1. leht 1-st
Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Postitatud: 26 Apr 2012, 12:53
Postitas Macintosh
Tsikkel Honda CBF500.
Olen tähele pannud, et kesmisest kõrgematel pööretel (6000-7000 pööret), kõrgema käiguga ja just suurema kiiruse (+100) juures kipub sidur mõne hetke libisema, enne kui taasa vedama hakkab. Madalamatel kiirustel ja pööretega pole midagi sarnast täheldanud.
Kas sellele võiks olla mingi lihtne seletus/lahendus?
Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Postitatud: 26 Apr 2012, 13:00
Postitas dnb303
kas oled hiljuti õli vahetanud?
Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Postitatud: 26 Apr 2012, 13:25
Postitas Raiki
Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Postitatud: 26 Apr 2012, 13:57
Postitas Macintosh
dnb303 kirjutas:kas oled hiljuti õli vahetanud?
Ei ole õli vahetanud, vahetas eelmine omanik vahetult enne müüki, seega ei tea ausalt öeldes milline õli seal sees on.
Küsimuste tagant paistab vägisi välja soovitus õli vahetada ja siis alles teema juurde tagasi pöörduda. On mul õigus? 
Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Postitatud: 26 Apr 2012, 14:18
Postitas Raiki
Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Postitatud: 26 Apr 2012, 14:21
Postitas rolex
Kui juba õlivahetuseks läheb tasuks ikka ketaste olukord ka üle vaadata ja vajadusel mõõdistada ega need pole kuuma saanud või on kulumisaste juba miinimumi ligidal.
Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Postitatud: 26 Apr 2012, 14:43
Postitas tramm66
Habemega teema, panen copy/paste vol.2 Nendes jutt küll R mudelitest aga põhimõtteliselt sama keiss, seibe pole kõnealusele mudelile vaja kui vedrud korras:
Siduritest jahutud siin üksjagu, panen copy/paste:
PostitusPostitas tramm66 » Reede Apr 10, 2009 23:43
Kui kohe vahetad alla lubatud mõõdu friktsioonkettad välja (ilmselt 2-3 tk) ja paned vedrudele seibid siis hoiad ära õige pea siniseks ja kõveraks tõmbunud vahekettad, põlenud vedrud (ühesõnaga kogu pakk p...s). Ehk siis osta uus sidurikomplekt, õli ja filter..... - et miks õli ja filter? Sellepärast, et kogu see kulusodi friktsioonketastelt asub ju ikkagi sellesama kuitahes värskelt vahetatud õli sees 
Ketaste paksuse leiab mudelikohasest manualist, kui kõik on normi piires siis tee nii: http://album.ee/album/256344/50019965 ja vaheta välja õli (sh. mark) koos filtriga.
järgmine:
PostitusPostitas tramm66 » Teisipäev Dets 05, 2006 16:35
- siduri modifitseerimine – ei seondu küll power-up teemaga, küll aga rahalise kokkuhoiuga. Tehasest on siduri töölerakendamise jõud mugavaks tehtud misläbi surveplaat ei saa piisava jõuga ketastele suruda. Tulemuseks siduri libisemine (ka lõppkiiruse kadu) ja suhteliselt kiire kulumine. Aitab vedrude vahetamine aftermarketiga või siis, olenevalt mudelist, kas spets seibide või kausside kasutuselevõtt: seibid: http://beta.album.ee/node/9194726/50021681
kausid: http://beta.album.ee/node/9194727/50021681
Siduri lahutamiseks peab edaspidi rohkem jõudu rakendama aga kulumine väheneb tuntavalt, samuti väheneb oluliselt libisemise tõenäosus ning kasvab lõppkiirus. Kõnealustest seibidest ja ka siduripoltidest tuleb veel juttu edaspidi (soovimatu inertsjõu vähendamine).
Ja lõpetuseks soovitan igasugu tööde ettevõtmistel (raha, aja ja närvide kokkuhoiu mõttes) tegeleda ainult nende asjadega mida valdad. Kui pole endas kindel - pöördu spetsialisti poole sest ise saad lõpuks hakkama küll aga aega ja raha läheb tihtilugu topelt.