eelpool ülesloetud näited jooksevad alati lõpuks läbi selliste mõtetute teemade nagu see siin.
5)Mitte keegi ei oska teispool arvutit öelda teemaalgatajatele , milline ratas sobib ratta ostjale kõige paremini ennem kui ostja on ise nende kõigi peal aelenud.
6)Lõpuks ostetakse ikkagi see ratas , millele hammas peale hakkab ja ostjale enim meeldib olenemata foorumi soovitustest nii,et sellised teemad võiks juba eos ära kustutada.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 18:11
Postitas Piipz
tsikli ost tsiklivõõrale või -algajale inimesele on nagu arvutiost arvutivõõrale/algajale.
Tegelikult minu kõige esimene küsimus on alati "palju sa maksimaalselt oled nõus raha välja käima".
Võimalik on, et raharesurss võib piirata vägagi palju seda, mida tegelikult hing ihkab.
Ma kindlasti ei eksi väitega, et paljud sõidavad siin ratastega, mida nad tegelikult poleks ostnud, kui pappi oleks rohkem olnud.
siin on ka toodud näidised, lühidalt võib ju lahata, millise mina neist valiksin:
kawazaki er-5,37 kw -1999eur Hea ratas algajale, hea ratas igast asendist. Kui see on unistuste ratas, siis go for it. Küsimus aga selles, mida hing ihkab. Kui hing ihkab maksimaalset, kiiruseid, kaifi ja muidu silmailu, siis see ratas tüütab kiiresti ära. Igav ratas, kohe kindlasti mitte halb. siis veel honda CB-500,37 kw 1490eur Täpselt samad sõnad nagu eelmisegagi ja siis Kawasaki ZR7S R4 56kW 1790eur See ratas mulle endale ei meeldi eriti Tehniliselt ma seda maha ei laida, pigem mõtlen välimust. Kuidagi liiga "diversonilik" ehk siis veitsa on disainerile liiga vabad käed gondlitega antud. pole ei siga ega kägu, ei vaata seda tavaliselt algajad ega ka edasijõudnud. Kui see on ainuke ratas maailmas, mida oma raha eest kannatab osta, siis go for it. Yamaha fazer fzs 600 70kw 1999 eur Kogu valikust kõige asjalikum. Näeb hea välja, resurssi on algajale küll ja ka "edasijõudnule" piisavalt. Hea käsitleda, kiire, ilus.
Hoolduse ja kütusekulu pealt ma ei tooks küll mingeid erandeid, võta üks ja viska teist
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 18:14
Postitas Kri§to
pontus kirjutas:
Ilkumine my ass...
Hmm- kaua sul selle postituse tegemine aega võttis? Ilmselt mudosa sellest mis võiks ilkumise peale minna- ei ole ju nii raske.
Usun et kui pontuse postitusest natuke välja jätta on teemaalgatajale kasu kui palju.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 18:43
Postitas madjs
kui juba tähte närima hakati.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 18:45
Postitas Macintosh
Piipz kirjutas:
Yamaha fazer fzs 600 70kw 1999 eur ... Näeb hea välja, resurssi on algajale küll ja ka "edasijõudnule" piisavalt. Hea käsitleda, kiire, ilus.
Jutt käib ilmselt sellest masinast: http://www.auto24.ee/used/873948 (oli ka möödunud suvel müügis)
Natuke raske on neid kandilise tulega Fazereid ilusaks nimetada. Muus osas on Piipzul arvatavasti õigus.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 18:51
Postitas Piipz
ma mõtlesin vist tibake uuemaid fazereid, naabrid mul kärutavad nendega. aga vanem ei ole sugugi kehvem (välimuse poolest vist ikka on) muus osas olen ma ise ka endaga nõus
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 19:01
Postitas Macintosh
Piipz kirjutas:
ma mõtlesin vist tibake uuemaid fazereid, naabrid mul kärutavad nendega. aga vanem ei ole sugugi kehvem (välimuse poolest vist ikka on) muus osas olen ma ise ka endaga nõus
Aga ma jään endiselt arvamuse juurde, et CB-500 (ja ka pisut pika hambaga ka kawazaki er-5) on algajale esimeseks tsikliks ikka hea valik. http://goo.gl/kx6tg http://goo.gl/ibD5j
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 19:04
Postitas Kri§to
macintosh kirjutas:
Piipz kirjutas:
Yamaha fazer fzs 600 70kw 1999 eur ... Näeb hea välja, resurssi on algajale küll ja ka "edasijõudnule" piisavalt. Hea käsitleda, kiire, ilus.
Jutt käib ilmselt sellest masinast: http://www.auto24.ee/used/873948 (oli ka möödunud suvel müügis)
Natuke raske on neid kandilise tulega Fazereid ilusaks nimetada. Muus osas on Piipzul arvatavasti õigus.
Kas see fazer ei seisa mitte samas aias kui rinx või keegi siin endale bandiiti otsis mis oli kõverate esiamortidega..... tea mida sellelt fazerilt siis oodata
ZR7 aasta jagu müügis juba- eelmine aasta kui endale otsisin esimest ratast oli juba kuulutus üleval.
Selle valiku puhul ei ole nagu küsimust ju. Bikepoindi CB500 odavaim ja sinna saab alati tagasi minna kui kohe midagi peppu peaks minema....
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 20:42
Postitas Magician
Mina julgeks ka Fazerit soovitada, endalgi see esimene korralik mootorratas. Resurssi on tõesti kõvasti nii et "igav" sellega kindlasti ei hakka. Ja tuttav kes on aastatid Yamahas töötanud ütles et see on Yamu üks õnnestunumaid tänavarattaid, pommikindel kui korralikult hooldada.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 21:25
Postitas rinx85
Kri§to kirjutas:
Kas see fazer ei seisa mitte samas aias kui rinx või keegi siin endale bandiiti otsis mis oli kõverate esiamortidega..... tea mida sellelt fazerilt siis oodata
ZR7 aasta jagu müügis juba- eelmine aasta kui endale otsisin esimest ratast oli juba kuulutus üleval.
sealt hoovist ei julgeks midagi osta, üks pidi olema kõveram kui teine...
bikepoindis oli reedel horneteid nagu seeni peale vihma..
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 20 Mai 2012, 22:02
Postitas pea30
Rattad mida silmas pidasin on need http://www.auto24.ee/clients/rahumaemot ... 60371515l6 http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bf7da2455c http://www.auto24.ee/used/839353
Suurimad tänud ,kes vastasid.No eks mul tuleb kindlasti endast targem kaasa võtta.Ühte juba käisin vaatamas ja mulle tundus igati ilus,kuid ,,targem,,ütles,et jumala eest ära raibet kaela osta;))
No just mind huvitab see,et nt.millisel on normaalse/hea hinnaga jupi,kui peaks vaja minema.Juba keegi oli mulle ka vastanud.No olin valmis siin muidugi hullemaks;))et uus ja rumal ja veel naine...et küll ma nüüd saan,kuid AITÄH MÕISTVA SUHTUMISE EEST POISID.
Ja härra 426f....kui nii saaks meest endale valida,siis mine tea,äkki teeksingi samamoodi;))et siis strateegilised mõõdud,aastaarv ,võimsus töötundides ja pangakonto suurus;PPP See selleks,mulle meeldib sarkastiline huumor..
Ja seal Bikepointis olen käinud kohapeal..hästi mõistev suhtumine oli.
Aga muidugi meeldib mulle see punane Fazer ka.
Re: Millist nendest ratastest valida,head ja vead-algaja.
Postitatud: 24 Mai 2012, 08:26
Postitas Rat-Roy
Kri§to kirjutas:
macintosh kirjutas:
Piipz kirjutas:
Yamaha fazer fzs 600 70kw 1999 eur ... Näeb hea välja, resurssi on algajale küll ja ka "edasijõudnule" piisavalt. Hea käsitleda, kiire, ilus.
Jutt käib ilmselt sellest masinast: http://www.auto24.ee/used/873948 (oli ka möödunud suvel müügis)
Natuke raske on neid kandilise tulega Fazereid ilusaks nimetada. Muus osas on Piipzul arvatavasti õigus.
Kas see fazer ei seisa mitte samas aias kui rinx või keegi siin endale bandiiti otsis mis oli kõverate esiamortidega..... tea mida sellelt fazerilt siis oodata
ZR7 aasta jagu müügis juba- eelmine aasta kui endale otsisin esimest ratast oli juba kuulutus üleval.
Selle valiku puhul ei ole nagu küsimust ju. Bikepoindi CB500 odavaim ja sinna saab alati tagasi minna kui kohe midagi peppu peaks minema....
On kellegil kogemused Kawasaki ZR7S´ga ja oskab öelda kuidas see õhkjahutus ka linnaoludes sõites ennast õigustab.