Suzuki GSX600F 1998 Müüdud

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Suzuki GSX600F 1998 Müüdud

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Kuna lammutan ratast ja plaanis erinevaid hooldus- ja ehitustöid ette võtta, siis mõtlesin et panen siia ka teema üles. Hea endal järge hoida hiljem ning palju küsimusi küsida ühes teemas.

Rattaks 1998 aasta Suzuki GSX600F, läbisõit kellal 40k. Teisel ringil kindlasti ei ole, 2005 Itaaliast toodud Eestisse, siin olles üks omanik olnud enne mind, kes sisuliselt ei kasutanud ratast. Sellest tulenevalt ka mõned "seismise" jäljed metallist osadel. Minu käes läheb teine aasta ning aeg kuluosasid vahetama hakata.

Plaanis on:
Kett + hammakad TEHTUD
Uued rehvid TEHTUD
Piduriklotsid TEHTUD
Amodriõli TEHTUD
Amordi simmerid, tolmukatted uued TEHTUD
Piduriõli TEHTUD
Klapiregull TEHTUD
Karparegull TEHTUD
Uued küülad TEHTUD
Mootori õli+filter TEHTUD
Metallosad puhtaks ja läikima (veljed ja amordid probleemsed) TEHTUD
Alumise gondli ümbertegemine TEHTUD
Kellade lambid/tuled uued TEHTUD
Kütuse filter + voolikud TEHTUD
Lisaks kõvasti pisitöid - erinevad uued klemmid, tihendid jms pudi-padi. TEHTUD

Pildimaterjali blogi stiilis:

Kuidas 80cm lai ratas alla 70cm uksest sisse sai
Pilt

Plastid maha
Pilt
Pilt

"Naked" vaade hakkas meeldima.... ideed kooruvad ümberehituseks
Pilt

Paak maas
Pilt

Jõudsin esimese probleemini - kuidas saada veljed ja amorditorud puhtaks? Lapiga ja lahustiga käisin üle ja tolm ning muda on maas. Jäljed on tugevad ning krobelised pinnal. Töötunde võin investeerida aga poleerimismasinat jms kallist lõbu ei soovi. Mis lahendus oleks ntks u. 10 euri raames, et veljed ilusaks saaks?
Pilt
Pilt

Bjorn

Viimati muutis bjorn, 12 Juul 2012, 22:14, muudetud 7 korda kokku.
Kasutaja avatar

Sten
Postitusi: 822
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: ZX10R Fighter
Asukoht: Tallinn - 56934211
Tänanud: 6 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Sten »

Kui masinaga ei soovi , siis anna aga lapile kuuma .
Alguses võid nullpaberiga üle lasta ja siis poleerimise etapid järjest läbi aga 10 euriga ei saa isegi mitte materjali kätte .

Ja PALUN ära pane neid gondleid enam mitte kunagi sinna ratta külge tagasi , isegi ripnevate juhtmetega on see ratas kordades kenam :wack:

Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas tali »

Üleüldse üks jubedama disainiga plastiring ever made imho. Sorriiii Bjorn :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Plastiku esteetiline pool võiks tõesti veits parem olla. Aga süda tuksub sees hästi ning esimese ratta hinna/kvaliteedi suhe on vaieldamatult hea! Mootori ressurss korralik, jupid odavad ja võimsuselt täitsa sobilik algajale. Veits raske ainult.

Liivapaberit kui sellist ei arvestanud hinna sisse. Seda vedeleb erinevatest 100-400 karedusega kuuri nurgas piisavalt. Pigem keemia ja masinate hind on see, mis võiks minimaalne olla.


Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

Ehituspoes, no näiteks Espakis on olemas vildist poleerimise ketas, mis käib trellile otsa. (Mul on isegi olemas, võin laenata) ja ca 7 euri maksab poleerimispasta või noh see pigem sihuke pulk - küsi poest või ma näitan milline see on. Sellega saad suht hõlpsalt need pinnad läikima.

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Eile õhtul sai edasi lammutatud. Esimesed pidurid vajavad remontkomplekti, tihendid läbi. Tagumised pidurid tahavad uus klotse.

Valmis klapikambrikaane eemaldamiseks. NB! Punasega tehtud ringid nurkades - kas õlilaigud on normaalne nähtus või peaks tähelepanu pöörama. Poldid olid korralikult kinni.
Pilt

Tihend tundub heas korras olevat
Pilt

Klapid olid enam vähem, esimesed kaks silindrit tahtsid veidi regullimist. Enamjaolt klapivahe liiga väike, mitte suur.
Pilt

Bjorn


joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas joel »

Kokku ladudes pane kruvipeade alla silikooni. Ei vibreeri lahti ja ei jää lekkima.

Joel
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Klapikambrikaane nende poltide all peaks olema tihend, kui on katkine, siis asendada või jah hermeetikut õigesse kohta lisada (seal on hästi rumal süvenditega pesa ja polt).

Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 710
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas romulus »

Kui sellel on samad pidurisupportid kui 1990. aasta GSX 600 F-il siis mul on üks esipidur remontomplekt üle.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

romulus kirjutas:

Kui sellel on samad pidurisupportid kui 1990. aasta GSX 600 F-il siis mul on üks esipidur remontomplekt üle.

Tänud pakkumast, aga juba tellitud ja peaks järgmine nädal kohal olema.

Bjorn

Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Küsimus - kas paber kütusefilter sobib bensupumbata tsiklile või jääb läbilaskvus väikeseks GSX600F-le?
Pilt

Esimest hammakat ja selle ümbrust pole mõnda aega puhastatud.
Pilt
Pilt

Peale 2h leotamist ja nühkimist hakkas metalli nägema :)
Pilt
Pilt

Tagumise velje sai leotusvahendiga ilusaks, esimene tahab lisaks keemiale abrasiiviga poleerimist.
Pilt

Bjorn

Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 710
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas romulus »

bjorn kirjutas:

Küsimus - kas paber kütusefilter sobib bensupumbata tsiklile või jääb läbilaskvus väikeseks GSX600F-le?

Mul Dnepril sarnane filter vahel ja pole probleemi. Ja kütust tarbib ta kindlasti rohkem, kui gixxef :ner:

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?

Bjorn

Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas müristaja »

bjorn kirjutas:

Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?

Bjorn

Puksid läbi jah. Sul esimene ketihammasratta simmer lekib ka veits õli.

Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

müristaja kirjutas:
bjorn kirjutas:

Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?

Bjorn

Puksid läbi jah. Sul esimene ketihammasratta simmer lekib ka veits õli.

Täpsustan siis, et proovisin loksutada PÄRAST alumise kuuskant poldi lahti võtmist. Kui pinge peal oli, siis ei proovinud. On erinev tulemus?

Millest pildil näha, et lekib? Probleemne ei tohiks olla? Õlitase oli normis terve hooaja vältel (ca 5k km).

Kasutaja avatar

Sten
Postitusi: 822
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: ZX10R Fighter
Asukoht: Tallinn - 56934211
Tänanud: 6 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Sten »

bjorn kirjutas:
müristaja kirjutas:
bjorn kirjutas:

Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?

Bjorn

Puksid läbi jah. Sul esimene ketihammasratta simmer lekib ka veits õli.

Täpsustan siis, et proovisin loksutada PÄRAST alumise kuuskant poldi lahti võtmist. Kui pinge peal oli, siis ei proovinud. On erinev tulemus?

Millest pildil näha, et lekib? Probleemne ei tohiks olla? Õlitase oli normis terve hooaja vältel (ca 5k km).

Muidugi on erinev tulemus , kuna alumine polt fikseerib väikest stoki ja pärast eemaldust annab otsale loksu sisse .

Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas müristaja »

Siit tundub, et on märg täpselt sealt alt!?
Pilt

Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 320
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas wicked »

kasti veetava võlli välimine simmer jah. kannatab ära vahetada. pole miskit keerulist, hammasratas ja simmeri katte-lukustusplekk ära ja voilaa!

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

bjorn kirjutas:

Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?

Bjorn

Vaata mu amorditööde vol2 läbi.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... vol+2.aspx
Saada pukside osas vastuse ehk. Loks on see, mis annaks põhjuse pukside kontrolliks. Pukside enda oleku tuvastad pigem vasekihi olemasolu/puuduse näol. Õlileke peab olema ikka väga suur selleks, et avastada mingit kadu kuba amordiõli koguses. Tavaline "Eesti keskmine" leemendamine väljutab võib-olla mõni cm3 õli hooaja kohta aga see on väga väike % amordiõli kogusest. Ja kui mõõta väljuvaid õli koguseid amorditöödel, siis on ikka seinast-seina tulemusi.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Õlitaset mõtlesin mootori õli küll jah (seoses võlli/ketihammaka vahelt immitsemisega). Amordid olid terve hooaja vältel täiesti kuivad.

Praeguseks amordid lahti ning puksid tahavad vahetamist nii ehk naa. Simmerid olid "slideri" seina külge sisuliselt kivistunud. Lahti tõmmates (korduvalt ja kõvasti) tuli alumine puks läbi ülemise ning simmer jäi ikka paika :( Kruvikaga lõpuks sain simmerid ka välja.

Küsimus suurele ringile - kellel oleks lühikese tarneajaga, ideaalis kohapealt võtta amordi (alumisi siis, ülemisi minuteada ei vahetata) pukse GSX600F 1998 jaoks. Homme hakkan Biker24/Streetmoto/Depoo läbi helistama/uurima. Uued simmerid ja tolmukatted on olemas juba.

Bjorn

Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Amort
Pilt

Amordi vedru piisava pikkusega veel.
Pilt

Simmer koledam kui öö.
Pilt

Esimese velje saingi 10 euriga talutavale tasemele. 6 euri maksis "jubin" akutrelli otsa + 2h tööd. Lisaks 3 euri kopikatega maksis metalli puhastuspasta + 1h tööd.
Pilt

Tulemus
Pilt

Veidike iluvidinaid ka külge
Pilt

EDIT: Pirelli Demon tagarehv sai samuti uus täna alla. Esimene sai hooaja lõpus vahetatud BT023 vastu ja vahetust ei vajanud.

Bjorn


monster1
Postitusi: 99
Liitunud: 22 Okt 2009, 20:07
Tsikkel: Suzuki gsxr, gsxf jne.
Asukoht: Võru

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas monster1 »

Saan aru et plaanid jätta velje värvimata, sellisel juhul soovitaks kui vähegi viitsimist on veljelt välja nühkida kõik praod ja valu krobelused minnes paberitega järjest peenema peale, hiljem poleerid alu poleerpulga ja kaltsukettaga ära, neid erinevates ehituspoodides müügil ja ei maksa ka väga palju aga tulemus saab ilus. Hiljem nii paari kuu järelt piisab kui lased lihtsalt alu poleerpasta ja lapiga üle, et läiget hoida. Kui plaanid nii jätta siis kardan, et tuhmub üpris kiiresti algolekusse tagasi.

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Mina rumal küsiks kohe vahele, et kas sellist pinda lakkides jääb tulemus väga erinev praegusest või lihtalt porr?

Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 507
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Ma oma kunagisel Gixeffil tegin selle töö käsitsi ära paberitega vahemikus P600-P2500. http://zorten22.planet.ee/Pildid/IMGP0431a.jpg?2

Poleerpastaga hiljem üle tehes sai asi veelgi parem.

...
Kasutaja avatar

mrt36
Postitusi: 86
Liitunud: 27 Sept 2004, 20:42
Tsikkel: mulle meeldivad motikad
Asukoht: söörömöö
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas mrt36 »

Aris kirjutas:

Mina rumal küsiks kohe vahele, et kas sellist pinda lakkides jääb tulemus väga erinev praegusest või lihtalt porr?

Lakk ei pruugi korralikult kinni jääda ja hakkab hiljem kooruma. Lisaks, kui tahad uuesti "poleerida", pead selle lakikihi uuesti maha saama.
Lihtsam oleks ratas pinki, erinevad liivapaberid ja pasta. Saab väga hea tulemuse!

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

bjorn kirjutas:

Küsimus suurele ringile - kellel oleks lühikese tarneajaga, ideaalis kohapealt võtta amordi (alumisi siis, ülemisi minuteada ei vahetata) pukse GSX600F 1998 jaoks. Homme hakkan Biker24/Streetmoto/Depoo läbi helistama/uurima. Uued simmerid ja tolmukatted on olemas juba.

Enimlevinud puksid on koahepeal olemas aga just sellel alates 1998-... mudelil on vähe totter ja vähemlevinud amort ees, mille puksid võivad meil küll vabalt olla riiulis teiste seas aga me ei suuda koodi kokku viia konkreetse mudeli puksikoodiga. Koodid on tihtipeale erinevad aga puksid identsed. Seega - kui võtad vanad kaasa, siis saab mõõdu järgi võrrelda - äkki õnnistab...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Käes uue keti neetimise aeg. Kas parempoolne ots on normaalselt needitud? Ehk siis piisavalt või peaks veel veits peale keerama. Hetkel kett liigub normaalselt.
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Uued jupid peale
Pilt

Keskosa uuesti koos "naked" variandis
Pilt

"Miki hiir" Esiosaga peab midagi välja mõtlema. Juhul kui jääb nakediks, siis: vaja näidikute kinnitus uus teha, uued suunad (kuidagi amorditorude külge oleks hea mugav variant, keegi oskab soovitada kinintusi?) ning väike gondel ette otsa, mis kataks ära üleliigsed juhtmed jms...
Pilt

Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 507
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Inspiratsiooniks soovitan sirvida Katridersi streetfighterite sektsiooni: http://katriders.com/vb/forumdisplay.php?f=199

...
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas MarekM »

suuna ja juhtmeprobleemid lahendaks sul mask. enamikel on juba suunatulede jaoks kronsad küljes. Peeglitest soovitaks lenksuotstesse käivaid... usu need on veel paremad kui originaalid. Spidobloki lammutasin ma oma vanemal gixxefil laiali ja kinnitasin spido ja tahho kronsadega lenksukinnituste alla. Bensukellast esialgu loobusin. Alati võid ju spidobloki asendada ka mingi pisema aftermarket versiooniga.

フーリガン
Suletud

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”