GSX600R ketiratas
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
GSX600R ketiratas
Tere,
Kuna poest pole 2006a GSX600R mootorile võimalik leida 10/11 hambalist esimest ketiratast, siis tuleks lasta see kellelgil teha.
Oskab keegi öelda, on L-Eestis keegi kes tegeleb selliste asjade tegemisega ?
Re: GSX600R ketiratas
Ei lähe bike peale, vaid 4 rattalise võistlusbagi jaoks tarvis, kus on ülekanded vähe teised.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: GSX600R ketiratas
mart211 kirjutas:Tagumist ei anna suuremat panna?
Sama siin.
Sellise mõõduga(10/11) hakkad kette väääga tihti vahetama.
Lõuna-Eesti kohta ei tea aga Põhja-Eestis tegeles teletorni motopood eritellimustega.
edu
Re: GSX600R ketiratas
Neljakandiline esihammakas sööb ketti ikka jõudsalt. Kui vähegi võimalust on, siis pigem suurem taha vaadata. Kala Sprockets on vist see kes neid siin maal teeb.
Re: GSX600R ketiratas
Pole hetkel soovi ülekannete muutmisega masinat kiiremaks saada. 11 hambaline hammakas on seal juba originaalis. Sammuti on ka kett poole lühem kui bikedel, ei mäleta täpselt kas oli 62 või 64 lüli.
Laseks lihtsalt korraga nii 11 kui ka 10 hambalise teha, võib mõnel rajal vaja minna väiksemat. Suurem tagumine on tegelikult ka mõeldav. Arvasin lihtsalt, et väiksem esimene annab suuremat efekti, kui ntx lisada 3 taha. Hetkel taga 47 hammast.
EDIT: Ning ega mingit vastupidavust vaja ei olegi. Kett/hammakad võiks vastu pidada max kuni 250 võistluskilomeetrit.
Re: GSX600R ketiratas
woush kirjutas:Pole hetkel soovi ülekannete muutmisega masinat kiiremaks saada. 11 hambaline hammakas on seal juba originaalis. Sammuti on ka kett poole lühem kui bikedel, ei mäleta täpselt kas oli 62 või 64 lüli.
Laseks lihtsalt korraga nii 11 kui ka 10 hambalise teha, võib mõnel rajal vaja minna väiksemat. Suurem tagumine on tegelikult ka mõeldav. Arvasin lihtsalt, et väiksem esimene annab suuremat efekti, kui ntx lisada 3 taha. Hetkel taga 47 hammast.
Tagumine võib vabalt kuni 70 olla. Üldjuhul loetakse -1 ees + 3 taga. Kindlasti leiame siit inimesi kes sellega vaielda soovivad, kuid umbes nii see on. Ehk pane 60 taha ja ees saad poest ostetavaid vahetada palju jaksad. Kett peab kauem vastu, kuigi kaalus kaotad veidi. Kui kaal pole üldse oluline, saan sulle ka 60t terasest hammaka sebida, see kestab aastaid
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.