1. leht 1-st

Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 21 Mär 2012, 21:22
Postitas mpenzi

Adrenalin Arena Cup 2012 Rahvasportlastele

MX A, MX B, MX C
1.aprill 2012
Info: http://www.adrenalinarena.com, +372 509 8816

Masinaklasside kirjeldus:

MX C:
Vanus 14+, 125-500cc 2t ja 175-650 4t,
puudub kogemus EMV, võib olla võistelnud 2011 MX C EKV raames

MX B:
Vanus 14+, 125-500cc 2t ja 175-650 4t,
puuduvad punktid EMV motokrossis alates 2008 aastast.

MX A:
vanus 14+, 125-500cc 2t ja 175-650 4t,
avatud klass kõigile kiiremini sõita soovijaile.

Võistlustingimused
Võistlus toimub EMF-i poolt kinnitatud dokumendi “Motokrossi Võistlustingimused 2012” ja EMF-i juhatuse otsuse alusel.
NB: Kõikidel osalejatel kohustuslik litsents (rahvusvaheline, rahvuslik litsents, ühekordne litsents)
Rahvuslik aasta litsents 80€
Ühekordne litsents 20€

NB: Kõik mootorrattad peavad kasutama võistlustel Adrenalin Arenal ostetud Statoil alküülbensiini. Seega bensiinipaak tühjaks - kõikide heaolu tagamiseks siinkohal erandeid ei tehta! Bensiini müük toimub koha peal. 5l kütust maksab 12.50€

Treening ja kvalifikatsioon on eraldi, mõlemad 15 minutit (iga klass eraldi).
Kvalifikatsiooni aegade järel moodustuvad igas klassis kaks gruppi, kes stardivad eraldi. Mõlemast grupist pääseb otse finaali 6 esimest, ülejäänud võistlejad võitlevad edasipääsu eest finaali lohutussõidus, kust edasi saavad 2 esimest.
Autasustatakse iga klassi kolme esimest.

Kõikides võistlusklassides kokku 2 starti, lohutussõit ja finaal.
MX C 8 min + 1 ring
MX B 10 min + 1 ringi
MX A 12 min + 1 ring
Lohutussõidud 6 min+1 ring

Võistlusele eelregistreerimine toimub 26. märtsini http://www.msport.ee kodulehel.
Kui võistlustele pole registreerunud 26. märtsi lõpuks vähemalt 40 võistlejat kolme klassi peale
kokku, on korraldajal õigus võistlus ära jätta. Kõik registreerunud saavad selle kohase teate.

Võistlusest osavõtt on 35€
Kohapeal registreerijatele lisandub +10


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 22 Mär 2012, 16:22
Postitas YZ 250 2t
mpenzi kirjutas:

Adrenalin Arena Cup 2012 Rahvasportlastele

NB: Kõik mootorrattad peavad kasutama võistlustel Adrenalin Arenal ostetud Statoil alküülbensiini. Seega bensiinipaak tühjaks - kõikide heaolu tagamiseks siinkohal erandeid ei tehta! Bensiini müük toimub koha peal. 5l kütust maksab 12.50€

Minu küsimus: Mis asi on alküülbensiin ja kus sellist asja eestis müüakse peale nende halli, kus seda üldse kasutatakse, kas keegi teab valgustada ning milleks seda üldse vaja on? Saan aru, et peaks puhtamalt põlema ja seega on co tekitatus väiksem... kelle toode see üldse on?


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 22 Mär 2012, 16:25
Postitas Brabus

Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 22 Mär 2012, 16:53
Postitas mx77

Seda toodab Statoil, sama toode on ka Nestel (pienkone bensiini).
Mitte CO2 heide ei peaks väiksem olema vaid vähem benseene.

Soome keelne jutt: http://neste.fi/artikkeli.aspx?path=258 ... 08%3b10164


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 22 Mär 2012, 17:21
Postitas YZ 250 2t
mx77 kirjutas:

Seda toodab Statoil, sama toode on ka Nestel (pienkone bensiini).
Mitte CO2 heide ei peaks väiksem olema vaid vähem benseene.

Soome keelne jutt: http://neste.fi/artikkeli.aspx?path=258 ... 08%3b10164

Jah, kõik õige aga selle bensiini oktaani arv pole ju 98 minuarust? Kuidas sellesse suhtuda?


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 22 Mär 2012, 18:07
Postitas mx77

Tasub tähelepanu pöörata mitte RON oktaanarvule vaid MON ja see on suurem kui 98 bensiinil. 98 MON on 87, alkülaatbensiinil MON 90.


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 22 Mär 2012, 18:09
Postitas YZ 250 2t
mx77 kirjutas:

Tasub tähelepanu pöörata mitte RON oktaanarvule vaid MON ja see on suurem kui 98 bensiinil. 98 MON on 87, alkülaatbensiinil MON 90.

Asoo... aga kuda need RON ja MON omavahel siis võetavad on, millistes oludes need rolli mängivad plahvatuse juures?


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 22 Mär 2012, 18:22
Postitas mx77

MON vastab rohkem mootori reaalsele kasutustingimustele. Igasugu suurema vastutusega kütused, näiteks lennukibensiin saab ainult MON väärtuse.
Rohkem lugemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Research_O ... nt_methods


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 22 Mär 2012, 20:14
Postitas YZ 250 2t
mx77 kirjutas:

MON vastab rohkem mootori reaalsele kasutustingimustele. Igasugu suurema vastutusega kütused, näiteks lennukibensiin saab ainult MON väärtuse.
Rohkem lugemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Research_O ... nt_methods

Ju ta siis nii on jah... mingi paar aastat tagasi Soomes ostsin Nestest seda pienkone bensaa ja proovisin oma 2T ja ei täheldanud küll mingeid erinevusi tava 98 ultimaga võrreldes, kuid ma ei mäleta, mis see siis maksis, kindlasti on see soomes kallim kui eestis oletan, kuid mine tea... peab uurima... aga ega ta halb küll ei ole, seda ma usun!


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 24 Mär 2012, 22:22
Postitas reinuvader

Tere!
Üks tagasihoidlik küsimus, seoses "hobi-meeste" võistlusega,et..."need mehed kes soovivad osaleda sügisel MMM,il...kas neile see võistlus Adrenalin Arenal võib kuidagi takistuseks saada?


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 24 Mär 2012, 22:32
Postitas mx77
YZ 250 2t kirjutas:
mx77 kirjutas:

MON vastab rohkem mootori reaalsele kasutustingimustele. Igasugu suurema vastutusega kütused, näiteks lennukibensiin saab ainult MON väärtuse.
Rohkem lugemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Research_O ... nt_methods

Ju ta siis nii on jah... mingi paar aastat tagasi Soomes ostsin Nestest seda pienkone bensaa ja proovisin oma 2T ja ei täheldanud küll mingeid erinevusi tava 98 ultimaga võrreldes, kuid ma ei mäleta, mis see siis maksis, kindlasti on see soomes kallim kui eestis oletan, kuid mine tea... peab uurima... aga ega ta halb küll ei ole, seda ma usun!

MIs sa arvasid, et paned seda sisse ja käed on sirged kohe :).
Mina sõidan lennuka ja 98 seguga ja põhiliselt sellepärast, et mootor on oluliselt puhtam lihtsalt.


Re: Midagi "hobby-meestele"

Postitatud: 25 Mär 2012, 10:22
Postitas YZ 250 2t
mx77 kirjutas:
YZ 250 2t kirjutas:
mx77 kirjutas:

MON vastab rohkem mootori reaalsele kasutustingimustele. Igasugu suurema vastutusega kütused, näiteks lennukibensiin saab ainult MON väärtuse.
Rohkem lugemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Research_O ... nt_methods

Ju ta siis nii on jah... mingi paar aastat tagasi Soomes ostsin Nestest seda pienkone bensaa ja proovisin oma 2T ja ei täheldanud küll mingeid erinevusi tava 98 ultimaga võrreldes, kuid ma ei mäleta, mis see siis maksis, kindlasti on see soomes kallim kui eestis oletan, kuid mine tea... peab uurima... aga ega ta halb küll ei ole, seda ma usun!

MIs sa arvasid, et paned seda sisse ja käed on sirged kohe :).
Mina sõidan lennuka ja 98 seguga ja põhiliselt sellepärast, et mootor on oluliselt puhtam lihtsalt.

Ei ei, seda ma ei oodanud, et kohe nii sikutama hakkaks... :) Aga põlemine on puhtam kindlasti kohe ning nagu mainisid mootor puhtam seest, pealegi ka summuti seestpoolt... käivituminegi peaks parem olema teoreetiliselt! Samas olen hakkama saanud siiamaani 98 oma 2T-l, ei jõua sedagi kinni hoida mis siis veel parematest bensiinisegudest rääkida, saaks sellegagi hakkama.. :) 2T nagunii kolvivahetus sagedasem kui 4T enamasti, see on ka maitse asi, mõni vahetab 4T ka iga 20h tagant mõni jälle laseb 100h täis... nii ja naa siis... :)