1. leht 1-st

Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 14:28
Postitas Reivo04

Plaan siis amordid korda teha aga kahjuks ei leia kuskilt palju sinna õli käib .
ja oodatud on ka kõik soovituse ja nipid :D
kuidas oleks lihtsm siis lahti võtta ja kokku panna jne.
mis võib valesti minna ja millele peaks rõhku pöörama .

jään mõistlike vastuseid ootama :wack:


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 14:32
Postitas mart211

Vii kuskile töökotta. Asjatundjal võtab õli ja simmeri vahetus 20minutit ja sa ei pea terve suve sõitma hirmus, et laiali vajuvad :D


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 15:51
Postitas Reivo04

no tahaks ikka ise teha :D
saab kogemusi ka juurde :wack:
ja vaevalt et nad laiali lendavad :D


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 16:03
Postitas TDM

Soovitan soojalt service manual hankida ja esihargi osa läbi lugeda, siis otsustada, kas ikka tahad ise teha!
Tasub ka konkreetse margi foorumites sobrada, seal on teinekord täpseid juhiseid selle kohta olemas!
Ise ei ole teenuse hinna ja riskide võrdlemise järgi pidanud mõistlikuks/vajalikuks ise teha seda tööd. :bsmile:

Jõudu uurimisel ja kalkuleerimisel.


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 17:27
Postitas Reivo04

Kas siis konkreetse ratta amordid on kuidagi keerulisema ehitusega või raskem remontida vms. ?
seda manuali on suht keeruline leida.


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 17:32
Postitas Boobush

manuale on igalt poolt saada
amordid on väga üldlevinud ja töös pole midagi erilist, võta lahti, tee pilte, jooniseid vms ning pane kokku tagasi

Üks sirge labidavars on kindlasti abiks, mul oli krt kõver ja andis sellega sees olevat kolbi kinni hoida.

Vaata Neeme videot amordihoolduse kohta, paarile punktile on küll viitamata jäetud, kuid annab väga hea ülevaate protsessist


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 17:35
Postitas jann456

Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 18:18
Postitas Sten

Mina sain infot õli koguse kohta simmerite müüjalt . Neeme :bsmile:


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 18:29
Postitas Boobush
Gornholio kirjutas:

Mina sain infot õli koguse kohta simmerite müüjalt . Neeme :bsmile:

ALATI tuleks konsulteerida manualiga ning konkreetse variandi specid üles otsida. Sain ka Neeme käest simmereid ostes numbri, kuid antud number ei käinud minu konkreese mudeli pihta. Ei kritiseeri kuidagi, kuid alati tuleks üle kontrollida, erinevad aastakäigud, austraalia mudelid jne jne


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 18:56
Postitas Sten

Jutt jummala õige ,kui ise täpselt ei tea , siis ei tasu kellegi juttu puhta kullana võtta . Usalda aga kontrolli :D
Sama tegin ka enne sisse valamist mina ja kõik klappis .


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 22 Mär 2012, 19:01
Postitas AntsJ

http://www.louis.de/_2008899f50a604f408 ... p_id=GN72B

Kõige lihtsam koht kust kõigepealt vaadata :bsmile:


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 23 Mär 2012, 12:59
Postitas Reivo04

Suured Tänud kõigile :bsmile:


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 23 Mär 2012, 13:11
Postitas Reivo04
Mighty-Bastard kirjutas:

http://www.louis.de/_2008899f50a604f408 ... p_id=GN72B

Kõige lihtsam koht kust kõigepealt vaadata :bsmile:

Seal näitab ilusti ära , et 460ml .Küsimus nüüd aga selles ,et kas see on kahele amordile kokku või 1 amordile . Segadust tehitab see et olen palju hinnapäringuid teinud ja küsimuse juurde pannud palju õli võiks minna , osad vastavad siis et 460 ml amordile ja osad et 460 ml kahele amordile kokku.


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 23 Mär 2012, 13:32
Postitas Motopunk

Kas simmerid panid ikka õigetpidi?
See 460ml peaks olema amordi kohta, samas võid kõigepealt sisse kallata 230ml, ühe amordi kokku panna ja katsetada vajutades kuidas toimib? Kui tundub liiga pehme siis kallad kokkuvõtteks 460.


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 23 Mär 2012, 14:43
Postitas Sten

Kogus on ühe amordi kohta :wack:


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 24 Mär 2012, 19:31
Postitas Reivo04

Hakkasin siis amotri lahti tegema kuni jõudsin sinna maale et amotr kaheks tõmmata , tuli peaaegu lõpuni välja ja siis jäid juhtpuksid üksteise taha kinni.
Õnneks oli üx vana kõver amort mille peal siis katretasin ja peksin amordi lahti niiet simmekas ja juht puksid kõik katki. nüüd siis küsimus järgmine , et kas amorti saab niimoodi ka lahti võtta et see terveks jääks ?


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 24 Mär 2012, 19:37
Postitas Motopunk

:shock:
Vii parem mõnda töökotta siiski, või mõne venna juurde kes varem teinud! Ehk näed kõrvalt pealt ja saad järgminekord ise hakkama.


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 24 Mär 2012, 19:40
Postitas yeekim

Sa ikka simmerite/pukside stopperid võtsid enne poolekstõmbamist ära (togi)


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 24 Mär 2012, 19:43
Postitas Reivo04
yeekim kirjutas:

Sa ikka simmerite/pukside stopperid võtsid enne poolekstõmbamist ära (togi)

Ja võtsin.
Kõik süsteem on ml täiesti arusaadav ,kuidas toimib ka kokku käib ainuke asi ongi see lahti võtmine.
seda simmekat sealt ju kuidagi ennem välja ka ei kougi ja juhtpuksi veel vähem , neil on ju oma pesad kus nad välja ei tule.


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 24 Mär 2012, 19:48
Postitas Reivo04

juhtuski nii et ma peksin lihtsalt alumise juhtpuksi ülemise seest läbi .
Kas asi on siis selles et need ajaga nii kinni jäänud ?
või teab keegi kuidas on ette nähtud nende lahti võtmine?


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 24 Mär 2012, 20:07
Postitas AntsJ

Kui on vanad ja hooldamata amordid, siis on suht raske neid sealt kahjustamatta kätte saada. Üks varjantidest on simmeri ja juht puksi pesa mingi leeklambi laadse asjaga õrnalt soojendada ( väljast poolt). Aga põhimõtteliselt, kui simmer juba sees praguline ja roostes,siis tuleb need lihtsalt soojendades ja jõuga lahti võtta. Ja enamjaolt pead siis uued juht puksid hankima.


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 24 Mär 2012, 23:28
Postitas Dog

Mul on sama ratas, ka 1994.a ja mul tulid need amordid ilusasti lahti, kui täpselt manuaali järgi tegin.
Selle pika varrega spetsiaaltööriista asemel (millega all toru põhjas olevat jublakat kinni hoida, kui väljastpoolt alt polti keerad) sai väga edukalt kasutatud "Vileda" põrandaharja vart, millel on keermega kooniline ots :D
1994.a mudelil läheb õli kummagi toru sisse 478ml, ehk siis vala sisse ja mõõda üle, toru ülemisest äärest kuni õlitasemeni täpselt 100mm ja selle toimingu juures peab amort olema täiesti kokku surutud asendis ja vedru välja võetud!!! Tehase soovitus on 10W õli.

Võin manuaalide lingid ka anda:

http://www.mediafire.com/?krgigavdbrv

PS. Kui mootoril klappe reguleerida vaja, siis võta teadmiseks, et antud isendil on seibidega reguleeritavad klapid. (Kui on ikka originaalmootor peal.)


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 26 Mär 2012, 12:41
Postitas Reivo04

Tänud kõigile :)
Sain ilusti amordid korda , segasin veel ise õli ka sisse :)


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 26 Mär 2012, 13:16
Postitas speedvana

segasin veel ise õli ka sisse

:shock: muh, amordiõli käib amordis


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 26 Mär 2012, 15:33
Postitas Reivo04

Targad rääkisid et käigukastiõli ja mootoriõli segad siis sobib see ideaalselt vanamate siklite amorti .


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 26 Mär 2012, 15:37
Postitas Piipz

huvitavad targad :) mitte et see otseselt mingit kahju teeks, aga kasu sellest ka ei tohiks olla


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 26 Mär 2012, 15:38
Postitas Reivo04

Isegi seal motors24 tv-s soovitas , et pidi paramaid tulemusi andma


Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid

Postitatud: 26 Mär 2012, 18:52
Postitas StreetMoto

Selline koogelmoogel toimib tõepoolest vanemate ja ülimalt triviaalset tüüpi amortide puhul, kus kogu tööpõhimõte seisneb õli pumpamises läbi suht suure diameetriga aukude. Sellise konstrui jaoks võib kaasaegne amordiõli (olgu 5, 10 või 15W) liiga "vedelaks" jääda. Aga paluks mitte mingi kokkuhoiu eesmärgil seda segu kasutada tänapäevase keerukama klapisüsteemi ja reguleerimisvõimalustega amordi korral.