Varadero XL1000 tõmbab hinge kinni
eriti on tunda madalatel käikudel 2500-3500 pööret. Selline tunne nagu ei saaks bensiini kätte. karpad puhastatud ja süngitud. Oskab keegi nõu anda veel?
eriti on tunda madalatel käikudel 2500-3500 pööret. Selline tunne nagu ei saaks bensiini kätte. karpad puhastatud ja süngitud. Oskab keegi nõu anda veel?
hanneshk kirjutas:eriti on tunda madalatel käikudel 2500-3500 pööret. Selline tunne nagu ei saaks bensiini kätte. karpad puhastatud ja süngitud. Oskab keegi nõu anda veel?
Pritsega mudelitel pidi see levinud probleem olema.Aga karpaga...lisaõhku ei saa kusagilt ?
kummimufid täitsa terved, tihendid korras, õhupuhasti istub isusalt peal, just nagu ei saa lisa õhku ..
Lihtsalt niisama hakkas ve?
franz125 kirjutas:Lihtsalt niisama hakkas ve?
Täpselt!
Mida Sa tegid enne: vahetasid küünlad jmt.
edu
ostes oligi selline. Erinevat bensiini olen ka proovinud
Proovi karpa nõelu ühe astme võrra tõsta. Minu 950 adventurel oli katkumine ja jõuetus kuni pea 5000 pöördeni. Mnt alla 130 vastutuulega viimase käiguga sõita korralikult ei saanud kuna lihtsalt puterdas ja ei jõudnud minna. Peale nõelte tõstmist nagu öö ja päev. Päris 3000 pöördega tiksudes ikka jonnib väheke aga see küll ma arvan täiesti normaalne
Mul 2001 a varadero ja sama viga 50k/h sõites nõkutab selline tunne nagu ei saaks bensiini kätte.Üle 50 keerates liigub nagu loom.Küünlad ja õhufilter vahetatud.Keegi teadis pakkuda et äkki bensupump,aga siis ta peaks ju pidevalt tegema või mis tee arvate
hanneshk kirjutas:ostes oligi selline. Erinevat bensiini olen ka proovinud
No kui ostes oli, siis möni aeg tagasi oli siin "öpetlik" teema maailma parandamisest, kuidas kohe hagiga kohtusse ja pasamüüjale lennata peale ikka kogu seaduse rangusega
ma ei möelnud seda muidugi tösiselt.
vincent kirjutas:Pritsega mudelitel pidi see levinud probleem olema.Aga karpaga...lisaõhku ei saa kusagilt ?
kui levinud see pritsungite puhul siis ikka saab olla? ise olen söitnud 45 tuhat ja käivitumises ja söitmises ei ole mingeid muutusi toimunud vörreldes sellega, kui tsikkel sai hangitud (ehk siis 3500 km oli eelmise omaniku käes söitnud). mul on 2008 väljalase. olen ikka juttu teinud sama margi omanikega ja pole veel kuulnud, et keegi kurdaks midagi. pigem vastupidi.
Kui nüüd saaks veel kogemusi. Mul on ka üks sõber kes väitis, et natuke kakub. Võibolla ongi mingi eripära. Sest kiirendades ja suurema kiiruse juures ei märka mina ka seda probleemi. Pigem linnas teiste autode sabas hakkab jõnksutama.
Karpa nõelte nö. tõstmisel võib olla küll iva sees. See just madalamate pööretega käimist mõjutabki.
hanneshk kirjutas:eriti on tunda madalatel käikudel 2500-3500 pööret. Selline tunne nagu ei saaks bensiini kätte. karpad puhastatud ja süngitud. Oskab keegi nõu anda veel?
Kui karpa pill siis -mis õhufilter peal on.Kui on mingi aftermarket siis vaheta originaali vastu.Vtr-l sama kone,kusjuures oem nõelu saab regullida ainult lisa seibidega.Mul üks õhufilter üle kui huvitab.
filter on korralik ja puhas ka. Lasin veel igaks juhuks õhuga läbi ka. Tal on nii suur filter, et see ei tohiks ka takistuseks saada isegi kui mingi kehva tootja oma on.
Selle mootori põhiline mure ongi õhufilter.See ei tohi olla liiga väikese takistusega.Ainuke filter mis sinna peale originaali sobib on BMC street versioon.Teised on liiga läbilaskvad ja küsivad kohe rejettingu järgi.Mitte kütet ei tule vähe peale vaid õhku on palju.Oma VTR-iga läbi käidud etapp.
J a n n o kirjutas:vincent kirjutas:Pritsega mudelitel pidi see levinud probleem olema.Aga karpaga...lisaõhku ei saa kusagilt ?
kui levinud see pritsungite puhul siis ikka saab olla? ise olen söitnud 45 tuhat ja käivitumises ja söitmises ei ole mingeid muutusi toimunud vörreldes sellega, kui tsikkel sai hangitud (ehk siis 3500 km oli eelmise omaniku käes söitnud). mul on 2008 väljalase. olen ikka juttu teinud sama margi omanikega ja pole veel kuulnud, et keegi kurdaks midagi. pigem vastupidi.
Välismaistes foorumites on ikka taolistest probleemidest ju juttu olnud küll - http://varaderoforumcom.h826747.serverk ... sc&start=0 Isiklikult minul on SD 01 mudel ,üsna suure läbisõidu juures pole seni toitesüsteemiga probleeme veel olnud.
Kas leitud lahendus?
Mul on sama probleem.Vene foorum räägib,et see VTwin ei ole nägu chopperi oma,aga rohkem baigi VTR õde.ja siis madalal pöörel jõudu ootama ei saa.elu algab alates 2900 pöör.
.......hakkan jooma varsti.
VTR-l kasutatakse kahte nippi madalate pöörete ühtlustamiseks ja katkumise vältimiseks.Pannakse numbri võrra suurem pilot jet(45-48) ja suletakse üks siibri põhjas olev ava,et järsul pealekeeramisel siibrit liiga kiiresti lakke ei virutaks ja elu liiga lahjaks ei läheks(piltlikult öeldes kütus ei jõua õhule järele)Kehtib 48mm karpade puhul,Varaderodel vist väheke väiksemad aga proovida võite.Edu
enamus mootorrattaid ei kannata ha'sti alla 3000 po'o'rde soitmist. Eriti suuremal kiirusel ja korgema kaiguga. Kui ma oieti aru sain, siis siin teemas on 3 varaderot millel on sama no"viga"...
Mõni aeg tagasi sai ise mitu aastat SD01'ga sõidetud ja alla 3000 p/min ei olnud küll enam mõttekas töristada. Tegemist on ikkagi pöhimõtteliselt baigi mootoriga (mis sest, et V2). 3500 p/min ja ülespoole ei olnud enam mingit katkumist. Natuke vast saad midagi eri õhufiltrite/nõelte jms. sättida, aga pigem proovi vältida alla 3500 p/min. töristamist. Endal oli linnavahel 2.käik põhiline, 3.-t tasus alles ca 55 km/h pealt näppida.
to Rayakas:
kas Africal on sama lugu?
Africa Twin on linnas/metsas sõita mugavam kui Varadero. Hoopis teine tsikkel ja teiseks otstarbeks. Käigud lühemad ja ka 2500 p/min juba hakkab liigutama. Kui olen asjast õieti aru saanud, siis Twini V2 põhineb algselt mingil chopperi mootoril...? Samas pikemaid otsi nii asfaldil kui ka veel viisakamal kruusal suurema kiirusega lasta (ka kahekesi) oli Varadero jälle puhas nauding...Aga seda mäletan küll, et kui Varaderol juba pöörded sinna 3300 p/min kanti vajusid ja just karm laskumine ei olnud, siis enne parema randmega rapsimist tasus ikka käik alla vahetada
Mehed mis te lõhute töökorras masinaid-selge on,et küsimus seisneb ülekande arvus.
http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/586
Kui rattale paigaldatud tähikute hammaste arv klapib,siis odavaim lahendus vahetada esimene veotähik(15hammast),
maksab 25 ringis,pöörded peaksid tõusma umbes 1000 pööret ja asi lahendatud.
PS!Enamus VARADEROSID on tulnud riikidest, kus neid kasutatakse sihtotstarbeliselt-ehk matkaratastena ja seal ei ole oluline mis pöördega mootor liigub, peaasi et saaks kütet kokku hoida.Ratas kaalub 241kg+25l kütet mis ei vasta mingitele normidele.Saksas või Itaalias võib ta selle ülekandega isegi toimida,aga mitte siin.
Loodan et lahendus saab leitud masinat lõhkumata.EDU!
Ahjaa, sd01 annab tehas küünlaks ngk DPR8EVX-9,asenduseks võib kasutada ka ngk DPR8EA-9.
VTR puhul oli mootori töö kui öö ja päev,AGA hinnavahe 4-kordne.
SÄÄSTUässasid tundes minnakse just odavamat teed(mootor ju käivitub ja töötab, AGA KUIDAS?Sest magus väändemoment kaob kusagile vatisesse pehmusesse.)
Ot-ot-ot,siis palun mitte kiiresti!
Räägi,palun ,küünla kohta.
Mul oli seisnud iridium küünlad ja ma pani tavalised kaks rubla kilo.Aga vahet ei tunne.Esi veotäht proovinud ka vahetada.rohkem väändamomendi ei tulnud,aga kui 160km tun.,siis natuke vähem pööred näitab.
Võib olla vastus on seal et VTRil on rohkem KW lihtsalt.ja võib olla mootori tsilindre V nurk on suur.(näiteks suurem kui shadow)
ei tea miks.........
Üks mõte oli veel selles, et klapi vahed paika ajada. Ma ise pole jõudnud proovida, ei pidavat eriti keerukas töö olema. Kui keegi jõuab enne mind siis andku teada. Ma ise plaanin talvel seda teha.
.Esi veotäht proovinud ka vahetada.rohkem väändamomendi ei tulnud,aga kui 160km tun.,siis natuke vähem pööred näitab.
Ega juurde ei tule midagi ,muudad ainult pöörete ja kiiruse suhet.Oma VTR-l panin ette -1 hammaka et linnas oleks vähegi normaalsem sõita ja maanteel saaks ka 6.käigu sisse lükata ja korralikult kiirendada (legaalsete kiiruste juures)kui tarvidus peaks tulema.
franz125 kirjutas:.Esi veotäht proovinud ka vahetada.rohkem väändamomendi ei tulnud,aga kui 160km tun.,siis natuke vähem pööred näitab.
Ega juurde ei tule midagi ,muudad ainult pöörete ja kiiruse suhet.
Ehk seletad lahti kuidas niisiis?
vabandus,mitte,,vähem,, aga ,,rohkem,,
ja Varadero karbussiga 5 kiirus.
pontus kirjutas:franz125 kirjutas:.Esi veotäht proovinud ka vahetada.rohkem väändamomendi ei tulnud,aga kui 160km tun.,siis natuke vähem pööred näitab.
Ega juurde ei tule midagi ,muudad ainult pöörete ja kiiruse suhet.Ehk seletad lahti kuidas niisiis?
Mida ma sulle seletama pean?
Nonii, kui juba lahti läks...varadero
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_XL1000V_Varadero
http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/586
vtr(sc36)...
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_VTR1000F
http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/581
Tehase valitud ülekanded on märgitud RASVASEGA
VTR`I puhul andis iridium küünal sama päeva katsetusel(20 celsius+päike+enesekontroll gaasi keeramisel)peaaegu 1,5 liitrit vahet võrreldes kilohinnaga ostetul.Ehk 8,5 liitrit vs 10.Kiirus 100.
Reaalselt varaderol tõsteti surveastet,vahetati nukkvõllid pehmemate(madalama tõusuga),paigaldati väiksemad karpad,muudeti elektroonikas süütenurgaseadeid.Tulemus-madalalt haukab paremini,aga piiraja tuleb varem vastu.
Egoistidele üks selgitav tabel veel-
http://www.jtsprockets.com/fileadmin/fi ... rratio.pdf
Ja MENT&hanneshk ärge muretsege,varsti panevad KANGED mehed oma reaktiivid talvetuppa,aga teie veerete muheledes edasi...............
Muide,kui natuke nuputada saab ka naelutatud papud alla ja oh neid talverõõme....