1. leht 5-st
Suzuki GSX600F 1998 Müüdud
Postitatud: 17 Jaan 2012, 11:54
Postitas bjorn
Kuna lammutan ratast ja plaanis erinevaid hooldus- ja ehitustöid ette võtta, siis mõtlesin et panen siia ka teema üles. Hea endal järge hoida hiljem ning palju küsimusi küsida ühes teemas.
Rattaks 1998 aasta Suzuki GSX600F, läbisõit kellal 40k. Teisel ringil kindlasti ei ole, 2005 Itaaliast toodud Eestisse, siin olles üks omanik olnud enne mind, kes sisuliselt ei kasutanud ratast. Sellest tulenevalt ka mõned "seismise" jäljed metallist osadel. Minu käes läheb teine aasta ning aeg kuluosasid vahetama hakata.
Plaanis on:
Kett + hammakad TEHTUD
Uued rehvid TEHTUD
Piduriklotsid TEHTUD
Amodriõli TEHTUD
Amordi simmerid, tolmukatted uued TEHTUD
Piduriõli TEHTUD
Klapiregull TEHTUD
Karparegull TEHTUD
Uued küülad TEHTUD
Mootori õli+filter TEHTUD
Metallosad puhtaks ja läikima (veljed ja amordid probleemsed) TEHTUD
Alumise gondli ümbertegemine TEHTUD
Kellade lambid/tuled uued TEHTUD
Kütuse filter + voolikud TEHTUD
Lisaks kõvasti pisitöid - erinevad uued klemmid, tihendid jms pudi-padi. TEHTUD
Pildimaterjali blogi stiilis:
Kuidas 80cm lai ratas alla 70cm uksest sisse sai

Plastid maha


"Naked" vaade hakkas meeldima.... ideed kooruvad ümberehituseks

Paak maas

Jõudsin esimese probleemini - kuidas saada veljed ja amorditorud puhtaks? Lapiga ja lahustiga käisin üle ja tolm ning muda on maas. Jäljed on tugevad ning krobelised pinnal. Töötunde võin investeerida aga poleerimismasinat jms kallist lõbu ei soovi. Mis lahendus oleks ntks u. 10 euri raames, et veljed ilusaks saaks?


Bjorn
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 17 Jaan 2012, 14:34
Postitas Sten
Kui masinaga ei soovi , siis anna aga lapile kuuma .
Alguses võid nullpaberiga üle lasta ja siis poleerimise etapid järjest läbi aga 10 euriga ei saa isegi mitte materjali kätte .
Ja PALUN ära pane neid gondleid enam mitte kunagi sinna ratta külge tagasi , isegi ripnevate juhtmetega on see ratas kordades kenam 
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 17 Jaan 2012, 14:45
Postitas tali
Üleüldse üks jubedama disainiga plastiring ever made imho. Sorriiii Bjorn 
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 17 Jaan 2012, 15:34
Postitas bjorn
Plastiku esteetiline pool võiks tõesti veits parem olla. Aga süda tuksub sees hästi ning esimese ratta hinna/kvaliteedi suhe on vaieldamatult hea! Mootori ressurss korralik, jupid odavad ja võimsuselt täitsa sobilik algajale. Veits raske ainult.
Liivapaberit kui sellist ei arvestanud hinna sisse. Seda vedeleb erinevatest 100-400 karedusega kuuri nurgas piisavalt. Pigem keemia ja masinate hind on see, mis võiks minimaalne olla.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 17 Jaan 2012, 17:33
Postitas Hitchiker
Ehituspoes, no näiteks Espakis on olemas vildist poleerimise ketas, mis käib trellile otsa. (Mul on isegi olemas, võin laenata) ja ca 7 euri maksab poleerimispasta või noh see pigem sihuke pulk - küsi poest või ma näitan milline see on. Sellega saad suht hõlpsalt need pinnad läikima.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 18 Jaan 2012, 11:40
Postitas bjorn
Eile õhtul sai edasi lammutatud. Esimesed pidurid vajavad remontkomplekti, tihendid läbi. Tagumised pidurid tahavad uus klotse.
Valmis klapikambrikaane eemaldamiseks. NB! Punasega tehtud ringid nurkades - kas õlilaigud on normaalne nähtus või peaks tähelepanu pöörama. Poldid olid korralikult kinni.

Tihend tundub heas korras olevat

Klapid olid enam vähem, esimesed kaks silindrit tahtsid veidi regullimist. Enamjaolt klapivahe liiga väike, mitte suur.

Bjorn
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 18 Jaan 2012, 13:41
Postitas joel
Kokku ladudes pane kruvipeade alla silikooni. Ei vibreeri lahti ja ei jää lekkima.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 18 Jaan 2012, 16:22
Postitas Boobush
Klapikambrikaane nende poltide all peaks olema tihend, kui on katkine, siis asendada või jah hermeetikut õigesse kohta lisada (seal on hästi rumal süvenditega pesa ja polt).
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 18 Jaan 2012, 17:29
Postitas romulus
Kui sellel on samad pidurisupportid kui 1990. aasta GSX 600 F-il siis mul on üks esipidur remontomplekt üle.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 19 Jaan 2012, 10:31
Postitas bjorn
romulus kirjutas:Kui sellel on samad pidurisupportid kui 1990. aasta GSX 600 F-il siis mul on üks esipidur remontomplekt üle.
Tänud pakkumast, aga juba tellitud ja peaks järgmine nädal kohal olema.
Bjorn
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 20 Jaan 2012, 10:51
Postitas bjorn
Küsimus - kas paber kütusefilter sobib bensupumbata tsiklile või jääb läbilaskvus väikeseks GSX600F-le?

Esimest hammakat ja selle ümbrust pole mõnda aega puhastatud.


Peale 2h leotamist ja nühkimist hakkas metalli nägema 


Tagumise velje sai leotusvahendiga ilusaks, esimene tahab lisaks keemiale abrasiiviga poleerimist.

Bjorn
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 20 Jaan 2012, 11:12
Postitas romulus
bjorn kirjutas:Küsimus - kas paber kütusefilter sobib bensupumbata tsiklile või jääb läbilaskvus väikeseks GSX600F-le?
Mul Dnepril sarnane filter vahel ja pole probleemi. Ja kütust tarbib ta kindlasti rohkem, kui gixxef 
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 24 Jaan 2012, 11:45
Postitas bjorn
Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?
Bjorn
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 24 Jaan 2012, 12:33
Postitas müristaja
bjorn kirjutas:Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?
Bjorn
Puksid läbi jah. Sul esimene ketihammasratta simmer lekib ka veits õli.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 24 Jaan 2012, 14:34
Postitas bjorn
müristaja kirjutas:bjorn kirjutas:Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?
Bjorn
Puksid läbi jah. Sul esimene ketihammasratta simmer lekib ka veits õli.
Täpsustan siis, et proovisin loksutada PÄRAST alumise kuuskant poldi lahti võtmist. Kui pinge peal oli, siis ei proovinud. On erinev tulemus?
Millest pildil näha, et lekib? Probleemne ei tohiks olla? Õlitase oli normis terve hooaja vältel (ca 5k km).
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 24 Jaan 2012, 14:53
Postitas Sten
bjorn kirjutas:müristaja kirjutas:bjorn kirjutas:Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?
Bjorn
Puksid läbi jah. Sul esimene ketihammasratta simmer lekib ka veits õli.
Täpsustan siis, et proovisin loksutada PÄRAST alumise kuuskant poldi lahti võtmist. Kui pinge peal oli, siis ei proovinud. On erinev tulemus?
Millest pildil näha, et lekib? Probleemne ei tohiks olla? Õlitase oli normis terve hooaja vältel (ca 5k km).
Muidugi on erinev tulemus , kuna alumine polt fikseerib väikest stoki ja pärast eemaldust annab otsale loksu sisse .
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 24 Jaan 2012, 14:57
Postitas müristaja
Siit tundub, et on märg täpselt sealt alt!?

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 24 Jaan 2012, 16:48
Postitas wicked
kasti veetava võlli välimine simmer jah. kannatab ära vahetada. pole miskit keerulist, hammasratas ja simmeri katte-lukustusplekk ära ja voilaa!
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 24 Jaan 2012, 17:13
Postitas StreetMoto
bjorn kirjutas:Muude tööde hulgas olen jõudnud amordiõli vahetuseni. Amordid prillide vahelt käes. Mure järgmine - väljasirutatud amordil on loks sees kerge. Sisselükatuna ei ole loksu käevahel tunda. Eeldan, et päris õige ei ole. Puksid läbi?
Bjorn
Vaata mu amorditööde vol2 läbi.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... vol+2.aspx
Saada pukside osas vastuse ehk. Loks on see, mis annaks põhjuse pukside kontrolliks. Pukside enda oleku tuvastad pigem vasekihi olemasolu/puuduse näol. Õlileke peab olema ikka väga suur selleks, et avastada mingit kadu kuba amordiõli koguses. Tavaline "Eesti keskmine" leemendamine väljutab võib-olla mõni cm3 õli hooaja kohta aga see on väga väike % amordiõli kogusest. Ja kui mõõta väljuvaid õli koguseid amorditöödel, siis on ikka seinast-seina tulemusi.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 24 Jaan 2012, 20:02
Postitas bjorn
Õlitaset mõtlesin mootori õli küll jah (seoses võlli/ketihammaka vahelt immitsemisega). Amordid olid terve hooaja vältel täiesti kuivad.
Praeguseks amordid lahti ning puksid tahavad vahetamist nii ehk naa. Simmerid olid "slideri" seina külge sisuliselt kivistunud. Lahti tõmmates (korduvalt ja kõvasti) tuli alumine puks läbi ülemise ning simmer jäi ikka paika
Kruvikaga lõpuks sain simmerid ka välja.
Küsimus suurele ringile - kellel oleks lühikese tarneajaga, ideaalis kohapealt võtta amordi (alumisi siis, ülemisi minuteada ei vahetata) pukse GSX600F 1998 jaoks. Homme hakkan Biker24/Streetmoto/Depoo läbi helistama/uurima. Uued simmerid ja tolmukatted on olemas juba.
Bjorn
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 24 Jaan 2012, 23:04
Postitas bjorn
Amort

Amordi vedru piisava pikkusega veel.

Simmer koledam kui öö.

Esimese velje saingi 10 euriga talutavale tasemele. 6 euri maksis "jubin" akutrelli otsa + 2h tööd. Lisaks 3 euri kopikatega maksis metalli puhastuspasta + 1h tööd.

Tulemus

Veidike iluvidinaid ka külge

EDIT: Pirelli Demon tagarehv sai samuti uus täna alla. Esimene sai hooaja lõpus vahetatud BT023 vastu ja vahetust ei vajanud.
Bjorn
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 25 Jaan 2012, 00:31
Postitas monster1
Saan aru et plaanid jätta velje värvimata, sellisel juhul soovitaks kui vähegi viitsimist on veljelt välja nühkida kõik praod ja valu krobelused minnes paberitega järjest peenema peale, hiljem poleerid alu poleerpulga ja kaltsukettaga ära, neid erinevates ehituspoodides müügil ja ei maksa ka väga palju aga tulemus saab ilus. Hiljem nii paari kuu järelt piisab kui lased lihtsalt alu poleerpasta ja lapiga üle, et läiget hoida. Kui plaanid nii jätta siis kardan, et tuhmub üpris kiiresti algolekusse tagasi.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 25 Jaan 2012, 01:05
Postitas Boobush
Mina rumal küsiks kohe vahele, et kas sellist pinda lakkides jääb tulemus väga erinev praegusest või lihtalt porr?
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 25 Jaan 2012, 08:01
Postitas zorten22
Ma oma kunagisel Gixeffil tegin selle töö käsitsi ära paberitega vahemikus P600-P2500. http://zorten22.planet.ee/Pildid/IMGP0431a.jpg?2
Poleerpastaga hiljem üle tehes sai asi veelgi parem.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 25 Jaan 2012, 09:19
Postitas mrt36
Aris kirjutas:Mina rumal küsiks kohe vahele, et kas sellist pinda lakkides jääb tulemus väga erinev praegusest või lihtalt porr?
Lakk ei pruugi korralikult kinni jääda ja hakkab hiljem kooruma. Lisaks, kui tahad uuesti "poleerida", pead selle lakikihi uuesti maha saama.
Lihtsam oleks ratas pinki, erinevad liivapaberid ja pasta. Saab väga hea tulemuse!
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 25 Jaan 2012, 09:47
Postitas StreetMoto
bjorn kirjutas:
Küsimus suurele ringile - kellel oleks lühikese tarneajaga, ideaalis kohapealt võtta amordi (alumisi siis, ülemisi minuteada ei vahetata) pukse GSX600F 1998 jaoks. Homme hakkan Biker24/Streetmoto/Depoo läbi helistama/uurima. Uued simmerid ja tolmukatted on olemas juba.
Enimlevinud puksid on koahepeal olemas aga just sellel alates 1998-... mudelil on vähe totter ja vähemlevinud amort ees, mille puksid võivad meil küll vabalt olla riiulis teiste seas aga me ei suuda koodi kokku viia konkreetse mudeli puksikoodiga. Koodid on tihtipeale erinevad aga puksid identsed. Seega - kui võtad vanad kaasa, siis saab mõõdu järgi võrrelda - äkki õnnistab...
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 25 Jaan 2012, 19:49
Postitas bjorn
Käes uue keti neetimise aeg. Kas parempoolne ots on normaalselt needitud? Ehk siis piisavalt või peaks veel veits peale keerama. Hetkel kett liigub normaalselt.

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 25 Jaan 2012, 23:12
Postitas bjorn
Uued jupid peale

Keskosa uuesti koos "naked" variandis

"Miki hiir" Esiosaga peab midagi välja mõtlema. Juhul kui jääb nakediks, siis: vaja näidikute kinnitus uus teha, uued suunad (kuidagi amorditorude külge oleks hea mugav variant, keegi oskab soovitada kinintusi?) ning väike gondel ette otsa, mis kataks ära üleliigsed juhtmed jms...

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 25 Jaan 2012, 23:37
Postitas zorten22
Inspiratsiooniks soovitan sirvida Katridersi streetfighterite sektsiooni: http://katriders.com/vb/forumdisplay.php?f=199
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Postitatud: 26 Jaan 2012, 10:10
Postitas MarekM
suuna ja juhtmeprobleemid lahendaks sul mask. enamikel on juba suunatulede jaoks kronsad küljes. Peeglitest soovitaks lenksuotstesse käivaid... usu need on veel paremad kui originaalid. Spidobloki lammutasin ma oma vanemal gixxefil laiali ja kinnitasin spido ja tahho kronsadega lenksukinnituste alla. Bensukellast esialgu loobusin. Alati võid ju spidobloki asendada ka mingi pisema aftermarket versiooniga.